SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hem weerquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef Shreyas het volgende:
Godverdomme
Wat is Ajax ONGELOFELIJK slecht. Pure armoede dit. Wat een slechte spelers hebben we toch zeg: Bojan waardeloos, Schöne waardeloos, Fischer slecht gewoon, Sigthorsson matig, Blind matig. Jeetje ongelofelijk wat is dit? Waar gaat dit over? Met dit elftal word je nooit kampioen. Wat verschrikkelijk dramatische spel van Ajax.
Als je in de eigen ArenA moet schelden omdat er 4 minuten in plaats van 2 worden bijgeteld, dat je moet snakken naar het einde, dat je het zo moeilijk hebt tegen een amateurteam als Feyenoord moet je je diep diep schamen. Absolute wanvertoning dit. Slechtste wedstrijd van Ajax onder Frank de Boer. Ik ben blij dat de transfermarkt nog open is, want er moeten versterkingen bij. Graag een nieuwe rechts buiten, Bojan kan echt niets. En flikker op met die Schöne op het middenveld die er niets van kan, haal maar iemand anders, desnoods uit Jong Ajax.
Komende wedstrijden Heerenveen en Groningen uit? Als Ajax zo speelt mag je blij zijn met één punt uit beide wedstrijden.
Niet alleen zijn voorzetten. Speelde verder ook een uitstekende wedstrijd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef Kopsterk het volgende:
Eén lichtpuntje vandaag: Ligeon en zijn voorzetten.
Helaas vanaf volgende week weer van Rhijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef Kopsterk het volgende:
Eén lichtpuntje vandaag: Ligeon en zijn voorzetten.
Vrij veel onzin.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:28 schreef Shreyas het volgende:
Godverdomme
Wat is Ajax ONGELOFELIJK slecht. Pure armoede dit. Wat een slechte spelers hebben we toch zeg: Bojan waardeloos, Schöne waardeloos, Fischer slecht gewoon, Sigthorsson matig, Blind matig. Jeetje ongelofelijk wat is dit? Waar gaat dit over? Met dit elftal word je nooit kampioen. Wat verschrikkelijk dramatische spel van Ajax.
Als je in de eigen ArenA moet schelden omdat er 4 minuten in plaats van 2 worden bijgeteld, dat je moet snakken naar het einde, dat je het zo moeilijk hebt tegen een amateurteam als Feyenoord moet je je diep diep schamen. Absolute wanvertoning dit. Slechtste wedstrijd van Ajax onder Frank de Boer. Ik ben blij dat de transfermarkt nog open is, want er moeten versterkingen bij. Graag een nieuwe rechts buiten, Bojan kan echt niets. En flikker op met die Schöne op het middenveld die er niets van kan, haal maar iemand anders, desnoods uit Jong Ajax.
Komende wedstrijden Heerenveen en Groningen uit? Als Ajax zo speelt mag je blij zijn met één punt uit beide wedstrijden.
Raakte wel vermoeid na een uur, toen slopen er toch wel veel foutjes inquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet alleen zijn voorzetten. Speelde verder ook een uitstekende wedstrijd.
Mee eens, gelukkig kostte het dit keer geen puntenquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vermeer mag ook wel een keer banken trouwens
We hebben het hier over Feyenoord hè? Die club Rotterdam die een selectie heeft waar je in eigen stadion met 3-4 goals verschil van moet winnen. Maar Ajax mag dolgelukkig zijn dat het niet gelijk is geworden, want 2-2 zou meer dan terecht zijn geweest. Ajax roept het over zichzelf af, in de tweede helft zo veel en ver teruglopen, alle duels in de lucht, maar ook op het middenveld werden kansloos verloren. Niemand had rust aan de bal, niemand kon de bal in de ploeg houden. We speelde tegen Feyenoord man, als je tegen PSV, AZ, Heerenveen, Twente, Vitesse of PEC speelt kan ik me voorstellen dat je het lastig hebt, maar hier moet je gewoon met superieur voetbal overheen walsen.quote:
Andersen zit er dicht tegen aanquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:31 schreef Morendo het volgende:
Fischer liet bij vlagen goede dingen zien. Nu was z'n directe tegenstander natuurlijk ook van het niveau lik m'n vestje en had hij wellicht bepalender kunnen zijn. Bojan is wel een drama. Als ik Overmars was zou ik toch eens op zoek gaan naar een goede vleugelspeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |