Hoezo nobel ?quote:
Wat lul je nou man? Na een jaar is zo'n ding nog steeds gewoon een prima telefoon.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:01 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Hoezo nobel ?
Na een jaar is het gewoon ouwe troep. Anders verdwijnt 't gewoon in een la.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Tja, ik voel me er niet lekker bij als ik dat doe.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:03 schreef very het volgende:
[..]
Wat lul je nou man? Na een jaar is zo'n ding nog steeds gewoon een prima telefoon.
Na een jaar is het troep![]()
Als ik voor troep nog 500 eu kan vangen, dan zou ik wel een ontzettende mongool zijn als ik dat niet deed.
Hahaha, geen geld zat hoor. Is denk ik beroepsdeformatie (ik bouw apps en werk met zoveel verschillende toestellen en krijg zo vaak een nieuw model in m'n klauwen gedrukt dat dat m'n gevoel over de waarde ervan waarschijnlijk beīnvloed).quote:Tevens: verkapte kijk-mij-eens-geld-zat-hebben-en-ontzettend-liefdadig-zijn-en-nonchalant-met-mijn-dure-bezittingen-omspringen post
Whateverquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:09 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Tja, ik voel me er niet lekker bij als ik dat doe.
[..]
Hahaha, geen geld zat hoor. Is denk ik beroepsdeformatie (ik bouw apps en werk met zoveel verschillende toestellen en krijg zo vaak een nieuw model in m'n klauwen gedrukt dat dat m'n gevoel over de waarde ervan waarschijnlijk beīnvloed).
Obvious troll is obvious..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:13 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Jij verkoopt je oude weer nadat je 'm gewoon een jaar gebruikt hebt ? Persoonlijk vind ik dat not-done, je gaat toch niet geld vragen voor een telefoon van een jaar oud ?
Nee, helaas niet. Ik gebruik echter wel het nieuwste toestel voor dogfooding.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:47 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Obvious troll is obvious..
Maar goed, als ik het goed begrijp maak je dus apps die alleen goed werken op de nieuwste toestellen..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |