abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130227298
SHJN SC Databank

Ons Topic Emoticon:

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :')
pi_130227313
Ej sjaantje :D

Hoe laat wil je woensdag vertrekken? En wanneer zal ik bij je zijn? O-)
En mag ik je adres? :@ Dan kan ik kijken hoe ver het rijden is ongeveer.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_130227350
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ej sjaantje :D

Hoe laat wil je woensdag vertrekken? En wanneer zal ik bij je zijn? O-)
En mag ik je adres? :@ Dan kan ik kijken hoe ver het rijden is ongeveer.
- ehmz
- ehmz
- adres in dm :Y

de rest zal k zo ff kiijken ben nu heel ff bezig :9
pi_130227361
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

- ehmz
- ehmz
- adres in dm :Y

de rest zal k zo ff kiijken ben nu heel ff bezig :9
_O- O+ Is goed ! Ik hoor het wel :D En thx O+
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_130227425
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:42 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

_O- O- Is goed ! Ik hoor het wel :D En thx O+
Tijdschema*:
18:30 Deuren open
19:50 Hawk Eyes
21:00 System of a Down
* tijdschema is onder voorbehoud van wijzigingen.

dit is het schema, hoe laat wil je bij de ziggo dome zijn?
pi_130227464
B heeft trouwens afgelopen weekend ook voor het eerst 10 km gerend. Hij was echt keitrots toen ie thuiskwam :D Zo trots, dat ie het zelfs op facebook heeft gezet (gewoon als statusupdate, geen runkeeper update of zo) en hij zet echt zeer zelden iets op facebook.

Alleen vraagt iedereen aan mij (met mijn 'lame' 3 km) of ik ben afgevallen en niet aan hem _O-
Gister wel nieuwe gaatjes in mijn riem gemaakt, ik ben al 3 gaatjes opgeschoven :o *O*
pi_130227518
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Tijdschema*:
18:30 Deuren open
19:50 Hawk Eyes
21:00 System of a Down
* tijdschema is onder voorbehoud van wijzigingen.

dit is het schema, hoe laat wil je bij de ziggo dome zijn?
Zeg maar... Voor mij is soad belangrijkst en ik hoef niet 2,5u van te voren daar al te zijn :@ Maar iets voor 21 pas zien we wellicht helemaal niks :D

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
B heeft trouwens afgelopen weekend ook voor het eerst 10 km gerend. Hij was echt keitrots toen ie thuiskwam :D Zo trots, dat ie het zelfs op facebook heeft gezet (gewoon als statusupdate, geen runkeeper update of zo) en hij zet echt zeer zelden iets op facebook.

Alleen vraagt iedereen aan mij (met mijn 'lame' 3 km) of ik ben afgevallen en niet aan hem _O-
Gister wel nieuwe gaatjes in mijn riem gemaakt, ik ben al 3 gaatjes opgeschoven :o *O*
_O- terwijl ik het sowieso wel knap vind als men 10k loopt hoor.. Dus sowieso mag ie wel trots zijn. En ermahgerd is dat sinds je ziek zijn ook? Gaat het 'op gewicht' blijven wel redelijk?
pi_130227667
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:52 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Zeg maar... Voor mij is soad belangrijkst en ik hoef niet 2,5u van te voren daar al te zijn :@ Maar iets voor 21 pas zien we wellicht helemaal niks :D

[..]

_O- terwijl ik het sowieso wel knap vind als men 10k loopt hoor.. Dus sowieso mag ie wel trots zijn. En ermahgerd is dat sinds je ziek zijn ook? Gaat het 'op gewicht' blijven wel redelijk?
Voor mij ook niet :@ maar ik weet niet wat trix wilt

TRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIX
pi_130227707
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:52 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

[..]

Ik ben eind maart begonnen met meer bewegen en beter eten, dus ik heb er alles bij elkaar wel een paar maandjes over gedaan :Y Wat ik met ziek zijn was afgevallen, is inmiddels allemaal wel weer terug :P Maar ik zit nu rond de 58 - 59 kg en vind het eigenlijk wel prima. Als ik dit zo zou kunnen houden zou ik al wel blij zijn. Als er nog net iets meer af zou kunnen, zou dat ook mooi zijn maar is niet noodzakelijk. Ik kan me weer mooi voelen in bepaalde kleding en dat ik eigenlijk het (zeerrrr subjectieve) doel dat ik voor ogen had :D

Ik vond die 10 km ook knap hoor! Ik zat bij mijn laatste les op 3.8 km en was echt helemaal kapot. Die les moet ik dus nog maar eens over doen voordat ik verder ga :') Helpt ook niet echt dat die les al een week geleden is en ik verder tussendoor niet meer ben gaan hardlopen, alleen een sportles op de TU heb gedaan :')
pi_130227825
Het is alleen wel apart als je dan met een groepje uit eten gaan en er wordt aan je gevraagd 'of je vanavond wel een toetje neemt of dat je dat niet mag hebben met je dieet'

Ik ben helemaal niet op dieet :(
pi_130228002
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik ben eind maart begonnen met meer bewegen en beter eten, dus ik heb er alles bij elkaar wel een paar maandjes over gedaan :Y Wat ik met ziek zijn was afgevallen, is inmiddels allemaal wel weer terug :P Maar ik zit nu rond de 58 - 59 kg en vind het eigenlijk wel prima. Als ik dit zo zou kunnen houden zou ik al wel blij zijn. Als er nog net iets meer af zou kunnen, zou dat ook mooi zijn maar is niet noodzakelijk. Ik kan me weer mooi voelen in bepaalde kleding en dat ik eigenlijk het (zeerrrr subjectieve) doel dat ik voor ogen had :D

Ik vond die 10 km ook knap hoor! Ik zat bij mijn laatste les op 3.8 km en was echt helemaal kapot. Die les moet ik dus nog maar eens over doen voordat ik verder ga :') Helpt ook niet echt dat die les al een week geleden is en ik verder tussendoor niet meer ben gaan hardlopen, alleen een sportles op de TU heb gedaan :')
Feit dat je je zelf beter voelt in je vel is dan idd het belangrijkste :D Ja ik loop nu ook maar 1x in de week ipv 3 keer.. Is wel irritant; maar ik kan ook niet anders ivm skate-trainingen. Straks in de vakantie wel weer (in Frankrijk dan; alhoewel ik daar misschien ook vaker mijn skates aan ga doen... Geen idee nog ;) ).
Ik wil er nog een 3-tal kilo af en wil dan ook vooral stabiel blijven :Y

En ja dat toetje moet je toch lekker zelf weten :( Stomme mensen die voor andere bepalen :{w
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:17:28 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_130228126
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Het is alleen wel apart als je dan met een groepje uit eten gaan en er wordt aan je gevraagd 'of je vanavond wel een toetje neemt of dat je dat niet mag hebben met je dieet'

je snapt dat dat anders over komt he :D niet negatief bedoeld overigens!!!
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 10:19:00 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_130228167
Oh sorry, spuit elf, gevaarlijk onderwerp :@ goedemorgen dan maar *O*
disclaimer
pi_130228181
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Oh sorry, spuit elf, gevaarlijk onderwerp :@ goedemorgen dan maar *O*
Hehe goedemorgen! :W

quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je snapt dat dat anders over komt he :D niet negatief bedoeld overigens!!!
Ik was niet beledigd of zo hoor :D
pi_130228187
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:

Zeg dat je anorexia hebt *O*

Nee? -O-
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_130228194
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:20 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Zeg dat je anorexia hebt *O*

Nee? -O-
Boulimia dan, ik wil wel eerst dat toetje, kots ik hem daarna wel uit ^O^
pi_130228249
Zal ik deze in m'n navel stoppen? O+

:') :')
pi_130228328
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:23 schreef Nagelschaartje het volgende:

[ afbeelding ]

Prachtig O+
pi_130228365
Ik vind mijn Essence zandlakje trouwens briljant, de rode kleur is zo mooi en nu op de tweede dag nog geen tipwear. Wat wel typisch is voor een zandlakje, maar niet voor een Essence lakje (bij mij tenminste) :P
pi_130228428
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:23 schreef Nagelschaartje het volgende:

[ afbeelding ]

Oh waw O+ Zo subtiel ook enzo :Y
pi_130228429
Ik heb nu ook een Essence lakje op en heb echt heel weinig tipwear :D nieuwe lakjes zijn fijn :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_130228626
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 10:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nu ook een Essence lakje op en heb echt heel weinig tipwear :D nieuwe lakjes zijn fijn :9
Ik heb 2 van de vernieuwde lakjes, maar nog maar eentje van gedragen en die bleef inderdaad best lang zitten! Was Miss Universe geloof ik, een teal lakje.
pi_130229608
Priemke, trix is 5 uur bij mij

Ik maak eten trouwens :Y
pi_130230188
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Priemke, trix is 5 uur bij mij

Ik maak eten trouwens :Y
Awesome O+ Ik ben er dan ook rond 17u ^O^
pi_130231061
Dat je dan zo'n beetje aan het meezingen bent en (onbewust) met je hoofd meebeweegt op de (uiteraard foute) muziek en dat dan je baas ineens binnenkomt :@
  maandag 19 augustus 2013 @ 12:22:57 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_130232038
Boeiend, je leeft! *O*
disclaimer
pi_130232102
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Boeiend, je leeft! *O*
:D

Baas is weg, iedereen lunchen, dus liedje gaat nog een keer in de herkansing *O*
:@ :')
pi_130232556
Ik geloof dat ik maandag overdag ook ga toevoegen aan mijn tijdstippen dat ik NIET naar de supermarkt ga ;( :')
pi_130232584
Zo, er heeft een invasie plaatsgevonden in de kantine. De introweek is bezig dus overal zijn eerstejaars. En het zijn er VEEL. Waar gaan ze die in godsnaam laten komen jaar :')
pi_130232870
Nieuwe unibibliotheek openingstijden :')

8-24 doordeweeks
10-24 weekend

lolwat :')
pi_130232961
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nieuwe unibibliotheek openingstijden :')

8-24 doordeweeks
10-24 weekend

lolwat :')
Lekker lang studeren *O*
pi_130233822
we gaan denk ik toch maar niet in thailand naar de tijgers :N blijkt dat ze gedrogeerd worden zodat ze rustig zijn als er mensen zijn etc, als het zo moet dan wil ik het niet hoor :r

wel nog naar de olifantjes want die worden wel goed verzorgd *O*
pi_130234014
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
we gaan denk ik toch maar niet in thailand naar de tijgers :N blijkt dat ze gedrogeerd worden zodat ze rustig zijn als er mensen zijn etc, als het zo moet dan wil ik het niet hoor :r

wel nog naar de olifantjes want die worden wel goed verzorgd *O*
Ik zou dus nauwelijks naar dat soort dingen durven, je hoort zoveel nare verhalen :X
Hoe weet je nu wat betrouwbaar is en wat niet? :?
pi_130234249
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik zou dus nauwelijks naar dat soort dingen durven, je hoort zoveel nare verhalen :X
Als je het goed uitzoekt op internet dan komt er wel snel genoeg achter gelukkig.

In afrika heb ik ook cheetas geaaid bij een cheeta farm waarvan ik 100% zeker wist dat alles okay was, je mocht dan cheetas aaien voor 15 minuten en daarna moesten ze weer met rust gelaten worden, ik mamma en zus mochten dus in de ochtend, en dan ergens in de middag mochten weer 2 mensen bij diezelfde cheeta en de rest van de dag wordt ihj met rust gelaten, dus niet af en aan mensen in de kooi en groot gebied waar ze vrij lopen. Ook werd daar echt al het geld in de farm gestopt om het beter te maken voor de beestjes.

Voor de olifantjes hebben we wel een goede farm gevonden :D er zijn farms waarbij je nadat je op olifant gereden hebt een olifantenshow krijgt enzo, dat is bij deze dus niet zo. Ze vinden dat olifanten geen truuckjes horen te doen, en dat babies niet bij de moeder weggehaald mogen worden, en veel krakkemikkige olifantjes omdat ze ook mishandelde olifanten weghalen en daar opknappen. We gaan dus in de ochtend ze eten geven, drolletjes opruimen, dan anderhalf uur ritje door de jungle naar de rivieren (zonder mandje op hun rug, je zit dus gewoon op t beestje zelf) en dan mag je ze daar wassen, en daarna weer terug. Deze is ook door veel organisaties goedgekeurd O+
pi_130234306
we gaan ook niet naar die aapjes shows btw, dat vind ik ook zielig :r
pi_130234356
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Als je het goed uitzoekt op internet dan komt er wel snel genoeg achter gelukkig.

In afrika heb ik ook cheetas geaaid bij een cheeta farm waarvan ik 100% zeker wist dat alles okay was, je mocht dan cheetas aaien voor 15 minuten en daarna moesten ze weer met rust gelaten worden, ik mamma en zus mochten dus in de ochtend, en dan ergens in de middag mochten weer 2 mensen bij diezelfde cheeta en de rest van de dag wordt ihj met rust gelaten, dus niet af en aan mensen in de kooi en groot gebied waar ze vrij lopen. Ook werd daar echt al het geld in de farm gestopt om het beter te maken voor de beestjes.

Voor de olifantjes hebben we wel een goede farm gevonden :D er zijn farms waarbij je nadat je op olifant gereden hebt een olifantenshow krijgt enzo, dat is bij deze dus niet zo. Ze vinden dat olifanten geen truuckjes horen te doen, en dat babies niet bij de moeder weggehaald mogen worden, en veel krakkemikkige olifantjes omdat ze ook mishandelde olifanten weghalen en daar opknappen. We gaan dus in de ochtend ze eten geven, drolletjes opruimen, dan anderhalf uur ritje door de jungle naar de rivieren (zonder mandje op hun rug, je zit dus gewoon op t beestje zelf) en dan mag je ze daar wassen, en daarna weer terug. Deze is ook door veel organisaties goedgekeurd O+
Ik zag net ergens op internet dat het slecht is voor olifanten om op hun rug te rijden.
Maar dat is dus niet als je zonder mandje gaat?
Sowieso zag ik net een filmpje van hoe ze die beesten tam genoeg krijgen om ze te laten gehoorzamen :'(

Een activiteit waarbij je olifantenschijt kan opruimen en daar ook nog blij mee bent vind ik wel briljant :D :D
pi_130234463
hallon O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_130234471
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:33 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik zag net ergens op internet dat het slecht is voor olifanten om op hun rug te rijden.
Maar dat is dus niet als je zonder mandje gaat?
Sowieso zag ik net een filmpje van hoe ze die beesten tam genoeg krijgen om ze te laten gehoorzamen :'(

Een activiteit waarbij je olifantenschijt kan opruimen en daar ook nog blij mee bent vind ik wel briljant :D :D
Ik vond het vroeger bij paard ook nooit erg om stal uit te mesten en was zo'n beetje de enige op de manege die na de les nog een uur langer bleef om beest compleet te poetsen, zadel en hoofdstel in te vetten etc :') en ook bij de katten vind ik het echt niet erg om de kattenbak schoon te maken, hoort er bij toch? imho als je een hele dag met die olifantjes bent, want je gaat dus ook hoop over ze leren enzo moet je ook de andere klusjes doen :D

Wij gaan trouwens naar deze http://www.baanchangelephantpark.com/
op fok en andere websites staat dit als goed en vertrouwd aangeschreven waarij andere parken dus zwaar afgeraden worden
anders ff de about us lezen, staat wel aardig wat info :Y
pi_130234555
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:36 schreef Mirjam het volgende:
hallon O+
Hallon! Hoe was het?
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:38:41 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130234570
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik moest lachen :D
Jij had het (eer)gisteren nog over het wegkappen van Wims ballen omdat jij ze niet mooi vindt :D _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_130234580
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:36 schreef Mirjam het volgende:
hallon O+
hallon mevrouw belmiep!
pi_130234608
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

hallon mevrouw belmiep!
hallon ballon O+
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Hallon! Hoe was het?
ja, goed wel. in het begin enige verwarringm, ik dacht dat ik de starterstraining niet gehad had, bleek wel zo te zijn :@
nog niet gebeld, m'n account kregen ze niet werkend, dus morgen 9 uur mag ik gelijk voor 't ecchie
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:40:06 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130234626
* Molo de hele ochtend heeft gewacht naast de telefoon tot Mirjam zou bellen ;(
pi_130234640
Ik heb vanmiddag een meeting. En ik kreeg net serieus de 5e update/herinnering van die meeting request (die vrijdag voor het eerst verstuurd is)
JA IK WEET DAT IK DAARHEEN MOET :')

En waar gaat de meeting over? Over hoe de nieuwe telefoon werkt :')
pi_130234648
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Jij had het (eer)gisteren nog over het wegkappen van Wims ballen omdat jij ze niet mooi vindt :D _O-
Wat ze niet ging doen omdat er geen medische reden voor is....
Ik snap de vergelijking niet namelijk _O-

Ik vind het ook altijd moeilijk om dat goed uit te zoeken; maar die ziet er wel goed uit sjaan :Y
pi_130234654
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:40 schreef Molo het volgende:
ja dit ja, wat een kutwijf ook, DAN NIET HOOR
pi_130234675
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:40 schreef Molo het volgende:
Morgen ben je de eerste ermahgerd O+
pi_130234676
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Zie je mij dat doen dan? :')
Ik vind die ballen lillek als de nacht ja, maar ik haal ze toch niet weg? :D

Ik snap de vergelijking dus niet helemaal
pi_130234686
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:40 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ja dit ja, wat een kutwijf ook, DAN NIET HOOR
ik ook van jou mevrouw O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:41:22 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130234691
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb vanmiddag een meeting. En ik kreeg net serieus de 5e update/herinnering van die meeting request (die vrijdag voor het eerst verstuurd is)
JA IK WEET DAT IK DAARHEEN MOET :')

En waar gaat de meeting over? Over hoe de nieuwe telefoon werkt :')
Een meeting over een telefoon, whut? :D
pi_130234701
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik vond het vroeger bij paard ook nooit erg om stal uit te mesten en was zo'n beetje de enige op de manege die na de les nog een uur langer bleef om beest compleet te poetsen, zadel en hoofdstel in te vetten etc :') en ook bij de katten vind ik het echt niet erg om de kattenbak schoon te maken, hoort er bij toch? imho als je een hele dag met die olifantjes bent, want je gaat dus ook hoop over ze leren enzo moet je ook de andere klusjes doen :D

op fok en andere websites staat dit als goed en vertrouwd aangeschreven waarij andere parken dus zwaar afgeraden worden
Wel fijn dat je iets gevonden hebt waarbij ze ook echt aandacht hebben voor de dieren en niet alleen voor het geld...
pi_130234708
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso al top dat je er energie in steekt om het uit te zoeken ^O^
pi_130234735
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Een meeting over een telefoon, whut? :D
Ja, schijnbaar krijgen we een nieuwe bel-systeem of zo? Dus moeten we allemaal op telefoonles _O-
pi_130234800
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Wel fijn dat je iets gevonden hebt waarbij ze ook echt aandacht hebben voor de dieren en niet alleen voor het geld...
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso al top dat je er energie in steekt om het uit te zoeken ^O^
Met diertjes dingen doen is leuk, maar t moet niet ten nadele van hun zijn

Je kunt ook afdingen van de prijs maar dat gaan we dus ook niet doen aangezien het geld naar de beestjes gaat.

Ik vind die slurfjes altijd zo grappig van die beesten :') _O-
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:43:58 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130234808
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:40 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Wat ze niet ging doen omdat er geen medische reden voor is....
Ik snap de vergelijking niet namelijk _O-

Ik vind het ook altijd moeilijk om dat goed uit te zoeken; maar die ziet er wel goed uit sjaan :Y
Ja dat snap ik ook wel dat ze het niet echt gaat doen, maar de gedachte alleen, daar moest ik aan denken.

Vergelijking is dieren iets doen omdat jij er plezier van hebt en wat niet in belang van het dier is. Ballen afkappen of tijgers die je tegen hun wil gaat aaien (en dus gedrogeerd moeten worden daarvoor). Ik vind dat niet zo'n gekke vergelijking. Al snap ik natuurlijk heus wel dat Schaar zoiets niet echt doet ;)
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:45:00 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130234854
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja, schijnbaar krijgen we een nieuwe bel-systeem of zo? Dus moeten we allemaal op telefoonles _O-
:')

Gewoon een mail met 'zo werkt het vanaf volgende week, succes. En als het niet werkt bel je maar harharhar'
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:50:11 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130235036
Die Fox reclames over Homer Simpson die haring eet, wat een kut PR :')
pi_130235127
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook wel dat ze het niet echt gaat doen, maar de gedachte alleen, daar moest ik aan denken.

Vergelijking is dieren iets doen omdat jij er plezier van hebt en wat niet in belang van het dier is. Ballen afkappen of tijgers die je tegen hun wil gaat aaien (en dus gedrogeerd moeten worden daarvoor). Ik vind dat niet zo'n gekke vergelijking. Al snap ik natuurlijk heus wel dat Schaar zoiets niet echt doet ;)
Ik vind die vergelijkingen altijd zo moeilijk.
Want het ene maakt het andere nog niet goed zeg maar.
Ik zag een artikel over olifantenmishandeling en in de reacties staan dan dingen als "ja maar in Nederland worden ook heel veel dieren mishandelt" of "ja maar de mensen hebben het nog veel erger". Dus omdat je aan nog meer slechte dingen bijdraagt mag je je niet druk maken over een olifant of een tijger?

In die theorie zou ik dus moeten zeggen "ermagerd Sjaan wat hypocriet dat je je zorgen maakt over een tijger terwijl je wel vlees eet bioindustrie dit dat alles einz".. :?

Ik denk zelf meer in de theorie "alle beetjes helpen ^O^ "
pi_130235369
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Gewoon een mail met 'zo werkt het vanaf volgende week, succes. En als het niet werkt bel je maar harharhar'
In plaats daarvan kregen we een meeting request met 'please be there' met locatie A.
Vervolgens een update want er stond een typefout in de titel.
Vervolgens een update met locatie B
Vervolgens een update met locatie A
Vervolgens een update met nogmaals locatie A (maar dat ze het nieuwe systeem wel echt zo snel mogelijk willen gebruiken)
En nu weer een reminder

Jahaaa ik weet het nu wel :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:59:46 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130235406
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik zag een artikel over olifantenmishandeling en in de reacties staan dan dingen als "ja maar in Nederland worden ook heel veel dieren mishandelt" of "ja maar de mensen hebben het nog veel erger". Dus omdat je aan nog meer slechte dingen bijdraagt mag je je niet druk maken over een olifant of een tijger?

In die theorie zou ik dus moeten zeggen "ermagerd Sjaan wat hypocriet dat je je zorgen maakt over een tijger terwijl je wel vlees eet bioindustrie dit dat alles einz".. :?

Ach ja, dat klopt volledig. Overal is wat voor te zeggen. Zo vertrouw ik eigenlijk mensen in zijn algemeenheid niet en zegt mijn vergelijking denk ik meer over mijn rare brein dan dat iemand zich er iets van moet aantrekken :D

Zo is het eerste wat ik mij op komt als iemand zegt drie weken vrijwilligerswerk te gaan doen in donker Afrika, "ja ja, lekker een week zielige kindjes aaien, je eigen zieltje wit boenen en twee weken negers neuken zeker. Om vervolgens terug te komen en trots te zijn op je goeie daden :') "

8)7 >:O o|O
pi_130235412
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Als je zo ver door moet denken dan kun je inderdaad beter meteen dood neervallen, dan doe je niks of niemand meer kwaad ^O^
Alle beetjes helpen is dan waarschijnlijk een beter alternatief ja :P
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:00:53 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130235469
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

In plaats daarvan kregen we een meeting request met 'please be there' met locatie A.
Vervolgens een update want er stond een typefout in de titel.
Vervolgens een update met locatie B
Vervolgens een update met locatie A
Vervolgens een update met nogmaals locatie A (maar dat ze het nieuwe systeem wel echt zo snel mogelijk willen gebruiken)
En nu weer een reminder

Jahaaa ik weet het nu wel :')
Ik zou echt zo geneigd zijn terug te mailen en alle details nog even na te vragen 'voor de zekerheid', gewoon om te zieken :')
pi_130235505
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Ach ja, dat klopt volledig. Overal is wat voor te zeggen. Zo vertrouw ik eigenlijk mensen in zijn algemeenheid niet en zegt mijn vergelijking denk ik meer over mijn rare brein dan dat iemand zich er iets van moet aantrekken :D

Zo is het eerste wat ik mij op komt als iemand zegt drie weken vrijwilligerswerk te gaan doen in donker Afrika, "ja ja, lekker een week zielige kindjes aaien, je eigen zieltje wit boenen en twee weken negers neuken zeker. Om vervolgens terug te komen en trots te zijn op je goeie daden :') "

8)7 >:O o|O
Ja die mensen die dan voor een maand in de zomervakantie naar Ghana gaan :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:01:49 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130235509
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Als je zo ver door moet denken dan kun je inderdaad beter meteen dood neervallen, dan doe je niks of niemand meer kwaad ^O^
Zie mijn post boven je :@ :D
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:02:33 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130235545
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

My soulmate in this O+

(Ja dat is bewust steenkolen Inglish :7 )
pi_130235559
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dat is op zich wel de beste oplossing om het milieu en de natuur te helpen :D :D ^O^
pi_130235574
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:02 schreef Molo het volgende:

[..]

My soulmate in this O+

(Ja dat is bewust steenkolen Inglish :7 )
Ik vind dat zo fucking hypocriet, het zijn ook altijd van die tering hockey types waarvan pappie en mammie velen geld hebben :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2013 14:03:21 ]
pi_130235680
Ja ik heb per definitie aan mensen die hockeyen en die dan lichte spijkerbroeken met een bruine riem en wit shirt/polo dragen en allstars :r

en dan die haren in een mongolenknot boven op hun kop :')
pi_130235733
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik vind dat zo fucking hypocriet, het zijn ook altijd van die tering hockey types waarvan pappie en mammie velen geld hebben :')
Ik vind dit een beetje doorslaan :') Er zijn genoeg mensen die een maand vrijwilligers werk doen, je kunt moeilijk je hele leven opgeven om in het buitenland gratis te gaan werken, je moet zelf ook eten etc. Wat is er mis met mensen die helpen kinderen een beter leven te geven en mannen die helpen huizen te bouwen enzo. Wat heeft het er mee te maken of je ouders veel geld hebben? Het is niet alsof je daar veel geld nodig hebt.
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:06:48 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130235745
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik ken er overigens twee die dat exact gedaan hebben, twee jaar achter elkaar. Een ervan heeft twee en een halve week in het (privé) ziekenhuis gelegen met een uit de hand gelopen muggenbeet (stuk rug weg gevreten door bacteriën :X )
Tweede jaar had ze eerst diarree waardoor ze niet meer 'geholpen' heeft en kwam ze vervolgens met chlamydia van een negert thuis

Die ander heeft het eerste jaar alleen maar artistieke foto's van negers gemaakt en het tweede jaar is ze aangerand en daarna vroegtijdig door papa naar huis gehaald

Zulks een bijdrage voor het land O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:07:56 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_130235794
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet zo goed waarom wilde roofmonsters als cheeta's geaaid moeten worden :@ Als je iets wil aaien, pak dan een konijn of een huiskat, je eigen flamoes of een baby, geen fucking cheetah. Maar goed.
disclaimer
pi_130235807
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik vind dit een beetje doorslaan :') Er zijn genoeg mensen die een maand vrijwilligers werk doen, je kunt moeilijk je hele leven opgeven om in het buitenland gratis te gaan werken, je moet zelf ook eten etc. Wat is er mis met mensen die helpen kinderen een beter leven te geven en mannen die helpen huizen te bouwen enzo. Wat heeft het er mee te maken of je ouders veel geld hebben? Het is niet alsof je daar veel geld nodig hebt.
Je weet dat je een x bedrag moet inleggen om daar heen te mogen? :+
pi_130235833
En je ziet alleen foto's dat ze met kleine negers aan t knuffelen zijn of in de zon liggen, goeden vrijwilligerswerk wel _O-

Als je dan zo betrokken bij de wereld bent dan kun je imo ook het hele jaar door naast je studie/werk in NL vrijwilligerswerk doen :{w

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2013 14:09:16 ]
pi_130235868
Maar goed dit is mijn mening, en ja ik ben bevooroordeeld over die mensen :D
pi_130235889
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet zo goed waarom wilde roofmonsters als cheeta's geaaid moeten worden :@ Als je iets wil aaien, pak dan een konijn of een huiskat, je eigen flamoes of een baby, geen fucking cheetah. Maar goed.
Zit ik zo jouw post te lezen, springt er ineens 'of je eigen flamoes' in beeld _O-

Maar eigenlijk wel mee eens ja, hoe goed die beesten naar omstandigheden ook behandeld zullen worden, echt natuurlijk is het niet..
pi_130235907
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar goed dit is mijn mening, en ja ik ben bevooroordeeld over die mensen :D
Fixed :P
pi_130235911
Mooie foto op je blog trouwens Spees!
pi_130235913
quote:

[..]

Wat is er mis mee dan? die ouders zijn vaak neergeschoten door jagers dus die babies worden verzorgd daar anders gaan ze dood, dus ze zijn tam, dus je mag ze aaien

Ik zie het probleem niet, het is juist heel gaaf. Ik wist niet dat de lichte kleur van een cheeta heel ruw is en de stipjes heel zacht, en als ze gaan knorren is het net een katje behalve dat de halve grond meetrilt. Ik vond het echt super vet
pi_130235954
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Fixed :P
*)
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mooie foto op je blog trouwens Spees!
Danku :D
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:11:37 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130235964
Ik geloof niet echt dat je in 3 a 4 weken hyperintelligent werk kunt doen daar als 20-jarige. Dus meestal is het ingewerkt worden en dan velen stenen slepen ofzo. Dom werk in ieder geval. Lijkt mij dat die negers dat prima ook zelf kunnen. Wat je dus echt toevoegt voor hen vraag ik me af :D
Buiten het feit dat de Nederlandse meisjes vaak toch wel behoorlijk beroep doen op de faciliteiten en gezondheidszorg daar, wat me ook niet handig lijkt voor de lokale bevolking.
pi_130235973
* SpaceInvaders adopteert een cheeta en gaat mensen velen geld vragen om met m te knuffelen.

MONEEEHHH
pi_130235980
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
En je ziet alleen foto's dat ze met kleine negers aan t knuffelen zijn of in de zon liggen, goeden vrijwilligerswerk wel _O-

Als je dan zo betrokken bij de wereld bent dan kun je imo ook het hele jaar door naast je studie/werk in NL vrijwilligerswerk doen :{w
Vooral alle mensen die daar goed werk leveren over 1 kam scheren door een paar hipsters :Y

Magoed ik zal verder mijn muil houden over deze discussie :P Over mensen zeiken is natuurlijk lekker makkelijk.
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:12:02 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_130235981
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Wat is er mis mee dan? die ouders zijn vaak neergeschoten door jagers dus die babies worden verzorgd daar anders gaan ze dood, dus ze zijn tam, dus je mag ze aaien

Ik zie het probleem niet, het is juist heel gaaf. Ik wist niet dat de lichte kleur van een cheeta heel ruw is en de stipjes heel zacht, en als ze gaan knorren is het net een katje behalve dat de halve grond meetrilt. Ik vond het echt super vet
HET IS EEN ROOFMONSTER. Dat is er mis mee. Geaaid worden is niet iets wat zo'n beest gewoon is. Een konijn daarentegen is zeer aaibaar.
disclaimer
pi_130236025
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Vooral alle mensen die daar goed werk leveren over 1 kam scheren door een paar hipsters :Y

Magoed ik zal verder mijn muil houden over deze discussie :P Over mensen zeiken is natuurlijk lekker makkelijk.
Dat zijn de mensen die ik ken die dat doen he, van die typische mensen. Natuurlijk heb je ook goeden mensen maar daar kun je niet over zeiken, snap dat dan ;(
pi_130236033
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

HET IS EEN ROOFMONSTER. Dat is er mis mee. Geaaid worden is niet iets wat zo'n beest gewoon is. Een konijn daarentegen is zeer aaibaar.
Het is niet alsof hij wild is en gevangen wordt, tam gemaakt voor het publiek :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:13:11 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130236050
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou, die van mij anders nog steeds niet :')
pi_130236054
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dat zijn de mensen die ik ken die dat doen he, van die typische mensen. Natuurlijk heb je ook goeden mensen maar daar kun je niet over zeiken, snap dat dan ;(
Daarom hou ik mijn mond al, zeik vooral lekker verder :Y
pi_130236061
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Volgens mij moet dat wel omdat je zelf behoorlijk veel zelf
quote:

[..]

Godver _O- _O- _O- _O-
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:13:20 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_130236064
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Het is niet alsof hij wild is en gevangen wordt, tam gemaakt voor het publiek :')
Dan nog. Maar dat is mijn mening he.
disclaimer
pi_130236085
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dan nog. Maar dat is mijn mening he.
Prima, dan aai jij ze niet. Ik vind het tof, zolang beesten er maar niet de dupe van zijn.
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:13:57 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_130236092
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Nou, die van mij anders nog steeds niet :')
Kiek aan, zelfs konijnen zijn soms niet aaibaar!
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:14:36 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130236125
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Mss bijvoorbeeld, die bezorgd velen negers in de Bijlmer plezier door langs te lopen met haar wulpse lichaam O+
Vrijwilligerswerk in eigen land/stad O+
pi_130236143
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Mss bijvoorbeeld, die bezorgd velen negers in de Bijlmer plezier door langs te lopen met haar wulpse lichaam O+
Vrijwilligerswerk in eigen land/stad O+
pi_130236157
Wanneer komt er eigenlijk een gesponsord bjoetiebloggers-uitje naar Ghana om aandacht te vragen voor aids-weesjes? :D
Dat lijkt me nou echt iets voor Masja :Y
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:15:25 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130236166
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Volgens mij moet dat wel omdat je zelf behoorlijk veel zelf

[..]

Godver _O- _O- _O- _O-
Ik zie m nu pas :') :o
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:16:06 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_130236194
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Prima, dan aai jij ze niet. Ik vind het tof, zolang beesten er maar niet de dupe van zijn.
jij vindt dat iets normaals? Dat een wild roofbeest dusdanig getemd wordt dat ie zich lekker de hele dag laat aaien door nieuwsgierige toeristen? Kijk, ze worden niet geslagen, maar dat wil niet zeggen dat het ergens op slaat :D
Overigens zeg ik dit niet om jou af te zeiken hoor, ik vind het hele idee van roofdieren aaien gewoon kansloos. Soberso het feit dat mensen altijd alles willen aaien snap ik nooit. :')
disclaimer
pi_130236219
MAAR ZE ZIJN ZO FLUFFYYY
pi_130236235
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zie m nu pas :') :o
En ik zie nu pas dat ik nog een half bericht had staan om te posten blijkbaar :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:16:57 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_130236240
"KIEK, EEN T-REX! MAG IK 'M AAIEN??"
disclaimer
pi_130236250
Brum :')
pi_130236261
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
"KIEK, EEN T-REX! MAG IK 'M AAIEN??"
In het kader van natuurlijke selectie zou ik mensen die dat vragen altijd aanmoedigen ^O^
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:17:40 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130236263
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Dat vind ik ook prima hoor, als jij dat tof vindt is dat prima.

Als iemand naar Afrika wil om stenen te slepen moet diegene dat ook gewoon doen, alleen dat achteraf geneuzel van 'zo goed van mij dat ik zorg voor die mensen/dieren (en NEE, daarmee bedoel ik niet de negers, maar de tijgers ofzo :P )' mag van mij door mensen achterwege gelaten worden ;)
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:18:14 #103
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_130236284
quote:

[..]

jij vindt dat iets normaals? Dat een wild roofbeest dusdanig getemd wordt dat ie zich lekker de hele dag laat aaien door nieuwsgierige toeristen? Kijk, ze worden niet geslagen, maar dat wil niet zeggen dat het ergens op slaat :D
Overigens zeg ik dit niet om jou af te zeiken hoor, ik vind het hele idee van roofdieren aaien gewoon kansloos. Soberso het feit dat mensen altijd alles willen aaien snap ik nooit. :')
Net als in de apenheul, waar je tussen de loslopende aapjes loopt. Iedereen probeert die beesten allemaal op hun arm te laten zitten en te aaien. Ik moest eigenlijk vooral lachen toen een van die apen iemand in d'r arm beet :@
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:18:48 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_130236303
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

In het kader van natuurlijke selectie zou ik mensen die dat vragen altijd aanmoedigen ^O^
Dat soberso :D
Laatst vroeg bb aan de buren of -ie hun schildpad mocht aaien. Ik kon niet anders dan 'm een live emoslinger geven :')
disclaimer
pi_130236305
WIE WIL MIJN POEDEL KOMEN AAIEN? 5 EURO! :D
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:19:17 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130236320
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Net als in de apenheul, waar je tussen de loslopende aapjes loopt. Iedereen probeert die beesten allemaal op hun arm te laten zitten en te aaien. Ik moest eigenlijk vooral lachen toen een van die apen iemand in d'r arm beet :@
Net als dat door Bokito opengeklauwde rare Gerda-mens :D
pi_130236323
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik vond het vooral eng omdat ik steeds verwachte dat er 1 in mijn haar zou springen :') :')
Het was wel gaaf om ze te zien lopen over touwen enzo; maar ik hoef ze niet in mijn haar te hebben :')

Ik zat net te denken dat ik wel ooit eens een slang geaaid heb ! Ermahgerd :D :D
Nee? ;(
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:20:05 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130236353
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Laatst vroeg bb aan de buren of -ie hun schildpad mocht aaien. Ik kon niet anders dan 'm een live emoslinger geven :')
Check... Mooie hap ik mijn klauw was dat :')

Al was de kalkoen nog indrukwekkender :')
pi_130236357
quote:

[..]

Zoals ik al zeg, die beesten worden niet getemd, jagers schieten die ouders neer dus die beesten worden gevonden terwijl ze ongeveer al half dood zijn omdat ze nog te klein zijn en niet geleerd hebben om zelf eten te vangen, dan worden ze gevoerd en met de fles groot gebracht, dan zijn ze mensen gewoon gewend en tam. Ze worden dus niet gevangen in het wild en tam gemaakt.
En zoals ik al eeder zei, er mogen 2 keer per dag toeristen bij, dus niet de hele dag door.

Ik gaf toch ook al aan dat die parken waarbij je de hele dag door bij de beesten kan en die beesten gedrogeerd worden een no go zijn en ik niet heen ga?
pi_130236359
Ik heb een vogelspin vast gehad :Y
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:20:13 #111
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_130236365
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Sommige mensen willen bij ons thuis ook de baardagaam vasthouden/aaien. Like why 8)7
Zit dat beest echt niet op te wachten of zo :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:20:19 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_130236375
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:19 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ik vond het vooral eng omdat ik steeds verwachte dat er 1 in mijn haar zou springen :') :')
Het was wel gaaf om ze te zien lopen over touwen enzo; maar ik hoef ze niet in mijn haar te hebben :')

Ik zat net te denken dat ik wel ooit eens een slang geaaid heb ! Ermahgerd :D :D
Nee? ;(
en, vond de slang het fijn om geaaid te worden?
disclaimer
pi_130236406
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Sommige mensen willen bij ons thuis ook de baardagaam vasthouden/aaien. Like why 8)7
Onder zn kopje kroelen vinden ze fijn, tsss :P
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:21:00 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_130236407
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Omdat aaien O+
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:21:22 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_130236426
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een vogelspin vast gehad :Y
^)
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:21:34 #116
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_130236440
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:19 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Nee? ;(
Ik vond het ook heel gaaf om ze overal boven je en voor je langs te zien rennen en in de touwen te zien klimmen. Maar ik hoefde ze ook niet zonodig te aaien nee :')
En ik was ook bang dat er een op m'n hoofd zou springen :@
pi_130236445
MAG IK DE GOUDVIS AAIEN? :D :D
pi_130236447
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

^)
En ik vind alle spinnen eng behalve vogelspinnen, lolque :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:22:06 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_130236462
Apen zijn meestal vreselijke vlooienbalen ook nog, en ze stinken :')
disclaimer
pi_130236468
Ik had een keer toen ik een minispees was in apenheul dat er mensen die naast mij zaten een aap zaten te pesten en toen beet die aap mij, kutbeest :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:22:31 #121
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_130236477
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:21 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Onder zn kopje kroelen vinden ze fijn, tsss :P
Een willekeurig persoon die dat beest op z'n hand krijgt, durft niet bij z'n kop in de buurt te komen dus die gaan dan z'n rug aaien. 'Oh, dat is wel hard :D '
pi_130236483
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
Apen zijn meestal vreselijke vlooienbalen ook nog, en ze stinken :')
ERMAGERD iemand anders die apen niet boeiend vind O+ O+ O+
Ik denk altijd dat ik de enige ben ;(
pi_130236484
ZE MOETEN ALTIJD MIJ HEBBEN :'(
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:22:51 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_130236490
Je zou voor de gein eens wildvreemde baby's moeten gaan aaien in de dierentuin, kijken hoe mensen dan gaan reageren :D
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:23:17 #125
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_130236508
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
Je zou voor de gein eens wildvreemde baby's moeten gaan aaien in de dierentuin, kijken hoe mensen dan gaan reageren :D
_O-
pi_130236511
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en, vond de slang het fijn om geaaid te worden?
Ik denk niet dat ie het gevoeld heeft :') aan het puntje bij zijn staart.. Waar de verzorger em verder gewoon vast had enzo :')

maar als we het toch over dat topic hebben: Zo gek is het toch niet dat mensen roofdieren wil aaien? Tenslotte gaat men ook allerlei exotische dieren hier als huisdier houden e.d. ;) Is toch ook voor eigen entertainment :D
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:23:31 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130236518
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had een keer toen ik een minispees was in apenheul dat er mensen die naast mij zaten een aap zaten te pesten en toen beet die aap mij, kutbeest :')
_O-
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:23:50 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_130236534
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Een willekeurig persoon die dat beest op z'n hand krijgt, durft niet bij z'n kop in de buurt te komen dus die gaan dan z'n rug aaien. 'Oh, dat is wel hard :D '
Ja dat zei de buurvrouw dus ook toen bb dat vroeg van die schildpad: je mag best aaien, maar het is wel een beetje alsof je een bromfietshelm aait.... :')
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:24:41 #129
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_130236565
Ik kan inmiddels wel de hamster aaien O+ :')

We hebben een band O+
Na zoveel weken vertrouwt ie me eindelijk en komt uit zichzelf op m'n hand zitten en rent niet meer meteen van me weg. Ik heb hem omgekocht met velen paprika >:)

En volgende week gaat ie weer weg ;(
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:24:52 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_130236573
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ie het gevoeld heeft :') aan het puntje bij zijn staart.. Waar de verzorger em verder gewoon vast had enzo :')

maar als we het toch over dat topic hebben: Zo gek is het toch niet dat mensen roofdieren wil aaien? Tenslotte gaat men ook allerlei exotische dieren hier als huisdier houden e.d. ;) Is toch ook voor eigen entertainment :D
Nou, ik vind het wel gek dat mensen altijd alles moeten aaien, eigenlijk. :@
En ik vind exotische huisdieren ook gek :')
disclaimer
pi_130236597
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar die exotische dieren die er voor gekweekt worden om als huisdier te houden is niet gek? :D
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:26:01 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130236606
Koos mepte gisteren met het electrische zapperracket een dikke hommel in mijn decolleté, ik schrok me echt kapot maar ik heb het wonder boven wonder net overleefd :'(
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:26:06 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_130236615
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:25 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Maar die exotische dieren die er voor gekweekt worden om als huisdier te houden is niet gek? :D
Zie edit. (tevens: dat zei ik niet o|O )
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:26:08 #134
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_130236617
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Het is ook puur voor eigen entertainment. Waarmee je jezelf als mens maar weer eens boven al het andere leven plaatst en alles moet maar doen wat wij leuk vinden. Dus als roofdieren dan aaibare hobbydieren moeten worden, dan regelen we dat ^O^
pi_130236625
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zie edit. (tevens: dat zei ik niet o|O )
^O^

Da bedoellek :D

Overigens agree hoor ;)
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:27:12 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_130236655
Alhoewel Eny in zijn ziel natuurlijk ook en monsterlijke roofkat is, dus ik werk er evengoed aan mee ;(
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:27:38 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130236669
De felheid in deze discussie overtreft die van diëten overigens lijkt het wel :o
pi_130236671
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Alhoewel Eny in zijn ziel natuurlijk ook en monsterlijke roofkat is, dus ik werk er evengoed aan mee ;(
Eny :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:28:13 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_130236687
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:27 schreef Molo het volgende:
De felheid in deze discussie overtreft die van diëten overigens lijkt het wel :o
verandering van spijs doet eten, toch?
Hihaho :')
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:28:33 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130236704
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar die komt vanuit de zure indianen begraafplaats, daar kun jij weinig aan doen :{w
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:29:06 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_130236724
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja maar die komt vanuit de zure indianen begraafplaats, daar kun jij weinig aan doen :{w
Hehehehe, micmac indianen _O_
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:29:21 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130236734
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

verandering van spijs doet eten, toch?
Hihaho :')
Als de verantwoordelijkheid maar niet op mijn bordje komt te liggen ;(
pi_130236814
Over dierenleed en dergelijke gesproken, ik heb laatst zo gelachen om een artikel in de krant.
Ging over een konijnenplaag ergens rond Amsterdam, waar 3 miljoen tamme konijntjes zijn losgelaten en zich helemaal de tyfus neuken. Die maken vervolgens hollen onder het spoor, waardoor de trein onstabiel wordt.

En toen was er dus 1 of andere dierenrecht-mongool die het onacceptabel vond als er methodes werden gebruikt waarbij de konijntjes dood gingen :').
Waarom denk je dat die beesten zo veel fokken? Omdat het de bedoeling is dan minimaal de helft dood gaat :')

Mensen :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:31:32 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_130236824
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat zou niet te verteren zijn.
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:31:47 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130236836
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hehehehe, micmac indianen _O_
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:32:08 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_130236843
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over dierenleed en dergelijke gesproken, ik heb laatst zo gelachen om een artikel in de krant.
Ging over een konijnenplaag ergens rond Amsterdam, waar 3 miljoen tamme konijntjes zijn losgelaten en zich helemaal de tyfus neuken. Die maken vervolgens hollen onder het spoor, waardoor de trein onstabiel wordt.

En toen was er dus 1 of andere dierenrecht-mongool die het onacceptabel vond als er methodes werden gebruikt waarbij de konijntjes dood gingen :').
Waarom denk je dat die beesten zo veel fokken? Omdat het de bedoeling is dan minimaal de helft dood gaat :')

Ja dat was bij de mensheid ook zo, maar toen ging er honderd jaar geleden ergens iets mis :')
disclaimer
pi_130236848
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:29 schreef Molo het volgende:

[..]

WEET JE HOEVEEL CALORIEËN ER IN VERANTWOORDELIJKHEID ZITTEN JONGE!
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:33:15 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130236896
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:31 schreef Nagelschaartje het volgende:

Stadse dombo's die zich met natuur zaken bezig houden :')
pi_130236910
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja dat was bij de mensheid ook zo, maar toen ging er honderd jaar geleden ergens iets mis :')
Voor mensen zou het inderdaad ook niet altijd kwaad kunnen :').

Ze hadden daar trouwens een prima oplossing. Ze spoten die gaten vol met hard schuim, zodat de trein stabieler werd en de konijntjes verhuisden. Twee vliegen in 1 klap zou je denken ^O^
Maar het probleem was dus dat je niet wist hoeveel gangen er daar zaten en dat er dan nog wel eens 3 konijntjes verstikt konden raken :'( :'(

maandag 19 augustus 2013 @ 14:34:44 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130236950
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat zou niet te verteren zijn.
Dan zit er niets anders op dan de tanden/kiezen op elkaar bijten ;(
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:35:04 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_130236963
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ze hadden daar trouwens een prima oplossing. Ze spoten die gaten vol met hard schuim, zodat de trein stabieler werd en de konijntjes verhuisden. Twee vliegen in 1 klap zou je denken ^O^
Maar het probleem was dus dat je niet wist hoeveel gangen er daar zaten en dat er dan nog wel eens 3 konijntjes verstikt konden raken :'( :'(

Oh, dan vond ik die Texaan met z'n konijnenkanon toch een stuk inhumaner _O-
disclaimer
pi_130236978
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wut? :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:36:05 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130237000
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

En konijnen kunnen daar ook doorheen bijten :')
Net als ratten/muizen. Leuk altijd als mensen gaten in hun huis volspuiten met purschuim als ze van de muizen af willen O+
pi_130237020
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:36 schreef Molo het volgende:

[..]

En konijnen kunnen daar ook doorheen bijten :')
Net als ratten/muizen. Leuk altijd als mensen gaten in hun huis volspuiten met purschuim als ze van de muizen af willen O+
Het was geen purschuim, maar iets van hardschuim ofzo.
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:36:44 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130237024
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Of de eekhoorntjes versnipperaar op Schiphol O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:37:22 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_130237042
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:35 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Wut? :')
Je pakt een druk-kanon wat met een immense druk gas wegstoot (vergelijk het met dat ding dat boeren doen met melkbussen en meloenen). Je zet het in de ingang van een konijnenhol. Je drukt op de knop en met een druk van 100 miljoen bar worden alle konijnen in het holen-netwerk er uit ge-explodeerd. Texan style, werkt als een malle.
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:37:34 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130237053
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Het was geen purschuim, maar iets van hardschuim ofzo.
Oh ja, dat kan natuurlijk :D

Jammer wel, ik had al mi's van konijnen die er stiekem doorheen vreten :D
pi_130237070
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je pakt een druk-kanon wat met een immense druk gas wegstoot (vergelijk het met dat ding dat boeren doen met melkbussen en meloenen). Je zet het in de ingang van een konijnenhol. Je drukt op de knop en met een druk van 100 miljoen bar worden alle konijnen in het holen-netwerk er uit ge-explodeerd. Texan style, werkt als een malle.
Godsamme :') :') :') :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:38:33 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_130237078
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:38 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Godsamme :') :') :') :')
Moet je daar Thieme eens op bezoek sturen O+
disclaimer
pi_130237085
Ze hadden het daar al geprobeerd met Fretten, die konijnen schijnen te eten ofzo. En nog iets.
Het probleem is dat als konijnen merken dat hun populatie kleiner wordt, ze nog harder door gaan neuken :D :D
pi_130237114
Vanavond naar Elysium :9
pi_130237212
Konijnen :')
pi_130237228
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Misschen kan SF daar ook een toffe game van maken, zoveel mogelijk konijnen uit holletjes exploderen en dan weer zo'n peta busje die langs komt net als met de paardengame :Y
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:43:40 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130237254
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Misschen kan SF daar ook een toffe game van maken, zoveel mogelijk konijnen uit holletjes exploderen en dan weer zo'n peta busje die langs komt net als met de paardengame :Y
En de versnipperaar als bonus rondje O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:44:26 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130237287
Ik heb gisteren/vannacht een stuk zitten lezen over indianen en hun martelmethodes, ook heeeel fijn om te lezen :X
pi_130237339
Ook mensen die denken dat ze een konijn/ander knaagdier een plezier doen door het maar ergens in een park los te laten :').

Dat je van die parken hebt die helemaal vol zitten met zwart/witte konijntjes :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:46:41 #167
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_130237365
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En ik vind exotische huisdieren ook gek :')
Ik heb wel mooi een babypanter en een babyalligator vast gehouden, een zeehond geaaid en een vogelspin op mijn hand gehad :6 .zusjes die in een dierentuin werken ftw 8-)
pi_130237368
Wat was dat met de versnipperaar dan? :D
pi_130237383
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ook mensen die denken dat ze een konijn/ander knaagdier een plezier doen door het maar ergens in een park los te laten :').

Dat je van die parken hebt die helemaal vol zitten met zwart/witte konijntjes :')
Breda! En kippen en hanen :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:48:11 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130237425
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef Molo het volgende:
Ik heb gisteren/vannacht een stuk zitten lezen over indianen en hun martelmethodes, ook heeeel fijn om te lezen :X
http://www.dailymail.co.u(...)d-enemies-alive.html

Voor de liefhebbers :P
pi_130237455
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik heb wel mooi een babypanter en een babyalligator vast gehouden, een zeehond geaaid en een vogelspin op mijn hand gehad :6 .zusjes die in een dierentuin werken ftw 8-)
alligator lijkt mij ook tof :D het is altijd zo grappig om de huid/vacht van beesten te voelen omdat het altijd zo verschillend is
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:48:48 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130237460
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat was dat met de versnipperaar dan? :D
http://www.nieuwsbladtran(...)ngulden/Default.aspx
pi_130237584
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:48 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

alligator lijkt mij ook tof :D het is altijd zo grappig om de huid/vacht van beesten te voelen omdat het altijd zo verschillend is
Kun je een mooie tas van maken :Y
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:51:48 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_130237595
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef bleiblei het volgende:

[..]

verrekten aaier :{w
disclaimer
pi_130237617
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

verrekten aaier :{w
Je bent gewoon jaloers omdat hij niet genoeg heeft aan jouw flamoes ;(
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:52:36 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130237625
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Lolwat :')
Was toen vrij groot uitgemeten in de media :D
pi_130237645
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Was toen vrij groot uitgemeten in de media :D
Ja toen was ik 8 :+
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:53:45 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130237674
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja toen was ik 8 :+
Koetsjiekoetsjie O+
pi_130237688
Baas die aan het vertellen is over een schuimparty en hoe hij zich misdragen heeft :'( I dun wanna knowwwwww :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:54:45 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130237709
Hey, wat grappig en toevallig, er zit hier ineens een schorpioentje binnen! :o
Eens kijken of ik 'm kan aaien O+
pi_130237876
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:54 schreef Molo het volgende:
Hey, wat grappig en toevallig, er zit hier ineens een schorpioentje binnen! :o
Eens kijken of ik 'm kan aaien O+
DOEN DOEN!
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:03:47 #183
36431 bleiblei
pi_130238033
Iemand een idee hier hoe je een norton registratie ongedaan maakt?
We hebben hier een licentie voor 3 apparaten waarvan we er 1 vrijwel nooit meer gebruiken.
Dus die wil ik eruit hebben. Kan dat? Is dat dan gewoon een kwestie van deinstalleren?

En Seeed is baas _O_ O+ .
pi_130239373
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:03 schreef bleiblei het volgende:
Iemand een idee hier hoe je een norton registratie ongedaan maakt?
We hebben hier een licentie voor 3 apparaten waarvan we er 1 vrijwel nooit meer gebruiken.
Dus die wil ik eruit hebben. Kan dat? Is dat dan gewoon een kwestie van deinstalleren?

En Seeed is baas _O_ O+ .
Ligt eraan wat voor licentie je ehbt, soms moet je ff t programma starten en de licentie loskoppelen, soms is deinstallatie genoeg etc etc
pi_130239387
Ik denk dat ik voor thailand toch maar een rugzak koop, heb niet echt een andere tas die heel handig is om ook mee de jungle in te nemen enzo
pi_130239496
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk dat ik voor thailand toch maar een rugzak koop, heb niet echt een andere tas die heel handig is om ook mee de jungle in te nemen enzo
rugzak lijkt me velen handig :Y
pi_130239684
ehmygfewrd met bamboe vlot over t water :v
pi_130239739
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Gewoon je LV jonge! :7
pi_130239767
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:52 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Gewoon je LV jonge! :7
Meestal met tripjes pak ik speedy want kan je veel inproppen en die kan helemaal dicht, maar voor de jungle tours en de olifantendag enzo gaat dat em neit worden :D Ik zal es ff snel een rugzak gaan scoren :')
pi_130239910
309 treden tot de entree van de tempel

* Sharana_LV is nu al dood :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:04:00 #191
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_130240163
Zo, dat was de belcursus. We krijgen nu allemaal Lync en mogen fijn gaan bellen via de pc met een headset. Een headset. My god why :')
En we kunnen niet meer naar het buitenland bellen. Heel handig met al die samenwerkingen met buitenlandse universiteiten en zo ^O^
pi_130240436
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo, dat was de belcursus. We krijgen nu allemaal Lync en mogen fijn gaan bellen via de pc met een headset. Een headset. My god why :')
En we kunnen niet meer naar het buitenland bellen. Heel handig met al die samenwerkingen met buitenlandse universiteiten en zo ^O^
hier ook een pc met headset :D
pi_130240816
Ermahgerd ik heb ook een headset!
Aids.
pi_130240827
awyissss allemaal aan de headsets!
pi_130240885
En dan zwoel praten en tegelijkertijd de afwas doen O+
Aids.
pi_130241035
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:32:54 #197
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_130241255
3 Marokkanen naast me in de trei met een Brabants accent :') dat klinkt echt gewoon niet :')
pi_130241283
ermahgerd ik ben moe zeg.
pi_130241513
Kreeg je niet bij je bondi gift box ook iets gratis? :')
pi_130241530
En op 1 lakje zit geen label fuu :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:43:01 #201
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_130241592
Mongols naast me kunnen ook geen topografie mijn god :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:51:45 #202
36431 bleiblei
pi_130241867
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ligt eraan wat voor licentie je ehbt, soms moet je ff t programma starten en de licentie loskoppelen, soms is deinstallatie genoeg etc etc
Thanks, ik ga eens proberen :) .
pi_130242170
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kreeg je niet bij je bondi gift box ook iets gratis? :')
Ik kreeg een twee transparant lak. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_130242186
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:01 schreef Dwyn het volgende:
Dat is beter dan 1 transparante lak ;(
pi_130242264
Hebben ze nou maar zo weinig lakjes in hun shop? :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:05:23 #206
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_130242274
Ermahgerd, ik hoop dat de voorspellingen voor het weekend kloppen. O+

O+ geen regen O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_130242279
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd, ik hoop dat de voorspellingen voor het weekend kloppen. O+

O+ geen regen O+
Maar het regent altijd op Spa :+
pi_130242287
Daarom is Spa zo leuk :D
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:06:39 #209
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_130242313
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Maar het regent altijd op Spa :+
Niet altijd, al zijn de regenraces wel memorabel. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_130242809
Ugh, lange werkdag was lang ;(
Aids.
pi_130244790
ermahgerd mn onderarm verbrand toen ik de wortels wilde afgieten en al het stoom in 1 x de verkeerde kant opging ;(
pi_130244866
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:28 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd mn onderarm verbrand toen ik de wortels wilde afgieten en al het stoom in 1 x de verkeerde kant opging ;(
huuu ;(
pi_130245339
Velen chatten met Bondi want die site is zo onduidelijk :')_
pi_130245537
Aha, je moet dus niet firefox gebruiken voor die webzaait :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:07:23 #215
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_130246043
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:28 schreef Mirjam het volgende:
Huuu
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_130246082
En ik krijg een label voor mijn labelloze lakje, ermahgerd O+ De autist in mij is blij.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2013 19:09:01 ]
pi_130246127
474 lakjes :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:15:58 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_130246301
ohja, spreadsheet bijwerken :@
disclaimer
pi_130246302
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
474 lakjes :')
*O*
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_130246316
405 lakjes O+
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_130246364
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, spreadsheet bijwerken :@
Ermahgerd live editing.
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:18:49 #222
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_130246391
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik krijg een label voor mijn labelloze lakje, ermahgerd O+ De autist in mij is blij.
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:26:11 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_130246640
512. :')
disclaimer
pi_130246654
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
512. :')
O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:26:41 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_130246656
plus de drie P2's die Lindy nog voor me heeft. 515.
disclaimer
pi_130246677
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
plus de drie P2's die Lindy nog voor me heeft. 515.
Mooi getal. Al zou ik voor de 543 gaan :v
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:29:21 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_130246734
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Mooi getal. Al zou ik voor de 543 gaan :v
Ja? Niet voor 666?
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:29:33 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_130246739
of 1000?
disclaimer
pi_130246743
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
of 1000?
911
pi_130246752
of je geboortejaar :D
pi_130246767
HONDERD MILJOEN MILJARD
Aids.
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:30:28 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_130246779
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
of je geboortejaar :D
oh, dan ben ik er al bijna O+
disclaimer
pi_130246793
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh, dan ben ik er al bijna O+
Je bent nog niet eens over de duuuuuzend jonguh :D
pi_130246834
Ik moet echt mn swatch sticks verder gaan lakken en dan nog meer bijmaken :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:37:35 #235
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_130246993
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja? Niet voor 666?
Daar ga ik voor. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_130247751
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet echt mn swatch sticks verder gaan lakken en dan nog meer bijmaken :')
ja dit :'(
pi_130247777
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:58 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ja dit :'(
ja dat ;(
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:59:51 #238
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_130247792
Oh ja. Swatchen.

Ik heb het opgegeven. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:07:41 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_130248111
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja. Swatchen.

Ik heb het opgegeven. :')
2,5 jaar geleden al :')
disclaimer
pi_130248274
Ik heb velen nagelwielen met alle swatches :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:39:52 #241
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_130249776
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Daar ga ik voor. O+
En dan nooit meer een lakje kopen? :P
3!
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:41:30 #242
95408 Incantrix
pi_130249857
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:21 schreef Mirjam het volgende:
awyissss allemaal aan de headsets!
*zwaait*
3!
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:42:27 #243
95408 Incantrix
pi_130249900
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:26 schreef Molo het volgende:
Koos mepte gisteren met het electrische zapperracket een dikke hommel in mijn decolleté, ik schrok me echt kapot maar ik heb het wonder boven wonder net overleefd :'(
En hier moest ik zo hard om lachen dat Peach wakkerschrok :')
3!
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:42:58 #244
95408 Incantrix
pi_130249923
OHAI

HET IS MIJ

MONOLOGENVROUW
3!
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:43:28 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_130249952
hoi trix!
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:43:41 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_130249964
ik was 4 weddings USA aan het kijken :P
disclaimer
pi_130250009
Rip aan de nabestaanden... Vandaag weer voor het eerst gewerkt, nu dood! Had wel een kleuter die op zijn stoel in slaap viel, Al Bundy Style, tijdens het voorlezen. Heb hem maar naar gelegd op een grote zitzak.
pi_130250065
Ohai! Moet zeggen dat ik me nu wel weer een beetje nuttig voel, ik doe weer iets voor de maatschappij ( al is het kleuters leren hun handen uit de broek te houden in het openbaar, heheheh)
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:47:05 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_130250129
hoe is het met nano, Milka?
En met je rug?
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:47:20 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_130250142
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:45 schreef milka82 het volgende:
Ohai! Moet zeggen dat ik me nu wel weer een beetje nuttig voel, ik doe weer iets voor de maatschappij ( al is het kleuters leren hun handen uit de broek te houden in het openbaar, heheheh)
ik vind dat best nuttig :')
disclaimer
pi_130250223
Woensdag of Donderdag naar Blijdorp O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:49:25 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_130250260
moeder zijn ben je niet voor even O+
disclaimer
pi_130250263
Kleuterjuffen zijn de liefste juffen O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:49:39 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_130250270
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Woensdag of Donderdag naar Blijdorp O+
Ga je apen aaien?
disclaimer
pi_130250352
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ga je apen aaien?
Nee, wel schildpadden en tijgers :Y
pi_130250363
Vergeet de Alpacas niet.
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:51:34 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_130250382
en de kakkerlakken :D :D :D
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:52:05 #258
95408 Incantrix
pi_130250410
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
hoi trix!
Ola! :)

Ik doe tegenwoordig een soort van blitzkrieg-forummen: heel plotseling heel hard posten en dan is het weer klaar ofzo :')

Milka! :* is vast heeeeeel erg wennen weer! Hoop dat je je snel weer wentelt in frisse tegenzin ;)
3!
pi_130250416
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
en de kakkerlakken :D :D :D
Straks plet je m per ongeluk en dan zit je onder de eitjes. En dan krijg je die niet weg en dan komen ze uit in je haar in je slaap :'(
pi_130250433
Ben ik hier in het foute facebook topic beland? ;)

Maar met de rug gaat het tot zover goed dat ik me nu kan redden, alleen nog niet fietsen ( afgelopen week gepoogd, meteen weer flink in de kreukels). Nano laat helaas nog steeds flink van zich horen, we zulle. Zien wat de toekomst brengt.
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:52:46 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_130250457
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Straks plet je m per ongeluk en dan zit je onder de eitjes. En dan krijg je die niet weg en dan komen ze uit in je haar in je slaap :'(
Dat is toch gezellig! Kun je alles aaien!
disclaimer
pi_130250467
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat is toch gezellig! Kun je alles aaien!
ew ew ew ew :') Hier ga ik sowieso van dromen.
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:53:13 #263
95408 Incantrix
pi_130250476
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
moeder zijn ben je niet voor even O+
Nee, helaasch, dat ben je óók als er om 3 uur 's-nachts snot, kots en diarree uitspuit :9
3!
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:54:10 #264
95408 Incantrix
pi_130250520
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:52 schreef milka82 het volgende:

Maar met de rug gaat het tot zover goed dat ik me nu kan redden, alleen nog niet fietsen ( afgelopen week gepoogd, meteen weer flink in de kreukels). Nano laat helaas nog steeds flink van zich horen, we zulle. Zien wat de toekomst brengt.
Hebben ze nog iets gevonden?
3!
pi_130250524
Ik kan geen fietslampjes vinden :'( Ik kan daar zo niet tegen he, dan denk ik dat elke auto die langs komt politie is :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:54:15 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_130250531
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:53 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Nee, helaasch, dat ben je óók als er om 3 uur 's-nachts snot, kots en diarree uitspuit :9
projectielschijten *O*
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:55:10 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_130250582
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:52 schreef milka82 het volgende:

Meiske toch, wat een ellende allemaal ;( Ik hoop zo dat het vlug een beetje opklaart. Ik heb diep respect voor je positieve houding hoor! _O_
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:55:18 #268
95408 Incantrix
pi_130250599
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

projectielschijten *O*
Terwijl je jezelf in je giechel kotst *O*
3!
pi_130250625
Blijdorp? Giev Olli! Zo jammer dat ik niet dichterbij woon, ik wil ook een Olli voor mijn nano.

Inca, ik scheet vanochtend zeven kleuren maar het went weer snel, nu al weer tot over mijn oren in het administratieve werk, zo'n hekel aan. Waar is de tijd gebleven dat je gewoon les kon geven en na de tijd naar huis?

Hoe ist met S en Peach? S. Mag ook al bijna naar school toch?
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:56:01 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_130250641
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:55 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Terwijl je jezelf in je giechel kotst *O*
En dat dan door je neus opsnuift zodat je gaat snotkotsen?
disclaimer
pi_130250659
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:55 schreef milka82 het volgende:
Blijdorp? Giev Olli! Zo jammer dat ik niet dichterbij woon, ik wil ook een Olli voor mijn nano.

Inca, ik scheet vanochtend zeven kleuren maar het went weer snel, nu al weer tot over mijn oren in het administratieve werk, zo'n hekel aan. Waar is de tijd gebleven dat je gewoon les kon geven en na de tijd naar huis?

Hoe ist met S en Peach? S. Mag ook al bijna naar school toch?
Ik kan er een meenemen en opsturen? Zal wel pakketpost worden en volgens mij zijn die krengen sowieso al duur :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:56:24 #272
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130250666
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:53 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Daar maken ze je in de natuur wel een beetje aan gewend zo richting het einde van de zwangerschap :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:56:27 #273
95408 Incantrix
pi_130250670
Echt, de brei die er uit een kind kan komen zet je bevalling weer volledig in perspectief *O* :+
3!
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:57:16 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_130250702
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:56 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Daar maken ze je in de natuur wel een beetje aan gewend zo richting het einde van de zwangerschap :')
kots jij jezelf ook geregeld onder? :D
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:57:37 #275
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130250725
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee maar slaap de halve nacht niet :P
pi_130250733
quote:
De Olli-knuffels zijn te koop in de speciale Olli-shop in de Rivierahal. Deze is dagelijks geopend tussen 10.00 en 18.00 uur.

Olli-knuffels zijn te koop voor 20 euro per stuk. Per persoon mogen maximaal 4 Olli-knuffels worden verkocht.
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:58:47 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_130250792
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:57 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Nee maar slaap de halve nacht niet :P
ik heb ergens gelezen dat dat idd voorbereiding is. :D
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:58:50 #278
95408 Incantrix
pi_130250795
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:56 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Het wakker worden wel, de excrementen.. Tja :P

Milka, ik vond het ook superfijn weer aan de slag te zijn hoor, zelfs met mijn mongolenbaan :P Peach doet het heel goed, ze is zo lief! O+ vandaag ook eindelijk weer wat minder ziekig, we hebben hoop op een goed nacht :)
3!
pi_130250804
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Meiske toch, wat een ellende allemaal ;( Ik hoop zo dat het vlug een beetje opklaart. Ik heb diep respect voor je positieve houding hoor! _O_
Weet je, je kunt tot je knieën in de shit gaan zitten krassen ( boehoe, waar is mijn krasschuurtje) maar daar heeft niemand iets aan. Dus we maken er wel wat van, al heb ik ook heus wel momenten dat het me allemaal te veel wordt ( gisteren C. Een gezellig appje gestuurd, meneer was weg en ik zat met de shit ; Fuck you met je kut paintball! Heel volwassen ook :') )
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:59:27 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_130250826
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Maximaal 4, wtf? Zijn er mensen die MEER kopen? :')
disclaimer
pi_130250840
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

100 euro aan olli's :')
pi_130250870
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik kan er een meenemen en opsturen? Zal wel pakketpost worden en volgens mij zijn die krengen sowieso al duur :')
Zou je dat willen? *; ik maak het geld vooraf wel over ( zie mij blij zijn met een Olli, hehehe)
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:00:32 #283
95408 Incantrix
pi_130250871
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik kotste mezelf nog een gekneusde rib met 40 weken. The joy! Maar alleen die misselijkheid is voor mij al een reden om er compleet klaar mee te zijn, elke zwangerschap werd erger.
3!
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:00:34 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_130250878
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:59 schreef milka82 het volgende:

[..]

Weet je, je kunt tot je knieën in de shit gaan zitten krassen ( boehoe, waar is mijn krasschuurtje) maar daar heeft niemand iets aan. Dus we maken er wel wat van, al heb ik ook heus wel momenten dat het me allemaal te veel wordt ( gisteren C. Een gezellig appje gestuurd, meneer was weg en ik zat met de shit ; Fuck you met je kut paintball! Heel volwassen ook :') )
Oh gelukkig, jij hebt ook die momenten! :D
Nee maar toch, het klinkt makkelijker dan het is denk ik ;)
disclaimer
pi_130250902
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:00 schreef milka82 het volgende:

[..]

Zou je dat willen? *; ik maak het geld vooraf wel over ( zie mij blij zijn met een Olli, hehehe)
Je hebt gezien wat t kost? :D
pi_130250918
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoard alle Olli's
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:01:50 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_130250968
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Alles voor Olli.
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:02:09 #288
95408 Incantrix
pi_130250984
quote:

[..]

Haha, maar wel begrijpelijk toch? :* maar af en toe ff unwinden is wel echt hard nodig, lukt dat wel? Lijkt me lastig met Nano ;(
3!
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:02:16 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_130250991
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:00 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ik kotste mezelf nog een gekneusde rib met 40 weken. The joy! Maar alleen die misselijkheid is voor mij al een reden om er compleet klaar mee te zijn, elke zwangerschap werd erger.
Dat is wel matig ja :') als het ook serieus aanhoudt ;(
disclaimer
pi_130250997
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Jongeuh, ik wil der 1 geen 10. Ik lap die twee tientjes wel, ti's voor di Nano
pi_130251019
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:02 schreef milka82 het volgende:

[..]

Jongeuh, ik wil der 1 geen 10. Ik lap die twee tientjes wel, ti's voor di Nano
Nee dan is t goed, maar zat mensen die geen 20 euro bezahlen voor een knuffel toch :9
pi_130251026
Nu nog bedenken of ik er zelf een wil :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:03:18 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_130251041
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Nee dan is t goed, maar zat mensen die geen 20 euro bezahlen voor een knuffel toch :9
WACH MAAR TOT JE EEN BABY HEBT MUHAHAHAHAH
disclaimer
pi_130251059
quote:
99s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

WACH MAAR TOT JE EEN BABY HEBT MUHAHAHAHAH
Alleen LV en Chanel knuffels voor mijn baby :{w
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:03:53 #295
95408 Incantrix
pi_130251064
Ik heb gisteren dat beest zitten goegelen trouwens, nadat Dico haar foto-dingetje op feestboek had aangepast naar een muur vol van die dingen en het de vierde keer was dat ik dat ding tegenkwam :')
3!
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:04:23 #296
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130251092
quote:

[..]

Het is ook kut. En af en toe komt er dat uit is logisch toch? :*
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:04:32 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_130251103
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb gisteren dat beest zitten goegelen trouwens, nadat Dico haar foto-dingetje op feestboek had aangepast naar een muur vol van die dingen en het de vierde keer was dat ik dat ding tegenkwam :')
't is een ollifant.
disclaimer
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:04:42 #298
95408 Incantrix
pi_130251113
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Alleen LV en Chanel knuffels voor mijn baby :{w
GOOI HET DOOSJE NIET WEG
3!
pi_130251134
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:04 schreef Incantrix het volgende:

[..]

GOOI HET DOOSJE NIET WEG
_O-
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:05:19 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_130251139
onze lego draaimolen doet minimaal 750 euro op Ebay :o
disclaimer
pi_130251147
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:02 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Haha, maar wel begrijpelijk toch? :* maar af en toe ff unwinden is wel echt hard nodig, lukt dat wel? Lijkt me lastig met Nano ;(
* soms, heel soms, denk ik; was ik er maar nooit aan begonnen. Waarom moest ik zonodig nummer drie? Maar dan zie ik dat blije hoofd weer ( want hij is ook echt wel eens blij) en dan ben je weer verliefd *; het is mijn eigenste Eppo*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')