- ehmzquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ej sjaantje
Hoe laat wil je woensdag vertrekken? En wanneer zal ik bij je zijn?
En mag ik je adres?Dan kan ik kijken hoe ver het rijden is ongeveer.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
- ehmz
- ehmz
- adres in dm
de rest zal k zo ff kiijken ben nu heel ff bezig
Tijdschema*:quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]O- Is goed ! Ik hoor het wel
En thx
Zeg maar... Voor mij is soad belangrijkst en ik hoef niet 2,5u van te voren daar al te zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Tijdschema*:
18:30 Deuren open
19:50 Hawk Eyes
21:00 System of a Down
* tijdschema is onder voorbehoud van wijzigingen.
dit is het schema, hoe laat wil je bij de ziggo dome zijn?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
B heeft trouwens afgelopen weekend ook voor het eerst 10 km gerend. Hij was echt keitrots toen ie thuiskwamZo trots, dat ie het zelfs op facebook heeft gezet (gewoon als statusupdate, geen runkeeper update of zo) en hij zet echt zeer zelden iets op facebook.
Alleen vraagt iedereen aan mij (met mijn 'lame' 3 km) of ik ben afgevallen en niet aan hem![]()
Gister wel nieuwe gaatjes in mijn riem gemaakt, ik ben al 3 gaatjes opgeschoven![]()
Voor mij ook nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeg maar... Voor mij is soad belangrijkst en ik hoef niet 2,5u van te voren daar al te zijnMaar iets voor 21 pas zien we wellicht helemaal niks
[..]terwijl ik het sowieso wel knap vind als men 10k loopt hoor.. Dus sowieso mag ie wel trots zijn. En ermahgerd is dat sinds je ziek zijn ook? Gaat het 'op gewicht' blijven wel redelijk?
Ik ben eind maart begonnen met meer bewegen en beter eten, dus ik heb er alles bij elkaar wel een paar maandjes over gedaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeg maar... Voor mij is soad belangrijkst en ik hoef niet 2,5u van te voren daar al te zijnMaar iets voor 21 pas zien we wellicht helemaal niks
[..]terwijl ik het sowieso wel knap vind als men 10k loopt hoor.. Dus sowieso mag ie wel trots zijn. En ermahgerd is dat sinds je ziek zijn ook? Gaat het 'op gewicht' blijven wel redelijk?
Feit dat je je zelf beter voelt in je vel is dan idd het belangrijkstequote:Op maandag 19 augustus 2013 10:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben eind maart begonnen met meer bewegen en beter eten, dus ik heb er alles bij elkaar wel een paar maandjes over gedaanWat ik met ziek zijn was afgevallen, is inmiddels allemaal wel weer terug
Maar ik zit nu rond de 58 - 59 kg en vind het eigenlijk wel prima. Als ik dit zo zou kunnen houden zou ik al wel blij zijn. Als er nog net iets meer af zou kunnen, zou dat ook mooi zijn maar is niet noodzakelijk. Ik kan me weer mooi voelen in bepaalde kleding en dat ik eigenlijk het (zeerrrr subjectieve) doel dat ik voor ogen had
Ik vond die 10 km ook knap hoor! Ik zat bij mijn laatste les op 3.8 km en was echt helemaal kapot. Die les moet ik dus nog maar eens over doen voordat ik verder gaHelpt ook niet echt dat die les al een week geleden is en ik verder tussendoor niet meer ben gaan hardlopen, alleen een sportles op de TU heb gedaan
je snapt dat dat anders over komt hequote:Op maandag 19 augustus 2013 10:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Het is alleen wel apart als je dan met een groepje uit eten gaan en er wordt aan je gevraagd 'of je vanavond wel een toetje neemt of dat je dat niet mag hebben met je dieet'
Ik ben helemaal niet op dieet
Hehe goedemorgen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Oh sorry, spuit elf, gevaarlijk onderwerpgoedemorgen dan maar
Ik was niet beledigd of zo hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je snapt dat dat anders over komt heniet negatief bedoeld overigens!!!
Zeg dat je anorexia hebtquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Het is alleen wel apart als je dan met een groepje uit eten gaan en er wordt aan je gevraagd 'of je vanavond wel een toetje neemt of dat je dat niet mag hebben met je dieet'
Ik ben helemaal niet op dieet
Boulimia dan, ik wil wel eerst dat toetje, kots ik hem daarna wel uitquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeg dat je anorexia hebt![]()
Nee?
Prachtigquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik deze in m'n navel stoppen?![]()
[ afbeelding ]
![]()
Oh wawquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik deze in m'n navel stoppen?![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb 2 van de vernieuwde lakjes, maar nog maar eentje van gedragen en die bleef inderdaad best lang zitten! Was Miss Universe geloof ik, een teal lakje.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nu ook een Essence lakje op en heb echt heel weinig tipwearnieuwe lakjes zijn fijn
Awesomequote:Op maandag 19 augustus 2013 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Priemke, trix is 5 uur bij mij
Ik maak eten trouwens
Lekker lang studerenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nieuwe unibibliotheek openingstijden
8-24 doordeweeks
10-24 weekend
lolwat
Ik zou dus nauwelijks naar dat soort dingen durven, je hoort zoveel nare verhalenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
we gaan denk ik toch maar niet in thailand naar de tijgersblijkt dat ze gedrogeerd worden zodat ze rustig zijn als er mensen zijn etc, als het zo moet dan wil ik het niet hoor
wel nog naar de olifantjes want die worden wel goed verzorgd
Als je het goed uitzoekt op internet dan komt er wel snel genoeg achter gelukkig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou dus nauwelijks naar dat soort dingen durven, je hoort zoveel nare verhalen![]()
Hoe weet je nu wat betrouwbaar is en wat niet?
Ik zag net ergens op internet dat het slecht is voor olifanten om op hun rug te rijden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je het goed uitzoekt op internet dan komt er wel snel genoeg achter gelukkig.
In afrika heb ik ook cheetas geaaid bij een cheeta farm waarvan ik 100% zeker wist dat alles okay was, je mocht dan cheetas aaien voor 15 minuten en daarna moesten ze weer met rust gelaten worden, ik mamma en zus mochten dus in de ochtend, en dan ergens in de middag mochten weer 2 mensen bij diezelfde cheeta en de rest van de dag wordt ihj met rust gelaten, dus niet af en aan mensen in de kooi en groot gebied waar ze vrij lopen. Ook werd daar echt al het geld in de farm gestopt om het beter te maken voor de beestjes.
Voor de olifantjes hebben we wel een goede farm gevondener zijn farms waarbij je nadat je op olifant gereden hebt een olifantenshow krijgt enzo, dat is bij deze dus niet zo. Ze vinden dat olifanten geen truuckjes horen te doen, en dat babies niet bij de moeder weggehaald mogen worden, en veel krakkemikkige olifantjes omdat ze ook mishandelde olifanten weghalen en daar opknappen. We gaan dus in de ochtend ze eten geven, drolletjes opruimen, dan anderhalf uur ritje door de jungle naar de rivieren (zonder mandje op hun rug, je zit dus gewoon op t beestje zelf) en dan mag je ze daar wassen, en daarna weer terug. Deze is ook door veel organisaties goedgekeurd
Ik vond het vroeger bij paard ook nooit erg om stal uit te mesten en was zo'n beetje de enige op de manege die na de les nog een uur langer bleef om beest compleet te poetsen, zadel en hoofdstel in te vetten etcquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zag net ergens op internet dat het slecht is voor olifanten om op hun rug te rijden.
Maar dat is dus niet als je zonder mandje gaat?
Sowieso zag ik net een filmpje van hoe ze die beesten tam genoeg krijgen om ze te laten gehoorzamen![]()
Een activiteit waarbij je olifantenschijt kan opruimen en daar ook nog blij mee bent vind ik wel briljant![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou dus nauwelijks naar dat soort dingen durven, je hoort zoveel nare verhalen![]()
Hoe weet je nu wat betrouwbaar is en wat niet?
hallon ballonquote:
ja, goed wel. in het begin enige verwarringm, ik dacht dat ik de starterstraining niet gehad had, bleek wel zo te zijnquote:
Wat ze niet ging doen omdat er geen medische reden voor is....quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Jij had het (eer)gisteren nog over het wegkappen van Wims ballen omdat jij ze niet mooi vindt![]()
ja dit ja, wat een kutwijf ook, DAN NIET HOORquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:40 schreef Molo het volgende:
* Molo de hele ochtend heeft gewacht naast de telefoon tot Mirjam zou bellen
Morgen ben je de eerste ermahgerdquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:40 schreef Molo het volgende:
* Molo de hele ochtend heeft gewacht naast de telefoon tot Mirjam zou bellen
Zie je mij dat doen dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Jij had het (eer)gisteren nog over het wegkappen van Wims ballen omdat jij ze niet mooi vindt![]()
ik ook van jou mevrouwquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dit ja, wat een kutwijf ook, DAN NIET HOOR
Een meeting over een telefoon, whut?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb vanmiddag een meeting. En ik kreeg net serieus de 5e update/herinnering van die meeting request (die vrijdag voor het eerst verstuurd is)
JA IK WEET DAT IK DAARHEEN MOET
En waar gaat de meeting over? Over hoe de nieuwe telefoon werkt
Wel fijn dat je iets gevonden hebt waarbij ze ook echt aandacht hebben voor de dieren en niet alleen voor het geld...quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger bij paard ook nooit erg om stal uit te mesten en was zo'n beetje de enige op de manege die na de les nog een uur langer bleef om beest compleet te poetsen, zadel en hoofdstel in te vetten etcen ook bij de katten vind ik het echt niet erg om de kattenbak schoon te maken, hoort er bij toch? imho als je een hele dag met die olifantjes bent, want je gaat dus ook hoop over ze leren enzo moet je ook de andere klusjes doen
![]()
Wij gaan trouwens naar deze http://www.baanchangelephantpark.com/
op fok en andere websites staat dit als goed en vertrouwd aangeschreven waarij andere parken dus zwaar afgeraden worden
anders ff de about us lezen, staat wel aardig wat info
Ik vind het sowieso al top dat je er energie in steekt om het uit te zoekenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger bij paard ook nooit erg om stal uit te mesten en was zo'n beetje de enige op de manege die na de les nog een uur langer bleef om beest compleet te poetsen, zadel en hoofdstel in te vetten etcen ook bij de katten vind ik het echt niet erg om de kattenbak schoon te maken, hoort er bij toch? imho als je een hele dag met die olifantjes bent, want je gaat dus ook hoop over ze leren enzo moet je ook de andere klusjes doen
![]()
Wij gaan trouwens naar deze http://www.baanchangelephantpark.com/
op fok en andere websites staat dit als goed en vertrouwd aangeschreven waarij andere parken dus zwaar afgeraden worden
anders ff de about us lezen, staat wel aardig wat info
Ja, schijnbaar krijgen we een nieuwe bel-systeem of zo? Dus moeten we allemaal op telefoonlesquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Een meeting over een telefoon, whut?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel fijn dat je iets gevonden hebt waarbij ze ook echt aandacht hebben voor de dieren en niet alleen voor het geld...
Met diertjes dingen doen is leuk, maar t moet niet ten nadele van hun zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al top dat je er energie in steekt om het uit te zoeken
Ja dat snap ik ook wel dat ze het niet echt gaat doen, maar de gedachte alleen, daar moest ik aan denken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat ze niet ging doen omdat er geen medische reden voor is....
Ik snap de vergelijking niet namelijk
Ik vind het ook altijd moeilijk om dat goed uit te zoeken; maar die ziet er wel goed uit sjaan
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar krijgen we een nieuwe bel-systeem of zo? Dus moeten we allemaal op telefoonles
Ik vind die vergelijkingen altijd zo moeilijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel dat ze het niet echt gaat doen, maar de gedachte alleen, daar moest ik aan denken.
Vergelijking is dieren iets doen omdat jij er plezier van hebt en wat niet in belang van het dier is. Ballen afkappen of tijgers die je tegen hun wil gaat aaien (en dus gedrogeerd moeten worden daarvoor). Ik vind dat niet zo'n gekke vergelijking. Al snap ik natuurlijk heus wel dat Schaar zoiets niet echt doet
In plaats daarvan kregen we een meeting request met 'please be there' met locatie A.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon een mail met 'zo werkt het vanaf volgende week, succes. En als het niet werkt bel je maar harharhar'
Ach ja, dat klopt volledig. Overal is wat voor te zeggen. Zo vertrouw ik eigenlijk mensen in zijn algemeenheid niet en zegt mijn vergelijking denk ik meer over mijn rare brein dan dat iemand zich er iets van moet aantrekkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind die vergelijkingen altijd zo moeilijk.
Want het ene maakt het andere nog niet goed zeg maar.
Ik zag een artikel over olifantenmishandeling en in de reacties staan dan dingen als "ja maar in Nederland worden ook heel veel dieren mishandelt" of "ja maar de mensen hebben het nog veel erger". Dus omdat je aan nog meer slechte dingen bijdraagt mag je je niet druk maken over een olifant of een tijger?
In die theorie zou ik dus moeten zeggen "ermagerd Sjaan wat hypocriet dat je je zorgen maakt over een tijger terwijl je wel vlees eet bioindustrie dit dat alles einz"..![]()
Ik denk zelf meer in de theorie "alle beetjes helpen"
Als je zo ver door moet denken dan kun je inderdaad beter meteen dood neervallen, dan doe je niks of niemand meer kwaadquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind die vergelijkingen altijd zo moeilijk.
Want het ene maakt het andere nog niet goed zeg maar.
Ik zag een artikel over olifantenmishandeling en in de reacties staan dan dingen als "ja maar in Nederland worden ook heel veel dieren mishandelt" of "ja maar de mensen hebben het nog veel erger". Dus omdat je aan nog meer slechte dingen bijdraagt mag je je niet druk maken over een olifant of een tijger?
In die theorie zou ik dus moeten zeggen "ermagerd Sjaan wat hypocriet dat je je zorgen maakt over een tijger terwijl je wel vlees eet bioindustrie dit dat alles einz"..![]()
Ik denk zelf meer in de theorie "alle beetjes helpen"
Ik zou echt zo geneigd zijn terug te mailen en alle details nog even na te vragen 'voor de zekerheid', gewoon om te ziekenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In plaats daarvan kregen we een meeting request met 'please be there' met locatie A.
Vervolgens een update want er stond een typefout in de titel.
Vervolgens een update met locatie B
Vervolgens een update met locatie A
Vervolgens een update met nogmaals locatie A (maar dat ze het nieuwe systeem wel echt zo snel mogelijk willen gebruiken)
En nu weer een reminder
Jahaaa ik weet het nu wel
Ja die mensen die dan voor een maand in de zomervakantie naar Ghana gaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ach ja, dat klopt volledig. Overal is wat voor te zeggen. Zo vertrouw ik eigenlijk mensen in zijn algemeenheid niet en zegt mijn vergelijking denk ik meer over mijn rare brein dan dat iemand zich er iets van moet aantrekken
Zo is het eerste wat ik mij op komt als iemand zegt drie weken vrijwilligerswerk te gaan doen in donker Afrika, "ja ja, lekker een week zielige kindjes aaien, je eigen zieltje wit boenen en twee weken negers neuken zeker. Om vervolgens terug te komen en trots te zijn op je goeie daden"
![]()
![]()
Zie mijn post boven jequote:Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je zo ver door moet denken dan kun je inderdaad beter meteen dood neervallen, dan doe je niks of niemand meer kwaad![]()
Alle beetjes helpen is dan waarschijnlijk een beter alternatief ja
My soulmate in thisquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die mensen die dan voor een maand in de zomervakantie naar Ghana gaan
Dat is op zich wel de beste oplossing om het milieu en de natuur te helpenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je zo ver door moet denken dan kun je inderdaad beter meteen dood neervallen, dan doe je niks of niemand meer kwaad![]()
Alle beetjes helpen is dan waarschijnlijk een beter alternatief ja
Ik vind dat zo fucking hypocriet, het zijn ook altijd van die tering hockey types waarvan pappie en mammie velen geld hebbenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:02 schreef Molo het volgende:
[..]
My soulmate in this
(Ja dat is bewust steenkolen Inglish)
Ik vind dit een beetje doorslaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat zo fucking hypocriet, het zijn ook altijd van die tering hockey types waarvan pappie en mammie velen geld hebben
Ik ken er overigens twee die dat exact gedaan hebben, twee jaar achter elkaar. Een ervan heeft twee en een halve week in het (privé) ziekenhuis gelegen met een uit de hand gelopen muggenbeet (stuk rug weg gevreten door bacteriënquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die mensen die dan voor een maand in de zomervakantie naar Ghana gaan
Ik snap sowieso niet zo goed waarom wilde roofmonsters als cheeta's geaaid moeten wordenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je het goed uitzoekt op internet dan komt er wel snel genoeg achter gelukkig.
In afrika heb ik ook cheetas geaaid bij een cheeta farm waarvan ik 100% zeker wist dat alles okay was, je mocht dan cheetas aaien voor 15 minuten en daarna moesten ze weer met rust gelaten worden, ik mamma en zus mochten dus in de ochtend, en dan ergens in de middag mochten weer 2 mensen bij diezelfde cheeta en de rest van de dag wordt ihj met rust gelaten, dus niet af en aan mensen in de kooi en groot gebied waar ze vrij lopen. Ook werd daar echt al het geld in de farm gestopt om het beter te maken voor de beestjes.
Voor de olifantjes hebben we wel een goede farm gevondener zijn farms waarbij je nadat je op olifant gereden hebt een olifantenshow krijgt enzo, dat is bij deze dus niet zo. Ze vinden dat olifanten geen truuckjes horen te doen, en dat babies niet bij de moeder weggehaald mogen worden, en veel krakkemikkige olifantjes omdat ze ook mishandelde olifanten weghalen en daar opknappen. We gaan dus in de ochtend ze eten geven, drolletjes opruimen, dan anderhalf uur ritje door de jungle naar de rivieren (zonder mandje op hun rug, je zit dus gewoon op t beestje zelf) en dan mag je ze daar wassen, en daarna weer terug. Deze is ook door veel organisaties goedgekeurd
Je weet dat je een x bedrag moet inleggen om daar heen te mogen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje doorslaanEr zijn genoeg mensen die een maand vrijwilligers werk doen, je kunt moeilijk je hele leven opgeven om in het buitenland gratis te gaan werken, je moet zelf ook eten etc. Wat is er mis met mensen die helpen kinderen een beter leven te geven en mannen die helpen huizen te bouwen enzo. Wat heeft het er mee te maken of je ouders veel geld hebben? Het is niet alsof je daar veel geld nodig hebt.
Zit ik zo jouw post te lezen, springt er ineens 'of je eigen flamoes' in beeldquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet zo goed waarom wilde roofmonsters als cheeta's geaaid moeten wordenAls je iets wil aaien, pak dan een konijn of een huiskat, je eigen flamoes of een baby, geen fucking cheetah. Maar goed.
Fixedquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar goed dit is mijn mening, en ja ik ben bevooroordeeld over die mensen
Wat is er mis mee dan? die ouders zijn vaak neergeschoten door jagers dus die babies worden verzorgd daar anders gaan ze dood, dus ze zijn tam, dus je mag ze aaienquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet zo goed waarom wilde roofmonsters als cheeta's geaaid moeten wordenAls je iets wil aaien, pak dan een konijn of een huiskat, je eigen flamoes of een baby, geen fucking cheetah. Maar goed.
quote:
Dankuquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mooie foto op je blog trouwens Spees!
Vooral alle mensen die daar goed werk leveren over 1 kam scheren door een paar hipstersquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
En je ziet alleen foto's dat ze met kleine negers aan t knuffelen zijn of in de zon liggen, goeden vrijwilligerswerk wel
Als je dan zo betrokken bij de wereld bent dan kun je imo ook het hele jaar door naast je studie/werk in NL vrijwilligerswerk doen![]()
HET IS EEN ROOFMONSTER. Dat is er mis mee. Geaaid worden is niet iets wat zo'n beest gewoon is. Een konijn daarentegen is zeer aaibaar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan? die ouders zijn vaak neergeschoten door jagers dus die babies worden verzorgd daar anders gaan ze dood, dus ze zijn tam, dus je mag ze aaien
Ik zie het probleem niet, het is juist heel gaaf. Ik wist niet dat de lichte kleur van een cheeta heel ruw is en de stipjes heel zacht, en als ze gaan knorren is het net een katje behalve dat de halve grond meetrilt. Ik vond het echt super vet
Dat zijn de mensen die ik ken die dat doen he, van die typische mensen. Natuurlijk heb je ook goeden mensen maar daar kun je niet over zeiken, snap dat danquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vooral alle mensen die daar goed werk leveren over 1 kam scheren door een paar hipsters
Magoed ik zal verder mijn muil houden over deze discussieOver mensen zeiken is natuurlijk lekker makkelijk.
Het is niet alsof hij wild is en gevangen wordt, tam gemaakt voor het publiekquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HET IS EEN ROOFMONSTER. Dat is er mis mee. Geaaid worden is niet iets wat zo'n beest gewoon is. Een konijn daarentegen is zeer aaibaar.
Nou, die van mij anders nog steeds nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HET IS EEN ROOFMONSTER. Dat is er mis mee. Geaaid worden is niet iets wat zo'n beest gewoon is. Een konijn daarentegen is zeer aaibaar.
Daarom hou ik mijn mond al, zeik vooral lekker verderquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die ik ken die dat doen he, van die typische mensen. Natuurlijk heb je ook goeden mensen maar daar kun je niet over zeiken, snap dat dan
Volgens mij moet dat wel omdat je zelf behoorlijk veel zelfquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat zo fucking hypocriet, het zijn ook altijd van die tering hockey types waarvan pappie en mammie velen geld hebben
Godverquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan nog. Maar dat is mijn mening he.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij wild is en gevangen wordt, tam gemaakt voor het publiek
Prima, dan aai jij ze niet. Ik vind het tof, zolang beesten er maar niet de dupe van zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan nog. Maar dat is mijn mening he.
Kiek aan, zelfs konijnen zijn soms niet aaibaar!quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, die van mij anders nog steeds niet
Mss bijvoorbeeld, die bezorgd velen negers in de Bijlmer plezier door langs te lopen met haar wulpse lichaamquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die ik ken die dat doen he, van die typische mensen. Natuurlijk heb je ook goeden mensen maar daar kun je niet over zeiken, snap dat dan
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Mss bijvoorbeeld, die bezorgd velen negers in de Bijlmer plezier door langs te lopen met haar wulpse lichaam
Vrijwilligerswerk in eigen land/stad
Ik zie m nu pasquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat wel omdat je zelf behoorlijk veel zelf
[..]
Godver![]()
![]()
![]()
jij vindt dat iets normaals? Dat een wild roofbeest dusdanig getemd wordt dat ie zich lekker de hele dag laat aaien door nieuwsgierige toeristen? Kijk, ze worden niet geslagen, maar dat wil niet zeggen dat het ergens op slaatquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Prima, dan aai jij ze niet. Ik vind het tof, zolang beesten er maar niet de dupe van zijn.
En ik zie nu pas dat ik nog een half bericht had staan om te posten blijkbaarquote:
In het kader van natuurlijke selectie zou ik mensen die dat vragen altijd aanmoedigenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
"KIEK, EEN T-REX! MAG IK 'M AAIEN??"
Dat vind ik ook prima hoor, als jij dat tof vindt is dat prima.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Prima, dan aai jij ze niet. Ik vind het tof, zolang beesten er maar niet de dupe van zijn.
Net als in de apenheul, waar je tussen de loslopende aapjes loopt. Iedereen probeert die beesten allemaal op hun arm te laten zitten en te aaien. Ik moest eigenlijk vooral lachen toen een van die apen iemand in d'r arm beetquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij vindt dat iets normaals? Dat een wild roofbeest dusdanig getemd wordt dat ie zich lekker de hele dag laat aaien door nieuwsgierige toeristen? Kijk, ze worden niet geslagen, maar dat wil niet zeggen dat het ergens op slaat
Overigens zeg ik dit niet om jou af te zeiken hoor, ik vind het hele idee van roofdieren aaien gewoon kansloos. Soberso het feit dat mensen altijd alles willen aaien snap ik nooit.
Dat sobersoquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In het kader van natuurlijke selectie zou ik mensen die dat vragen altijd aanmoedigen
Net als dat door Bokito opengeklauwde rare Gerda-mensquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Net als in de apenheul, waar je tussen de loslopende aapjes loopt. Iedereen probeert die beesten allemaal op hun arm te laten zitten en te aaien. Ik moest eigenlijk vooral lachen toen een van die apen iemand in d'r arm beet
Ik vond het vooral eng omdat ik steeds verwachte dat er 1 in mijn haar zou springenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Net als in de apenheul, waar je tussen de loslopende aapjes loopt. Iedereen probeert die beesten allemaal op hun arm te laten zitten en te aaien. Ik moest eigenlijk vooral lachen toen een van die apen iemand in d'r arm beet
Check... Mooie hap ik mijn klauw was datquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat soberso
Laatst vroeg bb aan de buren of -ie hun schildpad mocht aaien. Ik kon niet anders dan 'm een live emoslinger geven
Zoals ik al zeg, die beesten worden niet getemd, jagers schieten die ouders neer dus die beesten worden gevonden terwijl ze ongeveer al half dood zijn omdat ze nog te klein zijn en niet geleerd hebben om zelf eten te vangen, dan worden ze gevoerd en met de fles groot gebracht, dan zijn ze mensen gewoon gewend en tam. Ze worden dus niet gevangen in het wild en tam gemaakt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij vindt dat iets normaals? Dat een wild roofbeest dusdanig getemd wordt dat ie zich lekker de hele dag laat aaien door nieuwsgierige toeristen? Kijk, ze worden niet geslagen, maar dat wil niet zeggen dat het ergens op slaat
Overigens zeg ik dit niet om jou af te zeiken hoor, ik vind het hele idee van roofdieren aaien gewoon kansloos. Soberso het feit dat mensen altijd alles willen aaien snap ik nooit.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat soberso
Laatst vroeg bb aan de buren of -ie hun schildpad mocht aaien. Ik kon niet anders dan 'm een live emoslinger geven
en, vond de slang het fijn om geaaid te worden?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vond het vooral eng omdat ik steeds verwachte dat er 1 in mijn haar zou springen![]()
Het was wel gaaf om ze te zien lopen over touwen enzo; maar ik hoef ze niet in mijn haar te hebben
Ik zat net te denken dat ik wel ooit eens een slang geaaid heb ! Ermahgerd![]()
![]()
Nee?
Onder zn kopje kroelen vinden ze fijn, tsssquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sommige mensen willen bij ons thuis ook de baardagaam vasthouden/aaien. Like why![]()
Zit dat beest echt niet op te wachten of zo
Omdat aaienquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sommige mensen willen bij ons thuis ook de baardagaam vasthouden/aaien. Like why![]()
Zit dat beest echt niet op te wachten of zo
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een vogelspin vast gehad
Ik vond het ook heel gaaf om ze overal boven je en voor je langs te zien rennen en in de touwen te zien klimmen. Maar ik hoefde ze ook niet zonodig te aaien neequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vond het vooral eng omdat ik steeds verwachte dat er 1 in mijn haar zou springen![]()
Het was wel gaaf om ze te zien lopen over touwen enzo; maar ik hoef ze niet in mijn haar te hebben
Ik zat net te denken dat ik wel ooit eens een slang geaaid heb ! Ermahgerd![]()
![]()
Nee?
Een willekeurig persoon die dat beest op z'n hand krijgt, durft niet bij z'n kop in de buurt te komen dus die gaan dan z'n rug aaien. 'Oh, dat is wel hardquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Onder zn kopje kroelen vinden ze fijn, tsss
ERMAGERD iemand anders die apen niet boeiend vindquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
Apen zijn meestal vreselijke vlooienbalen ook nog, en ze stinken
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
Je zou voor de gein eens wildvreemde baby's moeten gaan aaien in de dierentuin, kijken hoe mensen dan gaan reageren
Ik denk niet dat ie het gevoeld heeftquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en, vond de slang het fijn om geaaid te worden?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had een keer toen ik een minispees was in apenheul dat er mensen die naast mij zaten een aap zaten te pesten en toen beet die aap mij, kutbeest
Ja dat zei de buurvrouw dus ook toen bb dat vroeg van die schildpad: je mag best aaien, maar het is wel een beetje alsof je een bromfietshelm aait....quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een willekeurig persoon die dat beest op z'n hand krijgt, durft niet bij z'n kop in de buurt te komen dus die gaan dan z'n rug aaien. 'Oh, dat is wel hard'
Nou, ik vind het wel gek dat mensen altijd alles moeten aaien, eigenlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie het gevoeld heeftaan het puntje bij zijn staart.. Waar de verzorger em verder gewoon vast had enzo
maar als we het toch over dat topic hebben: Zo gek is het toch niet dat mensen roofdieren wil aaien? Tenslotte gaat men ook allerlei exotische dieren hier als huisdier houden e.d.Is toch ook voor eigen entertainment
Maar die exotische dieren die er voor gekweekt worden om als huisdier te houden is niet gek?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel gek dat mensen altijd alles moeten aaien, eigenlijk.
Zie edit. (tevens: dat zei ik nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar die exotische dieren die er voor gekweekt worden om als huisdier te houden is niet gek?
Het is ook puur voor eigen entertainment. Waarmee je jezelf als mens maar weer eens boven al het andere leven plaatst en alles moet maar doen wat wij leuk vinden. Dus als roofdieren dan aaibare hobbydieren moeten worden, dan regelen we datquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie het gevoeld heeftaan het puntje bij zijn staart.. Waar de verzorger em verder gewoon vast had enzo
maar als we het toch over dat topic hebben: Zo gek is het toch niet dat mensen roofdieren wil aaien? Tenslotte gaat men ook allerlei exotische dieren hier als huisdier houden e.d.Is toch ook voor eigen entertainment
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zie edit. (tevens: dat zei ik niet)
Enyquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Alhoewel Eny in zijn ziel natuurlijk ook en monsterlijke roofkat is, dus ik werk er evengoed aan mee
verandering van spijs doet eten, toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:27 schreef Molo het volgende:
De felheid in deze discussie overtreft die van diëten overigens lijkt het wel
Ja maar die komt vanuit de zure indianen begraafplaats, daar kun jij weinig aan doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Alhoewel Eny in zijn ziel natuurlijk ook en monsterlijke roofkat is, dus ik werk er evengoed aan mee
Hehehehe, micmac indianenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja maar die komt vanuit de zure indianen begraafplaats, daar kun jij weinig aan doen
Als de verantwoordelijkheid maar niet op mijn bordje komt te liggenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verandering van spijs doet eten, toch?
Hihaho
Dat zou niet te verteren zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Als de verantwoordelijkheid maar niet op mijn bordje komt te liggen
Ja dat was bij de mensheid ook zo, maar toen ging er honderd jaar geleden ergens iets misquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over dierenleed en dergelijke gesproken, ik heb laatst zo gelachen om een artikel in de krant.
Ging over een konijnenplaag ergens rond Amsterdam, waar 3 miljoen tamme konijntjes zijn losgelaten en zich helemaal de tyfus neuken. Die maken vervolgens hollen onder het spoor, waardoor de trein onstabiel wordt.
En toen was er dus 1 of andere dierenrecht-mongool die het onacceptabel vond als er methodes werden gebruikt waarbij de konijntjes dood gingen.
Waarom denk je dat die beesten zo veel fokken? Omdat het de bedoeling is dan minimaal de helft dood gaat
Mensen
WEET JE HOEVEEL CALORIEËN ER IN VERANTWOORDELIJKHEID ZITTEN JONGE!quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Als de verantwoordelijkheid maar niet op mijn bordje komt te liggen
Stadse dombo's die zich met natuur zaken bezig houdenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over dierenleed en dergelijke gesproken, ik heb laatst zo gelachen om een artikel in de krant.
Ging over een konijnenplaag ergens rond Amsterdam, waar 3 miljoen tamme konijntjes zijn losgelaten en zich helemaal de tyfus neuken. Die maken vervolgens hollen onder het spoor, waardoor de trein onstabiel wordt.
En toen was er dus 1 of andere dierenrecht-mongool die het onacceptabel vond als er methodes werden gebruikt waarbij de konijntjes dood gingen.
Waarom denk je dat die beesten zo veel fokken? Omdat het de bedoeling is dan minimaal de helft dood gaat
Mensen
Voor mensen zou het inderdaad ook niet altijd kwaad kunnenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat was bij de mensheid ook zo, maar toen ging er honderd jaar geleden ergens iets mis
Dan zit er niets anders op dan de tanden/kiezen op elkaar bijtenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zou niet te verteren zijn.
Oh, dan vond ik die Texaan met z'n konijnenkanon toch een stuk inhumanerquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor mensen zou het inderdaad ook niet altijd kwaad kunnen.
Ze hadden daar trouwens een prima oplossing. Ze spoten die gaten vol met hard schuim, zodat de trein stabieler werd en de konijntjes verhuisden. Twee vliegen in 1 klap zou je denken![]()
Maar het probleem was dus dat je niet wist hoeveel gangen er daar zaten en dat er dan nog wel eens 3 konijntjes verstikt konden raken![]()
![]()
Wut?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dan vond ik die Texaan met z'n konijnenkanon toch een stuk inhumaner
En konijnen kunnen daar ook doorheen bijtenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor mensen zou het inderdaad ook niet altijd kwaad kunnen.
Ze hadden daar trouwens een prima oplossing. Ze spoten die gaten vol met hard schuim, zodat de trein stabieler werd en de konijntjes verhuisden. Twee vliegen in 1 klap zou je denken![]()
Maar het probleem was dus dat je niet wist hoeveel gangen er daar zaten en dat er dan nog wel eens 3 konijntjes verstikt konden raken![]()
![]()
Het was geen purschuim, maar iets van hardschuim ofzo.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:36 schreef Molo het volgende:
[..]
En konijnen kunnen daar ook doorheen bijten
Net als ratten/muizen. Leuk altijd als mensen gaten in hun huis volspuiten met purschuim als ze van de muizen af willen
Of de eekhoorntjes versnipperaar op Schipholquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dan vond ik die Texaan met z'n konijnenkanon toch een stuk inhumaner
Je pakt een druk-kanon wat met een immense druk gas wegstoot (vergelijk het met dat ding dat boeren doen met melkbussen en meloenen). Je zet het in de ingang van een konijnenhol. Je drukt op de knop en met een druk van 100 miljoen bar worden alle konijnen in het holen-netwerk er uit ge-explodeerd. Texan style, werkt als een malle.quote:
Oh ja, dat kan natuurlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het was geen purschuim, maar iets van hardschuim ofzo.
Godsammequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je pakt een druk-kanon wat met een immense druk gas wegstoot (vergelijk het met dat ding dat boeren doen met melkbussen en meloenen). Je zet het in de ingang van een konijnenhol. Je drukt op de knop en met een druk van 100 miljoen bar worden alle konijnen in het holen-netwerk er uit ge-explodeerd. Texan style, werkt als een malle.
Misschen kan SF daar ook een toffe game van maken, zoveel mogelijk konijnen uit holletjes exploderen en dan weer zo'n peta busje die langs komt net als met de paardengamequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je pakt een druk-kanon wat met een immense druk gas wegstoot (vergelijk het met dat ding dat boeren doen met melkbussen en meloenen). Je zet het in de ingang van een konijnenhol. Je drukt op de knop en met een druk van 100 miljoen bar worden alle konijnen in het holen-netwerk er uit ge-explodeerd. Texan style, werkt als een malle.
En de versnipperaar als bonus rondjequote:Op maandag 19 augustus 2013 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Misschen kan SF daar ook een toffe game van maken, zoveel mogelijk konijnen uit holletjes exploderen en dan weer zo'n peta busje die langs komt net als met de paardengame
Ik heb wel mooi een babypanter en een babyalligator vast gehouden, een zeehond geaaid en een vogelspin op mijn hand gehadquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel gek dat mensen altijd alles moeten aaien, eigenlijk.
En ik vind exotische huisdieren ook gek
Breda! En kippen en hanenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ook mensen die denken dat ze een konijn/ander knaagdier een plezier doen door het maar ergens in een park los te laten.
Dat je van die parken hebt die helemaal vol zitten met zwart/witte konijntjes
http://www.dailymail.co.u(...)d-enemies-alive.htmlquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef Molo het volgende:
Ik heb gisteren/vannacht een stuk zitten lezen over indianen en hun martelmethodes, ook heeeel fijn om te lezen
alligator lijkt mij ook tofquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb wel mooi een babypanter en een babyalligator vast gehouden, een zeehond geaaid en een vogelspin op mijn hand gehad.zusjes die in een dierentuin werken ftw
![]()
http://www.nieuwsbladtran(...)ngulden/Default.aspxquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat was dat met de versnipperaar dan?
Lolwatquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:48 schreef Molo het volgende:
[..]
http://www.nieuwsbladtran(...)ngulden/Default.aspx
Kun je een mooie tas van makenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alligator lijkt mij ook tofhet is altijd zo grappig om de huid/vacht van beesten te voelen omdat het altijd zo verschillend is
verrekten aaierquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb wel mooi een babypanter en een babyalligator vast gehouden, een zeehond geaaid en een vogelspin op mijn hand gehad.zusjes die in een dierentuin werken ftw
![]()
Was toen vrij groot uitgemeten in de mediaquote:
Ja toen was ik 8quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Was toen vrij groot uitgemeten in de media
DOEN DOEN!quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:54 schreef Molo het volgende:
Hey, wat grappig en toevallig, er zit hier ineens een schorpioentje binnen!
Eens kijken of ik 'm kan aaien
Ligt eraan wat voor licentie je ehbt, soms moet je ff t programma starten en de licentie loskoppelen, soms is deinstallatie genoeg etc etcquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:03 schreef bleiblei het volgende:
Iemand een idee hier hoe je een norton registratie ongedaan maakt?
We hebben hier een licentie voor 3 apparaten waarvan we er 1 vrijwel nooit meer gebruiken.
Dus die wil ik eruit hebben. Kan dat? Is dat dan gewoon een kwestie van deinstalleren?
En Seeed is baas![]()
.
rugzak lijkt me velen handigquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk dat ik voor thailand toch maar een rugzak koop, heb niet echt een andere tas die heel handig is om ook mee de jungle in te nemen enzo
Gewoon je LV jonge!quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk dat ik voor thailand toch maar een rugzak koop, heb niet echt een andere tas die heel handig is om ook mee de jungle in te nemen enzo
Meestal met tripjes pak ik speedy want kan je veel inproppen en die kan helemaal dicht, maar voor de jungle tours en de olifantendag enzo gaat dat em neit wordenquote:
hier ook een pc met headsetquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo, dat was de belcursus. We krijgen nu allemaal Lync en mogen fijn gaan bellen via de pc met een headset. Een headset. My god why
En we kunnen niet meer naar het buitenland bellen. Heel handig met al die samenwerkingen met buitenlandse universiteiten en zo
Thanks, ik ga eens proberenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor licentie je ehbt, soms moet je ff t programma starten en de licentie loskoppelen, soms is deinstallatie genoeg etc etc
Ik kreeg een twee transparant lak.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kreeg je niet bij je bondi gift box ook iets gratis?
Maar het regent altijd op Spaquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd, ik hoop dat de voorspellingen voor het weekend kloppen.geen regen
Niet altijd, al zijn de regenraces wel memorabel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar het regent altijd op Spa
huuuquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:28 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd mn onderarm verbrand toen ik de wortels wilde afgieten en al het stoom in 1 x de verkeerde kant opging
Huuuquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:28 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd mn onderarm verbrand toen ik de wortels wilde afgieten en al het stoom in 1 x de verkeerde kant opging
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik krijg een label voor mijn labelloze lakje, ermahgerdDe autist in mij is blij.
Mooi getal. Al zou ik voor de 543 gaan :vquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
plus de drie P2's die Lindy nog voor me heeft. 515.
Ja? Niet voor 666?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mooi getal. Al zou ik voor de 543 gaan :v
Daar ga ik voor.quote:
ja ditquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet echt mn swatch sticks verder gaan lakken en dan nog meer bijmaken
2,5 jaar geleden alquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja. Swatchen.
Ik heb het opgegeven.
En hier moest ik zo hard om lachen dat Peach wakkerschrokquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:26 schreef Molo het volgende:
Koos mepte gisteren met het electrische zapperracket een dikke hommel in mijn decolleté, ik schrok me echt kapot maar ik heb het wonder boven wonder net overleefd
ik vind dat best nuttigquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:45 schreef milka82 het volgende:
Ohai! Moet zeggen dat ik me nu wel weer een beetje nuttig voel, ik doe weer iets voor de maatschappij ( al is het kleuters leren hun handen uit de broek te houden in het openbaar, heheheh)
Ga je apen aaien?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Woensdag of Donderdag naar Blijdorp
Ola!quote:
Straks plet je m per ongeluk en dan zit je onder de eitjes. En dan krijg je die niet weg en dan komen ze uit in je haar in je slaapquote:
Dat is toch gezellig! Kun je alles aaien!quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Straks plet je m per ongeluk en dan zit je onder de eitjes. En dan krijg je die niet weg en dan komen ze uit in je haar in je slaap
ew ew ew ewquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is toch gezellig! Kun je alles aaien!
Hebben ze nog iets gevonden?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:52 schreef milka82 het volgende:
Ben ik hier in het foute facebook topic beland?![]()
Maar met de rug gaat het tot zover goed dat ik me nu kan redden, alleen nog niet fietsen ( afgelopen week gepoogd, meteen weer flink in de kreukels). Nano laat helaas nog steeds flink van zich horen, we zulle. Zien wat de toekomst brengt.
projectielschijtenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, helaasch, dat ben je óók als er om 3 uur 's-nachts snot, kots en diarree uitspuit
Meiske toch, wat een ellende allemaalquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:52 schreef milka82 het volgende:
Ben ik hier in het foute facebook topic beland?![]()
Maar met de rug gaat het tot zover goed dat ik me nu kan redden, alleen nog niet fietsen ( afgelopen week gepoogd, meteen weer flink in de kreukels). Nano laat helaas nog steeds flink van zich horen, we zulle. Zien wat de toekomst brengt.
En dat dan door je neus opsnuift zodat je gaat snotkotsen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Terwijl je jezelf in je giechel kotst
Ik kan er een meenemen en opsturen? Zal wel pakketpost worden en volgens mij zijn die krengen sowieso al duurquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:55 schreef milka82 het volgende:
Blijdorp? Giev Olli! Zo jammer dat ik niet dichterbij woon, ik wil ook een Olli voor mijn nano.
Inca, ik scheet vanochtend zeven kleuren maar het went weer snel, nu al weer tot over mijn oren in het administratieve werk, zo'n hekel aan. Waar is de tijd gebleven dat je gewoon les kon geven en na de tijd naar huis?
Hoe ist met S en Peach? S. Mag ook al bijna naar school toch?
Daar maken ze je in de natuur wel een beetje aan gewend zo richting het einde van de zwangerschapquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, helaasch, dat ben je óók als er om 3 uur 's-nachts snot, kots en diarree uitspuit
kots jij jezelf ook geregeld onder?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar maken ze je in de natuur wel een beetje aan gewend zo richting het einde van de zwangerschap
Nee maar slaap de halve nacht nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kots jij jezelf ook geregeld onder?
quote:De Olli-knuffels zijn te koop in de speciale Olli-shop in de Rivierahal. Deze is dagelijks geopend tussen 10.00 en 18.00 uur.
Olli-knuffels zijn te koop voor 20 euro per stuk. Per persoon mogen maximaal 4 Olli-knuffels worden verkocht.
ik heb ergens gelezen dat dat idd voorbereiding is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee maar slaap de halve nacht niet
Het wakker worden wel, de excrementen.. Tjaquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar maken ze je in de natuur wel een beetje aan gewend zo richting het einde van de zwangerschap
Weet je, je kunt tot je knieën in de shit gaan zitten krassen ( boehoe, waar is mijn krasschuurtje) maar daar heeft niemand iets aan. Dus we maken er wel wat van, al heb ik ook heus wel momenten dat het me allemaal te veel wordt ( gisteren C. Een gezellig appje gestuurd, meneer was weg en ik zat met de shit ; Fuck you met je kut paintball! Heel volwassen ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meiske toch, wat een ellende allemaalIk hoop zo dat het vlug een beetje opklaart. Ik heb diep respect voor je positieve houding hoor!
100 euro aan olli'squote:Op maandag 19 augustus 2013 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maximaal 4, wtf? Zijn er mensen die MEER kopen?
Zou je dat willen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan er een meenemen en opsturen? Zal wel pakketpost worden en volgens mij zijn die krengen sowieso al duur
Ik kotste mezelf nog een gekneusde rib met 40 weken. The joy! Maar alleen die misselijkheid is voor mij al een reden om er compleet klaar mee te zijn, elke zwangerschap werd erger.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kots jij jezelf ook geregeld onder?
Oh gelukkig, jij hebt ook die momenten!quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:59 schreef milka82 het volgende:
[..]
Weet je, je kunt tot je knieën in de shit gaan zitten krassen ( boehoe, waar is mijn krasschuurtje) maar daar heeft niemand iets aan. Dus we maken er wel wat van, al heb ik ook heus wel momenten dat het me allemaal te veel wordt ( gisteren C. Een gezellig appje gestuurd, meneer was weg en ik zat met de shit ; Fuck you met je kut paintball! Heel volwassen ook)
Je hebt gezien wat t kost?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:00 schreef milka82 het volgende:
[..]
Zou je dat willen?ik maak het geld vooraf wel over ( zie mij blij zijn met een Olli, hehehe)
Hoard alle Olli'squote:Op maandag 19 augustus 2013 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maximaal 4, wtf? Zijn er mensen die MEER kopen?
Haha, maar wel begrijpelijk toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:59 schreef milka82 het volgende:
[..]
Weet je, je kunt tot je knieën in de shit gaan zitten krassen ( boehoe, waar is mijn krasschuurtje) maar daar heeft niemand iets aan. Dus we maken er wel wat van, al heb ik ook heus wel momenten dat het me allemaal te veel wordt ( gisteren C. Een gezellig appje gestuurd, meneer was weg en ik zat met de shit ; Fuck you met je kut paintball! Heel volwassen ook)
Dat is wel matig jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik kotste mezelf nog een gekneusde rib met 40 weken. The joy! Maar alleen die misselijkheid is voor mij al een reden om er compleet klaar mee te zijn, elke zwangerschap werd erger.
Nee dan is t goed, maar zat mensen die geen 20 euro bezahlen voor een knuffel tochquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:02 schreef milka82 het volgende:
[..]
Jongeuh, ik wil der 1 geen 10. Ik lap die twee tientjes wel, ti's voor di Nano
WACH MAAR TOT JE EEN BABY HEBT MUHAHAHAHAHquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dan is t goed, maar zat mensen die geen 20 euro bezahlen voor een knuffel toch
Alleen LV en Chanel knuffels voor mijn babyquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WACH MAAR TOT JE EEN BABY HEBT MUHAHAHAHAH
Het is ook kut. En af en toe komt er dat uit is logisch toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:59 schreef milka82 het volgende:
[..]
't is een ollifant.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb gisteren dat beest zitten goegelen trouwens, nadat Dico haar foto-dingetje op feestboek had aangepast naar een muur vol van die dingen en het de vierde keer was dat ik dat ding tegenkwam
GOOI HET DOOSJE NIET WEGquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alleen LV en Chanel knuffels voor mijn baby
* soms, heel soms, denk ik; was ik er maar nooit aan begonnen. Waarom moest ik zonodig nummer drie? Maar dan zie ik dat blije hoofd weer ( want hij is ook echt wel eens blij) en dan ben je weer verliefdquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, maar wel begrijpelijk toch?maar af en toe ff unwinden is wel echt hard nodig, lukt dat wel? Lijkt me lastig met Nano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |