Margot is alweer zwanger, is al voor de vierde keer in 5 jaar!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vond de muziek trouwens maar niks.
En je dacht ze wel om te kunnen kopen met een krat peren?!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:54 schreef BBQSausage het volgende:
Met een aardbei gaat dat veel soepeler.
Haha, inderdaad ja, die bakstenen waren keizwaar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En je dacht ze wel om te kunnen kopen met een krat peren?!Mijn god kerel, je hebt nog veel te leren over de dierentuin
Je kan beter de trein van 12:16 nemen. Dan hoeft je maar 2 keer over te stappen in plaats van 3. Moet je wel een bus eerder nemen natuurlijk. Zie je straks! Stuur je een bericht als je later komt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:47 schreef JochemP het volgende:
Pff is dat lampje nou nog steeds niet vervangen?
Ik zie niet zo goed in waarom je daarover moet zeuren, er is toch helemaal niks aan de hand?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je kan beter de trein van 12:16 nemen. Dan hoeft je maar 2 keer over te stappen in plaats van 3. Moet je wel een bus eerder nemen natuurlijk. Zie je straks! Stuur je een bericht als je later komt?
En een pokeraar eet kreeft met een Fullhouse.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:09 schreef JochemP het volgende:
Lex Immers heeft het voetballende vermogen van een zoetwatermossel
u wot matequote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:17 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
En een pokeraar eet kreeft met een Fullhouse.
Dit straatsteentje is gebakken in Antwerpen buiten de ring, waar Koeman uit pierenbaadjes zo nu en dan een beetje goud won.quote:
En ik vond dat zo geil he, zo'n zwart lingerie setje doorschijnend..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:25 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Dit straatsteentje is gebakken in Antwerpen buiten de ring, waar Koeman uit pierenbaadjes zo nu en dan een beetje goud won.
Alsof Nederland zoveel invloed heeft in de Veiligheidsraadquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef GreatBritain het volgende:
[..]
En ik vond dat zo geil he, zo'n zwart lingerie setje doorschijnend..
Ik kan me daardoor echt niet voorstellen waarom bij ze Bakker Bart in Amsterdam zuid geen pizzabroodjes meer verkopen met salami.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Alsof Nederland zoveel invloed heeft in de Veiligheidsraad
Die uitspraak is geheel uit zijn context gerukt, Hitler had daadwerkelijk een hekel aan Joden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik kan me daardoor echt niet voorstellen waarom bij ze Bakker Bart in Amsterdam zuid geen pizzabroodjes meer verkopen met salami.
Pep is sowieso chiller. Op 4 puntjes de nacht door ipv een hele gram sos in 2 uur wegsnuiven.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:14 schreef TNA het volgende:
[..]
Die uitspraak is geheel uit zijn context gerukt, Hitler had daadwerkelijk een hekel aan Joden.
Martin kwam gisteravond met veertien uur vertraging terug uit Australië. Helemaal gaar was-ie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:16 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Pep is sowieso chiller. Op 4 puntjes de nacht door ipv een hele gram sos in 2 uur wegsnuiven.
Toch vond ik de Donald Duck van drie weken geleden top!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Martin kwam gisteravond met veertien uur vertraging terug uit Australië. Helemaal gaar was-ie.
Wat eten we vanavond?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:25 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Toch vond ik de Donald Duck van drie weken geleden top!
De zon is schijnbaar een kleine ster vergeleken met andere sterren in het heelal.quote:
Nee, wit. Als het zwart was dan zou ik het zelf ook nog wel snappenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:44 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
De zon is schijnbaar een kleine ster vergeleken met andere sterren in het heelal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |