Hoi hoi Tonja, heel goed nieuws, nu moet Harry ff doorzetten en Loes weer gewoon verliefd in zijn mandje straks kruipen, gaat de goeie kant op
Het is allemaal nog steeds een stijgende lijn. Harry eet gewoon goed, hij eet meer dan Loes. Hij heeft het door als ik zijn voeding klaarmaak, en verstopt zich dan, dus ik moet steeds van taktiek veranderen
Ik moest m blijven voeden van de DA, begrijpelijk, hij kan wel wat extra gebruiken maar ik krijg er niet veel meer dan 22 cl in omdat ie me niet meer vertrouwd.
Met Harry en Loes gaat het ook steeds beter... zo goed dat Loes boven het verband van Harry is gaan likken, nu is de huid rauw en gaat ontsteken. Ook heeft Harry nog steeds best last van jeuk.. als er een korstje op de huid zit krabt hij het eraf waardoor het weer 'nat' wordt. Geen pus, geen bloed. Maar goed dit kan geen dagen langer meer gaan duren.
Maandag een afspraak bij de DA en ik heb goede hoop dat die sonde er dan uit mag. Hij eet goed en het verband zorgt voor jeuk en dus huidbeschadiging.