6 is goed, nu alleen 3 nog.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:52 schreef RobinFriday het volgende:
Echte kenners, dus zonder Google!
Game on:
Welke trainer werd bij Wageningen op staande voet ontslagen omdat ie de voorkeur gaf aan een optreden bij Hennie Huisman's Soundmixshow boven het geven van een training ?
6. Garrincha uiteraard.
Bebeto ?quote:
Jeetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4. Edson Arantes do Nascimento - Pele
5. Arthur Antunes Coimbra - Zico
6. Manuel Francisco dos Santos - Garrincha
7. José Roberto Gama de Oliveira - Bebeto
8. Cláudio Ibrahim Vaz Leal - Branco
9. Marcos André Batista Santos - VampetaBFF met GGMM
Ik voor het extra punt met Raiquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:14 schreef tong80 het volgende:
Het Barcelona onder Johan Cruijff werd het Dreamteam genoemd. Ze verloren in 1992 wel de wedstrijd om de wereldbeker. Tegen wie ? De doelpuntmaker geeft een extra punt.
Nu de club nog. Heb een shirtje van ze. Gekregen van een in Brazilië woonachtige vriend.quote:
Santos?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu de club nog. Heb een shirtje van ze. Gekregen van een in Brazilië woonachtige vriend.
Ik weet alleen nog dat hij naar Frankrijk is gegaan, maar kan me niet meer herinneren waar hij vandaan kwam...quote:
Juist.quote:
Socratesquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist.
Weet je ook wie het voetballende familielid van Raï was ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |