Toen ik vanmiddag erover belde "Ja, we hebben eigenlijk wel mensen nodig".quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom roosteren ze jou niet in dan?
''Als hyves verdwijnt, wat heeft het leven dan voor zin?''quote:
'Ik zat te denken, in mijn hoofd...'quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Als hyves verdwijnt, wat heeft het leven dan voor zin?''_
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
'Ik zat te denken, in mijn hoofd...'
bij me eigehhquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
'Ik zat te denken, in mijn hoofd...'
hahaha die zag ik niet aankomen.quote:
Pff, Albert Heijn... Ik heb er ook gewerkt. Ik werd standaard op de woensdag van 16-18 u. en zaterdag van 10-12 u. ingeroosterd. 4 uurtjes per week en ook nog eens op kut tijdenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag erover belde "Ja, we hebben eigenlijk wel mensen nodig".
Ze zou het doorgeven aan een andere TL die vandaag nog kwam... Die heeft het blijkbaar nog niet gedaan dus.
Vakantie enzo.. Ik ga strijden voor een vaste avond als school weer begint..quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha die zag ik niet aankomen.
[..]
Pff, Albert Heijn... Ik heb er ook gewerkt. Ik werd standaard op de woensdag van 16-18 u. en zaterdag van 10-12 u. ingeroosterd. 4 uurtjes per week en ook nog eens op kut tijden
Babykamerquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:10 schreef d4v1d het volgende:
Trouwens xcachet, je posts zijn nu lichtgeel
Dit staat mij niet aan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:10 schreef d4v1d het volgende:
Hoeveel heb je er?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:13 schreef xcachet het volgende:
hahahaha, ik weet precies van wie ik mijn notes heb en over wie ze gaantering
Licht geel is sexy hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:10 schreef d4v1d het volgende:
PRECIES! Daarom is het ook sexyquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lichtgeel is ongeveer zo sexy als een gevallen pak vanillevla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |