Moet je hem wel voor de tv/computer zetten, want het is doodsaai. Maar met een afleveringetje Dexter prima te doen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Lau... Misschien ga ik ook maar een crosstrainer kopen
Uhuh, i know.. heb wel een hometrainer, dan kijk ik ook maar wat series of soms een filmquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Moet je hem wel voor de tv/computer zetten, want het is doodsaai. Maar met een afleveringetje Dexter prima te doen!
Wie ben jij en wat heb je met Laurelientje gedaan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:04 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: salade met komkommer, tomaat, botersla, tonijn, ansjovis en gekookt ei
T: boterham komijnekaas, boterham pindakaas
D: chinese roerbakgroente met beetje mie en gebakken ei
T: griekse yoghurt
S: 50 min. crosstrainer
Heb haar opgegeten... hongerTquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Laurelientje gedaan?
Die zag ik niet aankomenquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:05 schreef loveli het volgende:
Je wilde commentaar op je lijstje? Je O
Ja, ik heb ook m'n noodgedwongen gezonde periodes! Anders zeker nu ik de 18 nader blijf ik echt niet meer slankquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Laurelientje gedaan?
Nog vervelender wordt het als je structureel minder moet gaan eten en je met sporten niet alles meerperfect strak krijgt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:10 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook m'n noodgedwongen gezonde periodes! Anders zeker nu ik de 18 nader blijf ik echt niet meer slank.
Dat vraagt om een recept.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:18 schreef sigme het volgende:
pannekoekjes (zonder graan, ze zijn lekkerder dan gewone pannekoekjes
Amika is een Vlaamse tv-jeugdserie van Studio 100, waarvan het eerste seizoen van 10 november 2008 tot 12 februari 2009 werd uitgezonden op Ketnet, dat de reeks geregeld herneemt. De serie speelt zich af op de manege van de rijke familie De La Fayette, met de witte hengst Amika in de titelrol.quote:
Idem dito hier.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:48 schreef Laureline het volgende:
O uniek, ik ben zo jaloers op jouw liefde voor groente. Voor mij is het nog steeds iets verplichts, en ik kan alles wel indelen van 'best lekker' tot 'echt vies'(witlof), maar het is voor mij nooit zo lekker als witte wijn met snoepjes, chips en een chocoladereep met marsepein of advocaatvulling.
Ik voel me natuurlijk goed als ik gezond gegeten heb, maar de keuze om dat te doen, die motivatie, moet altijd vanuit mijn discipline en verstand komen, het zit nooit als automatische impuls in mijn wezen. Eerst moet ik toch altijd dat "maar het lekkers-dan??!!" gevoel bedwingen.
Net als sporten, ik schreef net al zoiets in het dieet-topic: ik haat sporten nog steeds, maar vind het heerlijk gesport te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door uniekhoorn op 18-08-2013 15:37:02 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Onze vaatwasser heeft zelfs een naam.... Vaatima
Wat een nette O!quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:50 schreef Nallie het volgende:
Lekker lijstje Perr!
Mijnes:
O: yoghurt met appel en beetje havermout, cracker pindakaas, grapefruitsap
T: koffie verkeerd
L: meergranenbroodje met karige hoeveelheid tonijnsalade en rucola
T: bakje chips en 200 gr cherrytomaatjes
S: uurtje hometrainer
D: linzen met tomaat, komkommer en twee gekookte eitjes
T: ?
Gister de allerlekkerste taart/cake ooit opchocolade/cacao cake met stukjes biscuit erin. Zo lekker! Zo ff recept zoeken
Ja, er waren gelukkig veel gezonde opties en dat leek me wel zo slim gezien buikissues dankzij katerquote:
Nee, ik ben nooit zo gespierd. Die extra kilo's zullen, als ik sigme lees die ook de 18 nadert, wel een typisch jongedamesding zijn.quote:
Gewoonlijk doe ik alles op de gok en uit de losse pols, maar vandaag met weegschaal dus ik heb een redelijk idee van de ingredienten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat vraagt om een recept.
Leeftijd en minder makkelijk in shape raken is herkenbaar, maar het lukt allemaal nog wel. Of ik heb de lat lager liggen dan in het verleden.
*Onthoudt!quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Gewoonlijk doe ik alles op de gok en uit de losse pols, maar vandaag met weegschaal dus ik heb een redelijk idee van de ingredienten.
50gr kastanjemeel
50gr amandelmeel
50gr cacao
150gr geprakte banaan
2 eieren
mengen, aanlengen met water tot het beslag mooi loopt, kwartiertje laten staan, doorroeren, dan moet er meestal nog wat water bij.
niet te grote pannekoekjes bakken (1 sjulepel) op matig vuur in een goede pannekoekenkoekepan.
eventueel met een klein beetje boter.
als de bovenkant goed droog is voorzichtig keren met een platte spatel / pannekoekenmes
ander kant kort bakken
Ik heb ze ook wel gebakken zonder banaan & cacao, dan zijn ze ook taai genoeg om op te rollen. Ik heb ze belegd met gerookte zalm en dan oprollen. Prima meeneenmvoer voor lange autoritten. Naar Spanje bijvoorbeeld. Die chocoladevariant ook trouwens, en de banaaneipoffertjes waren ook goed. Alles kan goed ingevroren worden, ideaal.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:24 schreef Laureline het volgende:
10 jaar geleden zat ik met een beeldschone slanke collega me tegoed te doen aan broodjes kroket. Terwijl wij drie lepeltjes suiker in de koffie strooiden zei de oude, dikke collega die tegenover ons aan het tafeltje zat grimmig: "Wacht maar, na jullie 30e komt er elk jaar een kilo bij!"![]()
Krijg jij dan het karkas gepresenteerd?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:29 schreef Goodbye het volgende:
Aarrggggh, mijn kat heeft wéér een muis gevangen. Leuk speeltje.
Nette O dan!quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hey, dat is (Op de havermout en cracker na) mijn standaard-O!
Er ligt hier een nog helemaal intact muisje. Alleen van binnen zal het wel allemaal mis zijn, want het ligt nu doodstil.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
Krijg jij dan het karkas gepresenteerd?
Hoe is het met de meh? Nog wezen hardlopen?
Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut?!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi.
Ik heb net mijn eerste Halve Marathon OOIT gelopen
Eh, ik ga morgen dus!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:15 schreef An24 het volgende:
Geebee! Wat goed dat je ondanks de meh toch bent gaan lopen![]()
Mo!![]()
feli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, veel blauwe plekken ja. poses oefenen en een Ehlers Danlos huid is een slechte combi![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:22 schreef An24 het volgende:
Ik wilde ook een prestatie posten, maar door Mo valt hij een beetje in het niets. Omdat ik toch trots ben, doe ik het toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, veel blauwe plekken ja. poses oefenen en een Ehlers Danlos huid is een slechte combi
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
15jr?! Gast was wel volhoudend danquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:42 schreef Brocco_Li het volgende:
Zo'n 15 jaar riep iemand "Tering, wat een benen!" flikkerde vervolgens (dronken) van z'n fiets en riep "Maar over 10 jaar ben je dik!"
Geweldig! Oja, ik lag van de week nog in een deuk om jouw foto in ' Celebs onflatteus op de kiek' ("en natuurlijk onze eigen celeb moblo..."quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi.
Jij ook!quote:
Haha ja het moet een beetje bij het moment / de setting passenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij ook!
Al zou ik huiverig zijn bij knuffels en zoenen van klantenLaat staan iemand die me aan d'r zoon zou willen koppelen
lololquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:54 schreef V1z0R het volgende:
"Leuke kerel ben je! *smooch*"
"Dit is m'n zoon, interesse?!"
Zelf ben ik meestal meer van het knuffelen, mede omdat ik een hekel heb aan luchtkusjes (heb ik van mn oma, 'het moeten wel ECHTE pakkerds zijn!"quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:14 schreef V1z0R het volgende:
Ook deels cultuurverschil natuurlijk. Na avond bij Co heb ik Co, Anna, Perr en Nallie zoenen gegeven bij afscheid. Hier ken ik lui al 20jr en dan is het een welgemeende "Joh! Later!"...
Ook een kwestie van 'kansen moet je grijpen' natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:14 schreef V1z0R het volgende:
Ook deels cultuurverschil natuurlijk. Na avond bij Co heb ik Co, Anna, Perr en Nallie zoenen gegeven bij afscheid. Hier ken ik lui al 20jr en dan is het een welgemeende "Joh! Later!"...
Rrrrrrrrrrquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ook een kwestie van 'kansen moet je grijpen' natuurlijk
Haar andere filmpjes zijn ook zo raar..quote:
Ja, die had ik elders gepost, en Godtje nam 'm meteen mee naar SHOquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:50 schreef Laureline het volgende:
[..]
Geweldig! Oja, ik lag van de week nog in een deuk om jouw foto in ' Celebs onflatteus op de kiek' ("en natuurlijk onze eigen celeb moblo...") Dat je die durfde te posten
Jij bent echt zo ijdel als een vent
.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi.
Dat ookquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ook een kwestie van 'kansen moet je grijpen' natuurlijk
Bizar is dat he?! Geniet maar van de goed voelende benenquote:Op maandag 19 augustus 2013 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
tof, allen! En de beentjes voelen goed! Goed teken...
Dit had ik een paar jaar geleden niet kunnen denken
![]()
Intermittend fasting studies zeggen ook weer wat anders. Gewoon lekker uitzoeken waar je je het beste bij voelt. Zo'n studie over smorgen niet ontbijten en overdag gaan snaaien heeft met wilskracht te maken. Je hersenen houden je voor de gek dat je suiker nodig hebt, terwijl je gewoon voedingsstoffen moet nemen. Leren je eigen signalen serieus te nemen denk ik dan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:09 schreef loveli het volgende:
Ontbijt skippen is niet per definitie ongezond. Uit studies blijkt dat mensen die ontbijten minder dik worden, maar ik ben heel benieuwd of dat aan het ontbijt zelf ligt of aan de levensstijl/regelmaat van mensen die niet ontbijten. In principe heb je genoeg reserves om zo nu en dan wat later te eten.
Daarna wel, maar ervoor kloppen ze niet inderdaad. Er lag een bijna lege zak winegums op tafel. Nu issie helemaal leeg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:23 schreef loveli het volgende:
De signalen die m'n lichaam geeft kloppen niet als ik slecht eet
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:23 schreef loveli het volgende:
De signalen die m'n lichaam geeft kloppen niet als ik slecht eet
Gaat echt om periodes, niet de momenten. Clean eten = geen bodemdrang, niet clean eten = eat all the crap!! Op het moment eet ik clean genoeg om nog na te kunnen denken, maar in andere periodes werkt pinpas doorknippen/dwangbuis beter dan nadenkenquote:
Hou het bij mij maar op de dwangbuis.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Gaat echt om periodes, niet de momenten. Clean eten = geen bodemdrang, niet clean eten = eat all the crap!! Op het moment eet ik clean genoeg om nog na te kunnen denken, maar in andere periodes werkt pinpas doorknippen/dwangbuis beter dan nadenken
Ja heb ik ook wel hoor. Dan maakt het ineens niet meer uit...quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Gaat echt om periodes, niet de momenten. Clean eten = geen bodemdrang, niet clean eten = eat all the crap!! Op het moment eet ik clean genoeg om nog na te kunnen denken, maar in andere periodes werkt pinpas doorknippen/dwangbuis beter dan nadenken
Ze zijn lekkerquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Gewoonlijk doe ik alles op de gok en uit de losse pols, maar vandaag met weegschaal dus ik heb een redelijk idee van de ingredienten.
50gr kastanjemeel
50gr amandelmeel
50gr cacao
150gr geprakte banaan
2 eieren
mengen, aanlengen met water tot het beslag mooi loopt, kwartiertje laten staan, doorroeren, dan moet er meestal nog wat water bij.
niet te grote pannekoekjes bakken (1 sjulepel) op matig vuur in een goede pannekoekenkoekepan.
eventueel met een klein beetje boter.
als de bovenkant goed droog is voorzichtig keren met een platte spatel / pannekoekenmes
ander kant kort bakken
Ik heb ze ook wel gebakken zonder banaan & cacao, dan zijn ze ook taai genoeg om op te rollen. Ik heb ze belegd met gerookte zalm en dan oprollen. Prima meeneenmvoer voor lange autoritten. Naar Spanje bijvoorbeeld. Die chocoladevariant ook trouwens, en de banaaneipoffertjes waren ook goed. Alles kan goed ingevroren worden, ideaal.
Ben ook wel benieuwdquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uitgeslapen als een Baas![]()
![]()
Mijn nieuwe Hairy Dieters boek is binnen, ben benieuwd!Leuk
Is dat van de Hairy Bikers?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uitgeslapen als een Baas![]()
![]()
De mijne ook !quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jaaaquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat van de Hairy Bikers?Ik heb een Engels kookboek van ze, maar als je dat eten klaarmaakt heb je ook wel een Hairy Dieters boek nodig
Woei!quote:
Ik heb gister een aantal dingen gekookt, zodat ik deze week minder energie moet stoppen in het avondeten 'savonds. Gister een quiche gemaakt, die hoeft alleen nog maar 20 minuten in de oven. Verder verse pesto gemaakt voor pasta met pesto en courgette. Dit scheelt al 2 dagen werk, wat zo fijn is!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
Thansk! En likewise! Heb mezelf voorgenomen om, in de queeste om uit mijn eet-dip te komen, elke week 1 á 2 nieuwe dingen uit te proberen uit mijn kookboeken, en dan vooral deze en Ainsley's Low Fat Meals in MinutesDus dat moet goed komen. Staan echt superlekkere dingen in
en ook voor als ik straks minimaal 3 doordeweekse dagen naar m'n 'werk' ben staan er lekkere/leuke dingen in. Ga denk ik op de zondagen wat wraps maken, en even testen of ik die in kan vriezen (helemaal klaargemaakt) zonder dat ze te ranzig worden
Algemeenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:11 schreef loveli het volgende:
Te veel werk op je bord of de aard van je werk?
Nou, heb als ik vandaag thuiskom al 45 minuten gefitnessed en 10 km gewandeld dus dan vind ik het wel genoegquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond sporten een optie om de bleh eruit te zweten?
Daglijst:
Wut?! Balen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:54 schreef V1z0R het volgende:
Nou, nog 6 weken en dan mag ik me Koos noemen
Koos Werkloos?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:54 schreef V1z0R het volgende:
Vind hem mooi en lekkerquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:02 schreef Perruche het volgende:
Ik doe ff een update in het kader van WOG
T: 2 rijstwafel pindakaas
B: 5,5 km wandelen
O: biogarde (250 ml) met blauwe bessen, havermout, lijnzaad
T: hand hazelnoten/rozijnen
S: 45 minuten interval training
L: hard broodje ham, sla met tomaat/komkommer/ei/olijfolie
T: 2 blokjes pure chocolade, banaan
B: 5,5 km wandelen
D: kip, ratatouille, salade
Ow. Da's niet zo mooi.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:54 schreef V1z0R het volgende:
Da's erg kut in deze stadquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:54 schreef V1z0R het volgende:
Leuk uit-eten-weekend voor de boegquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
Do: avondeten in D'chem; of eetcafé, of schoonpaps kookt
Vr: Indische Rijsttafel @ Batavia in Arnhem samen met schoonpaps en zijn vriendin
Za: Wokken @ DH met mijn ouders en zusje + haar nieuwe vriendje
Zo: BBQ met hele familie in Den Haag
Leuk hoor Mo. Dat wordt vast een tof weekend!quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, vonden wij ookzo fijn dat hij iemand heeft (weer) om dingen mee te doen. Zij heeft ook haar man verloren en ze zitten dus wat dat betreft ook 'op één lijn', om het zo maar te zeggen. Fijn idee, en ben erg benieuwd naar haar! Maar hem kennende zit dat wel goed
Natuurlijk vinden jullie het leuk! Zo fijn als hij weer gelukkiger is. En natuurlijk is het schoonmams niet, maar dat hoeft ook helemaal niet en zo zien jullie (en hij) dat vast ook.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
Nope! Dat gaat vrijdag dus gebeuren![]()
Hij vroeg gisteren nog of we het echt wel leuk vonden![]()
Ik gebruik het echt nooitquote:
Mijn neefjes doen niets anders dan continue berichtjes lezen en versturen (zijn 18 en 19).quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik gebruik het echt nooitNou ja, soms een berichtje naar m'n moeder 'Zet skype's aan', of even snel een berichtje naar Mr.Mo ofzo als ik huiswaarts kom van de uni/training en hij dan alvast met eten kan beginnen, gewoon als een sms-systeem dus, en niet met al die gesprekken waar ik niet op zit te wachten
Ineens gewoon 40 berichten op een dag ofzo, over NIETS
Je kan vet niet in spieren veranderen.quote:maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder..
Ik app je wel effe een foto van mij met twee klantenquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vaiz, dat suckt! Heb je al iets anders op het oog?
Mo, fijn voor je schoonpaEn voor zijn vriendin ook
Perr, hopelijk ziet het er morgen weer wat rooskleuriger uit.
Maria, klinkt heel geslaagd allemaal! Zou je wel eens willen zien tijdens zo'n event
Oh, en Mo & An: goed bezig
Bij mijn sportschool mag je je telefoon niet meenemen in de sportzaalquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn neefjes doen niets anders dan continue berichtjes lezen en versturen (zijn 18 en 19).
En op de sportschool hoor je ook héél vaak dat whatsappgeluidje en ik word er agressief van.
Ben wel benieuwd, vast minder erg dan je denkt!quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben bezig met een tekstje schrijven voor m'n linkedin summary, best lastig nog, vind het vrij snel 'kijkmijeensgoedzijn' overkomen
Oh! Dat is wel gaafquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik app je wel effe een foto van mij met twee klantenKrijg je een idee! Maar misschien kan ik je wel uitnodigen voor een volgend event, als je wilt!
![]()
Heb 'm nu even naar m'n zus gemaild ter controlequote:Op maandag 19 augustus 2013 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, vast minder erg dan je denkt!Je mag me toevoegen als je dat leuk vindt
*like*quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb 'm nu even naar m'n zus gemaild ter controle. Wil wel even wat feedback voor ik het de lucht in slinger!
En ja, vind ik leuk.
Ja dacht ik ook! Wel beetje jouw straatje natuurlijk, al zal de aanpak denk ik verschillen in sommige opzichten. Wel allemaal blije mensen, leuk hoor! Zal je van volgende events op de hoogte houdenquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh! Dat is wel gaafAfhankelijk van het onderwerp kan ik het dan misschien ook nog onder professionalisering boeken
Moet mijn telefoon even gaan opgraven, die ligt weer eens te slingeren.
Ik vind whatsapp trouwens ideaal! Vooral voor de fotootjes enzoAls er mensen zo continu mee bezig zijn dan ligt dat meer aan de mensen dan aan whatsapp. En ik zit ook in een groepsgesprek met Maria en Vaiz, dan blijf je ook een beetje op de hoogte als je elkaar op andere manieren even wat minder ziet/spreekt.
Hier zitten veel jongens in de vensterbanken te whatsappen. Nog niet te bellen, dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:54 schreef Goodbye het volgende:
Bij mijn sportschool mag je je telefoon niet meenemen in de sportzaal.
^^quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik luvvv whatsapp heur! Hartstikke hendig!
Dat!quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ik doe dan weer niet aan Skype. Snap ik niks van en als ik het wilde gebruiken, deed het het niet. Of heel traag.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:54 schreef V1z0R het volgende:
Daarom staat er ook niet dat je spieren in vet kunt veranderenquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Uit de OP:
[..]
Je kan vet niet in spieren veranderen.Maar het idee is leuk. Gewicht in spieren neemt minder ruimte in dan gewicht in vet.
Zo snel nog niet verwacht maar nieuwe projecten bleven al een poos uit, en klopt van die kutklusjes groot deel daarvan viel ook totaal buiten m'n functiebeschrijving wat gigantisch energie vrat bij mezelf.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:29 schreef Novem het volgende:
He gatver V1z! Heb je het aan zien komen? Kan me herinneren dat je eens iets zei over dat jij alle stomme klusjes (weer) moest gaan doen? Vind dat ze je het niet echt ruim van tevoren hebben gezegd![]()
Boh, gelukkig lucht het toch op! Met je werkervaring en kennis zijn je kansen om snel wat nieuws te vinden denk ik wel groter binnen jouw werkveld dan in een ander toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef V1z0R het volgende:
Bedankt iedereen!
[..]
Zo snel nog niet verwacht maar nieuwe projecten bleven al een poos uit, en klopt van die kutklusjes groot deel daarvan viel ook totaal buiten m'n functiebeschrijving wat gigantisch energie vrat bij mezelf.
Natuurlijk vervelend zo maar boterde van beide kanten al wat minder de laatste tijd waar ik zelf ook niet gelukkiger van werd, ben er dus ook niet geheel rouwig om, voelt een beetje bevrijdend zelfs.
Ml, afgelopen juli zat ik er 5jr.
Woei!quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:15 schreef Goodbye het volgende:
Whoohoo, 5 km in 29:39. Nu verse groentesoep
.
Al vluchtig even gekeken vanavond maar best nog wel wat vacatures in de buurt die precies op mij van toepassing zijn ja. Heb dus wel goede hoop (nog). In NH zijn ze echt drastisch opzoek naar mensen zoals mijquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Boh, gelukkig lucht het toch op! Met je werkervaring en kennis zijn je kansen om snel wat nieuws te vinden denk ik wel groter binnen jouw werkveld dan in een ander toch?Jammer dat je zo ver van mijn regio woont wel!
Zal je zien dat je er straks nog op vooruit gaat ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Al vluchtig even gekeken vanavond maar best nog wel wat vacatures in de buurt die precies op mij van toepassing zijn ja. Heb dus wel goede hoop (nog). In NH zijn ze echt drastisch opzoek naar mensen zoals mij
Ze noemden mij eerder nog gestoord dat ik tijdens studie ernaast al fulltime werkte maar moet ik het nu wel van gaan hebben gok ik. Die magische 5jr+ ervaring wel in de pocket.
Liefst iets waar ik hele ontwikkeltraject bij betrokken ben, dus niet alleen code kloppen want wensen vertalen naar product is toch een van m'n sterkere kanten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:15 schreef Skoap het volgende:
Wat zoek je precies V1Z misschien kan ik helpen?
Ja ik voel me ook altijd beetje ev0l als ik kip en ei eet tegelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:36 schreef V1z0R het volgende:
Filosofische lunch, Perr
"Wat was er eerder, het broodje kip of de eiersalade?!"
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:36 schreef V1z0R het volgende:
Filosofische lunch, Perr
"Wat was er eerder, het broodje kip of de eiersalade?!"
[ afbeelding ]
Bij mij doen ze nooit wat met het printje, maar ja, wat zegt datquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:45 schreef Probability het volgende:
Beetje stomme vraag, maar kun je met alleen je vluchtnummer + paspoort naar het vliegveld gaan? Of moet ik wel m'n boekingsbevestiging uitprinten en laten zien?
alleen paspoort is ook voldoende.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:45 schreef Probability het volgende:
Beetje stomme vraag, maar kun je met alleen je vluchtnummer + paspoort naar het vliegveld gaan? Of moet ik wel m'n boekingsbevestiging uitprinten en laten zien?
Jouw avondeten!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Skoap het volgende:
Lijstje
O: griekse yoghurt
L: omelet van 3 eieren + tomaat
T: nootjes
T: 2 plakjes ham met philadelphia
D: biefstuk met truffelroom saus + kastanje champignons. Broccoli + pijnboompitjes
T: babybel, komkommer
Ik heb alleen nog maar de Duutser's oma. Die was afgelopen week hier, en terwijl ze hier is is ze 88 geworden. Toch had ze de meeste energie van allemaal. terwijl wij nog lagen te slapen 's morgens verzamelde zij frambozen en bosbessen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:10 schreef Goodbye het volgende:
Eten van oma is altijd het lekkerst.Ik zei laatst waar mijn oma bij was dat ik gehaktballen niet zo lekker vond, behalve die van haar. Vertelde ze heel beteuterd dat ze zelf niet meer kookt (ze krijgt eten van tafeltje dekje ofzo). Zo sneu vond ik dat
. En weer wat extra besef dat mijn omaatje nu toch wel echt oud wordt.
Geloof dat deze oma 80 is (of komend jaar wordt). Nog heel zelfstandig eigenlijk, wel fijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:10 schreef Goodbye het volgende:
Eten van oma is altijd het lekkerst.Ik zei laatst waar mijn oma bij was dat ik gehaktballen niet zo lekker vond, behalve die van haar. Vertelde ze heel beteuterd dat ze zelf niet meer kookt (ze krijgt eten van tafeltje dekje ofzo). Zo sneu vond ik dat
Mijn oma niet, daar at ik altijd tussen de middag warm op de lagere school, wij woonden in de rimboe, dus kon toen niet naar huis. Mijn grootese bah was rookworst met appelmoes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:10 schreef Goodbye het volgende:
Gelukkig is de rest wel gezond en best ook maigre!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nog nooit bij een oma/opa gegeten! Wel had ik een lieve oppas die echt vet lekkere gebakken aardappeltjes maakte.
Anyway, pff;
T: 2 rijstwafels kaas
O: 25 gr biogarde met havermout, goji bessen, cacaonibs
T: snelle jelle
L: bruin broodje ham & hand hazelnoten
T: punt appeltaart
D: stuk kip met salade (sla, bietjes, wortel, tomaat, komkommer)
Die 2 T's zijn dus dikke crap. Al in al zal het nog wel meevallen qua kcals, maar jezus. Ik wilde een banaan (voor het sporten), maar die waren op, en had echt behoefte aan suiker. Hmm.
B: 40 min fietsen & 30 min interval (dodelijk!!)
Ja Unieksels, sterven doe je niet ineens, maar elke dag een beetje...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks guys...
Het is hier binnen 22 graden en ik ga echt dood van de kou. Volgens mij ben ik alvast aan het overlijden![]()
Lijst
O: kwark en vla
T's 300 gr wortelen, cup a soup champignon, tomaat, halve komkommer
L; 8 volkorencrackers met filet americain en uitjes, gekookt ei, beker melk
T's: blokje witte choco, 2 nectarines, 2 appels
D: broccoli gestoofd in tomaat, sambal, knoflook, verse kruiden. Verse rode bieten met veel uien. Aardappels met jus van hh gehaktballen , room, roombote, grove mosedr en kruiden
Transavia, dus wel redelijk budgetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
alleen paspoort is ook voldoende.
Tenzij ryanair of andere budgetairline, dan niet.
Liefquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar de Duutser's oma. Die was afgelopen week hier, en terwijl ze hier is is ze 88 geworden. Toch had ze de meeste energie van allemaal. terwijl wij nog lagen te slapen 's morgens verzamelde zij frambozen en bosbessen.
En praatte het meest van allemaal, ik werd er gek van. 'tijdens de oorlog, blablablablabal''. Frederik de grote, blablbalaba. Heb ik je wel eens verteld over de tijd dat, blablablaba. Oh, dat doet me denken aan, /insert totaal niet gerelateerd onderwerp, blablblaa
Toch is ze wel heel lief, want ze is ook een beetje mijn oma geworden.
Prachtig!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar de Duutser's oma. Die was afgelopen week hier, en terwijl ze hier is is ze 88 geworden. Toch had ze de meeste energie van allemaal. terwijl wij nog lagen te slapen 's morgens verzamelde zij frambozen en bosbessen.
En praatte het meest van allemaal, ik werd er gek van. 'tijdens de oorlog, blablablablabal''. Frederik de grote, blablbalaba. Heb ik je wel eens verteld over de tijd dat, blablablaba. Oh, dat doet me denken aan, /insert totaal niet gerelateerd onderwerp, blablblaa
Toch is ze wel heel lief, want ze is ook een beetje mijn oma geworden.
Sneu is dat, hè. Denk dat ze mijn oma er langzaam een beetje op aan het voorbereiden zijn, ze gaat nu wel al 2x in de week overdag naar een soort van bejaardensoos in een verzorgingshuis om een beetje onder de mensen te blijven/bezig te blijven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geloof dat deze oma 80 is (of komend jaar wordt). Nog heel zelfstandig eigenlijk, wel fijn.
Mijn andere opa en oma, die krijgen idd ook eten via zo'n organisatie. Maar dat eten ze vaak ook gewoon niet. Eigenlijk kunnen zij niet meer zelfstandig wonen, maar dat willen ze zelf absoluut niet zien. Wat ik me kan voorstellen, want dat lijkt me ook ontzettend moeilijk om onder ogen te zien.
Maar idd, eten van oma![]()
Goed bezig, netjes gedoseerd gesnackt ook!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:32 schreef Laureline het volgende:
Lijstje gisteren:
L: salade met botersla, komkommer, tomaat, gekookt ei, tonijn en ansjovis
T: boterham komijnekaas, boterham pindakaas, tomatensap, griekse yoghurt
D: snijbonen, aardappels, vegetarische balletjes met ketjapsaus
T: schaaltje borrelnoten, 1 glas witte wijn
Vandaag:
S: 45 min. hardlopen
L: salade met gamba's, 1 stukje stokbrood met aioli
T: boterham pindakaas, stukje komijnekaas, tomatensap
D: peen-en-ui, gebakken tartaartje
T: griekse yoghurt, misschien nog popcorn of nootjes
Dido is nog voornamelijk in Dieet te vindenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb kwark met zelfgekraakte walnoten, kristalsuiker (ben niet zo dol op honing)
Straks nog crackers met filet americain en kaas, heb zo'n honger en koud...
En dat na ruim een een halve kg broccoli, 2 stronken witlof, 2 opscheplepels rode bieten, 150 gr gehaktbal (ja, niet zoveel), 1 grote aardappel en 2 scheppen jus.
Dido, walnoten zijn weer in de aanbieding (de gepelde ) bij de Lidl
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef V1z0R het volgende:
Ben beetje pudding op het moment, van't weekend pa geholpen met kratten bier maar moest moeite doen om 4 kratten te tillen.
Nja, nu zo'n omslag dus dat ook maar weer op de regel krijgen dan, vandaag de dag waarvan ik wist die ging komen, wakker stamppot eten, zulk gezever.
Zat net de foto's te kijken van je vakantie, GB, maar jouw dude is ook geen kleine kerelaka, beste beer
(naast de beren)
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]! Ja, houd ik van!
![]()
En is "wakker stamppot eten" een gezegde daaro bij jou ofzo?
Oooooooooooh, dat had ik al weer verdrongen jongequote:
Ja, tonijn is zo'n beetje de kip onder de vissen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat vraag ik me soms trouwens wel eens af, kennis begon er ook over namelijk, blijkt dat sommigen denken dat tonijn ook een bron van goede vetten is. Zie hier ook geregeld wel eens tonijn voorbij komen, maar de meesten weten hier toch dat tonijn een magere bron van eiwitten is en vrijwel geen vet bevat?
Jij welquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oooooooooooh, dat had ik al weer verdrongen jonge
Er is een Miss-Karmeliet verkiezing?!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:07 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, tonijn is zo'n beetje de kip onder de vissen.
Ik zit juist weer goed in m'n zonede laatste tijd. Mag ook wel, heb het driekwart jaar halfbewust laten verslonzen (vond mezelf zielig genoeg voor veel drank & eten), maar het komende jaar staat er teveel op stapel om nog langer niet in vorm te zijn
.
Nice onequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef V1z0R het volgende:
Zelfde als met de olympische spelen, soms moet je de vlammetjes overdragen
Ik had rond die tijd een klant aan de telefoon en moest mijn achternaam even spellen. Dus ik zeg "De W van Willem" en wil verder gaan met de rest van m'n achternaam, proesten m'n collega's het ineens uit en moest ik serieus blijven tegen m'n klant. So hard.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij wel
Badend in het zweet wordt ik 's nachts nog wakker... Soms krijg ik zelfs nog flashbacks naar Ali B. /PTSD
Ik moest even hardop lachen! Bedanktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik had rond die tijd een klant aan de telefoon en moest mijn achternaam even spellen. Dus ik zeg "De W van Willem" en wil verder gaan met de rest van m'n achternaam, proesten m'n collega's het ineens uit en moest ik serieus blijven tegen m'n klant. So hard.
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest even hardop lachen! Bedankt
Ik snap het niet...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest even hardop lachen! Bedankt
Ik had begrepen dat vette vis goed is, dus ik eet tonijn-in-olie, en over gebakken witvis doe ik een flinke scheut slagroom of creme fraiche.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dido is nog voornamelijk in Dieet te vinden
Had al poosje zelfde gevoel als kwak zoals ik begreep, misschien ook dat ze blessuretechnisch liever minder met hardloop dingen geconfronteerd wordt
En kan niet quoten want edit
Jij beterschaapjes!
Goede vetjes-bom doet mij meestal goed, blikje makreel in olijfolie bijvoorbeeld
Dat vraag ik me soms trouwens wel eens af, kennis begon er ook over namelijk, blijkt dat sommigen denken dat tonijn ook een bron van goede vetten is. Zie hier ook geregeld wel eens tonijn voorbij komen, maar de meesten weten hier toch dat tonijn een magere bron van eiwitten is en vrijwel geen vet bevat?
Het is je bespaard gebleven in Zweden, zullen we maar zeggenquote:
Mocht je echt nieuwsgierig zijn, dan kan je dat filmpje wat Viz hierboven heeft geplaatst even luisteren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik snap het niet...
En v1z, had je moeite met vier kratten bier tegelijkertijd, of na elkaar?
quote:
Tegelijk. Normaal gewoonste zaak van de wereld maar afgelopen weekend niet. Teken dat ik weer aan de slag moet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik snap het niet...
En v1z, had je moeite met vier kratten bier tegelijkertijd, of na elkaar?
Geweldig!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef Californium het volgende:
Koningslied doet me elke keer denken aan have i got news for you... Volgens mij kreeg ik het toen voor het eerst mee omdattoen in het ziekenhuis lag..
Edit:deze. Linkje lukt niet want mobiel... Je moet m wel echt helemaal kijken
http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3D1hv4tdKj_CI
quote:
Mutsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik heb geen hersenen. Dat scheelt een hoop!
Ja, dat gaat eigenlijk vrij goed sinds ik terug ben van vakantiequote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:41 schreef Perruche het volgende:
Maar gb houd je je daar ook aan? Mooie lijstjes laatste tijd!
Planning hier:
O. Veel biogarde met havermout, lijnzaad, perzik
T. Koffie verkeerd
L. Salade met linzen en quinoa en soep
T. Yoghurt met fruit
D. Brood met tomaat en kip
S. Pump
Hm, lekker dan. Bij ons is bodypump heel populair, ze hebben laatst nog een extra les toegevoegd zelfs.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:51 schreef Perruche het volgende:
Ja en bewegnig is minimaal muv pump. Ze hebben op mijn sportschool alleen het rooster aangepast per september en er is nu minder pump en meer huppellesjes. Denk dat ik er wegga en naar een andere ga, fit for free ofzo. Ook niet zoveel leuke lesjes maar slechts een derde van de prijs.
Mo het is hier al voor de derde dag op rij kipdag
Kip natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:46 schreef anna82 het volgende:
goodmorning!
D: ? ik denk een omelet met courgette ofzo, ik eet alleen en heb nog geen inspiratie! of misschien
Oei!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Na vijf jaar in Zweden ben ik vandaag voor het eerst naar de dokter geweest hier. Zometeen gelijk nog een keer, want hij moet m'n oor uitspuiten. Zit zoveel oorsmeer in dat het zeer doet...
Jawel (dat doen al die goedkope toko's), maar het volgende jaar mogen ze niet meer automatisch verlengen; ergo als ze dat doen heb jij alsnog het recht om het stop te zetten met restitutie van resterend bedrag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:32 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht dat dat niet meer mocht?! Een jaarabonnement verplichten...
Dank je! Komt goed vanmiddagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Puff, daar ben ik opgegroeid! Is mooi stadje idd.
Tip: de fluisterboot is leuk en het stuk aan het eind van de markt (aan de niet-IJssel kant) is mooi. En zit een puike wijnhandelaar. In die straat zit ook een van de oudste koffieleveranciers: de Pelikaan. Ook leuk
.
Oh zo. Zal de uitbater van m'n vorige sportschool wel van balen, die had tientallen niet sportende ledenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jawel (dat doen al die goedkope toko's), maar het volgende jaar mogen ze niet meer automatisch verlengen; ergo als ze dat doen heb jij alsnog het recht om het stop te zetten met restitutie van resterend bedrag.
Straks ga ik eens rondkijken in Zutphen, best een leuk stadje denk ik.
Heeft mijn sportschool ook, ook al kan je er gewoon per maand opzeggen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oh zo. Zal de uitbater van m'n vorige sportschool wel van balen, die had tientallen niet sportende leden
Ben er nu ook zo eenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heeft mijn sportschool ook, ook al kan je er gewoon per maand opzeggen.
Haha!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ben er nu ook zo een.
In september ga ik beginnen bij een die wel groepslesjes heeft, dat is een heel stuk leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlands grondgebied, maar dan lang vliegenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:22 schreef Perruche het volgende:
Welk land ga je dan, an? Mijn ervaring met zuidelijke landen is dat ze even lang werken als wij hier (belgie, frankrijk, spanje en italie). Maar hangt vast af van je werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |