abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 september 2002 @ 19:50:44 #226
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6016521
Beetje klote, want ik mag vanavond gewoon niet mee uit...had makkelijk gekunt aangezien ik dit weekend nog OV heb
Maar goed, duck doet er verder niet veel moeite voor om iets af te kunnen spreken...dus ga vanavond niet mee uit...en hij gaat wel
To infinity…and beyond!
  zaterdag 28 september 2002 @ 19:55:38 #227
19105 Noayla_
Love me tender
pi_6016604
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 19:50 schreef ivetje het volgende:
Beetje klote, want ik mag vanavond gewoon niet mee uit...had makkelijk gekunt aangezien ik dit weekend nog OV heb
Maar goed, duck doet er verder niet veel moeite voor om iets af te kunnen spreken...dus ga vanavond niet mee uit...en hij gaat wel
Je mag niet van je ouders? Of wilde je vriend niet dat je meeging?
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_6016610
* Roefoes weet het even niet precies.
Voel me, gewoon, denk ik.
Maar ik verveel me te pletter.
pi_6016674
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 17:35 schreef DuchessX het volgende:
PS...is het 'onze' Micha ?
Ockeloen.
  zaterdag 28 september 2002 @ 20:01:16 #230
11458 ivetje
pi_6016688
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 19:55 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Je mag niet van je ouders? Of wilde je vriend niet dat je meeging?

Van mijn ouders mag ik wel...Duck moest vandaag werken en wist niet hoe laat ie klaar was. Daarna is ie bij Webby, dus volgens mij had ie me best op kunnen komen halen op Utrecht Centraal...maar goed. Hij doet niet eens moeite om een manier te vinden zodat ik mee kan dus...
To infinity…and beyond!
  zaterdag 28 september 2002 @ 20:05:10 #231
19105 Noayla_
Love me tender
pi_6016745
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 20:01 schreef ivetje het volgende:

[..]

Van mijn ouders mag ik wel...Duck moest vandaag werken en wist niet hoe laat ie klaar was. Daarna is ie bij Webby, dus volgens mij had ie me best op kunnen komen halen op Utrecht Centraal...maar goed. Hij doet niet eens moeite om een manier te vinden zodat ik mee kan dus...

Wel met 'm over praten en aangeven hoe teleurgesteld je erover bent hoor! Anders gaat het een eigen leven leiden en misschien bedoelt hij het niet zo rot, dacht hij dat je al wat anders te doen had ofzo.
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_6016757
ik voel me redelijk goed
  zaterdag 28 september 2002 @ 20:07:54 #233
11458 ivetje
pi_6016786
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 20:05 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

Wel met 'm over praten en aangeven hoe teleurgesteld je erover bent hoor! Anders gaat het een eigen leven leiden en misschien bedoelt hij het niet zo rot, dacht hij dat je al wat anders te doen had ofzo.

Nee, heb hem verteld dat ik het klote vond dat ik niet mee kon...want nu zie ik hem vrijdag pas weer. Maar goed, had gewoon niet het idee dat ie een oplossing wilde gaan zoeken zodat ik wel mee kon dus....verder niet meer over gehad eigenlijk. Maar hij wist zeker wel dat ik het niet leuk vond dat ik niet mee "kon"
To infinity…and beyond!
pi_6016920
Na jou mailtje een stuk minder dubbele gevoelens Micha

*warme knuff terug geeft*

Ga zo lekker op bed zitten dus, met een kopje thee en een film kijken....

Moet ook gebeuren af en toe...

Doei.
  zaterdag 28 september 2002 @ 23:15:35 #235
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6019448
Ik ben weer de oude. De klachten die ik had, leken op PMS en komen door m'n pilgebruik dat niet helemaal lekekr loopt. Ik ga ermee naar de dokter. Ik voel me nu prima en luister fijne muziek.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_6019477
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 23:15 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben weer de oude. De klachten die ik had, leken op PMS en komen door m'n pilgebruik dat niet helemaal lekekr loopt. Ik ga ermee naar de dokter. Ik voel me nu prima en luister fijne muziek.
Diane zag ik zojuist.... inmiddels al Femtex (ook van Th?)gehoord?
  zaterdag 28 september 2002 @ 23:28:15 #237
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6019679
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 23:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Diane zag ik zojuist.... inmiddels al Femtex (ook van Th?)gehoord?

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_6019817
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 23:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

damn... wilde het zo graag in 1 regel doen...

ik zag in een ander topic dat je Diane van Therapy? zat te luisteren. Ik dacht: "zou ze inmiddels al 'Femtex' van de zelfde band gehoord hebben?". Een nummer dat wel op jou slaat.. dacht ik zo... affijn, we hebben het er al eens over gehad...

ontopic... ik voel me kloten (handen uit zakken halen..)

pi_6020078
personality disorder test gedaan... zegt genoeg geloof ik

Disorder Rating
Paranoid: Very High
Schizoid: High
Schizotypal: Very High
Antisocial: High
Borderline: Very High
Histrionic: Moderate
Narcissistic: High
Avoidant: Very High
Dependent: Very High
Obsessive-Compulsive: High

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 29 september 2002 @ 00:00:58 #240
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6020188
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 23:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

damn... wilde het zo graag in 1 regel doen...

ik zag in een ander topic dat je Diane van Therapy? zat te luisteren. Ik dacht: "zou ze inmiddels al 'Femtex' van de zelfde band gehoord hebben?". Een nummer dat wel op jou slaat.. dacht ik zo... affijn, we hebben het er al eens over gehad...

ontopic... ik voel me kloten (handen uit zakken halen..)

nog niet geluisterd....
pi_6020202
Ik voel mij goed.
  zondag 29 september 2002 @ 00:02:17 #242
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6020214
Masturbation saved my life I was nervous as a child you were someone out of my hands couldn't understand or have
she's not trying to catch your eye she's just trying to get a life he feels weak when she is strong feeling threatened
when he's wrong femination generation femination generation do you want a fuck? do you want a friend? do you
want sex? do you want revenge? you never make love with a smile on your face punished with love and rewarded
with hate femination generation femination generation I'm just with you that will never mean that I'm just for you

Waarom slaat dit op mij?

pi_6020248
quote:
Op zondag 29 september 2002 00:02 schreef SEMTEX het volgende:
Masturbation saved my life I was nervous as a child you were someone out of my hands couldn't understand or have
she's not trying to catch your eye she's just trying to get a life he feels weak when she is strong feeling threatened
when he's wrong femination generation femination generation do you want a fuck? do you want a friend? do you
want sex? do you want revenge? you never make love with a smile on your face punished with love and rewarded
with hate femination generation femination generation I'm just with you that will never mean that I'm just for you

Waarom slaat dit op mij?

niet de tekst... (god nee... hoe zou ik dat moeten weten?!)... alleen de woordspeling... femtex
pi_6020357
Kapot...vanmorgen was voor mij erg vroeg op 7.30 uur. Om 9.00 uur de trein naar Voorburg om vervolgens daar de hele dag te helpen met verhuizen...ik heb nu echt zin om tegen mijn vriend aan te kruipen en lekker naar dromenland te vliegen!!

Iedereen fijn weekend toegewenst!!!

In love with RoBBeR_W_M
  zondag 29 september 2002 @ 00:43:40 #245
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_6020673
Beuhh.

Ik weet niet wat ik wil. Ik weet alleen dat ik dit niet wil.
EN ik heb het KOUD! .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_6021182
De nacht is jong en ik voel me steeds beter.

De ochtenden zijn gelijk aan de hel.

pi_6023071
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 19:50 schreef ivetje het volgende:
Oeh da's niet leuk van Duck

Waarom werd jij buitengesloten?

#geen
pi_6023076
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 20:00 schreef Nachtapotheker het volgende:

[..]

Kutcookies
pi_6023121
ik voel me wel goed alleen moe
pi_6023145
quote: