Flikker op manquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:13 schreef EmTheBest het volgende:
Geef ons geld terug Griekse flikker.
Ze valt op PCD.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je valt op kleine dikke krullenbollen?
Flikker toch op man racistquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Stereotype much? Dat zijn alleen de oude mannetjes die bij die barretjes hangen. Daar valt Whiskers op heb ik gehoord .quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het griekse ras ja?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:20 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
De Griekse?
En ik ben niet dom, ben student aan de uni.
Wel stijl dat het hier niet verplicht is om FOK! alleen maar de hemel in te prijzen en overdreven te adoreren als mod zijnde.quote:
Guus is ok, neem hem.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik juist een crush op jou heb
Grieken topickaapquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:24 schreef Cazzette het volgende:
Gaat dit topic nou over Grieken of over sletjes fixen?
Komt door die eliteracisten van fok.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:24 schreef Cazzette het volgende:
Gaat dit topic nou over Grieken of over sletjes fixen?
Op uitgaan na is Turkije wel ok. Alleen die turkse barmannen die cockblocken wanneer je tegen een chick praat zijn fucking irritant.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:28 schreef HansVaak het volgende:
Turkije is wel een heel erg gay-friendly land, goeie keuze! Zo kom je wel aan je trekken!
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik juist een crush op jou heb
Dus je steelt geld van ouwe vrouwtjes om dat vervolgens over de balk te smijten?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:15 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ben half Marokkaan, half Griek. Echt een goede mix ook
Uitgaan is juist ook een dikke prima hoor, ik zit al een half jaar in Istanbul dus weet wel waar ik over praat. Alleen je betaald je scheel aan de drank, kut regering. Daarnaast is het in die luxe resorts prima vertoeven overdag ja, maar (ver) daarbuiten zijn er heel erg veel plekken waar je liever niet komt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:29 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Op uitgaan na is Turkije wel ok. Alleen die turkse barmannen die cockblocken wanneer je tegen een chick praat zijn fucking irritant.
Hi ha ho. Met Marokko als land en de Marokkanen aldaar is er helemaal niets mis mee maar de immigranten in NL zijn kut. Met de Grieken in NL is er niets mis mee maar wel met het land.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:34 schreef WJHunt het volgende:
[..]
Dus je steelt geld van ouwe vrouwtjes om dat vervolgens over de balk te smijten?
Welke, de Sovjet-unie?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:20 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
De Griekse?
En ik ben niet dom, ben student aan de uni.
Verpest het nou nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 00:37 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Niet doen hoor!!! Ze stuurt niks terug!
Ik ben geen homo en ik heb geen idee of het uitgaan in Istanbul hetzelfde is als hier in Bodrum. Die barmannen hier zijn rete irritant.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:35 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Uitgaan is juist ook een dikke prima hoor, ik zit al een half jaar in Istanbul dus weet wel waar ik over praat. Alleen je betaald je scheel aan de drank, kut regering. Daarnaast is het in die luxe resorts prima vertoeven overdag ja, maar (ver) daarbuiten zijn er heel erg veel plekken waar je liever niet komt.
Maar je bent gay en je vind het vervelend als je gecockblocked wordt bij een chick?Homojargon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |