- ehmzquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ej sjaantje
Hoe laat wil je woensdag vertrekken? En wanneer zal ik bij je zijn?
En mag ik je adres?Dan kan ik kijken hoe ver het rijden is ongeveer.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
- ehmz
- ehmz
- adres in dm
de rest zal k zo ff kiijken ben nu heel ff bezig
Tijdschema*:quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]O- Is goed ! Ik hoor het wel
En thx
Zeg maar... Voor mij is soad belangrijkst en ik hoef niet 2,5u van te voren daar al te zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Tijdschema*:
18:30 Deuren open
19:50 Hawk Eyes
21:00 System of a Down
* tijdschema is onder voorbehoud van wijzigingen.
dit is het schema, hoe laat wil je bij de ziggo dome zijn?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
B heeft trouwens afgelopen weekend ook voor het eerst 10 km gerend. Hij was echt keitrots toen ie thuiskwamZo trots, dat ie het zelfs op facebook heeft gezet (gewoon als statusupdate, geen runkeeper update of zo) en hij zet echt zeer zelden iets op facebook.
Alleen vraagt iedereen aan mij (met mijn 'lame' 3 km) of ik ben afgevallen en niet aan hem![]()
Gister wel nieuwe gaatjes in mijn riem gemaakt, ik ben al 3 gaatjes opgeschoven![]()
Voor mij ook nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeg maar... Voor mij is soad belangrijkst en ik hoef niet 2,5u van te voren daar al te zijnMaar iets voor 21 pas zien we wellicht helemaal niks
[..]terwijl ik het sowieso wel knap vind als men 10k loopt hoor.. Dus sowieso mag ie wel trots zijn. En ermahgerd is dat sinds je ziek zijn ook? Gaat het 'op gewicht' blijven wel redelijk?
Ik ben eind maart begonnen met meer bewegen en beter eten, dus ik heb er alles bij elkaar wel een paar maandjes over gedaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeg maar... Voor mij is soad belangrijkst en ik hoef niet 2,5u van te voren daar al te zijnMaar iets voor 21 pas zien we wellicht helemaal niks
[..]terwijl ik het sowieso wel knap vind als men 10k loopt hoor.. Dus sowieso mag ie wel trots zijn. En ermahgerd is dat sinds je ziek zijn ook? Gaat het 'op gewicht' blijven wel redelijk?
Feit dat je je zelf beter voelt in je vel is dan idd het belangrijkstequote:Op maandag 19 augustus 2013 10:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben eind maart begonnen met meer bewegen en beter eten, dus ik heb er alles bij elkaar wel een paar maandjes over gedaanWat ik met ziek zijn was afgevallen, is inmiddels allemaal wel weer terug
Maar ik zit nu rond de 58 - 59 kg en vind het eigenlijk wel prima. Als ik dit zo zou kunnen houden zou ik al wel blij zijn. Als er nog net iets meer af zou kunnen, zou dat ook mooi zijn maar is niet noodzakelijk. Ik kan me weer mooi voelen in bepaalde kleding en dat ik eigenlijk het (zeerrrr subjectieve) doel dat ik voor ogen had
Ik vond die 10 km ook knap hoor! Ik zat bij mijn laatste les op 3.8 km en was echt helemaal kapot. Die les moet ik dus nog maar eens over doen voordat ik verder gaHelpt ook niet echt dat die les al een week geleden is en ik verder tussendoor niet meer ben gaan hardlopen, alleen een sportles op de TU heb gedaan
je snapt dat dat anders over komt hequote:Op maandag 19 augustus 2013 10:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Het is alleen wel apart als je dan met een groepje uit eten gaan en er wordt aan je gevraagd 'of je vanavond wel een toetje neemt of dat je dat niet mag hebben met je dieet'
Ik ben helemaal niet op dieet
Hehe goedemorgen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Oh sorry, spuit elf, gevaarlijk onderwerpgoedemorgen dan maar
Ik was niet beledigd of zo hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je snapt dat dat anders over komt heniet negatief bedoeld overigens!!!
Zeg dat je anorexia hebtquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Het is alleen wel apart als je dan met een groepje uit eten gaan en er wordt aan je gevraagd 'of je vanavond wel een toetje neemt of dat je dat niet mag hebben met je dieet'
Ik ben helemaal niet op dieet
Boulimia dan, ik wil wel eerst dat toetje, kots ik hem daarna wel uitquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeg dat je anorexia hebt![]()
Nee?
Prachtigquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik deze in m'n navel stoppen?![]()
[ afbeelding ]
![]()
Oh wawquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik deze in m'n navel stoppen?![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb 2 van de vernieuwde lakjes, maar nog maar eentje van gedragen en die bleef inderdaad best lang zitten! Was Miss Universe geloof ik, een teal lakje.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nu ook een Essence lakje op en heb echt heel weinig tipwearnieuwe lakjes zijn fijn
Awesomequote:Op maandag 19 augustus 2013 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Priemke, trix is 5 uur bij mij
Ik maak eten trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |