Fijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:49 schreef xxSharlienxx het volgende:
Mijn bed ruikt naar bolognesechips.
Weet ik maar dan nog zonder jou was het niet geluktquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:50 schreef maxburger het volgende:
Graag gedaan. Da's een voordeel van bij UPC werken. Ik heb trouwens alleen de instellingen doorgegeven.
Maar je hebt beloofd dat te komen makenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:52 schreef maxburger het volgende:
En je hebt nog steeds kutbeeld op vijf digitale kanalen door een kutkabel of kutversterker hihaho.
Dat wel jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:53 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Maar je hebt beloofd dat te komen maken
Ja klopt is dat zo erg ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:52 schreef schnitzeljansen het volgende:
[..]
ooh god ja je bent een chic sry ben avond stoned
als je titta zou doen ben je niet helemaal lekkerquote:
Problem?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je titta zou doen ben je niet helemaal lekker
zolang ik t niet hoef te doen niet nee.quote:
Okee dan doe ik het welquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zolang ik t niet hoef te doen niet nee.
sorry ik zit altijd op me mobiel op fok en dan is het makkelijker lezenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:08 schreef Rezania het volgende:
Hoi
TS
Goed
Verhaal
Zo
Vooral
Die
Enters
Helpen
Echt
Groetjes
Rez
Best grappig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:08 schreef Rezania het volgende:
Hoi
TS
Goed
Verhaal
Zo
Vooral
Die
Enters
Helpen
Echt
Groetjes
Rez
Jouw enter werkt soms wel en soms niet?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:10 schreef maxburger het volgende:
[..]
Best grappig.
Ik dacht eigenlijk hetzelfde.
Als wat jij dacht.
Maar had niet de behoefte.
Er iets van te zeggen.
Later.
G.
Dat is inderdaad soms het geval dat hij soms wel en soms niet werkt. Maar regelmatig werkt hij vaak wel en vaak niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:25 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Jouw enter werkt soms wel en soms niet?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:08 schreef Rezania het volgende:
Hoi
TS
Goed
Verhaal
Zo
Vooral
Die
Enters
Helpen
Echt
Groetjes
Rez
Nog wat drama en gequote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:51 schreef maxburger het volgende:
[..]
Mooi man. Nog druk in de groepsapp?
Wat voor drama mimang?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nog wat drama en gemaar verder niks meer dan normaal.
Koos is wederom ontmaagd? En tsja... Sterielquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Over ene Koos en iemand die te veel op kcal let.
Ja hij is wederom ontmaagd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:15 schreef maxburger het volgende:
[..]
Koos is wederom ontmaagd? En tsja... Steriel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha is niet echt zoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:39 schreef ntm het volgende:
Hij zei een keer in de nachtbagger dat hij je te dik vond, maar alsnog zit je achter hem aan?
iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |