Nou ok dan vooruit maar weer.
Ik maakte het vorige topic dicht en wist natuurlijk weer eens niks leuks te verzinnen.
Maar ok, jullie weten beetje . muzikaal enzo ben ik.
Dus afgelopen zondag zouden we weer gaan oefenen voor een musical.
Doen we carpoolen altijd, dus ik zat te wachten in een bushokje (vandaar de titel) op de rest totdat ze me zouden ophalen.
Nouja even niks te doen, zat al een chinese meid die trouwens geen hallo zei toen ik er aan kwam, lijkt me redelijk normaal om ff hoi te zeggen dan.
Maargoed anyway ik naast haar op dat bankje zitten. Toch tijd over dus ik pakte m'n boek met bladmuziek erbij om het nog even door te kijken voor mezelf.
Nouja eerst niks, maar toen in t engels trouwens (vandaar geen hoi) ze heeft t nooit verstaan waarschijnlijk.
maar goed You sing etc vroeg ze ok ik uitleggen nee speel piano en is voor een musical dit.
Dus ok zij van yes ik heb ook piano geleerd, blabla, nouja kwam een heel gezellig praatje uit wel.
Weet wel zegt niks, maar vond t wel grappig, jammer dat ik toen opgehaald werd en moest instappen. Had eigenlijk best nog even door willen praten met haar.
En t was te kort om nummer te vragen etc. Hoop eigenlijk stiekem dat ik dr nog een keer tegen kom.
Nouja tot zover dan