quote:Je mag niet van je ouders? Of wilde je vriend niet dat je meeging?
Op zaterdag 28 september 2002 19:50 schreef ivetje het volgende:
Beetje klote, want ik mag vanavond gewoon niet mee uit...had makkelijk gekunt aangezien ik dit weekend nog OV heb
Maar goed, duck doet er verder niet veel moeite voor om iets af te kunnen spreken...dus ga vanavond niet mee uit...en hij gaat wel
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 17:35 schreef DuchessX het volgende:
PS...is het 'onze' Micha?
![]()
quote:Van mijn ouders mag ik wel...Duck moest vandaag werken en wist niet hoe laat ie klaar was. Daarna is ie bij Webby, dus volgens mij had ie me best op kunnen komen halen op Utrecht Centraal...maar goed. Hij doet niet eens moeite om een manier te vinden zodat ik mee kan dus...
Op zaterdag 28 september 2002 19:55 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Je mag niet van je ouders? Of wilde je vriend niet dat je meeging?
quote:Wel met 'm over praten en aangeven hoe teleurgesteld je erover bent hoor! Anders gaat het een eigen leven leiden en misschien bedoelt hij het niet zo rot, dacht hij dat je al wat anders te doen had ofzo.
Op zaterdag 28 september 2002 20:01 schreef ivetje het volgende:[..]
Van mijn ouders mag ik wel...Duck moest vandaag werken en wist niet hoe laat ie klaar was. Daarna is ie bij Webby, dus volgens mij had ie me best op kunnen komen halen op Utrecht Centraal...maar goed. Hij doet niet eens moeite om een manier te vinden zodat ik mee kan dus...
quote:Nee, heb hem verteld dat ik het klote vond dat ik niet mee kon...want nu zie ik hem vrijdag pas weer. Maar goed, had gewoon niet het idee dat ie een oplossing wilde gaan zoeken zodat ik wel mee kon dus....verder niet meer over gehad eigenlijk. Maar hij wist zeker wel dat ik het niet leuk vond dat ik niet mee "kon"
Op zaterdag 28 september 2002 20:05 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Wel met 'm over praten en aangeven hoe teleurgesteld je erover bent hoor! Anders gaat het een eigen leven leiden en misschien bedoelt hij het niet zo rot, dacht hij dat je al wat anders te doen had ofzo.
*warme knuff terug geeft*
![]()
Ga zo lekker op bed zitten dus, met een kopje thee en een film kijken.... ![]()
Moet ook gebeuren af en toe...
quote:Diane zag ik zojuist.... inmiddels al Femtex (ook van Th?)gehoord?
Op zaterdag 28 september 2002 23:15 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben weer de oude. De klachten die ik had, leken op PMS en komen door m'n pilgebruik dat niet helemaal lekekr loopt. Ik ga ermee naar de dokter. Ik voel me nu prima en luister fijne muziek.
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 23:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Diane zag ik zojuist.... inmiddels al Femtex (ook van Th?)gehoord?
quote:damn... wilde het zo graag in 1 regel doen...
Op zaterdag 28 september 2002 23:28 schreef SEMTEX het volgende:[..]
ik zag in een ander topic dat je Diane van Therapy? zat te luisteren. Ik dacht: "zou ze inmiddels al 'Femtex' van de zelfde band gehoord hebben?". Een nummer dat wel op jou slaat.. dacht ik zo... affijn, we hebben het er al eens over gehad...
ontopic... ik voel me kloten (handen uit zakken halen..)
Disorder Rating
Paranoid: Very High
Schizoid: High
Schizotypal: Very High
Antisocial: High
Borderline: Very High
Histrionic: Moderate
Narcissistic: High
Avoidant: Very High
Dependent: Very High
Obsessive-Compulsive: High
quote:nog niet geluisterd....
Op zaterdag 28 september 2002 23:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
damn... wilde het zo graag in 1 regel doen...
ik zag in een ander topic dat je Diane van Therapy? zat te luisteren. Ik dacht: "zou ze inmiddels al 'Femtex' van de zelfde band gehoord hebben?". Een nummer dat wel op jou slaat.. dacht ik zo... affijn, we hebben het er al eens over gehad...
ontopic... ik voel me kloten (handen uit zakken halen..)
Waarom slaat dit op mij?
quote:niet de tekst... (god nee... hoe zou ik dat moeten weten?!)... alleen de woordspeling... femtex
Op zondag 29 september 2002 00:02 schreef SEMTEX het volgende:
Masturbation saved my life I was nervous as a child you were someone out of my hands couldn't understand or have
she's not trying to catch your eye she's just trying to get a life he feels weak when she is strong feeling threatened
when he's wrong femination generation femination generation do you want a fuck? do you want a friend? do you
want sex? do you want revenge? you never make love with a smile on your face punished with love and rewarded
with hate femination generation femination generation I'm just with you that will never mean that I'm just for youWaarom slaat dit op mij?
Iedereen fijn weekend toegewenst!!!
Ik weet niet wat ik wil. Ik weet alleen dat ik dit niet wil.
EN ik heb het KOUD!
.
quote:Oeh da's niet leuk van Duck
Op zaterdag 28 september 2002 19:50 schreef ivetje het volgende:
Beetje klote, want ik mag vanavond gewoon niet mee uit...had makkelijk gekunt aangezien ik dit weekend nog OV heb
Maar goed, duck doet er verder niet veel moeite voor om iets af te kunnen spreken...dus ga vanavond niet mee uit...en hij gaat wel
Waarom werd jij buitengesloten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |