Doe maar liever nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik kon ook Patty Brard met een komkommer plaatsen waar die op een plek zit waar je niks van wilt weten.
Dit een type voor je BB?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, toen ik die komkommer zag in de OP
Ga weg met je anorexia johquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit een type voor je BB?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Doe mij maar zo'n lekkere Rubens dame.
Gadverdamme.quote:
Ja, heeft uitstraling indeed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Adele vind ik ook een hele mooie vrouw, met een mooie uitstraling
[ afbeelding ]
Dat jij op tienersletjes valt, en ze notabene niet kan scoren, tja, dat is niet mijn probleem.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat een prachtige vrouw met een mooie uitstraling
Ben je weer bezopen ofzo?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat jij op tienersletjes valt, en ze notabene niet kan scoren, tja, dat is niet mijn probleem.
Ik ben nuchter, en nu?quote:
ER kijkt natuurlijk als eerst naar het innerlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben nuchter, en nu?
Niks mis met mooie vrouwen, en mooi is hoe je dat zelf maar mag interpreteren.
Ze kan nog zo geil zijn, maar als het een domme snol is dan hoeft het van mij niet meerquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ER kijkt natuurlijk als eerst naar het innerlijk
Ja, van jou weten we het al Sammie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ze kan nog zo geil zijn, maar als het een domme snol is dan hoeft het van mij niet meer
Wat, moest ik het nog een keer herhalen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, van jou weten we het al Sammie.
En jij naar het uiterlijk en dan blijkt ze een bloedzuiger te zijn waar je "U" tegen zegt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ER kijkt natuurlijk als eerst naar het innerlijk
Nee, doe maar nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat, moest ik het nog een keer herhalen?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En jij naar het uiterlijk en dan blijkt ze een bloedzuiger te zijn waar je "U" tegen zegt.
Maar wel trots zijn dat je een tienersletje alla Don een Aad hebt mogen ontmoeten maar voortijdig een zaadlozing krijgt
Neuh eerst uiterlijk, daarna innerlijk. Dat is ook wel common sensequote:Op maandag 19 augustus 2013 12:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En jij naar het uiterlijk en dan blijkt ze een bloedzuiger te zijn waar je "U" tegen zegt.
Maar wel trots zijn dat je een tienersletje alla Don een Aad hebt mogen ontmoeten maar voortijdig een zaadlozing krijgt
Laten we dat maar eens omdraaien BB.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Neuh eerst uiterlijk, daarna innerlijk. Dat is ook wel common sense
Als het iets boven 0 was zou je het toch niet gelovenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laten we dat maar eens omdraaien BB.
ff een intieme vraag BB, met hoeveel dames ben jij al onder de lakens gekropen?
ANTWOORD GVD !!!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als het iets boven 0 was zou je het toch niet gelovenDaar heb je je antwoordt dus
En? Wat heb je liever? Een rammelend lijk wat met botten aan elkaar steekt en wat pezen? Of een mooie voluptueze dame?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als het iets boven 0 was zou je het toch niet gelovenDaar heb je je antwoordt dus
Ja, ik kom ook tijdens je 1e bivak wel even langs, kom ik 's nachts in je slaapzak liggen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met jou heb ik meerdere keren onder een deken gelegen toch?
ER, je hebt ook mensen die daar tussenin zittenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En? Wat heb je liever? Een rammelend lijk wat met botten aan elkaar steekt en wat pezen? Of een mooie voluptueze dame?
Klopt, maar die hebben weer spataderen of hebben last van hun menstruatie en zeiken je je oren van je kop af.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ER, je hebt ook mensen die daar tussenin zitten
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, maar die hebben weer spataderen of hebben last van hun menstruatie en zeiken je je oren van je kop af.
Van al die 2 miljard zal jij ze allemaal wel kennen ER, toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, maar die hebben weer spataderen of hebben last van hun menstruatie en zeiken je je oren van je kop af.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik kom ook tijdens je 1e bivak wel even langs, kom ik 's nachts in je slaapzak liggen.![]()
Dat heb je mij nooit horen zeggenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[..]
Van al die 2 miljard zal jij ze allemaal wel kennen ER, toch?
Nou dan, niet alles over 1 kam scherenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heb je mij nooit horen zeggen
Het gaat om de vrouw zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |