abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 december 2013 @ 08:39:24 #201
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_134640647
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:37 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

omdat...?
beschaafde mensen van tegenwoordig gaan heus niet zomaar mensen beroven en vermoorden hoor. we leven niet meer in de middeleeuwen, tegenwoordig is iedereen geschoold.
Goeie aanname, zou ik inderdaad je leven op verwedden :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_134640649
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Graag even een verklaring waaruit jij dit op weet te maken. Ik ben niet de halve gare die met een rugzak vol zonnecellen en andere teringzooi de deur uit moet gaan omdat ik anders geen flauw idee heb hoe ik voor licht, warmte en informatie moet zorgen :D

Je bent een devaluatie van het woord survivelaar. Ik weet ook zeker dat je recht in je gezicht uit wordt gelachen wanneer je ergens in een lokaal park (want verder zal je waarschijnlijk niet geraken) wordt gespot met al je belachelijke troep.
mijn zonnrpaneeltje, heroplaadbare zaklamp en smartphone wegen minder dan jouw hipsterkleding die je graag meeneemt.
  dinsdag 24 december 2013 @ 08:40:54 #203
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134640666
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:39 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

mijn zonnrpaneeltje, heroplaadbare zaklamp en smartphone wegen minder dan jouw hipsterkleding die je graag meeneemt.
Zonnepaneeltje :') Heroplaadbare zaklamp :') Smartphone :') Geef nu eens antwoord op mijn vraag. Denk je echt dat je niet compleet uitgelachen wordt? Waar heb je allemaal met je fantastische heroplaadbare zaklamp, zonnepaneeltje en smartphone kunnen overleven? :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 24 december 2013 @ 08:41:51 #204
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_134640683
Als de wereld naar de kloten gaat ga ik eerst. Hoef ik al die schijtzooi ook niet mee te maken.
  dinsdag 24 december 2013 @ 08:41:52 #205
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134640684
quote:

[..]

omdat...?
beschaafde mensen van tegenwoordig gaan heus niet zomaar mensen beroven en vermoorden hoor. we leven niet meer in de middeleeuwen, tegenwoordig is iedereen geschoold.
Ik zou het graag eens als sociaal experiment uitgevoerd zien worden. Zijn we direct ook van jouw wanstaltige gedrag af. Dat je uberhaupt het lef hebt om met zulke teringzooi de deur uit te gaan :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_134640709
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:40 schreef Dven het volgende:

[..]

Zonnepaneeltje :') Heroplaadbare zaklamp :') Smartphone :') Geef nu eens antwoord op mijn vraag. Denk je echt dat je niet compleet uitgelachen wordt? Waar heb je allemaal met je fantastische heroplaadbare zaklamp, zonnepaneeltje en smartphone kunnen overleven? :D
waar heb jij zoal kunnen overleven zonder spulletjes :) zoals al gezegd hoef ik niet te "overleven" ik kan gewoon lekker leven zonder wurmen te hoeven eten en zonder in een takkenhutje te blijven zolang het donker is.
  dinsdag 24 december 2013 @ 08:45:16 #207
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134640729
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:43 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

waar heb jij zoal kunnen overleven zonder spulletjes :) zoals al gezegd hoef ik niet te "overleven" ik kan gewoon lekker leven zonder wurmen te hoeven eten en zonder in een takkenhutje te blijven zolang het donker is.
Jouw zonnepaneeltje klapt zich in noodsituaties natuurlijk uit tot een gigantische villa met alle noodzakelijke luxe. Ik was het even vergeten.

Ben je uberhaupt wel eens in iets anders dan een gemiddeld park of bosje in Nederland geweest? :D
pi_134640748
Preppers zijn verstandige mensen. In het leger word je er op getraind en als je het thuis doet ben je ineens een mafkees? :')
pi_134640757
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Jouw zonnepaneeltje klapt zich in noodsituaties natuurlijk uit tot een gigantische villa met alle noodzakelijke luxe. Ik was het even vergeten.

Ben je uberhaupt wel eens in iets anders dan een gemiddeld park of bosje in Nederland geweest? :D
niet zonder goede zaklamp in iedergeval _O-
denken dat je ook maar wat kan zonder licht zo amateuristisch. nog nooit door het donker geweest.
pi_134640761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:46 schreef kapiteintje het volgende:
Preppers zijn verstandige mensen. In het leger word je er op getraind en als je het thuis doet ben je ineens een mafkees? :')
Misschien omdat je kan preppen wat je wil als de shit de fen raakt maakt je grote negerbuurman korte metten met je, waarna hij je vrouw verkracht waarna hij je shit opeet tot er een nog grotere neger komt en het hele verhaal opnieuw begint.
  dinsdag 24 december 2013 @ 08:48:41 #211
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134640765
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:46 schreef kapiteintje het volgende:
Homo. Denken dat een commando z'n zonnepaneeltje nodig heeft. Je stelt me teleur.
pi_134640770
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Misschien omdat je kan preppen wat je wil als de shit de fen raakt maakt je grote negerbuurman korte metten met je, waarna hij je vrouw verkracht waarna hij je shit opeet tot er een nog grotere neger komt en het hele verhaal opnieuw begint.
Daarom moet je voorbereid zijn. :)

Overigens kan ik mensen die een zonnepaneel hebben om hun gsm op te laden in noodtoestanden niet serieus nemen.
pi_134640773
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

aangeleerde helpeloosheid... tja jij bent al verloren nog voordat de schijt de ventilator heeft geraakt.
pi_134640776
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Homo. Denken dat een commando z'n zonnepaneeltje nodig heeft. Je stelt me teleur.
Nee, dat is m'n punt juist. Dat is geen preppen. GSM netwerken zal een van de eerste dingen zijn die eruit liggen.
pi_134640783
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:49 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

aangeleerde helpeloosheid... tja jij bent al verloren nog voordat de schijt de ventilator heeft geraakt.
Uh nee, ik ben die eerste neger die je vrouw komt verkrachten, bitch.
  dinsdag 24 december 2013 @ 08:51:25 #216
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_134640798
quote:

[..]

omdat...?
Geschoold of ongeschoold, de mens is nog steeds biologisch hetzelfde. Als nu alle beschaving wegvalt, mensen honger krijgen en noem het maar op gaan ze gewoon roven (zie je nog steeds overal in de wereld). Dat is leuk als jij lekker met jouw zonnepaneeltjes zit, dan trekt alles mooi naar het enige verlichte huis in de Nederland namelijk die van onze survivalexpert, die met zonnepanelen menig apocalyps denkt te kunnen overleven, PrepperNL.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_134640800
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, dat is m'n punt juist. Dat is geen preppen. GSM netwerken zal een van de eerste dingen zijn die eruit liggen.
yep en er zit ook geen licht, gigabytes and informatie, videocamera, fotocamera, GPS, alle landkaarten van europa, standalone-wifi netwerken op mijn smartphone ofzo.
pi_134640803
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:51 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Geschoold of ongeschoold, de mens is nog steeds biologisch hetzelfde. Als nu alle beschaving wegvalt, mensen honger krijgen en noem het maar op gaan ze gewoon roven (zie je nog steeds overal in de wereld). Dat is leuk als jij lekker met jouw zonnepaneeltjes zit, dan trekt alles mooi naar het enige verlichte huis in de Nederland namelijk die van onze survivalexpert, die met zonnepanelen menig apocalyps denkt te kunnen overleven, PrepperNL.
Exact.
pi_134640810
quote:

[..]

Dit ja _O-

Wat een joker.
pi_134640823
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:51 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

yep en er zit ook geen licht, gigabytes and informatie, videocamera, fotocamera, GPS, alle landkaarten van europa, standalone-wifi netwerken op mijn smartphone ofzo.
En als je zo'n ding 1 keer buiten laat liggen in de regen ben je dat allemaal kwijt. Enorm verstandig. :D
pi_134640826
quote:

[..]

Tja het is omdat je collega mijn persoonlijke weblinks heeft verwijdert uit mijn handtekening of je had gezien dat het gaat om kleine lichtgewicht USB zonnepaneeltjes speciaal ontwikkeld voor opladen van smartphone, laptop etc etc geen compleet zonnepanelen systeem.
pi_134640845
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

En als je zo'n ding 1 keer buiten laat liggen in de regen ben je dat allemaal kwijt. Enorm verstandig. :D
jouw zooi van de action ja :)
Speciaal ontworpen hoge kwaliteits zonnepaneeltjes hebben dit soort probleempjes geen last van
pi_134640873
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:54 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

jouw zooi van de action ja :)
Speciaal ontworpen hoge kwaliteits zonnepaneeltjes hebben dit soort probleempjes geen last van
Zooi van de action? Ik heb 't over je GSM aap.
pi_134640875
Het enige wat je serieus gaat helpen zijn wapens. Laat me niet lachen met je zonnepaneeltjes man :')
  dinsdag 24 december 2013 @ 08:56:23 #225
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134640876
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 08:47 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

niet zonder goede zaklamp in iedergeval _O-
denken dat je ook maar wat kan zonder licht zo amateuristisch. nog nooit door het donker geweest.
6 wintermaanden boven de poolcirkel :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')