Probeer eens een keukenweegschaal van een iets hogere categorie dan de Action. Hema of Blokker? -2 wil die van mij ook wel eens doen, maar dan zet je hem toch gewoon weer op 0 en wacht even tot het ding tot rust is gekomen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:39 schreef casper019 het volgende:
had er 1 die ging sporadisch gewoon op - 2staan
en de andere kon niet kiezen wat hij wou soms
ging hij van 123 125 122 125 of vloeg soms van 140 even naar 155 en dan 3sec later weer terug (deze was van de action)
het moet op de gram nauwkeurig zijn
Dan kon je 'm toch op 0 zetten, als hij op -2 stond?quote:
Aub en vlug een beetje!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef casper019 het volgende:
nja ik wil gewoon een betrouwbare, en heb er best 30-40 euro voor over.. dus als iemand een tip heeft aub!
en welke is daatquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:43 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een van 15 euro van de Blokker. Doet het prima.
ik word een beetje gek van t zoeken, die blokker fiesta weegschaal.. is die ook goed en precies als je afnetoe een brief moet wegen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:19 schreef Lienekien het volgende:
http://www.blokker.nl/web(...)6268&productId=98379
20 euro zie ik staan.
Ja, ik ben er echt tevreden mee. Ik gebruik hem ook voor bakken, dus dan meet je tot op de gram en ik heb nog nooit gemerkt dat het niet klopte.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:31 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik word een beetje gek van t zoeken, die blokker fiesta weegschaal.. is die ook goed en precies als je afnetoe een brief moet wegen?
zoja dan koop ik die gelijk
en thx!!
Dat het ding raar gaat verspringen, zoals TS met zijn Actionexemplaar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:44 schreef RobinOok het volgende:
Hoe zou je dat moeten merken dan? Dat die 400 gram bloem eigenlijk 398 gram is?
Merk je het ook bij het bakken van een cake die 2 g? Alleen in een coffeeshop is die nauwkeurigheid belangrijk.....quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat het ding raar gaat verspringen, zoals TS met zijn Actionexemplaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |