Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Waarom is dat plaatje van zulke slechte kwaliteit?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:54 schreef Chowi het volgende:
Repost van de lapo omdat ik vindt dat ik het onder de aandacht moet brengen:
Jongons het is toch niet normaal dat dit plaatje op de voorpagina van een krant staat?
[ afbeelding ]
Okay, ik weet dat het een lokale krant is, maar journalistiek is journalistiek.
Blind geworden van 'ik vindt'.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:54 schreef Chowi het volgende:
Jongons het is toch niet normaal dat dit plaatje op de voorpagina van een krant staat?
[ afbeelding ]
Ohmy. Da's echt erg. Ik maak normaal nooit spelfouten, maar in mijn boosheid ramde ik er gewoon op los op mijn toetsenbord.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blind geworden van 'ik vindt'.
Sowieso voetbal. Tokkie sport.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:58 schreef Macrador het volgende:
Ik vind het wel een faal, maar ongelooflijk niet boeiend.
Opon jo ogon!quote:
Uiteraard, maar het is goed om te zien dat zelfs jij nog weleens een foutje maakt. Dan voel ik me minder slecht als ik er een maak.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ohmy. Da's echt erg. Ik maak normaal nooit spelfouten, maar in mijn boosheid ramde ik er gewoon op los op mijn toetsenbord..
Het spijt me, babe. Kusjekroel..
Had jij mij nou nog geapped? Mijn iphone doet dom.quote:
Toen ik net geboren was, was ik nog wel perfect, hoor. Maar de menselijke soort heeft ook mij besmet met faalheid en onkunde. Nu glipt er zo heel af en toe een kleine misser tussendoor, iets dat ik zelf als onvergeeflijk beschouw.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is goed om te zien dat zelfs jij nog weleens een foutje maakt. Dan voel ik me minder slecht als ik er een maak.
Och, wat zeg ik dit toch weer mooi.
Ja, echt een heel verhaal.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Had jij mij nou nog geapped? Mijn iphone doet dom.krijg niks binnen maar zag wel 11 whatsappjes die ineens weer weg waren.
Thanks. Alles is weg. Ik kan het niet meer aan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, echt een heel verhaal.. Ik stuur nog wel een keer.
Het is alleen zo jammer dat het onzin is. Die TT. Het is haar eerste SEX topic.quote:
Zo in zo verbaas ik me vaak over de kwaliteit van plaatjes gebruikt in kranten en magazines.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:54 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |