quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:02 schreef hoink581 het volgende:
Moet je ze toch niet in je kont stoppen, TS?
quote:
das niks, gewoon slikken, slik je nog zonder water dit formaat.. waarschijnlijk omhult door een heel glad laagje waardoor je het amper voelt..quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:00 schreef H4ppy het volgende:
Hoe de fuck moet ik een pil ter grootte van mijn halve duim door mijn strot krijgen?
En dat 3 keer per dag voor een maand!
[ afbeelding ]
En je mag zo'n pil ook niet in stukken snijden, hij moet er perse in 1 keer in.
Klacht: Pillen van enorm formaat.
Dit is Afrika niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:10 schreef haan33 het volgende:
Niet je medicatie verpulveren en opsnuiven.
Als hij dat kleine pilletje moeilijk vindt om te slikken, dan is het gewoon een wijfquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:12 schreef AMangold het volgende:
[..]
het is een "man"niet gewend om te slikken
Ik heb de afgelopen tijd heel wat pillen weg moeten slikken en dit is anders de grootste die ik ooit met mijn eigen ogen heb gezien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:14 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Als hij dat kleine pilletje moeilijk vindt om te slikken, dan is het gewoon een wijf
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen tijd heel wat pillen weg moeten slikken en dit is anders de grootste die ik ooit met mijn eigen ogen heb gezien.
deze "man" blijkbaar welquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:12 schreef AMangold het volgende:
[..]
Wel een homo, dus het zou in principe moeten kunnen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:12 schreef AMangold het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:16 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Wel een homo, dus het zou in principe moeten kunnen.
En hoeveel heb je met andermans ogen gezien dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen tijd heel wat pillen weg moeten slikken en dit is anders de grootste die ik ooit met mijn eigen ogen heb gezien.
De meeste vrouwen slikken dagelijks pillen om jullie zaadcelletjes te killenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:14 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Als hij dat kleine pilletje moeilijk vindt om te slikken, dan is het gewoon een wijf
Ja maar dat is niet veel meer dan een rijstkorrelquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:23 schreef AMangold het volgende:
[..]
De meeste vrouwen slikken dagelijks pillen om jullie zaadcelletjes te killen
Die zijn volgens mij wel een stukje kleiner dan dezequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:23 schreef AMangold het volgende:
[..]
Hoe hij het formuleert komt het over alsof we daar al over zouden klagenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:25 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet veel meer dan een rijstkorrel
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:54 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Die zijn 100mg, die van mij zijn 250mg...
Ojaquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:55 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo werkt dat niet kneusje...
Denken dat de pil zo werktquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:23 schreef AMangold het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
Mooi. Eerst janken, daarna pas proberen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:20 schreef H4ppy het volgende:
Oke laatmaar het viel allemaal reuze mee.
Nam je een chill pill TS?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:20 schreef H4ppy het volgende:
Oke laatmaar het viel allemaal reuze mee.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:54 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Die zijn 100mg, die van mij zijn 250mg...
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:07 schreef pasopikbijt het volgende:
Pil op je tong, niet te grote slok water erbij, hoofd een beetje achterover gooien terwijl je slikt. Als ie weg is iets lekkers eten, dat krijgt het beter door je slokdarm gedouwd dan vloeistof
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |