'Isketsch' of 'Draw my thing'quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er was laatst in ONZ zo'n ding dat je samen zo'n tekening kon maken.
(Niet drawsomething)
Hoe heet dat?
Isketch was iig in ONZ verder weet ik niks.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het was echt samen.. Niet tegen elkaar
lijntje tekenen en je gaat af als je elkaar raakt, klinkt misschien stom maar met meer dan 2 mensen is het leuk ja! (vooral in een skypecall, maar dat zal vast niet gaan, ik maak even een roem en noem het: Spatieboosquote:
Dat doet me denken aan zo'n motorspel op spele.nl dat je elkaars lijn niet mag rakenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
lijntje tekenen en je gaat af als je elkaar raakt, klinkt misschien stom maar met meer dan 2 mensen is het leuk ja! (vooral in een skypecall, maar dat zal vast niet gaan, ik maak even een roem en noem het: Spatieboos
Snake-achtig? Dan weet ik wat je bedoelt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
lijntje tekenen en je gaat af als je elkaar raakt, klinkt misschien stom maar met meer dan 2 mensen is het leuk ja! (vooral in een skypecall, maar dat zal vast niet gaan, ik maak even een roem en noem het: Spatieboos
Oh stuur eens, even kijken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan zo'n motorspel op spele.nl dat je elkaars lijn niet mag raken
Ik weet niet meer hoe dat spel heetquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh stuur eens, even kijken.
Maar Krabs doe mee please, en jij ook d4v1d.
Snakeachtig ja, maar dan niet met horizontale en verticale lijnen maar gewoon vrij sturen en extra dingen zodat je vijand langzamer gaat. Doe meequote:Op zondag 18 augustus 2013 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snake-achtig? Dan weet ik wat je bedoelt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |