Het kan nog! Snel posten voor hij vol is!quote:
Jawel! Gewoon doen! Laat je gaan! Houd je niet in! Gooi het eruit!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:56 schreef kree het volgende:
ja topdrukte hier inderderdaad
Maar ik had nog een leuk verhaaltje, maar ok niemand leest t toch meer dus ook niet echt de moeite om t neer te zetten
Hm ik neem genoegen met dit antwoord denk ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn geiser wordt denk ik niet goed belucht.
Ik voel me als een hondje die bijna zijn bakje eten krijgt, maar dan met mijn traktement.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm ik neem genoegen met dit antwoord denk ik![]()
Wie geht es?
Oeh kwispel je dan ook?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik voel me als een hondje die bijna zijn bakje eten krijgt, maar dan met mijn traktement.
?quote:
Whahahahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker, dat botje is minder rudimentair dan menigeen denkt.
!quote:
ik voorzie hier rare en vreemde spelletjes in de slaapkamer.quote:
Honden en katten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik voorzie hier rare en vreemde spelletjes in de slaapkamer.
daar begint het mee denk ikquote:
Kinkyquote:
nasty is the better wordquote:
Well I don't want to watch that, way to kinky for my tastequote:
En morgen ga je het toch uit jezelf vertellen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:51 schreef kree het volgende:
hmm kan wel weer genoeg vertellen enzo, maar t voelt niet echt om t zo te zeggen ofzo
Zeker alles goed met Eviequote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Right here, right here.
Alles goed met Evie?
Niet daar denk ik. Zag geen Evie's. Maar gaat prima, vermaak mij wel. Geen klagen voor mij.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker alles goed met Evie
Alles goed met xFriendx?
![]()
btw: waar is here?is dat here?
Niet?? maar klagen is soms wel lekkerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet daar denk ik. Zag geen Evie's. Maar gaat prima, vermaak mij wel. Geen klagen voor mij.
Heel erg rustigquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:15 schreef mutsieflutsie het volgende:
om maar met de deur in huis te vallen..............
hoe is het hier?
Iedereen heeft een leven, drie keer raden wie niet.quote:
wijquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven, drie keer raden wie niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:41 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
wij
Dat is mooi, niks doen daar is niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Uitzondering op de regel. Snel verstoppen dat leven voor Tijn er mee aan de haal gaatquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:08 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
gewoon gewerkt hoor, dus wat niets doen
Te laatquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uitzondering op de regel. Snel verstoppen dat leven voor Tijn er mee aan de haal gaat![]()
Ja mamaquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:40 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
kssssttttttttttt in de hoek jij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:50 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
dat is een nette tijd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:26 schreef xFriendx het volgende:
5,58 km in 25 min 47 sec hardlopen. Nu kapot.
Ja, voor iemand die het er een beetje bij doet vind ik het nog netjes. Laatst 8 km in 38 min.quote:
en heb je lekker geslapen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, voor iemand die het er een beetje bij doet vind ik het nog netjes. Laatst 8 km in 38 min.
Nu wel lekker beetje hangen op de bank. Slapen zal straks heerlijk zijn.
In 't verband ja...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:49 schreef PeuRac het volgende:
Twee dagen in spa met half bewolkt weer en ik ben al verband. Dat wordt nog wat in Italië de komende weken.
Hey -Engel-quote:
Jaquote:
Ik wilde eerst naar debios, maar ik hoest nog steeds dus ga zo maar hier een filmpje kijkenquote:
Welke film?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wilde eerst naar debios, maar ik hoest nog steeds dus ga zo maar hier een filmpje kijkendenk ik
Een aantal... o.a. Elysium maar geen zin om al hoestend daar in die zaal te zittenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke film?
Ik ben vanmiddag nog naar de bios geweest. Elysium
Blijf lekker thuis danquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een aantal... o.a. Elysium maar geen zin om al hoestend daar in die zaal te zittenis toch geen pan
Ik dacht ff dat je naar de sauna wasquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een aantal... o.a. Elysium maar geen zin om al hoestend daar in die zaal te zittenis toch geen pan
mehehehe .... niet als ik niet in orde ben.... arme medemensjesquote:Op donderdag 12 september 2013 10:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je naar de sauna was
Die goede oude tijdquote:Op donderdag 12 september 2013 12:24 schreef PeuRac het volgende:
Ben je twee weken weg, zijn er maar een paar posts geplaatst
hey zag opeens een responsequote:Op donderdag 12 september 2013 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mehehehe .... niet als ik niet in orde ben.... arme medemensjes
wat heb je?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hahaha.... ik ga zo naar mijn bed
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
op dit moment vooral een stekende pijn in mijn voorhoofd
I know... maar je had t woord bios gemistquote:Op donderdag 12 september 2013 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]that sucks
Maar Elysium is ook een sauna hier in de buurt vandaar de verwarring
truste meissie, spreek je snelquote:Op donderdag 12 september 2013 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I know... maar je had t woord bios gemist
Ach zo ogen dicht doen en niks meer doen Weltrusten Koenie!![]()
![]()
We vermoorden helemaal niks.... We zijn lief.... but who is clipping my wings....quote:
Ik ging naar bed dan krijg je datquote:Op maandag 23 september 2013 00:27 schreef Barbusse het volgende:
Oh, de rust is al wedergekeerd zie ik
Altijdquote:
90s week op 3fmquote:
Geweldige clipquote:Op maandag 23 september 2013 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh... ik kwam het nummer tegen in mijn media player
Ik heb iets van Kruder en dorfmeister opstaanquote:
RIP aan de nabestaandequote:Op maandag 23 september 2013 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb iets van Kruder en dorfmeister opstaan
btje een dnb mix
nice very nice.... als ik dat ding nu op mijn ipod krijg dan kan ik eindelijk eens de afwas doen
btw mijn tv is nu ECHT stuk
Flatscreen van 100 inches?quote:
Hoe groot dan?quote:
En hoe groot is die?quote:Op maandag 23 september 2013 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee... ongeveer zo groot als mijn tv nu
een Netflix account nemen en uitzending gemist gebruiken.quote:Op maandag 23 september 2013 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb iets van Kruder en dorfmeister opstaan
btje een dnb mix
nice very nice.... als ik dat ding nu op mijn ipod krijg dan kan ik eindelijk eens de afwas doen
btw mijn tv is nu ECHT stuk
En dit is de helft van de reden waarom ik geen tv meer kijk!quote:Op maandag 23 september 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
Van de week keek ik tv en ik had het idee meer naar reclame te kijken dan naar een programma.
Al meer dan 10 jaar niet meer, en mis d'r niks aanquote:Op maandag 23 september 2013 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dit is de helft van de reden waarom ik geen tv meer kijk!
Gewoon nu.nlquote:Op maandag 23 september 2013 23:29 schreef muhahaha het volgende:
Het nieuws vind ik wel interessant.
Ik al bijna 20 jaar!quote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al meer dan 10 jaar niet meer, en mis d'r niks aan
Ik zet liever de radio aan.quote:Op maandag 23 september 2013 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een tv staan, maar die heeft dezelfde functie als mijn suikerklontjes
(handig voor als er bezoek is![]()
).
Zelfs die gaat nooit meer aan bij mijquote:
Moet je bezoek daar wel van houden.quote:Op maandag 23 september 2013 23:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelfs die gaat nooit meer aan bij mij(reclame enzo
)
Gewoon eigen muziek draaien (op repeat, dat dan weer wel![]()
).
Meestal gaat de muziek dan ook uit als er bezoek isquote:Op maandag 23 september 2013 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je bezoek daar wel van houden.
Stilte vind ik niks.quote:Op maandag 23 september 2013 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meestal gaat de muziek dan ook uit als er bezoek is
(of de radio/tv aan![]()
)
Ik kan -echt niet- tegen stilte!quote:Op maandag 23 september 2013 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stilte vind ik niks.
Dan zachtjes.
Ik mn platenspeler, heb net een 2e opgehaald met tijds originele versterker en bose speakersquote:
Hi Peu,quote:Op maandag 23 september 2013 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een Netflix account nemen en uitzending gemist gebruiken.
Ik heb al ruim 3 jaar geen tv meer en mis het niet.
Voor extra content moet je via een vpn of proxy kijken.
Gebruik je chrome? Installeer dan "Hola Unblocker" Zo simpel is het.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Peu,
Netflix en uitzending gemist volg ik nog maar.... VPN en proxy
Btw heb je die pasteitjes al een keer gemaakt?
Sommige kanalen zenden minder reclame uit.. alleen die vind ik meestal niet zo interessantquote:Op maandag 23 september 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
Van de week keek ik tv en ik had het idee meer naar reclame te kijken dan naar een programma.
Dat is de reden dat ik liever een filmpje in de bios kijkquote:Op maandag 23 september 2013 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dit is de helft van de reden waarom ik geen tv meer kijk!
serieusquote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al meer dan 10 jaar niet meer, en mis d'r niks aan
Ja oke... mijn dagelijks portie nieuws krijg ik zo wel... en indien krant leen ik gewoon ff de metro/spitsquote:Op maandag 23 september 2013 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon nu.nl
[..]
Ik al bijna 20 jaar!![]()
Kutreclame
Kuttijdverspilling
Kutwelkefilmkeekikookalweer
Ga je met je bezoek tv kijkenquote:Op maandag 23 september 2013 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een tv staan, maar die heeft dezelfde functie als mijn suikerklontjes
(handig voor als er bezoek is![]()
).
ooit had ik een hele zooi plaatjesquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mn platenspeler, heb net een 2e opgehaald met tijds originele versterker en bose speakers
Nope... maar zo moeilijk is het niet om ook Chrome op je pc te hebbenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gebruik je chrome? Installeer dan "Hola Unblocker" Zo simpel is het.
Of via unlocator.com, werkt ook perfectquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gebruik je chrome? Installeer dan "Hola Unblocker" Zo simpel is het.
Serieus jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sommige kanalen zenden minder reclame uit.. alleen die vind ik meestal niet zo interessant
[..]
Dat is de reden dat ik liever een filmpje in de bios kijk
[..]
serieus
[..]
Ja oke... mijn dagelijks portie nieuws krijg ik zo wel... en indien krant leen ik gewoon ff de metro/spits
20 jaar wow.... naja tot nu toe nog geen nieuwe tv gehaald
[..]
Ga je met je bezoek tv kijkenNou moe
unlocator?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of via unlocator.com, werkt ook perfect
Poolen doe ik niet zo vaak meer, de wind is maar waardeloos de laatste tijd... 't is vooral doelloos Fokken om de tijd te dodenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt t dan ook te druk met Fok!, poolen en kiten
Als ik weer een keertje hoor dat iemand een goedkope paintballactie heeft weten te scoren hoor je van mequote:Op dinsdag 24 september 2013 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Poolen doe ik niet zo vaak meer, de wind is maar waardeloos de laatste tijd... 't is vooral doelloos Fokken om de tijd te doden
oe... dat klinkt aantrekkelijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dan heb je ook het amerikaanse aanbod van netflix
Ja er kan op zich nog wel een hobby bij... zou vooralsnog niet weten wat...quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik weer een keertje hoor dat iemand een goedkope paintballactie heeft weten te scoren hoor je van me
Tijd voor een nieuwe hobby
Er staan kei veel paintball dingen op vakantieveilingen altijdquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik weer een keertje hoor dat iemand een goedkope paintballactie heeft weten te scoren hoor je van me
Tijd voor een nieuwe hobby
Joysa!quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er staan kei veel paintball dingen op vakantieveilingen altijd
Vakantieveilingenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik typte het ook met een zwoele stem
kantklossenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja er kan op zich nog wel een hobby bij... zou vooralsnog niet weten wat...
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Voor Faxie he... ik verzamel ze hoogstens om ze weer door te geven aan de buum van zusquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:51 schreef muhahaha het volgende:
Postzegels? Je mag mijn verzameling wel overnemen voor een mooi bedrag.
ja zover was ik al hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor Faxie he... ik verzamel ze hoogstens om ze weer door te geven aan de buum van zus
Dat zou ik toch nooit doenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan zou je aan mijn tieten zitten.... dat kan niet... Ongeheurdddddddddddddd
Ik mag ook niks van jequote:Op dinsdag 24 september 2013 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
ja wel... als je zou mogen
[..]
Die deur kon niet nog meer open staan
Ik hou niet van plakkerige vrouwenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt de koninging likken.![]()
![]()
Of Beatrix, als je de wat oudere boterham prefereert.
Maar die is nu prinsesquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt de koninging likken.![]()
![]()
Of Beatrix, als je de wat oudere boterham prefereert.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hou niet van plakkerige vrouwen
Zeikerdquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hou niet van plakkerige vrouwen
Ik zeg dan ook OF... OF Beatrix.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar die is nu prinsesbeetje jammer dat....
quote:
Pas bij stomend hete seks laten ze losquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:58 schreef muhahaha het volgende:
Kun je haar op je pener plakken, laat ze iig niet zo snel los.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]Voorspelbare spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Bea was leuker toen ze nog queen wasquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeikerd
[..]
Ik zeg dan ook OF... OF Beatrix.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:58 schreef muhahaha het volgende:
Kun je haar op je pener plakken, laat ze iig niet zo snel los.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]Oh masseren wil ik wel doen hoor, en koken en moppen tappen ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds ze koningin-af is ga ik niet meer met die bitch om.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:59 schreef -Engel- het volgende:
Maar Bea was leuker toen ze nog queen was
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh masseren wil ik wel doen hoor, en koken en moppen tappen ook wel
Niet eens meer als hofnarquote:Op woensdag 25 september 2013 00:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sinds ze koningin-af is ga ik niet meer met die bitch om.
Nou ik hoef die afgelikte boterham niet van je over te nemen hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 00:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sinds ze koningin-af is ga ik niet meer met die bitch om.
Jonge jij zou maar wat blij zijn met mijn afdankertjequote:Op woensdag 25 september 2013 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik hoef die afgelikte boterham niet van je over te nemen hoor
'n stuk jonger vooral ... al heb ik maxima nog niet irl mogen spreken en Bea welquote:Op woensdag 25 september 2013 00:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hell naw de nieuwe is een stuk aardiger.
Leugensquote:Op woensdag 25 september 2013 00:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jonge jij zou maar wat blij zijn met mijn afdankertje
Kipquote:Op woensdag 25 september 2013 00:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kerel, jij zou mijn KIPFILETS nog willen hebben.
Ja met speciale saus d'r bij zeker? Nee dank jequote:Op woensdag 25 september 2013 00:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kerel, jij zou mijn KIPFILETS nog willen hebben.
Special saus.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja met speciale saus d'r bij zeker? Nee dank je
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja super tofWel teveel gedronken uiteraard
Hieperdepiep!quote:Op woensdag 25 september 2013 00:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja super tofWel teveel gedronken uiteraard
Ja wisselendquote:Op woensdag 25 september 2013 00:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe ging de wedstrijd op zondag?
Ennuh waar is mijn knuffel
Hoer A, Hoer Bquote:
Zonde ... nog een kans om het puntensaldo weer recht te trekken?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:14 schreef AldoTheApache het volgende:
Ja wisselendik was opzich wel goed, maar maakte 2 fouten
en ook meteen 2-0 verloren
![]()
* AldoTheApache knuffelt Engel heel strak
we staan laatste en gaan degraderen vrees ikquote:Op woensdag 25 september 2013 00:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zonde ... nog een kans om het puntensaldo weer recht te trekken?
Knuffels
Dat is niet best... geen kampioensfeestje dit jaarquote:Op woensdag 25 september 2013 00:16 schreef AldoTheApache het volgende:
we staan laatste en gaan degraderen vrees ik![]()
Will doquote:ja kom maar langs voor een echte
Nee, dat sowieso nietquote:Op woensdag 25 september 2013 00:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is niet best... geen kampioensfeestje dit jaar
[..]
Will do
Volgende week vrijdag of die week er na (zou dat kunnenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, dat sowieso nietecht een kutseizoen
![]()
Ja, wanneer kom je langs dan?
we houden contactquote:Op woensdag 25 september 2013 00:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag of die week er na (zou dat kunnen)
aaahhquote:Op woensdag 25 september 2013 00:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
+ v.v.
Zo ik ga naar bed.... ik ga zo zielig kijken morgenochtend![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik was in de Melkweg....quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:20 schreef PeuRac het volgende:
Wat een drukte weer, zou me bijna afvragen waarom deze reeks nog bestaat
Was jij daarbij Engel?
Klinktquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:47 schreef -Engel- het volgende:
Wel of niet naar het International Burlesque Circus gaan![]()
Pffff.....
Uhuh... de vorige keer was echt heel gaaf, maar ik vond mijn hostel toen met max. inlooptijd een beetje jammerquote:
Waar is het dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhuh... de vorige keer was echt heel gaaf, maar ik vond mijn hostel toen met max. inlooptijd een beetje jammeren ranzig ook
Als een hostel daar een inloop tijd heeft, kan je net zo goed met de auto gaanquote:
Ja... of nachtbus (want het is deze keer op een zaterdagquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als een hostel daar een inloop tijd heeft, kan je net zo goed met de auto gaan
ooh top, dan gewoon doen, wat kost zo'n geintje?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... of nachtbus (want het is deze keer op een zaterdag)
quote:
Uhm, hallooooo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhuh... de vorige keer was echt heel gaaf, maar ik vond mijn hostel toen met max. inlooptijd een beetje jammeren ranzig ook
Nachtbus 7,50 en het feest 20.... heb alleen nog geen kostuum dus dat kost ook nog watquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh top, dan gewoon doen, wat kost zo'n geintje?
Kloptquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Uhm, hallooooo.Dan is onze bank nog een beter idee, haha.
quote:
Ik heb gegoegelt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nachtbus 7,50 en het feest 20.... heb alleen nog geen kostuum dus dat kost ook nog wat
en volgens mij mag ik nu bij hertje slapen
[..]
Klopt
Weet je over welk feest ik t heb?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef -Engel- het volgende:
en volgens mij mag ik nu bij hertje slapen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:24 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb kaneel ontmoet en sindsdien mijn handen niet meer gewassen. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie jij het niet voor je? Engel en Bambi?Ow eerder 2 femme fatale's op de dansvloer, mannen drankjes ontfutselen en al giegelend samen naar de wcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat hebben ze aan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow eerder 2 femme fatale's op de dansvloer, mannen drankjes ontfutselen en al giegelend samen naar de wc
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh gewoon een spijkerbroek en een topje
Dat zwarte?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk dat jurkje van mijn meest recente fb foto's aan.
Topickick!quote:
Heerlijk, zo'n 26 graden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar op Malta?
Damn als de vrouwtjes van jou niet nat worden, dan worden ze het van dat zwembad met dat uitzicht wel!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n 26 graden.Vanavond hier een feestje:
[ afbeelding ]
*proestquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Damn als de vrouwtjes van jou niet nat worden, dan worden ze het van dat zwembad met dat uitzicht wel!
Ja maak me maar weer jaloers!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n 26 graden.Vanavond hier een feestje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maak me maar weer jaloers!
Zit ik hier in mijn badjas kou te lijden
Ik lees dit nu pas. (kwam er nu net pas achter wat dat sherlock isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
over_hedge
Die gebruiker, samen met die dame... remember?
MTA wilde weten hoe het met jullie ging, geen idee waarom precies.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas. (kwam er nu net pas achter wat dat sherlock is)
Maar waar ging dit over?
Goed feestje of flink van bil geweest?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, ja bijzonder goed.Alleen nog een tikje brak van het weekend.
En daar?
Waar ga je naartoe?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed feestje of flink van bil geweest?
Hier prima, paar tripjes in de planning, daar heb ik veel zin in.
Parijsquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe?
Ik ga binnenkort even een lang weekend naar Ierland plannen.
Met je chickie? Romantisch hoor.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Parijs
Ierland lijkt me ook heel erg gaaf.
Wat ga je daar doen?
Jup, wordt een hele lange dag en dan weer terug.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met je chickie? Romantisch hoor.
Lang weekend, uitwaaien, zuipen, genieten.
Wel kort.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jup, wordt een hele lange dag en dan weer terug.
Sweet, goed geregeld.
Ga je samen met iemand?
Flitsbezoekje, we betalen in principe alleen voor de reis.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel kort.
Een vriend van me wil ook al een tijdje naar ierland. We hadden laatst een gesprek dat we allebei het idee hadden dat we te weinig van de wereld hadden gezien, en allebei zitten we niet slecht in de cash, dus een paar lange weekenden naar ver weg leek ons een goed plan.
Wel leuk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Flitsbezoekje, we betalen in principe alleen voor de reis.
Rest is helemaal vrij in de te vullen.
Nice, dat zijn toffe plannen en geld zou je niet tegen moeten houden.
Uhu, alvast een lijstje gemaakt met dingetjes die ik wil zien.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel leuk.
Ja idd.Zoveel te zien en te beleven. Beetje zonde om me altijd tot nederland te beperken.
Ohquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
MTA wilde weten hoe het met jullie ging, geen idee waarom precies.
Ik wist al die tijd niet wie hij nou precies bedoelde.
Geen idee precies wat hij wilde.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
OhNou mij dus. Maar heb nog steeds met haar.
Daar ging het over toch.
Ja. 1.5 jaar ongeveer. Iets meer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee precies wat hij wilde.
Gaat al een flinke tijd dan
Jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:25 schreef Murdera het volgende:
Was dat niet die chick ook uit dit topic?
Nice, gaat de goede kant op. Wonen jullie inmiddels samen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. 1.5 jaar ongeveer. Iets meer.
tofquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jaof nouja niet dit topic maar uit het exen topic.
Ja.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
Ja inderdaad.
Crutch en Hara ook volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |