SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
foutjequote:Op zondag 18 augustus 2013 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
WTF!!!!!!!!!!!!!????
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:01 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Over dit spandoek zei Ron de Rijk dus dat er een overleden supporter werd herdacht![]()
Ik dacht dat ik hem verkeerd verstaan hadquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:01 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Over dit spandoek zei Ron de Rijk dus dat er een overleden supporter werd herdacht![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:01 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:indehekken twitterde op zondag 18-08-2013 om 12:27:39Ron de Rijk: "Ook het vak met Feyenoord-supporters is goed gevuld." Ok, FOX. #vossenjacht reageer retweet
Echt een idiootquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
twitter:indehekken twitterde op zondag 18-08-2013 om 12:27:39Ron de Rijk: "Ook het vak met Feyenoord-supporters is goed gevuld." Ok, FOX. #vossenjacht reageer retweet
![]()
Die is dan ook Ajaxfanquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Echt een idiootEn hij haat echt alles en iedereen wat met Ajax te maken heeft, ook als ze goed spelen.
Ik luister nog liever naar Reitsma.
Altijd gedacht dat die voor PSV is.quote:
Nou hij is zeker niet voor PSVquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat die voor PSV is.Merk nooit veel Ajaxliefde in zijn commentaar.
Natuurlijk? Is eerder een verrassingquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
En natuurlijk speelt Van Ginkel niet in de basis
Geen Mata vind ik nog wel het belachelijkstquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:12 schreef Tim86 het volgende:
Kutopstelling Chelsea..geen Ginkel, geen Romelu
Team v Hull: Cech; Ivan, Cahill, JT (c), Cole; Ram, Lamps; De Bruyne, Oscar, Hazard; Torres
edit: spuitelf
Dat is dan wel verwacht..quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen Mata vind ik nog wel het belachelijkst
Nee niet, is gewoon logisch. Al dat hypergedoe hier laatst over van Ginkelquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Natuurlijk? Is eerder een verrassing
In de voorbereiding elke wedstrijd gespeeld hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee niet, is gewoon logisch. Al dat hypergedoe hier laatst over van Ginkel
Ja Hiljemark ook bij PSV. In de voorbereiding die jongens een beetje uittesten, nu met het echte werk lekker bankenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
In de voorbereiding elke wedstrijd gespeeld hoor
Dat voorzag jij allemaal als Ajax en Chelsea watcher iddquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja Hiljemark ook bij PSV. In de voorbereiding die jongens een beetje uittesten, nu met het echte werk lekker banken
Wat heeft Ajax hier nou weer mee te maken? En over Van Ginkel heb ik dit idd gezegd een aantal weken terugquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat voorzag jij allemaal als Ajax en Chelsea watcher idd
Mehh.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:16 schreef DePresident. het volgende:
Iemand beetje verstand van laptops? Is dit een goede aanbieding?
http://www.bol.com/nl/p/h(...)ok/9200000009680636/
(lichte) blessurequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen Mata vind ik nog wel het belachelijkst
Nee? Ik heb er niet zo veel verstand van. Budget ligt rond de 6/700 euro. Iemand die toevallig iets leuks weet?quote:
Voor een ultrabook is het best wat. Als je niet per se een ultrabook hoeft, is er beter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:16 schreef DePresident. het volgende:
Iemand beetje verstand van laptops? Is dit een goede aanbieding?
http://www.bol.com/nl/p/h(...)ok/9200000009680636/
Voor dat Budget kan je echt veel leukere laptops kopenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:17 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nee? Ik heb er niet zo veel verstand van. Budget ligt rond de 6/700 euro. Iemand die toevallig iets leuks weet?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor een ultrabook is het best wat. Als je niet per se een ultrabook hoeft, is er beter.
Thanks. Ik laat m'n oom wel eventjes wat goeds uitzoeken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor dat Budget kan je echt veel leukere laptops kopenVia Tweakers kan je dat soort dingen altijd wel goed zoeken
http://tweakers.net/price(...)4149h/specificaties/quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:20 schreef DePresident. het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Ik laat m'n oom wel eventjes wat goeds uitzoeken.
Staat op het lijstje. Ziet er wel goed uit ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)4149h/specificaties/
Full HD voor dat geldPrima laptop, heb zelf een krachtigere variant.
Het is maar wat je goed noemt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef rolls-reus het volgende:
Eindelijk een goede commentatorleo
Het geluid is echt fenomenaal voor een laptop, Bang & Olufsen met losse subwoofer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:25 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Staat op het lijstje. Ziet er wel goed uit ja.
Toch niet Oldenburger he?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef rolls-reus het volgende:
Eindelijk een goede commentatorleo
Die is zo irritant..vooral bij Oranje.quote:
Vind ze allebei kut, maar Oldenburger.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is zo irritant..vooral bij Oranje.
Maar Driessen vind ik ook niet zo tof. Doe mij Van Rijswijk maar als ik moet kiezen bij EL/Fox.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]maar wij hebben mulenga!
Jacob "ik speel lekker op 30% want anders raak ik geblesseerd voor ik een transfer kan maken" MulengaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:46 schreef Reemi het volgende:
Verhoeven heeft de laatste tijd duidelijk wat extra slagroomtaartjes gegeten.Dikker dan ooit.
pff had 'm echt net uitgezet voor Chelseaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:
letterlijk elke stat van hem is 3-5 omlaag gegaan, en dat in combinatie met med/high workrates en 3* WFquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:08 schreef Tim86 het volgende:
Castaignos nu al 2x op rij gewoon prima, ook voetballend sterk. Dikke 74 volgend jaar met dezelfde stats als nu + 4* weak foot.
wieisboos, regel het maar
Prima, zet ik Castaignos er wel tussenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:10 schreef DutchSL het volgende:
Eresilvers met
Piazon - Castaignos Depay - Locadia - Bakkali
fap fap fap
PAS HET DAN AAN KUTquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
letterlijk elke stat van hem is 3-5 omlaag gegaan, en dat in combinatie met med/high workrates en 3* WF
Hoesen ipv Locadiaquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:10 schreef DutchSL het volgende:
Eresilvers met
Piazon - Castaignos Depay - Locadia - Bakkali
fap fap fap
Goede assistquote:
Welke positie?quote:
camquote:
Dan wil ik hem ookquote:
Hij verdiende dit jaar geen upgrade van 72 naar 74. Ik vind ook niet dat hij die 74 verdient.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:13 schreef Tim86 het volgende:
Even los van mijn Castaignos liefde..mannetje is 21 ofzo, heeft een basisplaats en scoorde gewoon 13 competitiedoelpunten. Verwachten zijn gewoon onrealistisch hoog door dat jaartje Inter en die transfersom. Downgrade slaat nergens op. Die workrates ook niet trouwens..hij staat vaker buitenspel dan wie dan ook..dan heb je sowieso high AWR
wisselen wel veel jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij speelt overal
RCAM op papier maar nu kwam hij van links naast Hazard
tim pleasequote:Op zondag 18 augustus 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
wieisboos heb je Casta al gefixed? Dan krijg je volgend jaar wat fut coins van me
quote:
kom maar met videomateriaal en welke stats omhoog moeten, liefst nog met een vergelijking met een andere speler. dan geef ik het wel doorquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
wieisboos heb je Casta al gefixed? Dan krijg je volgend jaar wat fut coins van me
Zal nog wel ff kijken..site van fox heeft wat issues hier als ik ga filteren, dus kijk wel ff als het weer werktquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
kom maar met videomateriaal en welke stats omhoog moeten, liefst nog met een vergelijking met een andere speler. dan geef ik het wel door
Wel toffe shit, gisteren bij Arsenal lieten ze hem ook zien na die knal van Delph op de paalquote:
Paard kennende liep hij er zelf tegenaanquote:
Mooi linken met Quintero als ze die een beetje uppenquote:
Zo triest dat dit soort mensen de community nog verder verzieken met dit soort onzin.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:58 schreef poker4lifee het volgende:
nepenthez die weer ultra def en defensive aanraadt en counterattack, thumbs down kan ie krijgen
Dat zijn de mooiste potjes joh, praktisch iedereen die ik dat zie doen rage-quit nog voor de rust.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:58 schreef poker4lifee het volgende:
nepenthez die weer ultra def en defensive aanraadt en counterattack, thumbs down kan ie krijgen
In z'n voorlaatste video krijgt hij een vrije trap mee en zet zijn tegenstander geen speler op de achterlijn. Daarna krijgt hij een vrije trap tegen en hij zet meteen een speler op de achterlijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo triest dat dit soort mensen de community nog verder verzieken met dit soort onzin.
Echt leuk ja. Ik speel liever gewoon tegen mensen die niet meteen leaven als ze 2 goals achter staan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste potjes joh, praktisch iedereen die ik dat zie doen rage-quit nog voor de rust.
Goh wat erg zeg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:03 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
In z'n voorlaatste video krijgt hij een vrije trap mee en zet zijn tegenstander geen speler op de achterlijn. Daarna krijgt hij een vrije trap tegen en hij zet meteen een speler op de achterlijn.
![]()
![]()
Weinig moeite mee, dat soort lui hoef ik echt geen heel potje tegen te spelen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt leuk ja. Ik speel liever gewoon tegen mensen die niet meteen leaven als ze 2 goals achter staan.
Wat wil je dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt leuk ja. Ik speel liever gewoon tegen mensen die niet meteen leaven als ze 2 goals achter staan.
Nee, maar 2-0 na 30 minuten is nog geen reden om te leaven..heb nog zo vaak gewonnen daarna. Tegenwoordig is de kans iets van 40% dat ik mijn wedstrijd normaal af kan maken..is echt geen fuck aan. En ze hoeven ook niet ultra aanvallend te spelen, maar met 10 man voor het doel hangen is gewoon geen fuck aan. Ik verlies er ook echt niet vaker door, maar het zijn alleen saaiere wedstrijden. En als je dan toevallig wel een keer wat sneller door die muur heenbreekt zijn ze meteen weg..tja..quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat wil je dan?
Dat ze zich compleet laten afmaken door jou en het 14-0 wordt maar zij wel aanvallend spelen?
Ik heb liever iemand die naar zijn kwaliteiten er het maximale probeert uit te halen dan iemand die maar ultra aanvallend gaat spelen en zich als een mak lammetje laat afslachten hoor mij.
Ik praat het ook niet goedquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar 2-0 na 30 minuten is nog geen reden om te leaven..heb nog zo vaak gewonnen daarna. Tegenwoordig is de kans iets van 40% dat ik mijn wedstrijd normaal af kan maken..is echt geen fuck aan. En ze hoeven ook niet ultra aanvallend te spelen, maar met 10 man voor het doel hangen is gewoon geen fuck aan. Ik verlies er ook echt niet vaker door, maar het zijn alleen saaiere wedstrijden. En als je dan toevallig wel een keer wat sneller door die muur heenbreekt zijn ze meteen weg..tja..
Nee, ik verschuif mijn muur zodat de keeper in het midden staat, dan gaat de vrije trap van meer dan 25 meter er toch al amper in.quote:
Dat ja. Heb misschien 4 of 5 tegengoals gehad uit vrije trappen rechtstreeks in al die potjes.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, ik verschuif mijn muur zodat de keeper in het midden staat, dan gaat de vrije trap van meer dan 25 meter er toch al amper in.
Enige vervelende is als ze op +/- 18 meter liggen dan kunnen ze ze ook strepen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ja. Heb misschien 4 of 5 tegengoals gehad uit vrije trappen rechtstreeks in al die potjes.
Dat vind ik prima als iemand dat doet. Maar een mannetje op de lijn vind ik toch zo debiel. Dat moet gewoon uit FIFA.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, ik verschuif mijn muur zodat de keeper in het midden staat, dan gaat de vrije trap van meer dan 25 meter er toch al amper in.
Vast wel, maar ik weet niet wanneer. Ik kan ook al meer dan 2 weken niks naar mijn TP sturen op 2 van de 3 accounts.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:18 schreef AntiHero het volgende:
Heb nu al 3 dagen dat er 2 (niet verkochte) spelers in m'n TP op completing blijven hangen, als ik nu nog meer verkoop blijft ie dan weer zo hangen als ze niet verkopen? En wordt dit nog opgelost voor Fifa 14?
Je riep gisteravond nog bij clubs "Snel zet een mannetje op de lijn!!"quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:18 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat vind ik prima als iemand dat doet. Maar een mannetje op de lijn vind ik toch zo debiel. Dat moet gewoon uit FIFA.
Wat een hypocrietquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je riep gisteravond nog bij clubs "Snel zet een mannetje op de lijn!!"
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja omdat bij clubs iedereen het doet. Als iemand het doet voordat ik het doe dan doe ik het ook. Vuur met vuur bestrijden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
dit idd, alles sweaten wat je maar kan sweatenquote:
En dan daarna FUT gaan doen, en hier gaan huilen dat je een sweaty 3-2 tegengoal kreeg in de laatste minuut door Wellinton + Eto.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit idd, alles sweaten wat je maar kan sweaten
in before DS2 die het plaatje plaatst van Marin toen hij nog silver wasquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:38 schreef rolls-reus het volgende:
Die marko marin kan volgend jaar ook nog wel een leuke silver worden
Die wordt echt geen silver.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:38 schreef rolls-reus het volgende:
Die marko marin kan volgend jaar ook nog wel een leuke silver worden
Daar had ik nog aan gedacht, ook had hij toen 5*quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
in before DS2 die het plaatje plaatst van Marin toen hij nog silver was
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die wordt echt geen silver.
[..]
Daar had ik nog aan gedacht, ook had hij toen 5*
Veel betere stats dan zijn kaart van nu op shooting en heading naquote:
wt is die rooie nu weer aan het doen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:17 schreef poker4lifee het volgende:
Als Tim weet te achterhalen wie die shit bepaalt(waar hij nu vast mee bezig is) dan zal dat wel gebeuren ja
huh? Hoe moet ik dat weten?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:17 schreef poker4lifee het volgende:
Als Tim weet te achterhalen wie die shit bepaalt(waar hij nu vast mee bezig is) dan zal dat wel gebeuren ja
die hoopt op een Casta IF, ziequote:Op zondag 18 augustus 2013 19:18 schreef wonton het volgende:
[..]
wt is die rooie nu weer aan het doen?
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:08 schreef Tim86 het volgende:
Castaignos nu al 2x op rij gewoon prima, ook voetballend sterk. Dikke 74 volgend jaar met dezelfde stats als nu + 4* weak foot.
wieisboos, regel het maar
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima, zet ik Castaignos er wel tussen
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
quote:
quote:
was een grapjequote:Op zondag 18 augustus 2013 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh? Hoe moet ik dat weten?
Behalve suggestions doe je toch weinig ne beslissen ze het zelf. 2 goals zal wel niet genoeg zijn, maar wel de moeite waard om te proberen.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die hoopt op een Casta IF, zie
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ohquote:
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:28 schreef DutchSL het volgende:
Nou, de Spaanse kampioen is ook weer bekend.
Dat dacht ik ook maar het is iemand anders.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:25 schreef wonton het volgende:
Dacht dat ik Thadcastle had gespot
[ afbeelding ]
Vanaf 0:45quote:
Hij had 93 pace als Liga BBVA-speler dus dan moet hij wel heel snel zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:40 schreef DutchSL het volgende:
Wist niet dat Martins alweer weg was bij Levante, speelt nu in de MLS blijkbaar.
Vorig jaar was zijn snelheid gemeten op 34 per uur, sneller dan Ronaldo die 33 komma nog wat had.
Hij begon in FUT 13 als speler in de Russische competitie, vandaarquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had 93 pace als Liga BBVA-speler dus dan moet hij wel heel snel zijn.
Dat is ook zo ja. Maar er zit volgend jaar wel een Spaanse CB uit de Liga BBVA met goede pace in FUT (Inigo Martinez)quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij begon in FUT 13 als speler in de Russische competitie, vandaar
4231 Lens vanaf links volgens soccerwayquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:50 schreef DutchSL het volgende:
Lens speelt CDM bij Kiev volgens flashscore
Hij heeft zelfs een UP gekregen in de winter van 75 naar 79.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij begon in FUT 13 als speler in de Russische competitie, vandaar
Klinkt logischer ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
4231 Lens vanaf links volgens soccerway
Haha die fout maakte Theo ook alquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:25 schreef wonton het volgende:
Dacht dat ik Thadcastle had gespot
[ afbeelding ]
Dan heb je wel wat leuks op het veld staan jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Klinkt logischer ja.
Mbokani
Lens-Belhanda-Yarmolenko
Veloso-
Tremoulinas-Dragovic
De rest Oekraine.
Lekker ploegje (al zit Belhanda vandaag op de bank).
Knipoog Kroaat staat ook in het veldquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Klinkt logischer ja.
Mbokani
Lens-Belhanda-Yarmolenko
Veloso-
Tremoulinas-Dragovic
De rest Oekraine.
Lekker ploegje (al zit Belhanda vandaag op de bank).
Ik zou er graag voetballen. Tevens toch 2 teams halve finale CL afgelopen jaar, zo slecht is dat niet.quote:
Zijn NIF is al best fijnquote:
+ dubbellink met martinezquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zijn NIF is al best fijn
En Barca
Ja 3 leuke teams maar verder is het niet echt een interessante competitie om naar te kijken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou er graag voetballen. Tevens toch 2 teams halve finale CL afgelopen jaar, zo slecht is dat niet.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
Dames hockey op tv![]()
Ellen Hoog![]()
[ afbeelding ]
Die SIF was mijn eerste gold IF pull in FUT historyquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar was Montero echt een mega populaire silver. Toen had hij ook een uberdure silver IF en nog een 80 rated SIF:D
Dit jaar heb ik hem de eerste maand in mijn team gehad ofzo. Maar ben hem verder echt nooit tegengekomen, wist niet dat ie naar Sporting wasquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar was Montero echt een mega populaire silver. Toen had hij ook een uberdure silver IF en nog een 80 rated SIF:D
Atletico bedoelde ik iddquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:10 schreef DutchSL het volgende:
Spaanse competitie stelt elk jaar minder voor buiten de grote twee.
Welk team is dat derde leuke team dan? Malaga en Valencia zijn ook kapot gemaakt, alleen Atletico nog een beetje.
Zo leuk was het voetbal van Atletico niet..hooguit die eerste maanden. En nu zonder Falcao..quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:10 schreef DutchSL het volgende:
Spaanse competitie stelt elk jaar minder voor buiten de grote twee.
Welk team is dat derde leuke team dan? Malaga en Valencia zijn ook kapot gemaakt, alleen Atletico nog een beetje.
Dat die kut Russen en Arabieren eens wat geld in de Spaanse competitie pompen in plaats van 300 Spanjaarden naar Engeland te halen.
En Riquelmequote:Op zondag 18 augustus 2013 20:14 schreef dion_v_k het volgende:
Aantal jaar terug vond ik Villarreal ook een leuk team met Rossi en Nilmar
Dat was echt een bazenteam ja, maar toen was Valencia ook nog goed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:14 schreef dion_v_k het volgende:
Aantal jaar terug vond ik Villarreal ook een leuk team met Rossi en Nilmar
Ohjaquote:
Cazorlaquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ohja![]()
En Senna met zijn vuurpijlen![]()
NAC was destijds zo kansloos in de voorronde van de ELquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cazorla
Borja Valero![]()
Diego Lopez was toen ook achterlijk goed.
Zo'n mooi team en een paar seizoenen later degraderenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cazorla
Borja Valero![]()
Diego Lopez was toen ook achterlijk goed.
haha dat weet ik nog ja, mijn portemonnee was er blij meequote:Op zondag 18 augustus 2013 20:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
NAC was destijds zo kansloos in de voorronde van de EL
quote:
Twente werd daar ook helemaal weggetiktquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
NAC was destijds zo kansloos in de voorronde van de EL
En toch hoor ik van medesupporters nog steeds prachtige verhalen over die tripquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha dat weet ik nog ja, mijn portemonnee was er blij mee
Gullie hebben een nieuwe spits jongequote:Op zondag 18 augustus 2013 20:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En toch hoor ik van medesupporters nog steeds prachtige verhalen over die trip
Weet ik nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee Thad, kan die Perica er iets van?
Wat ben jij nou voor een fanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
De geruchten gaan ja. Misschien ruilen we die wel in voor Zwetsquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gullie hebben een nieuwe spits jonge
http://www.goal.com/nl/ne(...)rreal-uit-overleefdequote:Op zondag 18 augustus 2013 20:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar je moet niet vragen hoe
Geruchten gaan? Is gewoon bevestigd?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De geruchten gaan ja. Misschien ruilen we die wel in voor Zwets
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een fanHij is deze zomer naar Chelsea grapjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft misschien nog niet eens in een Chelsea shirt gespeeld. Wel 8 goals in de eerste competitie van Croatie vorig jaar dus zal wel wat kunnen
![]()
Op de NAC supporterssites wordt het nog als "gerucht" bestempeld. Maar met alleen Schalkie en SMS Poep on wordt het een lastig seizoen...quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geruchten gaan? Is gewoon bevestigd?
Met een andere spits erbij ookquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op de NAC supporterssites wordt het nog als "gerucht" bestempeld. Maar met alleen Schalkie en SMS Poep on wordt het een lastig seizoen...
Klopt...maar ik heb het nu voornamelijk over een vuist maken voorin. Benieuwd wat die knul ervan baktquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met een andere spits erbij ook
Type Crouch. Precies wat we nodig hebben, met al die lilliputters voorinquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef ThadCastle het volgende:
Hij is 192 lol
Hier een nietszeggend filmpje voor jullie
Bij Nec pakt dat ook goed uitquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Type Crouch. Precies wat we nodig hebben, met al die lilliputters voorin
Ik durf wel te beweren dat die er nog een tikje erger aan toe zijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij Nec pakt dat ook goed uit
Dat is hij toch niet waard of wel?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
Pablo Osvaldo voor 18 miljoen naar Southampton.
Ik vind het echt een dikke schijtspeler. Ook nog eens een vervelend egoïstisch mannetje. Zo iemand die je uit gaat schelden nadat je een bal in de kruising hebt geschoten omdat hij er beter voor stond. Zal wel een flop worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is hij toch niet waard of wel?
LEKKER dan. En ja die Osvaldo is weg bij Roma omdat hij een prick was, waarom zou je als club 18 mil willen betalenquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef Vijf_voor het volgende:
Bij tele2 doet fok het niet meer![]()
Nu heb ik alle fitties tijdens de klassieker gemist
Dit?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:53 schreef DuTank het volgende:
Doet FOK het bij jullie ook niet goed op de computer? Mobiel laadt ie wel alles goed.
www.futhead.com/squads/14832834quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:06 schreef fetss het volgende:
Heeft iemand nog een fijn 5-2-2-1 team? budget 100K
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:06 schreef fetss het volgende:
Beter Luiz Gustavo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer pace kan ik er niet van maken.
Owja :pquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:16 schreef DutchSL het volgende:
McGeady RF
1 pace erbij
En een snellere silver LB
En Kanu ipv Luiz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |