Gooi je idee op de site van het innovatie café.... Staan wel meer leuke/goede ideeen op....quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik zal er eens een SSC'tje aan wagen. Het antwoord zal iets zijn als:
"Beste Collega, bedankt voor je melding. We zullen dit punt meenemen in de evaluatie van de Hamsterweken."
Hoor je nooit meer wat van dus. Ik zou er wel voorstander van zijn om na zo'n actie een Plaza bericht te krijgen met wat er uit zo'n evaluatie komt. Wat ging goed? Wat ging minder? En hoe zorgen we er als organisatie (winkel, DC en HK) voor dat problemen de volgende keer niet meer voorkomen.
Iets voor de ideeënbus?
Hadden ze daar nu echt allemaal kleine bordjes van gemaakt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:08 schreef einschtein het volgende:
Vanochtend de bonuskaartjes geplaatst, wat een onzin allemaal zeg. Ik ga toch niet de hele winkel vol hangen met 10.000 voorbeelden van Andrelon, 5000 van Bonduelle.
Wegwezen, ik heb maar voor de meeste gewoon de grote gemaakt. De algemene. Al dat geouwehoer van die kleine bordjes..
Ja, echt idioot veel. 2x zoveel kaartjes als normaal. 'ALLE'; Hero Jam, Andrelon, Dove, Prodent, Zendium, AH Krokante Muesli en Special Flakes, Bonduelle, Unox blik 800ml (Voor de 300ml zijn wel grote kaarten aangeleverd.).quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:14 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Hadden ze daar nu echt allemaal kleine bordjes van gemaakt?
Grote zijn echt duidelijker zeker als je er geen bijvoorbeeld combinatie met prijs op zet maar gewoon 2de gratis enzo. Want al die prijscombies zijn alleen maar verwarrend voor klanten.
Dat is overigens via het Innovatie Café naar voren gepushed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:21 schreef Tuinstoel2 het volgende:
Eindelijk wordt langloop apart op de bon weergeven, dit gaat de klanten(en mij) veel frustratie/werk besparen!!
Mooi dat daar nog naar geluisterd wordt dan! Het was altijd een gepuzzel, vooral als de klant 2 of meer dezelfde artikelen had die in de langloop waren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is overigens via het Innovatie Café naar voren gepushed.
twitter:BRWGroningen twitterde op maandag 19-08-2013 om 13:25:30Wij zijn gealarmeerd ivm met flinke schade aan het pand van AH aan de Beersterweg in Winschoten. De schade is ontstaan tgv het noodweer. reageer retweet
Meer info:quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:58 schreef einschtein het volgende:
twitter:BRWGroningen twitterde op maandag 19-08-2013 om 13:25:30Wij zijn gealarmeerd ivm met flinke schade aan het pand van AH aan de Beersterweg in Winschoten. De schade is ontstaan tgv het noodweer. reageer retweet
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:55 schreef einschtein het volgende:
Wilt u daar een stukje dak bij?
[ afbeelding ]
Ongeplande verbouwing.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:55 schreef einschtein het volgende:
Wilt u daar een stukje dak bij?
[ afbeelding ]
Ik zie alleen Edet? Zo'n mooie rc blijft bij ons ook wekenlang achter in het magazijn staan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:13 schreef einschtein het volgende:
Wel een makkelijke manier om van een containertje Page af te komen..
Ach, mag ook. Herken die zooi nooit echt uit elkaar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:26 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik zie alleen Edet? Zo'n mooie rc blijft bij ons ook wekenlang achter in het magazijn staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |