quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik ben ook maar met een lijstje begonnen, best lastig nog om 101 dingen te verzinnen. ben een beetje de blogs uit de OP door aan het lezen voor inspiratie (veel blogs zijn verwijderd trouwens), vraag me wel af wat sommigen van jullie hiermee bedoelen:
Verras je vriend tien keer (0/10)
(zeg maar niks)
Leuk!SPOILER: mijn lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog wel wat andere dingen, maar die zijn meer voor de lange termijn.
In 2012 hebben mijn vriend en ik samen een rondreis van drie maanden door de VS gemaakt (westkust-zuiden-oostkust). Als je het leuk vindt, kun je onze bijgehouden blog daarvan lezen. Er staan ook (veeeeel) foto's op. Ter inspiratie.
joukeenlauraindeusa.waarbenjij.nu
Ik ben zelf nu een blogje aan het schrijven over een voltooid doel - die komt later vandaag online, dan post ik het ook weer even hier.
ga ik doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:24 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Als je het leuk vindt, kun je onze bijgehouden blog daarvan lezen. Er staan ook (veeeeel) foto's op. Ter inspiratie .
Haha ja en aangezien de camper maar 1 op 4 reed, was het een duur grapjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ga ik doen
shit dat is wel veel benzine.
Ik dacht hierbij meer aan: een keer extraspeciaal voor hem koken met kaarsjes en drie gangen enzo, hem een goede massage geven, dat soort dingen. Zou ik het mijn lief vragen dan zou hij waarschijnlijk een antwoord geven waarin de woorden 'lingerie' of 'Christine le Duc' voorkomen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
vraag me wel af wat sommigen van jullie hiermee bedoelen:
Verras je vriend tien keer (0/10)
(zeg maar niks)![]()
Wat is Paleo? Zag het voorbij komen op FB maar krijg er niet helemaal de vinger achter wat het is. Een specifiek dieet?quote:• Een week lang Paleo eten
beetje teveelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een week geen frieten etenhoeveel eet je er normaal van dan?
Was je naar SoaD?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gisteren een doel voor een deel behaald. Een concert bezocht
Nu nog ff een blogpost schrijven haha
Yes ma'am! Was jij er ook?quote:
beetje voor m'n gezondheid ook want ik zit bijna tegen de 60kg en ben 1m52 langquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Haha een week maar?! Ik eet echt misschien twee keer per jaar patat.
Nouja, als je het zo lekker vindt, is het wel een goede uitdaging om het vol te houden denk ik.
Ik vond dit net:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:08 schreef RunForrestRun het volgende:
Wat is Paleo? Zag het voorbij komen op FB maar krijg er niet helemaal de vinger achter wat het is. Een specifiek dieet?
Ja gewoon doen, gaandeweg bedenk je er echt nog wel wat bijquote:Ik zit inmiddels op 40 doelen, denk dat ik het blog binnenkort een slinger geef en maar gewoon begin.
Leuke blogpost (en toffe nagels daaronder!)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Yes ma'am! Was jij er ook?
Gelijk de blogpost er maar uit geknald nu het nog vers nieuws is
Neee sommige nrs best oké maar niet leuk genoeg voor mij om er heen te gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Yes ma'am! Was jij er ook?
Gelijk de blogpost er maar uit geknald nu het nog vers nieuws is
komt neer op onbewerkt eten: groenten, noten, fruit, enz. officieel vallen dingen als brood er dus ook niet onder. ben geen gezondheidshippie maar lijkt me wel apart omdat het stiekem best moeilijk is. je moet best veel eten om aan je calorieën te komen, terwijl de mensheid honderdduizenden jaren niet anders heeft gekund. lijkt me wel leuk een keer te proberen, kijken of je je zoveel beter voelt omdat je veel meer vitaminen en mineralen binnenkrijgt dan normaal.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:08 schreef RunForrestRun het volgende:
Wat is Paleo? Zag het voorbij komen op FB maar krijg er niet helemaal de vinger achter wat het is. Een specifiek dieet?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:30 schreef Anne het volgende:
't Is gelukt Greys.
http://anne101doelen.blog(...)chicken-tonight.html
Ah ok. Succes dan, misschien kun je het dan zelfs langer volhouden als je het voor je gezondheid doet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
beetje voor m'n gezondheid ook want ik zit bijna tegen de 60kg en ben 1m52 lang
ach dat lukt welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:16 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ah ok. Succes dan, misschien kun je het dan zelfs langer volhouden als je het voor je gezondheid doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |