Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Spierpijn her en der, last van me maag... en moe...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:08 schreef wyccie het volgende:
Even goed uitzieken, lekker onder de dekens de koorts eruit slapen.
Hoe voel je je behalve de koorts?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Sands ziet alles, maar nee ik heb gewoon het plaatje apart geopend
Was je pas geleden ook niet ziek?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Spierpijn her en der, last van me maag... en moe...
Luister naar dokter wyccie!quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:08 schreef wyccie het volgende:
Even goed uitzieken, lekker onder de dekens de koorts eruit slapen.
Hoe voel je je behalve de koorts?
Jah...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was je pas geleden ook niet ziek?
Deze 2x dit jaar zijn al meer dan ik heel vorig jaar ziek ben geweest..quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:29 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop voor de komende tien jaar weer ziektevrij te zijn. Genoeg gegriept dit jaar.
Over een sukkel die meer heeft dan hij denkt?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:05 schreef Robby87 het volgende:
Damn... ik ben nu The Perks of Being a Wallflower aan 't kijken, maar ik vind hem echt goed! Heeft iemand nog suggesties voor films die hier op lijken?
Ja, een film waar ik me goed kan inleven bij 't hoofdpersonage. Heb je nog tips?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Over een sukkel die meer heeft dan hij denkt?
Maak een docu over je eigen leven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, een film waar ik me goed kan inleven bij 't hoofdpersonage. Heb je nog tips?
Dat ben je zelf toch al?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die staat al in de steigers, ik heb inspiratie nodig.
Lastig... daar moet ik even goed over nadenken...quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, een film waar ik me goed kan inleven bij 't hoofdpersonage. Heb je nog tips?
Nee, alleen slimmer dan jij.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
God, jij bent echt de slimste mens hè?
Hebben we er weer 1?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet niet zo negatief over jezelf denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |