Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Spierpijn her en der, last van me maag... en moe...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:08 schreef wyccie het volgende:
Even goed uitzieken, lekker onder de dekens de koorts eruit slapen.
Hoe voel je je behalve de koorts?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Sands ziet alles, maar nee ik heb gewoon het plaatje apart geopend
Was je pas geleden ook niet ziek?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Spierpijn her en der, last van me maag... en moe...
Luister naar dokter wyccie!quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:08 schreef wyccie het volgende:
Even goed uitzieken, lekker onder de dekens de koorts eruit slapen.
Hoe voel je je behalve de koorts?
Jah...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was je pas geleden ook niet ziek?
Deze 2x dit jaar zijn al meer dan ik heel vorig jaar ziek ben geweest..quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:29 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop voor de komende tien jaar weer ziektevrij te zijn. Genoeg gegriept dit jaar.
Over een sukkel die meer heeft dan hij denkt?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:05 schreef Robby87 het volgende:
Damn... ik ben nu The Perks of Being a Wallflower aan 't kijken, maar ik vind hem echt goed! Heeft iemand nog suggesties voor films die hier op lijken?
Ja, een film waar ik me goed kan inleven bij 't hoofdpersonage. Heb je nog tips?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Over een sukkel die meer heeft dan hij denkt?
Maak een docu over je eigen leven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, een film waar ik me goed kan inleven bij 't hoofdpersonage. Heb je nog tips?
Dat ben je zelf toch al?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die staat al in de steigers, ik heb inspiratie nodig.
Lastig... daar moet ik even goed over nadenken...quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, een film waar ik me goed kan inleven bij 't hoofdpersonage. Heb je nog tips?
Nee, alleen slimmer dan jij.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
God, jij bent echt de slimste mens hè?
Hebben we er weer 1?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet niet zo negatief over jezelf denken
Ik ga er van huilenquote:
Wat ben je toch een gevoelige jongen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ook, bijna dan... (van de film)
Een kale mietjequote:Op zondag 18 augustus 2013 18:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat ben je toch een gevoelige jongen.
Nee daar schrijf ik te slecht voor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:07 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dan mag je ook bij de FOK!filmcrew
ben ik tegenwoordig een toelatingsexamen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:07 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dan mag je ook bij de FOK!filmcrew
Als iemand jou overtreft, dan is het zeker een aanwinst voor onsquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ben ik tegenwoordig een toelatingsexamen?
Wat mag ik dan doen bij jullie?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:20 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Als iemand jou overtreft, dan is het zeker een aanwinst voor ons
Dragon, leg jij even uit? Dan mag je meteen de mentor worden van Sands. Lijkt mij jou op het lijf geschreven.quote:
quote:
nieuws wat je toch al volgt op een korte, leuke manier vertalen voor fok film.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dragon, leg jij even uit? Dan mag je meteen de mentor worden van Sands. Lijkt mij jou op het lijf geschreven.
RT En het is gewoon gezelligquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
nieuws wat je toch al volgt op een korte, leuke manier vertalen voor fok film.
achtergrondartikelen schrijven over films
reviewen van bioscoopfilms: naar persvoorstellingen bv
soms is er de mogelijkheid voor een (telefonisch) interview
dvd's en blurays recenseren die je mag houden
En het is gewoon gezellig
Alles met schrijven dusquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
nieuws wat je toch al volgt op een korte, leuke manier vertalen voor fok film.
achtergrondartikelen schrijven over films
reviewen van bioscoopfilms: naar persvoorstellingen bv
soms is er de mogelijkheid voor een (telefonisch) interview
dvd's en blurays recenseren die je mag houden
En het is gewoon gezellig
nee. die film werkt alleen maar als het écht duister is. Dus lampen uit, alle stekkers waar een led op zit van de stroom af. Dat geldt ook voor de apparaten in je tv meubel. Oh, en het scherm van de tv geeft ook altijd licht af, zelfs in de donkere stukken, dus dat kun je ook maar beter afplakken met een vuilniszak ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:50 schreef Woods het volgende:
Moet je een enge film perse kijken als het echt pikdonker is? Ik wil zometeen Sinister kijken maar het is nog niet echt donker, is het 'effect' dan wel te merken?
De fok spellingcheckers halen de fouten wel voor je eruitquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Alles met schrijven dusLaat maar zitten
Lijkt me toch niet dat ook de ledjes in apparatuur uit moet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee. die film werkt alleen maar als het écht duister is. Dus lampen uit, alle stekkers waar een led op zit van de stroom af. Dat geldt ook voor de apparaten in je tv meubel. Oh, en het scherm van de tv geeft ook altijd licht af, zelfs in de donkere stukken, dus dat kun je ook maar beter afplakken met een vuilniszak ofzo.
Daar zouden ze bij mij een dagtaak aan hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
De fok spellingcheckers halen de fouten wel voor je eruit
Je vergeet het plaatsen van de tv meubel in een donkere kast en indien mogelijk de kelderquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee. die film werkt alleen maar als het écht duister is. Dus lampen uit, alle stekkers waar een led op zit van de stroom af. Dat geldt ook voor de apparaten in je tv meubel. Oh, en het scherm van de tv geeft ook altijd licht af, zelfs in de donkere stukken, dus dat kun je ook maar beter afplakken met een vuilniszak ofzo.
nee he dat betekend dat ik de film die ik nu kijk ook uit moet zetten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat je bijvoorbeeld je enthousiasme voor It's a Wonderful Life niet in meer dan 2 zinnen kan omzettenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:58 schreef Sands het volgende:
Maar het gaat meer om het feit dat ik geen reviews kan schrijven, ik zou na 2 zinnen al klaar zijn.
Nee zelfs dan nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat je bijvoorbeeld je enthousiasme voor It's a Wonderful Life niet in meer dan 2 zinnen kan omzetten
Je Stewart lofzang zou al 2 pagina's duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |