quote:
Ik voel mij vereerd, een KLB-mooiboy die mij eventjes verteld hoe het zit en wat ik moet doen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent dan ook godschruweleik irritant. En zulke users zijn we liever kwijt dan rijk, ook in KLB. Dus als je hier 'grappig' wil gaan zitten doen kun je je kapotgeneukte kontje beter terug naar ONZ manouvreren.
Als ik opgeblazen galbakken zoals u irriteer, is mijn missie dan ook volbracht, ga vooral zo door met de internet moralfag uithangen. Misschien dat ze je dan opmerken en je MOD maken, van R & P ofzo.quote:Je bent dan ook godschruweleik irritant
Omdat ik niet kan lachen met je [/b] grappen ende grollen? How sad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd, een KLB-mooiboy die mij eventjes verteld hoe het zit en wat ik moet doen.
[..]
Als ik opgeblazen galbakken zoals u irriteer, is mijn missie dan ook volbracht, ga vooral zo door met de internet moralfag uithangen. Misschien dat ze je dan opmerken en je MOD maken, van R & P ofzo.!
Lees je bericht nogmaals, geef eens een slinger aan de pinda die zich in uw hersenpan bevindt, misschien dat je het dan snapt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan lachen met je [/b] grappen ende grollen? How sad.
Volgens mij kan ik je opmerking vertalen als: "ik heb geen idee hoe ik hier in godsnaam grappig op moet reageren, laten we het er maar op gooien dat JIJ dom bent."quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Lees je bericht nogmaals, geef eens een slinger aan de pinda die zich in uw hersenpan bevindt, misschien dat je het dan snapt.
Ofniet, maakt mij weinig uit. [ afbeelding ]
Heb je een obsessie met mij erop wijzen dat ik ''grappig'' wil reageren? Godallemachtig, ze laten ook iedereen met het verstand en het starre denkvermogen van een teletubbie toe tegenwoordig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik je opmerking vertalen als: "ik heb geen idee hoe ik hier in godsnaam grappig op moet reageren, laten we het er maar op gooien dat JIJ dom bent."
Helemaal prima, Nederlandslullende Waal.
Ik ken ze niet zo heel goed, maar hoe kom jij aan die kennis over het denkvermogen van teletubbies?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
het starre denkvermogen van een teletubbie
Die hebben ook steeds over hetzelfde. TUBBIETOETJE, TUBBIE dit en dat, enzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ken ze niet zo heel goed, maar hoe kom jij aan die kennis over het denkvermogen van teletubbies?
Niet de dingen om gaan draaien nu, makker Bor. Je primaire doel hier is om irritatie op te wekken en daarom blijf je op elke comment reageren met een enorm creatieve belediging.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Heb je een obsessie met mij erop wijzen dat ik ''grappig'' wil reageren? Godallemachtig, ze laten ook iedereen met het verstand en het starre denkvermogen van een teletubbie toe tegenwoordig.
Ga vooral zo door met moralistisch zeuren dat ik een irritante user ben terwijl je gehel repertoire iets is wat een gemiddelde olifant per dag gemiddeld uitkakt.
Goedenavond.
Ja, ik weet het niet, jij bent de kenner, vandaar mijn vraag... Je hoeft meteen te gaan schreeuwen hoor, beetje star van je...quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Die hebben ook steeds over hetzelfde. TUBBIETOETJE, TUBBIE dit en dat, enzo.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet de dingen om gaan draaien nu, makker Bor. Je primaire doel hier is om irritatie op te wekken en daarom blijf je op elke comment reageren met een enorm creatieve belediging.
Ik pas mij aan naar hand van de posters om mij heen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet, jij bent de kenner, vandaar mijn vraag... Je hoeft meteen te gaan schreeuwen hoor, beetje star van je...
Je UI is wel kutquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
What's next? Zeggen dat ik een irritante usernaam heb?!
Ah, een meeloperquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik pas mij aan naar hand van de posters om mij heen.
Kijk eens wat ik vond in mijn UI manager.quote:
Nee, eigenlijk niet. Ik wilde alleen even horen dat ik gelijk had. Bedankt daarvoor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
What's next? Zeggen dat ik een irritante usernaam heb?!
Schande ende foei van mijquote:
Fijn dat ik je deze gunst heb gegeven makker, krijg je daar ook een snoeiharde fallus van? Maak eens een praatje met Maikuuul, de FOK!-fallusexpert bij uitstek.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik wilde alleen even horen dat ik gelijk had. Bedankt daarvoor.
Nee, ook niet echt. Ook niet echt behoefte aan om daar met iemand over te praten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Fijn dat ik je deze gunst heb gegeven makker, krijg je daar ook een snoeiharde fallus van? Maak eens een praatje met Maikuuul, de FOK!-fallusexpert bij uitstek.
Blijft kutquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik vond in mijn UI manager.
Ik heb een vaste PIquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:31 schreef ntm het volgende:
Ik vind verkeerd gebruik van PI's erger of mensen met vaste PI's
Ach ja, ieder zijn ding. Ik probeer alleen maar behulpzaam te zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, ook niet echt. Ook niet echt behoefte aan om daar met iemand over te praten.
Maar deze heb ik van yvonne gekregen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Blijft kut
Inspiratieloos, wansmaak... werkelijk in 1 woord: kut met peren
Misschien is MOD in R&P een baantje voor je?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ach ja, ieder zijn ding. Ik probeer alleen maar behulpzaam te zijn.
Ja en, heeft die ineens smaak????quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Maar deze heb ik van yvonne gekregen.
Als ik het écht niet meer zie zitten, overweeg ik het, dank je wel!quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien is MOD in R&P een baantje voor je?
Als je met smaak de smaak van zware shag bedoeld, jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja en, heeft die ineens smaak????
Ook weer zo'n expertise op gebieden die voor mij terra incognita zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Als je met smaak de smaak van zware shag bedoeld, ja
Ik heb wel een idee voor een UI, maar ik denk dan dat ik een ban aan me reet krijg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ook weer zo'n expertise op gebieden die voor mij terra incognita zijn
Ik zeg, doenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee voor een UI, maar ik denk dan dat ik een ban aan me reet krijg.
Doe eens normaalquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jij had sowieso moeten stikken in je dr. oetker meuk
Maar wat moet ik doen zonder FOK! in mijn leven?quote:
Word lopende tuinfakkelquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Maar wat moet ik doen zonder FOK! in mijn leven?
Werken.quote:
Wat moet je steeds van me....quote:
Secks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |