abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 augustus 2013 @ 10:01:00 #181
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_130305151
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:31 schreef very het volgende:

[..]

Nobel hoor :')
Hoezo nobel ?

Na een jaar is het gewoon ouwe troep. Anders verdwijnt 't gewoon in een la.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_130305204
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:01 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Hoezo nobel ?

Na een jaar is het gewoon ouwe troep. Anders verdwijnt 't gewoon in een la.
Wat lul je nou man? Na een jaar is zo'n ding nog steeds gewoon een prima telefoon.

Na een jaar is het troep :')
Als ik voor troep nog 500 eu kan vangen, dan zou ik wel een ontzettende mongool zijn als ik dat niet deed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People assume too much.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 10:09:37 #183
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_130305331
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:03 schreef very het volgende:

[..]

Wat lul je nou man? Na een jaar is zo'n ding nog steeds gewoon een prima telefoon.

Na een jaar is het troep :')
Als ik voor troep nog 500 eu kan vangen, dan zou ik wel een ontzettende mongool zijn als ik dat niet deed.
Tja, ik voel me er niet lekker bij als ik dat doe.
quote:
Tevens: verkapte kijk-mij-eens-geld-zat-hebben-en-ontzettend-liefdadig-zijn-en-nonchalant-met-mijn-dure-bezittingen-omspringen post :')
Hahaha, geen geld zat hoor. Is denk ik beroepsdeformatie (ik bouw apps en werk met zoveel verschillende toestellen en krijg zo vaak een nieuw model in m'n klauwen gedrukt dat dat m'n gevoel over de waarde ervan waarschijnlijk beīnvloed).
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_130305576
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:09 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Tja, ik voel me er niet lekker bij als ik dat doe.

[..]

Hahaha, geen geld zat hoor. Is denk ik beroepsdeformatie (ik bouw apps en werk met zoveel verschillende toestellen en krijg zo vaak een nieuw model in m'n klauwen gedrukt dat dat m'n gevoel over de waarde ervan waarschijnlijk beīnvloed).
Whatever :{w
People assume too much.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 10:47:39 #185
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_130306290
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:13 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Jij verkoopt je oude weer nadat je 'm gewoon een jaar gebruikt hebt ? Persoonlijk vind ik dat not-done, je gaat toch niet geld vragen voor een telefoon van een jaar oud ?
Obvious troll is obvious.. :')

Maar goed, als ik het goed begrijp maak je dus apps die alleen goed werken op de nieuwste toestellen..?
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:04:26 #186
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_130306689
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:47 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

Obvious troll is obvious.. :')

Maar goed, als ik het goed begrijp maak je dus apps die alleen goed werken op de nieuwste toestellen..?
Nee, helaas niet. Ik gebruik echter wel het nieuwste toestel voor dogfooding.
pi_130307484
Origineel.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')