Ze lezen het toch niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:43 schreef Tropanzia het volgende:
Misschien is het een idee dat vanaf nu aan de OP gewoon meteen even gequoted wordt.
"Klacht lijkt me duidelijk."quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:17 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb al met al onderhand 3 jaar ervaring in het opstellen van brieven en indienen van bezwaren dus ik weet echt wel wat ik kan en niet kan. Bezwaren tegen de WSNP weigering ingediend, verhuiskosten kwijtgescholden gekregen, noem maar op.. Ik heb zelfs eenmaal de mogelijkheid gehad mee te gaan naar een zitting waar mede door mijn geweldige idee iemand die zijn leven gebeterd had ipv 5 weken cel en zijn werk kwijtraken, 40uur taakstraf te geven, wederom een leven gebeterd is. Uiteraard heeft de advocaat van de heer in kwestie dit voorgedragen maar het was mijn idee.. Ik heb gewoon geprobeerd wat menselijkheid los te krijgen en de advocaat heeft het idee verdedigd...Wat ik nu ga doen is gewoon wat anders als rechtzaken etc. Dit zijn 9 van de 10 keer zaken waar geen advocatuur aan te pas komt, waar gewoon enige kennis van zaken nodig is. Ik heb, zoals ik in mijn vorige topic al zei stage gelopen bij een juridisch advieskantoor dus ik weet echt wel het nodige. Echter met de KVK heb ik nog nooit te maken gehad, en ik las op internet niet waar ik die bankpas voor nodig had,... Maargoed... Ik zal je nog wel eens updaten als blijkt dat ik niet gefaald heb... Bovendien heb ik net als jij waarschijnlijk ook gewoon de nodige burgerlijke wetboeken en kan ik al wat ik niet weet dus gewoon opzoeken.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:44 schreef Fr34ky01 het volgende:
Het is maar te hopen dat er nooit iemand via mij een zaak tegen jou aanspant, want dan maak ik pas echt heel NL kapot.. hahah stoertje!
Aangevuld met de tekst: "klacht lijkt me duidelijk."quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:17 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb al met al onderhand 3 jaar ervaring in het opstellen van brieven en indienen van bezwaren dus ik weet echt wel wat ik kan en niet kan. Bezwaren tegen de WSNP weigering ingediend, verhuiskosten kwijtgescholden gekregen, noem maar op.. Ik heb zelfs eenmaal de mogelijkheid gehad mee te gaan naar een zitting waar mede door mijn geweldige idee iemand die zijn leven gebeterd had ipv 5 weken cel en zijn werk kwijtraken, 40uur taakstraf te geven, wederom een leven gebeterd is. Uiteraard heeft de advocaat van de heer in kwestie dit voorgedragen maar het was mijn idee.. Ik heb gewoon geprobeerd wat menselijkheid los te krijgen en de advocaat heeft het idee verdedigd...Wat ik nu ga doen is gewoon wat anders als rechtzaken etc. Dit zijn 9 van de 10 keer zaken waar geen advocatuur aan te pas komt, waar gewoon enige kennis van zaken nodig is. Ik heb, zoals ik in mijn vorige topic al zei stage gelopen bij een juridisch advieskantoor dus ik weet echt wel het nodige. Echter met de KVK heb ik nog nooit te maken gehad, en ik las op internet niet waar ik die bankpas voor nodig had,... Maargoed... Ik zal je nog wel eens updaten als blijkt dat ik niet gefaald heb... Bovendien heb ik net als jij waarschijnlijk ook gewoon de nodige burgerlijke wetboeken en kan ik al wat ik niet weet dus gewoon opzoeken.
te laat mi mangquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De door TS gequote reactie:
[..]
Aangevuld met de tekst: "klacht lijkt me duidelijk."
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
"Klacht lijkt me duidelijk."
Zoiets stond er, het ging in ieder geval om deze post.
Niet waar. Triestelingen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De door TS gequote reactie:
[..]
Aangevuld met de tekst: "klacht lijkt me duidelijk."
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:47 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
[..]
Niet waar. Triestelingen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:47 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
[..]
Vertel mij dan eens wat er dan wel staat hahaha... Ik had het nog niet eens gezien joh.... Dacht dat je het over die shotgun rechten in amerika hadquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:47 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
[..]
quote:
Jullie zijn elkaars holmaat die nu achter één PC/laptop zitten en elkaar strelend samen fok!ken?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]x oneindig
We quoten toevallig dezelfde reactie met toevallig hetzelfde bijschrift
jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:50 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn elkaars holmaat die nu achter één PC/laptop zitten en elkaar strelend samen fok!ken?
We hebben net geneukt, dat strelen komt morgen wel weer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:50 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn elkaars holmaat die nu achter één PC/laptop zitten en elkaar strelend samen fok!ken?
Was jij niet türks?quote:
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |