abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:09:41 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130180857
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 5% gewijzigd door uniekhoorn op 17-08-2013 23:18:33 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130181050
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Lau... Misschien ga ik ook maar een crosstrainer kopen
Moet je hem wel voor de tv/computer zetten, want het is doodsaai. Maar met een afleveringetje Dexter prima te doen!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:19:55 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130181232
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:15 schreef Laureline het volgende:

[..]

Moet je hem wel voor de tv/computer zetten, want het is doodsaai. Maar met een afleveringetje Dexter prima te doen!
Uhuh, i know.. heb wel een hometrainer, dan kijk ik ook maar wat series of soms een film
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:20:10 #4
70532 loveli
N
pi_130181241
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:04 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: salade met komkommer, tomaat, botersla, tonijn, ansjovis en gekookt ei
T: boterham komijnekaas, boterham pindakaas
D: chinese roerbakgroente met beetje mie en gebakken ei
T: griekse yoghurt
S: 50 min. crosstrainer
Wie ben jij en wat heb je met Laurelientje gedaan?
crap in = crap out
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:47:45 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130182250
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb haar opgegeten... hongerT
pi_130186105
Laatste werkdag zit erop, werd toch een beetje melancholisch aan het eind en nu kan ik niet slapen.
Lijstje:
O appelkoek
T grapefruit
L dubbele boterham roomboter casselerib
D caesar salade
T yoghurt, stuk koek
  Vis een optie? zondag 18 augustus 2013 @ 10:05:31 #7
70532 loveli
N
pi_130189505
Je wilde commentaar op je lijstje? Je O ;(
crap in = crap out
pi_130189541
quote:
6s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:05 schreef loveli het volgende:
Je wilde commentaar op je lijstje? Je O ;(
Die zag ik niet aankomen :)
Vandaag 2 croissantjes en 2 zachtgekookte eitjes als ontbijt. En heb een mooie fles bubbels gehad van verpleegcollega's, lief.
pi_130189580
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook m'n noodgedwongen gezonde periodes! Anders zeker nu ik de 18 nader blijf ik echt niet meer slank }:| .
pi_130189701
Ik ben echt al anderhalve week elke dag precíes even zwaar. :') Wel een mooi gewicht op zich hoor, maar een leuke lijn naar beneden zou ook wel fijn zijn O-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 18 augustus 2013 @ 10:27:02 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_130189814
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:10 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook m'n noodgedwongen gezonde periodes! Anders zeker nu ik de 18 nader blijf ik echt niet meer slank }:| .
Nog vervelender wordt het als je structureel minder moet gaan eten en je met sporten niet alles meerperfect strak krijgt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_130189848
Ik merk ook zeker verschil met een aantal jaar geleden: waar ik toen zonder veel moeite binnen 2 weken weer redelijk op gewicht kwam, doe ik daar nu 2 maanden over. Tegelijk ondervind ik wel steeds meer het belang van sporten en gezond leven, anders houd ik het gewone leven niet meer zo goed vol. Dus adieu iedere dag Karmeliet + vlammetjes :'( .
pi_130190630
Ik ben de 18 over een paar maandjes alweer gepasseerd.. En 2 kilo te zwaar :(.

Maar ik heb zojuist wel 7,5 km hardgelopen en ik bak nu pannekoekjes (zonder graan, ze zijn lekkerder dan gewone pannekoekjes). Van de chocoladepannekoekjes heb ik uitgerekend dat er 750 kcal in het beslag zit, dus als ik nu de pannekoekjes tel, weet ik hoeveel 1 pannekoek bevat.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130193631
Lunch gehad: een omelet van ei & ham, lauwwarme salade van courgette met wat stukjes varkensvlees, bord witlofsalade met zelfgemaaakte mayonaise en mosselen-in-het-zuur (niet zelfgemaakt) en daarnaast hapjes gestoomde makreelfilet, gerookte kipfilet, koude lamsrollade, olijven, zure mosseltjes, kokoskaas (neh), 1 chocoladepannekoekje en espresso toe.

De pannekoekjes zijn ongeveer 50 kcal per stuk. En dan per 4 tot taartjes gestapeld met een beetje roomboter ertussen, maakt taartjes van 240 kcal. Als toetje gaat 1 taartje in 4 stukken, dus een toetje van 60 kcal. Lijkt me netjes voor een verrukkelijk chocoladerooomboteramandelkastangetaartje.

Ook nog banaan/ei-poffertjes gebakken. En nu moet ik vandaag nog gehaktbrood maken (van vark en van lam), sperzieboontjes inmaken en 3 kippen en 1 haan kopen.
En eigenlijk ook nog nieuwe boontjes plukken. Gister de hele dag geplukt, en tuinbonen + doperwten gedopt - ik heb de hele nacht van boontjes gedroomd :').
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zondag 18 augustus 2013 @ 13:12:18 #15
70532 loveli
N
pi_130194055
quote:
7s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:18 schreef sigme het volgende:
pannekoekjes (zonder graan, ze zijn lekkerder dan gewone pannekoekjes
Dat vraagt om een recept.

Leeftijd en minder makkelijk in shape raken is herkenbaar, maar het lukt allemaal nog wel. Of ik heb de lat lager liggen dan in het verleden.
crap in = crap out
pi_130196083
Klinkt allemaal lekker Sigme!

Mijn feestje was zeer geslaagd gister. Zo maar eens gaan afwassen en opruimen en van de cadeautjes genieten O+
pi_130196808
He, ik ben teleurgesteld in Amika omdat ze aan het eind met olivier gaat en niet met jan. :')
pi_130197318
Wut :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:34:34 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130197417
Straks krijg ik ook weer verse groente, ze worden op dit moment geplukt/uit de tuin gehaald.

Kropsla, bieslook, knoflookstengels, peterseliebossen, sperziebonen, wortels, komkommer, courgetten, rode bieten en spitskool
  Vis een optie? zondag 18 augustus 2013 @ 14:37:27 #20
70532 loveli
N
pi_130197528
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:32 schreef V1z0R het volgende:
Wut :?
Amika is een Vlaamse tv-jeugdserie van Studio 100, waarvan het eerste seizoen van 10 november 2008 tot 12 februari 2009 werd uitgezonden op Ketnet, dat de reeks geregeld herneemt. De serie speelt zich af op de manege van de rijke familie De La Fayette, met de witte hengst Amika in de titelrol.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amika_(televisieserie)

De 'ze' in puff's post is vermoedelijk een ander dan Amika :+
crap in = crap out
pi_130197574
Laten we het hopen :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130197954
O uniek, ik ben zo jaloers op jouw liefde voor groente. Voor mij is het nog steeds iets verplichts, en ik kan alles wel indelen van 'best lekker' tot 'echt vies'(witlof), maar het is voor mij nooit zo lekker als witte wijn met snoepjes, chips en een chocoladereep met marsepein of advocaatvulling.
Ik voel me natuurlijk goed als ik gezond gegeten heb, maar de keuze om dat te doen, die motivatie, moet altijd vanuit mijn discipline en verstand komen, het zit nooit als automatische impuls in mijn wezen. Eerst moet ik toch altijd dat "maar het lekkers-dan??!!" gevoel bedwingen.

Net als sporten, ik schreef net al zoiets in het dieet-topic: ik haat sporten nog steeds, maar vind het heerlijk gesport te hebben.
pi_130198092
quote:
17s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:48 schreef Laureline het volgende:
O uniek, ik ben zo jaloers op jouw liefde voor groente. Voor mij is het nog steeds iets verplichts, en ik kan alles wel indelen van 'best lekker' tot 'echt vies'(witlof), maar het is voor mij nooit zo lekker als witte wijn met snoepjes, chips en een chocoladereep met marsepein of advocaatvulling.
Ik voel me natuurlijk goed als ik gezond gegeten heb, maar de keuze om dat te doen, die motivatie, moet altijd vanuit mijn discipline en verstand komen, het zit nooit als automatische impuls in mijn wezen. Eerst moet ik toch altijd dat "maar het lekkers-dan??!!" gevoel bedwingen.

Net als sporten, ik schreef net al zoiets in het dieet-topic: ik haat sporten nog steeds, maar vind het heerlijk gesport te hebben.
Idem dito hier.

Vanmorgen hardgelopen en nu net een aantal dingen voorbereid voor eten voor de komende week. Scheelt weer stressen door de week! En, dan eten we ook zeker weten lekker..
pi_130198093
  Vis een optie? zondag 18 augustus 2013 @ 14:52:48 #25
70532 loveli
N
pi_130198152
Zij heeft een afwasmachine nodig.
crap in = crap out
pi_130198329
Niemand is een vaatwasser nodig :{w
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:08:33 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130198747
Groente...

Ben alleen thuis en heb ik een soep in elkaar geflanst met alle restjes van groente die vandaag op moest
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 29% gewijzigd door uniekhoorn op 18-08-2013 15:37:02 ]
pi_130198822
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:57 schreef V1z0R het volgende:
Niemand is een vaatwasser nodig :{w
Ik wel :6
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:12:07 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130198853
Onze vaatwasser heeft zelfs een naam.... Vaatima :')
pi_130199121
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:10 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik wel :6
:6
pi_130199561
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:12 schreef uniekhoorn het volgende:
:D !
Be someone that makes you happy
pi_130199594
Ik kan je plaatje niet zien uniek!

Lijstje:
O: yoghurt met havermout, lijnzaad, blauwe bessen
T: mini pannenkoekje (echt ieniemienie) en een rijstwafel pindakaas
L: rode rijst (koud) met tomaat, komkommer, paprika, zonnebloempitjes en pepitas met tahin-dressing
T: nectarine
D: kabeljauw in curry met peultjes en courgette en rode rijst
T: stukje pure chocolade

Wilde gaan sporten maar kreeg mijn lenzen niet in... handen niet goed gewassen na het snijden van rode peper :|W . Maar morgen dan ipv vandaag! Zo wel ff uurtje wandelen.
pi_130199626
pi_130199637
quote:
:') :@ :X :D
Ja doei.
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:40:10 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130199845
Nu wel, ow V1 had hem al :P

Nou ja lekker interessant

Lijst
O/L: boterham kaas, boterham xxl puur hagelslag, bak sla met dressing, blikje tonijn en gekookt ei, beker melk, cappuccino
T's 2 handjes vol met bramen, appel, nectarine, 5 kommetjes groentesoep
D: Bloemkool, dikke gegrilde ribkarbonade, paar aardappelkroketjes, augurkjes en zilveruitjes
T: kwark, vla en blauwe bessen
pi_130199931
quote:
:')
pi_130200183
Lekker lijstje Perr!

Mijnes:

O: yoghurt met appel en beetje havermout, cracker pindakaas, grapefruitsap
T: koffie verkeerd
L: meergranenbroodje met karige hoeveelheid tonijnsalade en rucola :')
T: bakje chips en 200 gr cherrytomaatjes
S: uurtje hometrainer
D: linzen met tomaat, komkommer en twee gekookte eitjes
T: ?

Gister de allerlekkerste taart/cake ooit op :9 chocolade/cacao cake met stukjes biscuit erin. Zo lekker! Zo ff recept zoeken :)
pi_130200892
Lijstje:
S: half uur rennen
L: salade met tomaat, avocado en garnalen
T: boterham ham, boterham pindakaas, yoghurt
D: bruine bonen met uitgebakken bacon, rauwe en gebakken uien, gebakken paprika

Ik zie er wel alweer prima slank uit, en voel me ook fit. Maar de weegschaal zegt dat ik zwaarder ben dan ik me voel :? . Het extra gewicht zal zich wel ergens schuilhouden, of is misschien heel gelijkmatig verdeeld?
pi_130202137
Meer spieren dan eerst?
pi_130203378
Ik heb een beetje een 'meh'-dag. Ben moe en heb hoofdpijn en nu ben ik het binnen zitten zat. Wil eigenlijk hardlopen vanavond, maar vraag me dus af of dat me goed gaat doen of dat ik alleen maar meer koppijn ga krijgen. :')

Ongeïnspireerd lijstje

O: 1 boterham cervelaat, half beschuitje kaas
L: 2 boterhammen hagelslag, glas limo
D: vissticks, aardappeltjes en groente uit de oven + komkommersalade

Vanavond nog maar wat yoghurt met fruit oder so.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130203857
hier ook een lijstje:

B: buik- en beenspieroefeningetjes 15 minuutjes, toen wonnen de douche & de trek
O/L: het standaard kwark ontbijt :D, alleen nu om 11:00
T: boterham pindakaas
T: 200 gram worteltjes
T: rijstwafel pindakaas
S: half uurtje hardlopen, dik zweten want de zon scheen flink op mijn bolletje en daar werd ik een beetje naar van, dus nu nog maar wat
T: worteltjes en water
D: eten bij vrienden die risotto maken, ik hoop dat er een lekkere salade bij zit :)
pi_130203885
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:50 schreef Nallie het volgende:
Lekker lijstje Perr!

Mijnes:

O: yoghurt met appel en beetje havermout, cracker pindakaas, grapefruitsap
L: meergranenbroodje met karige hoeveelheid tonijnsalade en rucola :')
T: bakje chips en 200 gr cherrytomaatjes
S: uurtje hometrainer
D: linzen met tomaat, komkommer en twee gekookte eitjes
T: ?

Gister de allerlekkerste taart/cake ooit op :9 chocolade/cacao cake met stukjes biscuit erin. Zo lekker! Zo ff recept zoeken :)
Wat een nette O! ;)
pi_130204915
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:19 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat een nette O! ;)
Ja, er waren gelukkig veel gezonde opties en dat leek me wel zo slim gezien buikissues dankzij kater :')

Goed bezig met t sporten jij!
pi_130205654
O 2 crossaintjes, 2 zachtgekookte eitjes
L dubbele boterham casselerib
T 3 kaakjes
D glaasje witte wijn, mosselen, baguette met kruidenboter
T halfvolle yoghurt met blauwe bessen

Te weinig O + L daarom de koekjes gaan snaaien.
pi_130205932
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:19 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat een nette O! ;)
Hey, dat is (Op de havermout en cracker na) mijn standaard-O!
pi_130206042
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 16:37 schreef Nallie het volgende:
Meer spieren dan eerst?
Nee, ik ben nooit zo gespierd. Die extra kilo's zullen, als ik sigme lees die ook de 18 nadert, wel een typisch jongedamesding zijn.

10 jaar geleden zat ik met een beeldschone slanke collega me tegoed te doen aan broodjes kroket. Terwijl wij drie lepeltjes suiker in de koffie strooiden zei de oude, dikke collega die tegenover ons aan het tafeltje zat grimmig: "Wacht maar, na jullie 30e komt er elk jaar een kilo bij!" :')
pi_130206091
dubbel
pi_130206487
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat vraagt om een recept.

Leeftijd en minder makkelijk in shape raken is herkenbaar, maar het lukt allemaal nog wel. Of ik heb de lat lager liggen dan in het verleden.
Gewoonlijk doe ik alles op de gok en uit de losse pols, maar vandaag met weegschaal dus ik heb een redelijk idee van de ingredienten.

50gr kastanjemeel
50gr amandelmeel
50gr cacao
150gr geprakte banaan
2 eieren

mengen, aanlengen met water tot het beslag mooi loopt, kwartiertje laten staan, doorroeren, dan moet er meestal nog wat water bij.

niet te grote pannekoekjes bakken (1 sjulepel) op matig vuur in een goede pannekoekenkoekepan.
eventueel met een klein beetje boter.
als de bovenkant goed droog is voorzichtig keren met een platte spatel / pannekoekenmes
ander kant kort bakken

Ik heb ze ook wel gebakken zonder banaan & cacao, dan zijn ze ook taai genoeg om op te rollen. Ik heb ze belegd met gerookte zalm en dan oprollen. Prima meeneenmvoer voor lange autoritten. Naar Spanje bijvoorbeeld. Die chocoladevariant ook trouwens, en de banaaneipoffertjes waren ook goed. Alles kan goed ingevroren worden, ideaal.
pi_130207401
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Gewoonlijk doe ik alles op de gok en uit de losse pols, maar vandaag met weegschaal dus ik heb een redelijk idee van de ingredienten.

50gr kastanjemeel
50gr amandelmeel
50gr cacao
150gr geprakte banaan
2 eieren

mengen, aanlengen met water tot het beslag mooi loopt, kwartiertje laten staan, doorroeren, dan moet er meestal nog wat water bij.

niet te grote pannekoekjes bakken (1 sjulepel) op matig vuur in een goede pannekoekenkoekepan.
als de bovenkant goed droog is voorzichtig keren met een platte spatel / pannekoekenmes
ander kant kort bakken

Ik heb ze ook wel gebakken zonder banaan & cacao, dan zijn ze ook taai genoeg om op te rollen. Ik heb ze belegd met gerookte zalm en dan oprollen. Prima meeneenmvoer voor lange autoritten. Naar Spanje bijvoorbeeld. Die chocoladevariant ook trouwens, en de banaaneipoffertjes waren ook goed. Alles kan goed ingevroren worden, ideaal.
*Onthoudt! :9
pi_130207824
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:24 schreef Laureline het volgende:
10 jaar geleden zat ik met een beeldschone slanke collega me tegoed te doen aan broodjes kroket. Terwijl wij drie lepeltjes suiker in de koffie strooiden zei de oude, dikke collega die tegenover ons aan het tafeltje zat grimmig: "Wacht maar, na jullie 30e komt er elk jaar een kilo bij!" :')
_O- O+
pi_130208579
Zo'n 15 jaar riep iemand "Tering, wat een benen!" flikkerde vervolgens (dronken :') ) van z'n fiets en riep "Maar over 10 jaar ben je dik!"
pi_130208974
Leuk vind ik dat altijd! Laatst liep ik ook op straat, toen een tegemoetkomende meneer tijdens het passeren tegen mij zei: "Mooie benen hoor B-) ." Waarom ik daar dan van geniet, terwijl ik me enorm op mijn feministische pik getrapt voel als hier in NWS weer een stelletje pubers beweert dat de crisis is gekomen "omdat de vrouwtjes ook zonodig moeten werken", weet ik ook niet }:| .
pi_130210932
Aarrggggh, mijn kat heeft wéér een muis gevangen. Leuk speeltje.
pi_130212571
quote:
8s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:29 schreef Goodbye het volgende:
Aarrggggh, mijn kat heeft wéér een muis gevangen. Leuk speeltje.
Krijg jij dan het karkas gepresenteerd?

Hoe is het met de meh? Nog wezen hardlopen?
pi_130212702
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:20 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hey, dat is (Op de havermout en cracker na) mijn standaard-O!
Nette O dan! :P

Mijn O is al bijna een jaar hetzelfde, blijft lekker, maar een beetje saaiig wordt het wel.
pi_130212938
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:57 schreef anna82 het volgende:

[..]

Krijg jij dan het karkas gepresenteerd?

Hoe is het met de meh? Nog wezen hardlopen?
Er ligt hier een nog helemaal intact muisje. Alleen van binnen zal het wel allemaal mis zijn, want het ligt nu doodstil. ;( Mevrouw kat is alweer buiten, want dit ding beweegt niet meer en is dus saaaaaai :{w

Niet meer wezen hardlopen, morgen weer buiten een 5km rondje doen. :Y
pi_130213002
Ik eet bijna elke ochtend yoghurt of kwark met muesli, ik miste dat echt op vakantie, ook al heb ik het nog zeker een keer of zes gegeten _O- . Zat ik in m'n luxe hotel op het bed te ontbijten direct vanuit de yoghurtbeker. :') :D
pi_130213051
Eerste restaurantje in Groningen is een feit, koffie berenburg :9.

Dadelijk even rondje wandelen en vroeg het bed in... moe. Gister ook weer een te gezellig avondje in Nimma. Nu gaan we echt niet meer terug naar ons huisje daar... :'(.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130213366
Ja hoi.

Ik heb net mijn eerste Halve Marathon OOIT gelopen 8-)
Ja doei.
pi_130213392
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi.

Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut?!

Wat goed man! *O* _O_ *O*
pi_130213489
De maan en sterren stonden allemaal in de juiste lijn. 8-) O+
Ja doei.
pi_130213520
Heeft er iemand een runners high?
pi_130213559
Geebee! Wat goed dat je ondanks de meh toch bent gaan lopen O+

Mo! :o *O* feli _O_
pi_130213798
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:15 schreef An24 het volgende:
Geebee! Wat goed dat je ondanks de meh toch bent gaan lopen O+

Mo! :o *O* feli _O_
Eh, ik ga morgen dus! :') :@
pi_130213834
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Eh, ik ga morgen dus! :') :@
Ohw sorry, ik las verkeerd :@ :*
pi_130213986
Ik wilde ook een prestatie posten, maar door Mo valt hij een beetje in het niets. Omdat ik toch trots ben, doe ik het toch O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, veel blauwe plekken ja. poses oefenen en een Ehlers Danlos huid is een slechte combi :')
  zondag 18 augustus 2013 @ 21:26:57 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130214247
Mo, heldin!

An O+
  zondag 18 augustus 2013 @ 21:28:04 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130214318
Xali, berenburg :D

Gb, ren ze morgen.
Trusten
pi_130214329
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:22 schreef An24 het volgende:
Ik wilde ook een prestatie posten, maar door Mo valt hij een beetje in het niets. Omdat ik toch trots ben, doe ik het toch O+

SPOILER
En ja, veel blauwe plekken ja. poses oefenen en een Ehlers Danlos huid is een slechte combi :')
^O^
pi_130215633
Wilde eens weten of dat lekker was Uniek!... dat berenburg. Reeds ons nieuwe thuis ( kroeg) gevonden! Belgisch bier :9
pi_130215998
Mo & An _O_
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:33:56 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130217954
Dayumn halve marathon :o _O_ rsepcts! :+

An's yoga volgen is leuk O+

Anna, ik was gisteren vroeg op pad vanwege werkdingetje! Ben nu knettergaar maar wel accomplished :+ Typ veelal wel als een derpderp (tegen vriendje op whatsapp: 'dorp' --> 'sorp*' --> 'meh :') soep*').

[ Bericht 30% gewijzigd door MariaEtcetera op 18-08-2013 22:54:52 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130218382
Oma was blij met de sjalotten, met oom nog even studio sport gekeken daar en koffie gedronken met oma en tante.
Volgens mij heb ik best een leuke familie :@
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 19:42 schreef Brocco_Li het volgende:
Zo'n 15 jaar riep iemand "Tering, wat een benen!" flikkerde vervolgens (dronken :') ) van z'n fiets en riep "Maar over 10 jaar ben je dik!"
15jr?! Gast was wel volhoudend dan :P (en constant beschonken)

[ Bericht 7% gewijzigd door V1z0R op 18-08-2013 22:46:22 ]
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:48:58 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130218848
Fijn V1zmans :Y
pi_130218930
quote:
Ja hoi.

Geweldig! Oja, ik lag van de week nog in een deuk om jouw foto in ' Celebs onflatteus op de kiek' ("en natuurlijk onze eigen celeb moblo..." _O- ) Dat je die durfde te posten :o Jij bent echt zo ijdel als een vent :7 .
pi_130218956
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Fijn V1zmans :Y
Jij ook! :Y

Al zou ik huiverig zijn bij knuffels en zoenen van klanten :@ Laat staan iemand die me aan d'r zoon zou willen koppelen :D
pi_130219164
"Leuke kerel ben je! *smooch*"
"Dit is m'n zoon, interesse?!"

:@
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:56:36 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130219268
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jij ook! :Y

Al zou ik huiverig zijn bij knuffels en zoenen van klanten :@ Laat staan iemand die me aan d'r zoon zou willen koppelen :D
Haha ja het moet een beetje bij het moment / de setting passen :+ Bedrijf waar ik werk is ook wat apart natuurlijk :D Bij de meeste mensen vind ik het leuk, omdat ze gewoon heel hartelijk zijn :Y

quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:54 schreef V1z0R het volgende:
"Leuke kerel ben je! *smooch*"
"Dit is m'n zoon, interesse?!"

:@
lolol :D
pi_130220176
Ook deels cultuurverschil natuurlijk. Na avond bij Co heb ik Co, Anna, Perr en Nallie zoenen gegeven bij afscheid. Hier ken ik lui al 20jr en dan is het een welgemeende "Joh! Later!"...
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:25:06 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130220706
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:14 schreef V1z0R het volgende:
Ook deels cultuurverschil natuurlijk. Na avond bij Co heb ik Co, Anna, Perr en Nallie zoenen gegeven bij afscheid. Hier ken ik lui al 20jr en dan is het een welgemeende "Joh! Later!"...
Zelf ben ik meestal meer van het knuffelen, mede omdat ik een hekel heb aan luchtkusjes (heb ik van mn oma, 'het moeten wel ECHTE pakkerds zijn!" :+ ), maar liefst wil ik natuurlijk alleen een pakkerd / knuffel van mensen die oprecht hartelijk zijn zonder bijbedoelingen :P

Maar goed, nu slapen :+
pi_130221330
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:14 schreef V1z0R het volgende:
Ook een kwestie van 'kansen moet je grijpen' natuurlijk :)
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:41:22 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130221366
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:40 schreef anna82 het volgende:

[..]

Rrrrrrrrrr :7

Bedtijd! Morgen vrij O+
pi_130222462
quote:
Haar andere filmpjes zijn ook zo raar..
Worry is a misuse of imagination
pi_130223272
quote:
14s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:50 schreef Laureline het volgende:

[..]

Geweldig! Oja, ik lag van de week nog in een deuk om jouw foto in ' Celebs onflatteus op de kiek' ("en natuurlijk onze eigen celeb moblo..." _O- ) Dat je die durfde te posten :o Jij bent echt zo ijdel als een vent :7 .
Ja, die had ik elders gepost, en Godtje nam 'm meteen mee naar SHO :') kon er wel om lachen. En ach, ik ben vaker oncharmant dan charmant! :P
Ja doei.
pi_130226475
Mo _O_ gewoon een halve marathon man, koningin!

Morning O+ bewolkt :(

Planning!
T: twee rijstwafel pindakaas
B: 5,5 km wandelen
O: biogarde met havermout, lijnzaad, bosbessen
T: handje noten & rozijnen
S: 30 min fitness interval training
L: hard wit broodje ham en rauwkost, salade met gekookt ei, tomaat, komkommer
T: banaan
D: kip uit de oven, ratatouille, salade met bietjes

[ Bericht 5% gewijzigd door Perruche op 19-08-2013 14:04:20 ]
pi_130226479
quote:
Ja hoi.

_O_ ik ben zo fier op je!! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130226542
O+ tof, allen! En de beentjes voelen goed! Goed teken... :) Dit had ik een paar jaar geleden niet kunnen denken :o :N
Ja doei.
pi_130226549
Patser ;) ^O^
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:40 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dat ook :7
pi_130227119
Mogge!
Mo, wat ontzettend goed! *O*

Ontbijt: brood met vruchtenhageltjes :9
pi_130227315
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
O+ tof, allen! En de beentjes voelen goed! Goed teken... :) Dit had ik een paar jaar geleden niet kunnen denken :o :N
Bizar is dat he?! Geniet maar van de goed voelende benen O+
pi_130227597
Goed mo! Lekker bezig jij!

Hier vandaag maandag even geen weegdag, vorige week en afgelopen weekend was raar. Vandaag weer proberen normaal te doen. Net even bij de lidl om de hoek wezen winkelen. Wat een verrijking O+. Veel boodschappen voor bijna niets. Dus lekker een bult met groente me, genoeg voor de rest van de week. Dadelijk bij de appie de ontbrekende boodschappen halen en straks even zoeken naar een winkel voor mijn glutenvrije bakshizzle. Kan ik deze week lekker uitproberen :9
pi_130228405
Mo! Supergoed man :D

Vrijdag bij m'n ouders weer eens gewogen en iets van een halve kilo minder dan de vorige keer daar. Prima dus :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Nallie op 19-08-2013 10:44:52 ]
pi_130229284
Zit ik hier te verkondigen dat ik weer even mijn best ga doen. Heb ik na de boodschappen de koelkast schoongemaakt en de hele keuken opgeruimd... een bedenk ik me nu dat ik de hele dag nog niets had gegeten....normaal doe ik niets zonder ontbijt maar we hadden niets :') dus nu is mijn o een plak kaas en wat knoflookolijven.
  Vis een optie? maandag 19 augustus 2013 @ 11:09:38 #94
70532 loveli
N
pi_130229491
Ontbijt skippen is niet per definitie ongezond. Uit studies blijkt dat mensen die ontbijten minder dik worden, maar ik ben heel benieuwd of dat aan het ontbijt zelf ligt of aan de levensstijl/regelmaat van mensen die niet ontbijten. In principe heb je genoeg reserves om zo nu en dan wat later te eten.
crap in = crap out
pi_130229672
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:09 schreef loveli het volgende:
Ontbijt skippen is niet per definitie ongezond. Uit studies blijkt dat mensen die ontbijten minder dik worden, maar ik ben heel benieuwd of dat aan het ontbijt zelf ligt of aan de levensstijl/regelmaat van mensen die niet ontbijten. In principe heb je genoeg reserves om zo nu en dan wat later te eten.
Intermittend fasting studies zeggen ook weer wat anders. Gewoon lekker uitzoeken waar je je het beste bij voelt. Zo'n studie over smorgen niet ontbijten en overdag gaan snaaien heeft met wilskracht te maken. Je hersenen houden je voor de gek dat je suiker nodig hebt, terwijl je gewoon voedingsstoffen moet nemen. Leren je eigen signalen serieus te nemen denk ik dan.
pi_130229781
Ik ontbijt altijd. Maar nu kreeg ik niet eens honger totdat ik klaar was en ef ging zitten... Nu blijf ik echter honger houden :').
  Vis een optie? maandag 19 augustus 2013 @ 11:23:28 #97
70532 loveli
N
pi_130229852
De signalen die m'n lichaam geeft kloppen niet als ik slecht eet :')
crap in = crap out
pi_130229892
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:23 schreef loveli het volgende:
Daarna wel, maar ervoor kloppen ze niet inderdaad. Er lag een bijna lege zak winegums op tafel. Nu issie helemaal leeg.
pi_130230051
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:23 schreef loveli het volgende:
:+ signalen versus blijven nadenken dan :+
  Vis een optie? maandag 19 augustus 2013 @ 11:38:12 #100
70532 loveli
N
pi_130230343
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:31 schreef An24 het volgende:
:+ signalen versus blijven nadenken dan :+
Gaat echt om periodes, niet de momenten. Clean eten = geen bodemdrang, niet clean eten = eat all the crap!! Op het moment eet ik clean genoeg om nog na te kunnen denken, maar in andere periodes werkt pinpas doorknippen/dwangbuis beter dan nadenken :+
crap in = crap out
pi_130230735
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Gaat echt om periodes, niet de momenten. Clean eten = geen bodemdrang, niet clean eten = eat all the crap!! Op het moment eet ik clean genoeg om nog na te kunnen denken, maar in andere periodes werkt pinpas doorknippen/dwangbuis beter dan nadenken :+
Hou het bij mij maar op de dwangbuis. 8-) Ik heb nu maar weer bakjes gekocht voor in de vriezer waar ik voer in kan stoppen voor als ik tot laat werk.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_130231326
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja heb ik ook wel hoor. Dan maakt het ineens niet meer uit...
pi_130231388
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:40 schreef sigme het volgende:

[..]

50gr kastanjemeel
50gr amandelmeel
50gr cacao
150gr geprakte banaan
2 eieren

ander kant kort bakken

Ze zijn lekker :Y :9
  maandag 19 augustus 2013 @ 12:12:50 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130231615
Uitgeslapen als een Baas :7 :')

Mijn nieuwe Hairy Dieters boek is binnen, ben benieuwd! *O* Leuk :9
pi_130231654
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ben ook wel benieuwd :)
pi_130232634
quote:

Is dat van de Hairy Bikers? :D Ik heb een Engels kookboek van ze, maar als je dat eten klaarmaakt heb je ook wel een Hairy Dieters boek nodig :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130233127
quote:
De mijne ook ! O+ *O*
Ja doei.
  maandag 19 augustus 2013 @ 12:59:40 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130233266
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dat van de Hairy Bikers? :D Ik heb een Engels kookboek van ze, maar als je dat eten klaarmaakt heb je ook wel een Hairy Dieters boek nodig :7
Jaaa :D Ze hebben nu twee Dieters boeken, in de eerste stonden echt wel lekkere dingen :9 :Y)

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

De mijne ook ! O+ *O*
Woei! :D Keep me posted als je dingen probeert! En hoera trouwens voor prima-voelende-beentjes, jij sporty spice :7
pi_130233453
Thansk! En likewise! Heb mezelf voorgenomen om, in de queeste om uit mijn eet-dip te komen, elke week 1 á 2 nieuwe dingen uit te proberen uit mijn kookboeken, en dan vooral deze en Ainsley's Low Fat Meals in Minutes :) Dus dat moet goed komen. Staan echt superlekkere dingen in :9 en ook voor als ik straks minimaal 3 doordeweekse dagen naar m'n 'werk' ben staan er lekkere/leuke dingen in. Ga denk ik op de zondagen wat wraps maken, en even testen of ik die in kan vriezen (helemaal klaargemaakt) zonder dat ze te ranzig worden :')
Ja doei.
pi_130233527
Ik zie het alweer, die boeken wil ik ook _O- Heb er al wel een aantal van Ainsley, ook briljant en vaak erg lekker :9
pi_130234047
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
Thansk! En likewise! Heb mezelf voorgenomen om, in de queeste om uit mijn eet-dip te komen, elke week 1 á 2 nieuwe dingen uit te proberen uit mijn kookboeken, en dan vooral deze en Ainsley's Low Fat Meals in Minutes :) Dus dat moet goed komen. Staan echt superlekkere dingen in :9 en ook voor als ik straks minimaal 3 doordeweekse dagen naar m'n 'werk' ben staan er lekkere/leuke dingen in. Ga denk ik op de zondagen wat wraps maken, en even testen of ik die in kan vriezen (helemaal klaargemaakt) zonder dat ze te ranzig worden :')
Ik heb gister een aantal dingen gekookt, zodat ik deze week minder energie moet stoppen in het avondeten 'savonds. Gister een quiche gemaakt, die hoeft alleen nog maar 20 minuten in de oven. Verder verse pesto gemaakt voor pasta met pesto en courgette. Dit scheelt al 2 dagen werk, wat zo fijn is!
pi_130234282
:Y fijn is dat. Ik heb vorige week een hele grote pan basis voor pastasaus (tomaten/paprika/rode peper/ui) gemaakt, en daar liggen nu nog 4 zakken van in de vriezer. Ontdooien, beetje room erbij, pasta en spekjes erbij en klaar! Binnenkort weer even een voorraad lasagnebladen en -saus maken bijvoorbeeld ook.

Zelfde voor hutspot en pindasaus enzo :+ En ben nog op zoek naar meer lekkere invriesbare dingen, ook voor overdag.
Ja doei.
pi_130234333
pi_130237225
ik zie het ff niet meer zitten workwise :')
  Vis een optie? maandag 19 augustus 2013 @ 15:11:05 #115
70532 loveli
N
pi_130238310
Te veel werk op je bord of de aard van je werk?
crap in = crap out
pi_130238881
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:11 schreef loveli het volgende:
Te veel werk op je bord of de aard van je werk?
Algemeen :') bweh./
pi_130240065
De dag is bijna voorbij Per! Of gaat het verder dan 'vandaag geen zin'?

Weeklijstje
Maandag: biefstukje met salsa, gekookte aardappeltjes, salade
Dinsdag: curry met rundvleesreepjes en rijst
Woensdag: pasta bolognese
Donderdag: wraps met gehakt, bonen en jalapenos
Vrijdag: weten we nog niet
pi_130240182
Ja morgen is het vast beter Puffsels!
pi_130240378
Vanavond sporten een optie om de bleh eruit te zweten?

Daglijst:

O: wat sneedjes (zijn niet zo groot!) volkorenbrood met garlic sausage
T: 1 sneedje brood met garlic sausage
L: 3 eieren (scrambled), half bakje champignons, wat baconblokjes uitgebakken (inspired door de Hairy Bikers), mok melk
T: wat gekookte kip
T: smoothie
S: rondje rustig hardlopen / herstelrondje
D: pasta met pittige tomaten/paprikasaus met wat spekjes en kaas

Weeklijst hier:

Ma: pasta met pittige tomaten/paprikasaus met wat spekjes en kaas
Di: halve kip met aardappeltjes
Wo: Risotto met pompoen
Do: avondeten in D'chem; of eetcafé, of schoonpaps kookt
Vr: Indische Rijsttafel @ Batavia in Arnhem O+ samen met schoonpaps en zijn vriendin
Za: Wokken @ DH met mijn ouders en zusje + haar nieuwe vriendje
Zo: BBQ met hele familie in Den Haag
Ma: waarschijnlijk iets van een pastasalade ofzo, zijn dan de halve dag op de boot op weg naar huis :)
Ja doei.
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:19:22 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130240743
Wat een heelrijke weekplanning Mo... *O*
Voel je al wat beter in je mooie velletje?

Perr, what's up? Toe aan vakantie?

Heb nu een stukje chocolade.
Straks eten wij zeer verse sperziebonen, 2 soorten apart gekookt even aan schoonpa laten weten welke het lekkerst is.
Met daarbijn zeer verse kropslasalade met verse kruiden, olie, suiker, azijn, ui, gekookt ei,augurk etc. gebakken aardappelen uit de oven, elk een gegrilde schelvis met citroen, dille e.d.
pi_130240933
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond sporten een optie om de bleh eruit te zweten?

Daglijst:

Nou, heb als ik vandaag thuiskom al 45 minuten gefitnessed en 10 km gewandeld dus dan vind ik het wel genoeg ;)

@ uniek ik denk het ja, en gewoon soms he je van die dagen dat het niet zo lekker gaat, vooral als het maandag is!
pi_130241965
Nou, nog 6 weken en dan mag ik me Koos noemen :+
pi_130242205
Ik doe ff een update in het kader van WOG
T: 2 rijstwafel pindakaas
O: biogarde (250 ml) met blauwe bessen, havermout, lijnzaad
T: hand hazelnoten/rozijnen
S: 45 minuten interval training
L: hard broodje ham, sla met tomaat/komkommer/ei/olijfolie
T: 2 blokjes pure chocolade, banaan
D: kip, ratatouille, salade
  Vis een optie? maandag 19 augustus 2013 @ 17:09:42 #124
70532 loveli
N
pi_130242387
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:54 schreef V1z0R het volgende:
Wut?! Balen!
(of begrijp ik het niet goed?)
crap in = crap out
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:10:32 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130242411
quote:
Koos Werkloos? :o O rly?
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:12:26 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130242471
V1 :{
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:13:14 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130242495
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:02 schreef Perruche het volgende:
Ik doe ff een update in het kader van WOG
T: 2 rijstwafel pindakaas
O: biogarde (250 ml) met blauwe bessen, havermout, lijnzaad
T: hand hazelnoten/rozijnen
S: 45 minuten interval training
L: hard broodje ham, sla met tomaat/komkommer/ei/olijfolie
T: 2 blokjes pure chocolade, banaan
D: kip, ratatouille, salade
Vind hem mooi en lekker :9
pi_130242645
quote:
Ow. Da's niet zo mooi.

Al wat nieuws op het oog?
pi_130242797
V1z, whut??? Balen zeg!

En voor Mo *O* _O_ *O* Wat een superprestatie, een halve marathon!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130242900
Mooie lijstjes Mo en Perr!

Ik zit alvast in mijn sportkleding, zo naar de sportschool als m'n vriend thuiskomt.

Lijstje

O: kwark met mango en muesli
T: appel, 2 rijstwafels pindakaas
L: 2 boterhammen Philadelphia, salade tomaat/komkommer/feta/olijven
T: boterham banaan met een beetje hagelslag (bananasplit op brood :+)
S: hardlopen + KT
D: ? - een curry of aardappeltjes + groente oid.
pi_130243036
Gekookte kip is omgetoverd in een kom kippensoep, met wat bleekselderij en wortelen die op moesten voor we naar NL gingen. :9

En thanks! O+ Zo blij! nog steeds!
Ja doei.
pi_130243177
Jeetje balen V1 :(

Lekker actief Perr, ga je lopen naar werk? Ik ga zo bootcampen. M'n motivatie is non existent :')
pi_130243191
quote:
Da's erg kut in deze stad -O-
pi_130243206
En Vaaiz! Da's kut! :(
Ja doei.
pi_130243239
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
Do: avondeten in D'chem; of eetcafé, of schoonpaps kookt
Vr: Indische Rijsttafel @ Batavia in Arnhem samen met schoonpaps en zijn vriendin
Za: Wokken @ DH met mijn ouders en zusje + haar nieuwe vriendje
Zo: BBQ met hele familie in Den Haag
Leuk uit-eten-weekend voor de boeg :9 *O*
Hebben jullie schoonpaps' vriendin al ontmoet?
pi_130243253
Viz, watskeburt?

Ik ben mega-stijf maar straks ook aan de bootycamp, ben benieuwd! :)
pi_130243261
Nope! Dat gaat vrijdag dus gebeuren :o
Hij vroeg gisteren nog of we het echt wel leuk vonden O+ :P
Ja doei.
pi_130243282
En nog even bewondering voor Mo, echt super goed!!
pi_130243330
Wat leuk voor je schoonvader dat hij een vriendin heeft, Mo! :)

Viz, komp goed :*
pi_130243369
Per, hoop dat het morgen over is. Werkmeh is nooit leuk.

Vaiz: hoe dat nu ineens? Zag je het aankomen? Wel kl*te -O-

En ik zie mooie lijstjes voorbij komen ^O^

De mijne is balansdagje, want ik heb het hele weekend lekker veel en fout gegeten.

Late O om half twaalf: sigmes chocolade-banaan pannekoekjes, vier stuks met wat boter en ahorn siroop
S: een uur yoga
Late L om drie uur: salade van zalm, spinazie, komkommer, gemengde sla en dille-honing dressing
T: thee en pure chocolade
D: bloemkool, aardappelen en appelmoes. En wat kaas.
pi_130243395
Ik ben bezig met een tekstje schrijven voor m'n linkedin summary, best lastig nog, vind het vrij snel 'kijkmijeensgoedzijn' overkomen :')
pi_130243399
Ja, vonden wij ook O+ zo fijn dat hij iemand heeft (weer) om dingen mee te doen. Zij heeft ook haar man verloren en ze zitten dus wat dat betreft ook 'op één lijn', om het zo maar te zeggen. Fijn idee, en ben erg benieuwd naar haar! Maar hem kennende zit dat wel goed :P
Ja doei.
pi_130243451
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, vonden wij ook O+ zo fijn dat hij iemand heeft (weer) om dingen mee te doen. Zij heeft ook haar man verloren en ze zitten dus wat dat betreft ook 'op één lijn', om het zo maar te zeggen. Fijn idee, en ben erg benieuwd naar haar! Maar hem kennende zit dat wel goed :P
Leuk hoor Mo. Dat wordt vast een tof weekend!

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 19-08-2013 17:53:58 ]
pi_130243504
En het nieuwe vriendje van m'n zusje kennen we ook nog niet.

Nou ja, hij zit wel in een :r whatsappgroep :r die ze hebben aangemaakt, waar nu het hele gezin schaap in zit.... :')_! als het een tijdje stil/doodgebloed is dan verwijder ik me maar weer uit die groep. Wat een onzin. Maargoed, dat terzijde.

Dus het is een weekend vol nieuwe ontmoetingen! :+
Ja doei.
pi_130243544
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
Nope! Dat gaat vrijdag dus gebeuren :o
Hij vroeg gisteren nog of we het echt wel leuk vonden O+ :P
Natuurlijk vinden jullie het leuk! Zo fijn als hij weer gelukkiger is. En natuurlijk is het schoonmams niet, maar dat hoeft ook helemaal niet en zo zien jullie (en hij) dat vast ook.
pi_130243591
Whatsapp is de duivel -O-
pi_130243611
Vaiz, dat suckt! Heb je al iets anders op het oog?

Mo, fijn voor je schoonpa :Y En voor zijn vriendin ook :)

Perr, hopelijk ziet het er morgen weer wat rooskleuriger uit.

Maria, klinkt heel geslaagd allemaal! Zou je wel eens willen zien tijdens zo'n event :)

Oh, en Mo & An: goed bezig *O*
pi_130243651
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Whatsapp is de duivel -O-
Ik gebruik het echt nooit :') Nou ja, soms een berichtje naar m'n moeder 'Zet skype's aan', of even snel een berichtje naar Mr.Mo ofzo als ik huiswaarts kom van de uni/training en hij dan alvast met eten kan beginnen, gewoon als een sms-systeem dus, en niet met al die gesprekken waar ik niet op zit te wachten :') Ineens gewoon 40 berichten op een dag ofzo, over NIETS :')
Ja doei.
pi_130243682
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:50 schreef motorbloempje het volgende:

Ik gebruik het echt nooit :') Nou ja, soms een berichtje naar m'n moeder 'Zet skype's aan', of even snel een berichtje naar Mr.Mo ofzo als ik huiswaarts kom van de uni/training en hij dan alvast met eten kan beginnen, gewoon als een sms-systeem dus, en niet met al die gesprekken waar ik niet op zit te wachten :') Ineens gewoon 40 berichten op een dag ofzo, over NIETS :')
Mijn neefjes doen niets anders dan continue berichtjes lezen en versturen (zijn 18 en 19).

En op de sportschool hoor je ook héél vaak dat whatsappgeluidje en ik word er agressief van.
pi_130243704
Uit de OP:

quote:
maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder..
Je kan vet niet in spieren veranderen. :) Maar het idee is leuk. Gewicht in spieren neemt minder ruimte in dan gewicht in vet.
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:54:24 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130243772
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vaiz, dat suckt! Heb je al iets anders op het oog?

Mo, fijn voor je schoonpa :Y En voor zijn vriendin ook :)

Perr, hopelijk ziet het er morgen weer wat rooskleuriger uit.

Maria, klinkt heel geslaagd allemaal! Zou je wel eens willen zien tijdens zo'n event :)

Oh, en Mo & An: goed bezig *O*
Ik app je wel effe een foto van mij met twee klanten :+ Krijg je een idee! Maar misschien kan ik je wel uitnodigen voor een volgend event, als je wilt! :Y O+
pi_130243787
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn neefjes doen niets anders dan continue berichtjes lezen en versturen (zijn 18 en 19).

En op de sportschool hoor je ook héél vaak dat whatsappgeluidje en ik word er agressief van.
Bij mijn sportschool mag je je telefoon niet meenemen in de sportzaal O+.
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:55:05 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130243801
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben bezig met een tekstje schrijven voor m'n linkedin summary, best lastig nog, vind het vrij snel 'kijkmijeensgoedzijn' overkomen :')
Ben wel benieuwd, vast minder erg dan je denkt! :Y Je mag me toevoegen als je dat leuk vindt :+
pi_130243852
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik app je wel effe een foto van mij met twee klanten :+ Krijg je een idee! Maar misschien kan ik je wel uitnodigen voor een volgend event, als je wilt! :Y O+
Oh! Dat is wel gaaf :D Afhankelijk van het onderwerp kan ik het dan misschien ook nog onder professionalisering boeken :s)

Moet mijn telefoon even gaan opgraven, die ligt weer eens te slingeren.

Ik vind whatsapp trouwens ideaal! Vooral voor de fotootjes enzo :Y Als er mensen zo continu mee bezig zijn dan ligt dat meer aan de mensen dan aan whatsapp. En ik zit ook in een groepsgesprek met Maria en Vaiz, dan blijf je ook een beetje op de hoogte als je elkaar op andere manieren even wat minder ziet/spreekt.
pi_130243878
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd, vast minder erg dan je denkt! :Y Je mag me toevoegen als je dat leuk vindt :+
Heb 'm nu even naar m'n zus gemaild ter controle :P. Wil wel even wat feedback voor ik het de lucht in slinger!

En ja, vind ik leuk :7.
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:01:33 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130244000
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heb 'm nu even naar m'n zus gemaild ter controle :P. Wil wel even wat feedback voor ik het de lucht in slinger!

En ja, vind ik leuk :7.
*like* :D

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh! Dat is wel gaaf :D Afhankelijk van het onderwerp kan ik het dan misschien ook nog onder professionalisering boeken :s)

Moet mijn telefoon even gaan opgraven, die ligt weer eens te slingeren.

Ik vind whatsapp trouwens ideaal! Vooral voor de fotootjes enzo :Y Als er mensen zo continu mee bezig zijn dan ligt dat meer aan de mensen dan aan whatsapp. En ik zit ook in een groepsgesprek met Maria en Vaiz, dan blijf je ook een beetje op de hoogte als je elkaar op andere manieren even wat minder ziet/spreekt.
Ja dacht ik ook! Wel beetje jouw straatje natuurlijk, al zal de aanpak denk ik verschillen in sommige opzichten. Wel allemaal blije mensen, leuk hoor! Zal je van volgende events op de hoogte houden :Y
pi_130244100
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:54 schreef Goodbye het volgende:

Bij mijn sportschool mag je je telefoon niet meenemen in de sportzaal O+.
Hier zitten veel jongens in de vensterbanken te whatsappen. Nog niet te bellen, dat heb ik nog nooit gezien.
pi_130244150
Ik heb FOK! en Facebook, en Skype als mensen willen praten. Whatsap hoeft daar echt niet zo nodig bij van mij :+
Ja doei.
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:07:42 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130244182
Nou, ik luvvv whatsapp heur! Hartstikke hendig!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:08:24 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130244206
Maar ik doe dan weer niet aan Skype. Snap ik niks van en als ik het wilde gebruiken, deed het het niet. Of heel traag.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130244215
Toen ik in NL woonde deed ik ook niet aan Skype :+ nu is 't wel makkelijk met de (schoon)ouders :+ , maar dan ook echt maar eens in de 3 á 4 weken ofzo.
Ja doei.
pi_130244343
quote:
6s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik luvvv whatsapp heur! Hartstikke hendig!
^^ O+
pi_130244651
V1z :*
D was lekker :9
pi_130244652
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ik doe dan weer niet aan Skype. Snap ik niks van en als ik het wilde gebruiken, deed het het niet. Of heel traag.
Dat!
pi_130244813
He gatver V1z! Heb je het aan zien komen? Kan me herinneren dat je eens iets zei over dat jij alle stomme klusjes (weer) moest gaan doen? Vind dat ze je het niet echt ruim van tevoren hebben gezegd :{

Wow, halve marathon Mo! Superprestatie!

Mijn lijstje van vandaag:

O - Griekse yoghurt, blauwe en rode bessen, pistache, amandelen, pecannoten en wat honing
T - koffie verkeerd
L - 2 speltbth met boter en zout met 2 zachtgekookte eitjes
T - 1 speltbth met boter en ham
D - gegrilde baby Romaine, haricot verts, uitgebakken spek, zoete aardappelfrietjes, geroosterde ui en trostomaatjes
T - gegrilde verse ananas met mascarpone
T - koffie verkeerd

[ Bericht 0% gewijzigd door Novem op 19-08-2013 19:48:04 ]
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_130245356
V1z wat is er gebeurd?
Wat stom :*
pi_130245496
quote:
-O- jij werkt daar toch al langere tijd?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? maandag 19 augustus 2013 @ 19:06:55 #168
70532 loveli
N
pi_130246030
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Uit de OP:

[..]

Je kan vet niet in spieren veranderen. :) Maar het idee is leuk. Gewicht in spieren neemt minder ruimte in dan gewicht in vet.
Daarom staat er ook niet dat je spieren in vet kunt veranderen ;)
crap in = crap out
pi_130247869
Whatsapp O+
Ik heb mn telefoon altijd mee in de sportschool, maar ook voor mn muziek en mn schema :)

Lekker weer Novem!

Lijstje:

O: overnight oats met banaan
L: hard zuurdesembroodje met een dikke laag humus :9
S: uur bootcamp
D: broccoli/linzen soep en twee grote speltcrackers
T: zo een afspraak, ik denk nog een koffie
pi_130248496
Whoohoo, 5 km in 29:39 8-). Nu verse groentesoep :9.
pi_130251590
Patser GeeBee :D

Lijstje:
O de kwark
L 2 boterhammen pindakaas
T 1 boterham pindakaas
T worteltjes
S 1 uur bootcamp
D spinazie, aardappelen, eitjes, merguez-worstje
T nectarine

Oh noes, een nieuwe zender met all you can watch voetbal :')
pi_130251732
Geen problemen met dat patsen, ik was vrij dood na afloop. _O- Volgende keer even iets rustiger aan en dan proberen wat verder te komen. :Y

En goede lijst, jij! ^O^
pi_130251873
Bedankt iedereen!
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:29 schreef Novem het volgende:
He gatver V1z! Heb je het aan zien komen? Kan me herinneren dat je eens iets zei over dat jij alle stomme klusjes (weer) moest gaan doen? Vind dat ze je het niet echt ruim van tevoren hebben gezegd :{
Zo snel nog niet verwacht maar nieuwe projecten bleven al een poos uit, en klopt van die kutklusjes groot deel daarvan viel ook totaal buiten m'n functiebeschrijving wat gigantisch energie vrat bij mezelf.
Natuurlijk vervelend zo maar boterde van beide kanten al wat minder de laatste tijd waar ik zelf ook niet gelukkiger van werd, ben er dus ook niet geheel rouwig om, voelt een beetje bevrijdend zelfs. :@

Ml, afgelopen juli zat ik er 5jr.
pi_130252718
Is niet leuk viz. Scheelt dat je het zelf niet zo erg vind, maar werkloos zijn is ook niet leuk.

Lijstje:
O:olijven en plak kaas
L:omelet met 200 gram groente, 2 eieren en een plak kaas
D: 3 Hollandse Nieuwe met ui, witlof met kaas uit de oven, kolf mais
T: kwark met klein beetje anijshagel

Zit redelijk qua kcal maar toch morgen even meer tussendoor.
Druifjes en nectarine in huis. Paprikatje :9. En denk dat ik een pak vla koop voor door de kwark. Gewoon een klein beetje.
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:41:09 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130252940
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef V1z0R het volgende:
Bedankt iedereen!

[..]

Zo snel nog niet verwacht maar nieuwe projecten bleven al een poos uit, en klopt van die kutklusjes groot deel daarvan viel ook totaal buiten m'n functiebeschrijving wat gigantisch energie vrat bij mezelf.
Natuurlijk vervelend zo maar boterde van beide kanten al wat minder de laatste tijd waar ik zelf ook niet gelukkiger van werd, ben er dus ook niet geheel rouwig om, voelt een beetje bevrijdend zelfs. :@

Ml, afgelopen juli zat ik er 5jr.
Boh, gelukkig lucht het toch op! Met je werkervaring en kennis zijn je kansen om snel wat nieuws te vinden denk ik wel groter binnen jouw werkveld dan in een ander toch? :Y Jammer dat je zo ver van mijn regio woont wel!
pi_130252997
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:15 schreef Goodbye het volgende:
Whoohoo, 5 km in 29:39 8-). Nu verse groentesoep :9.
Woei! ^O^
pi_130254071
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Boh, gelukkig lucht het toch op! Met je werkervaring en kennis zijn je kansen om snel wat nieuws te vinden denk ik wel groter binnen jouw werkveld dan in een ander toch? :Y Jammer dat je zo ver van mijn regio woont wel!
Al vluchtig even gekeken vanavond maar best nog wel wat vacatures in de buurt die precies op mij van toepassing zijn ja. Heb dus wel goede hoop (nog). In NH zijn ze echt drastisch opzoek naar mensen zoals mij :o

Ze noemden mij eerder nog gestoord dat ik tijdens studie ernaast al fulltime werkte maar moet ik het nu wel van gaan hebben gok ik. Die magische 5jr+ ervaring wel in de pocket.
pi_130254644
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Al vluchtig even gekeken vanavond maar best nog wel wat vacatures in de buurt die precies op mij van toepassing zijn ja. Heb dus wel goede hoop (nog). In NH zijn ze echt drastisch opzoek naar mensen zoals mij :o

Ze noemden mij eerder nog gestoord dat ik tijdens studie ernaast al fulltime werkte maar moet ik het nu wel van gaan hebben gok ik. Die magische 5jr+ ervaring wel in de pocket.
Zal je zien dat je er straks nog op vooruit gaat ook :o Goed bezig 8-)
pi_130254845
Wat zoek je precies V1Z misschien kan ik helpen?
pi_130255179
:D zou inderdaad leuk zijn, An!
Mag deels ook wel :@
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:15 schreef Skoap het volgende:
Wat zoek je precies V1Z misschien kan ik helpen?
Liefst iets waar ik hele ontwikkeltraject bij betrokken ben, dus niet alleen code kloppen want wensen vertalen naar product is toch een van m'n sterkere kanten.
Maar ga morgen serieus rondkijken dus dan stuur ik wel even PM jouw kant op ;)

Nu lekker met biertje (en Beetle) op de bank LL-optredens kijken :7
pi_130255752
Ok ik wacht de PM af! Zet er ook ff bij welke regio!
pi_130264514
Mogguh! :z

Voor de tiende dag op rij 62,2 op de weegschaal, lijkt bijna alsof mijn lichaam dit wel prima vindt ofzo. _O-
pi_130264669
Morning!

:* voor v1! vervelend man. Hopelijk vind je snel iets nieuws! Succes ^O^

Planning:
T: 2 rijstwafels kaas
O: biogarde met havermout, goji berries en cacaonibs
T: blauwe bessen, banaan
L: salade met ei en broodje kip oid
T: hand hazelnoten (30 gr)
D: ?

B: 30 minuten interval training + 40 minuten fietsen
pi_130265091
Filosofische lunch, Perr :P

"Wat was er eerder, het broodje kip of de eiersalade?!"
pi_130265338
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:36 schreef V1z0R het volgende:

[ afbeelding ]
Ja ik voel me ook altijd beetje ev0l als ik kip en ei eet tegelijk :@.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:48:04 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130265360
Zo mijn werk dag is alweer om. Beetje ziek, dat is zeven jaar geleden. Morgen en donderdag was ik al vrij dus het kost de baas niet zoveel :')
Gelukkig heb ik nog wel eetlust als een paard. ...
Eerst maar slapen
pi_130266202
Trusten Uniek! Beterschap.
pi_130266402
Beterschap Uniek.
pi_130266459
Beterschap, uniekje. En een dikke :* voor V1Z. Hoop dat je snel weer wat nieuws hebt!
pi_130266493
Awh, beterschap uniek! :*
Ja doei.
pi_130267201
Lijstje van gisteren:
O: kwark, muesli
T: evergreen
L: restje risotto met bietjes,rucola
T: 300 gram worteltjes
D: linzen in kerriesaus, 2 vegaburgers, 3 boterhammen

Wel te veel, maar op de evergreen na geen rommel. Puur omdat er niks in huis was, want was in een eet-stemming.

Planning voor vandaag:
O: 400 gram volle kwark met muesli
L: broodje met bak salade (rauwkost, olijven, wat dressing), misschien een kom soep
T: 150 gram worteltjes, banaan
D: 2 bth pindakaas
S: hardlopen, 6 km denk ik.
T: misschien nog iets als ik trek heb.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_130267235
Vind het niet echt teveel hoor! En lekker lijstje!

Mijn lijst:

O1: sneedje brood met worst
O2: 2 boterhammen met philadelphia
T: druiven, veel druiven
L: als het goed is hier wat warms of een salade ofzo, even kijken wat ze hebben
T: druiven, de rest
D: risotto met pompoen en spekjes
Ja doei.
pi_130267364
Vooral mijn D was groot hoor, heel blik linzen, niet gewoon 1 burger, en dan OOK nog brood, maar ben alleen blij dat er niet meer rotzooi in huis was. Nog respect voor je HM trouwens. Ik ga over twee weken voor het eerst 10 miles doen, en dan in oktober een HM. Hoop ik.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_130267426
Thanks! Het was echt hemels! Maar moet nu wel op de blaren zitten lopen :') Nu minimaal 4 dagen rust en blaren laten herstellen. Succes met opbouwen jij!

Ben m'n bril vergeten mee te nemen naar de uni. Nu ben ik niet stekeblind ofzo, maar het is voor lezen en pjoeteren toch wel een stuk fijner om dat ding op te hebben. Brace for head ache!
Ja doei.
pi_130267725
Beterschap uniek!

Auw! Volgens mij komt er weer eens wat verstand bij in de vorm van wat bot ;(. O was erg lastig en mijn t ook. Net dus als l1 bak kwark met beetje vla weg gewerkt. Straks toch maar proberen gewoon wat komkommer en paprika naar binnen te werken.
pi_130270787
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:36 schreef V1z0R het volgende:

[ afbeelding ]
:D

Beterschap Uniek :*

Freud probeerde ook weer te werken vandaag, maar ik en zijn baas hebben hem naar huis moeten schoppen ;(

En sterkte met je blaren Mo!
pi_130270996
Thanks!
Ja doei.
pi_130271927
Beterschap Uniek!

Planning:

O: kwark met appel, pruim, chiazaad, pompoenpitten en speltflakes
L: blikje tonijn aangemaakt met met beetje mayo en kwark, een tomaat, halve komkommer en een paprika erbij
T: ik denk wat geroosterde kikkererwten
D: broccoli/linzen soep deel 2 met twee geroosterd speltbrood met geitenkaas
S: uur boksen
T: yoghurt met iets erbij nog
pi_130272138
Lijstje

O: griekse yoghurt
L: omelet van 3 eieren + tomaat
T: nootjes
T: 2 plakjes ham met philadelphia
D: biefstuk met truffelroom saus + kastanje champignons. Broccoli + pijnboompitjes
T: babybel, komkommer
pi_130274554
Beetje stomme vraag, maar kun je met alleen je vluchtnummer + paspoort naar het vliegveld gaan? Of moet ik wel m'n boekingsbevestiging uitprinten en laten zien?
pi_130274889
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:45 schreef Probability het volgende:
Beetje stomme vraag, maar kun je met alleen je vluchtnummer + paspoort naar het vliegveld gaan? Of moet ik wel m'n boekingsbevestiging uitprinten en laten zien?
Bij mij doen ze nooit wat met het printje, maar ja, wat zegt dat :P
pi_130274924
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:45 schreef Probability het volgende:
alleen paspoort is ook voldoende.

Tenzij ryanair of andere budgetairline, dan niet.
pi_130274987
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Skoap het volgende:
Lijstje

O: griekse yoghurt
L: omelet van 3 eieren + tomaat
T: nootjes
T: 2 plakjes ham met philadelphia
D: biefstuk met truffelroom saus + kastanje champignons. Broccoli + pijnboompitjes
T: babybel, komkommer
Jouw avondeten! :9~ Mooi lijstje ook verder!
pi_130275110
net een tof skype gesprek gehad met iemand over india. Nu heb ik echt zin om daarheen te gaan. Wellicht in januari/februari 2014, snel al!
pi_130275132
Ik heb mezelf net bij het uitpakken van zo'n vouwbaare Ikea-bak een bloedneus geslagen :')

Vaiz, gelukkig klinkt het best positief! En als het als een opluchting voelt, dan is het vast ergens goed voor :Y

Uniekje, beterschap! :*

Wij gaan straks bij mijn oma eten O+ Die kookt geregeld voor ons. *;
pi_130275397
Eten van oma is altijd het lekkerst. O+ Ik zei laatst waar mijn oma bij was dat ik gehaktballen niet zo lekker vond, behalve die van haar. Vertelde ze heel beteuterd dat ze zelf niet meer kookt (ze krijgt eten van tafeltje dekje ofzo). Zo sneu vond ik dat ;( . En weer wat extra besef dat mijn omaatje nu toch wel echt oud wordt.
pi_130275565
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:10 schreef Goodbye het volgende:
Eten van oma is altijd het lekkerst. O+ Ik zei laatst waar mijn oma bij was dat ik gehaktballen niet zo lekker vond, behalve die van haar. Vertelde ze heel beteuterd dat ze zelf niet meer kookt (ze krijgt eten van tafeltje dekje ofzo). Zo sneu vond ik dat ;( . En weer wat extra besef dat mijn omaatje nu toch wel echt oud wordt.
Ik heb alleen nog maar de Duutser's oma. Die was afgelopen week hier, en terwijl ze hier is is ze 88 geworden. Toch had ze de meeste energie van allemaal. terwijl wij nog lagen te slapen 's morgens verzamelde zij frambozen en bosbessen.

En praatte het meest van allemaal, ik werd er gek van. 'tijdens de oorlog, blablablablabal''. Frederik de grote, blablbalaba. Heb ik je wel eens verteld over de tijd dat, blablablaba. Oh, dat doet me denken aan, /insert totaal niet gerelateerd onderwerp, blablblaa

Toch is ze wel heel lief, want ze is ook een beetje mijn oma geworden.
pi_130275573
quote:
Geloof dat deze oma 80 is (of komend jaar wordt). Nog heel zelfstandig eigenlijk, wel fijn.
Mijn andere opa en oma, die krijgen idd ook eten via zo'n organisatie. Maar dat eten ze vaak ook gewoon niet. Eigenlijk kunnen zij niet meer zelfstandig wonen, maar dat willen ze zelf absoluut niet zien. Wat ik me kan voorstellen, want dat lijkt me ook ontzettend moeilijk om onder ogen te zien.

Maar idd, eten van oma O+ O+
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:24:55 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130275932
Oma's O+

Vond laatst nog paar lieve oude foto's O+

Gehaktballen van oma :9 en aal! Dat at ik echt alleen daar _O- :9
pi_130276687
Haha, mijn oma draaide ook van die lekkere ballen! En ze blikte ze zelfs in, zodat we een voorraadje hadden op de camping in Frankrijk :D

Lijstje!
O: de kwark
L: ceasar salade (zonder kip maar met ansjovis) en een stukje stokbrood met roomboter
T: 200 gram worteltjes
S: proberen de benen in beweging te krijgen na de bootcamp middels een klein rondje hardlopen
D: quinoa salade met courgette, wortel, paprika, tomaatjes (alles rauw) en feta met een dressing van olijfolie en balsamico-azijn
T: bakje kwark
pi_130277212
Ik heb nog nooit bij een oma/opa gegeten! Wel had ik een lieve oppas die echt vet lekkere gebakken aardappeltjes maakte.

Anyway, pff;
O: 25 gr biogarde met havermout, goji bessen, cacaonibs
T: snelle jelle
L: bruin broodje ham & hand hazelnoten
T: punt appeltaart
D: stuk kip met salade (sla, bietjes, wortel, tomaat, komkommer)

Die 2 T's zijn dus dikke crap. Al in al zal het nog wel meevallen qua kcals, maar jezus. Ik wilde een banaan (voor het sporten), maar die waren op, en had echt behoefte aan suiker. Hmm.
B: 40 min fietsen & 30 min interval (dodelijk!!)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:01:35 #212
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130277350
quote:
Mijn oma niet, daar at ik altijd tussen de middag warm op de lagere school, wij woonden in de rimboe, dus kon toen niet naar huis. Mijn grootese bah was rookworst met appelmoes.
Soep maken kon ze wel, met heeeeel veel mergpijpjes, dat schuurde over het bord als je de laatste lepels eruit schepte :')
pi_130277425
Rookworst met appelmoes klinkt mij gek genoeg best goed in de oren :@

Nog steeds ziekig, uniek?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:07:42 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130277586
Thanks guys...

Het is hier binnen 22 graden en ik ga echt dood van de kou. Volgens mij ben ik alvast aan het overlijden :')

Lijst
O: kwark en vla
T's 300 gr wortelen, cup a soup champignon, tomaat, halve komkommer
L; 8 volkorencrackers met filet americain en uitjes, gekookt ei, beker melk
T's: blokje witte choco, 2 nectarines, 2 appels
D: broccoli gestoofd in tomaat, sambal, knoflook, verse kruiden. Verse rode bieten met veel uien. Aardappels met jus van hh gehaktballen , room, roombote, grove mosedr en kruiden
pi_130278753
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nog nooit bij een oma/opa gegeten! Wel had ik een lieve oppas die echt vet lekkere gebakken aardappeltjes maakte.

Anyway, pff;
O: 25 gr biogarde met havermout, goji bessen, cacaonibs
T: snelle jelle
L: bruin broodje ham & hand hazelnoten
T: punt appeltaart
D: stuk kip met salade (sla, bietjes, wortel, tomaat, komkommer)

Die 2 T's zijn dus dikke crap. Al in al zal het nog wel meevallen qua kcals, maar jezus. Ik wilde een banaan (voor het sporten), maar die waren op, en had echt behoefte aan suiker. Hmm.
B: 40 min fietsen & 30 min interval (dodelijk!!)
Gelukkig is de rest wel gezond en best ook maigre!

Wij aten elke zondag bij opa en oma, heul veul. Na afloop probeerden we elkaar af te troeven met zegswijzen die duidelijk moesten maken hoe vol we zaten: "Ik zit zo vol als een pot augurken" "Maar ik zit zo vol als een pot augurken met uitjes" "En ik zit zo vol als een blik sardientjes" :9
pi_130278824
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks guys...

Het is hier binnen 22 graden en ik ga echt dood van de kou. Volgens mij ben ik alvast aan het overlijden :')

Lijst
O: kwark en vla
T's 300 gr wortelen, cup a soup champignon, tomaat, halve komkommer
L; 8 volkorencrackers met filet americain en uitjes, gekookt ei, beker melk
T's: blokje witte choco, 2 nectarines, 2 appels
D: broccoli gestoofd in tomaat, sambal, knoflook, verse kruiden. Verse rode bieten met veel uien. Aardappels met jus van hh gehaktballen , room, roombote, grove mosedr en kruiden
Ja Unieksels, sterven doe je niet ineens, maar elke dag een beetje...

Maar op dit lijstje haal je toch minstens de volgende dag en dan begin je gewoon weer opnieuw :P

Beterschap!
pi_130280989
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

alleen paspoort is ook voldoende.

Tenzij ryanair of andere budgetairline, dan niet.
Transavia, dus wel redelijk budget
pi_130281693
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb alleen nog maar de Duutser's oma. Die was afgelopen week hier, en terwijl ze hier is is ze 88 geworden. Toch had ze de meeste energie van allemaal. terwijl wij nog lagen te slapen 's morgens verzamelde zij frambozen en bosbessen.

En praatte het meest van allemaal, ik werd er gek van. 'tijdens de oorlog, blablablablabal''. Frederik de grote, blablbalaba. Heb ik je wel eens verteld over de tijd dat, blablablaba. Oh, dat doet me denken aan, /insert totaal niet gerelateerd onderwerp, blablblaa

Lief :)
pi_130281946
Lijstje gisteren:
L: salade met botersla, komkommer, tomaat, gekookt ei, tonijn en ansjovis
T: boterham komijnekaas, boterham pindakaas, tomatensap, griekse yoghurt
D: snijbonen, aardappels, vegetarische balletjes met ketjapsaus
T: schaaltje borrelnoten, 1 glas witte wijn

Vandaag:
S: 45 min. hardlopen
L: salade met gamba's, 1 stukje stokbrood met aioli
T: boterham pindakaas, stukje komijnekaas, tomatensap
D: peen-en-ui, gebakken tartaartje
T: griekse yoghurt, misschien nog popcorn of nootjes
pi_130282457
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Prachtig! :D O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Geloof dat deze oma 80 is (of komend jaar wordt). Nog heel zelfstandig eigenlijk, wel fijn.
Mijn andere opa en oma, die krijgen idd ook eten via zo'n organisatie. Maar dat eten ze vaak ook gewoon niet. Eigenlijk kunnen zij niet meer zelfstandig wonen, maar dat willen ze zelf absoluut niet zien. Wat ik me kan voorstellen, want dat lijkt me ook ontzettend moeilijk om onder ogen te zien.

Maar idd, eten van oma O+ O+
Sneu is dat, hè. Denk dat ze mijn oma er langzaam een beetje op aan het voorbereiden zijn, ze gaat nu wel al 2x in de week overdag naar een soort van bejaardensoos in een verzorgingshuis om een beetje onder de mensen te blijven/bezig te blijven.
pi_130282530
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:32 schreef Laureline het volgende:
Lijstje gisteren:
L: salade met botersla, komkommer, tomaat, gekookt ei, tonijn en ansjovis
T: boterham komijnekaas, boterham pindakaas, tomatensap, griekse yoghurt
D: snijbonen, aardappels, vegetarische balletjes met ketjapsaus
T: schaaltje borrelnoten, 1 glas witte wijn

Vandaag:
S: 45 min. hardlopen
L: salade met gamba's, 1 stukje stokbrood met aioli
T: boterham pindakaas, stukje komijnekaas, tomatensap
D: peen-en-ui, gebakken tartaartje
T: griekse yoghurt, misschien nog popcorn of nootjes

Goed bezig, netjes gedoseerd gesnackt ook! :D Vind het knap dat je het bij 1 stukje stokbrood met aioli hebt kunnen houden.
pi_130282990
Ik weet niet waarom, maar ik heb zin in een frietje of nachochips met guacamole.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:08:47 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130283197
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:29:48 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130283969
Heb kwark met zelfgekraakte walnoten, kristalsuiker (ben niet zo dol op honing :@ )
Straks nog crackers met filet americain en kaas, heb zo'n honger en koud...
En dat na ruim een een halve kg broccoli, 2 stronken witlof, 2 opscheplepels rode bieten, 150 gr gehaktbal (ja, niet zoveel), 1 grote aardappel en 2 scheppen jus.

Dido, walnoten zijn weer in de aanbieding (de gepelde ) bij de Lidl
pi_130285202
oh lekker, walnoten!

Lijstje
O: dubbele boterham vruchtenhagel
B: zwemmen
T: tomatencremesoep
L: 3 boterhammen met cervelaat
T: grapefruit
T: dubbele boterham vruchtenhagel
D: gele curry met rundvleesreepjes, courgette en paprika en witte rijst
pi_130285592
quote:
:D :'( :D
pi_130286533
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb kwark met zelfgekraakte walnoten, kristalsuiker (ben niet zo dol op honing :@ )
Straks nog crackers met filet americain en kaas, heb zo'n honger en koud...
En dat na ruim een een halve kg broccoli, 2 stronken witlof, 2 opscheplepels rode bieten, 150 gr gehaktbal (ja, niet zoveel), 1 grote aardappel en 2 scheppen jus.

Dido, walnoten zijn weer in de aanbieding (de gepelde ) bij de Lidl
Dido is nog voornamelijk in Dieet te vinden :P
Had al poosje zelfde gevoel als kwak zoals ik begreep, misschien ook dat ze blessuretechnisch liever minder met hardloop dingen geconfronteerd wordt :@
En kan niet quoten want edit

Jij beterschaapjes!
Goede vetjes-bom doet mij meestal goed, blikje makreel in olijfolie bijvoorbeeld :9

Dat vraag ik me soms trouwens wel eens af, kennis begon er ook over namelijk, blijkt dat sommigen denken dat tonijn ook een bron van goede vetten is. Zie hier ook geregeld wel eens tonijn voorbij komen, maar de meesten weten hier toch dat tonijn een magere bron van eiwitten is en vrijwel geen vet bevat? :@

[ Bericht 6% gewijzigd door V1z0R op 20-08-2013 20:38:15 ]
pi_130287189
Slank, dieet, wat maakt het uit. Ik lees toch in beide mee, zeker nu het hier zo rustig is. :') :D

O: triangelbroodje met achterham
T: appel, rijstwafel pindakaas
L: kom groentensoep, salade tomaat/komkommer/olijf/feta (ja, alweer :+ )
T: klein bakje yoghurt met mango, twee handjes pure m&m's
D: kikkererwtencurry met een beetje basmatirijst
B: uurtje gewandeld
T: gedeeld met O+ : groot hoorntje met 3 bollen ijs, slagroom en aardbeien

Het was allemaal weer lekker. :+ :9
pi_130287376
Voel me trouwens ineens ook gigantisch verwijfd, slap, meh, blehg :r

Gelukkig komt de Ruud volgende week weer van vakantie en kan die me weer aan 't ijzertillen schreeuwen. Wel weer goede trap onder de reet nodig!
Wel weer toe ook aan die drive van zo'n 1,5jr geleden, die-hard ijzervreten, volk hier achter de kont aanzitten wat betreft lijstjes, }:|
pi_130287548
Zoals mijn lijstje? _O- Maar viel me idd al op dat je niet zo heel actief meer bezig bent, volgens mij? Gewoon weer vol bezig gaan vanaf volgende week dan, zit je vanzelf weer lekker in je vel. :Y
pi_130288118
Ben beetje pudding op het moment, van't weekend pa geholpen met kratten bier maar moest moeite doen om 4 kratten te tillen.
Nja, nu zo'n omslag dus dat ook maar weer op de regel krijgen dan, vandaag de dag waarvan ik wist die ging komen, wakker stamppot eten, zulk gezever. }:|

}:|

Zat net de foto's te kijken van je vakantie, GB, maar jouw dude is ook geen kleine kerel :P aka, beste beer :D (naast de beren)
pi_130288260
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef V1z0R het volgende:
Ben beetje pudding op het moment, van't weekend pa geholpen met kratten bier maar moest moeite doen om 4 kratten te tillen.
Nja, nu zo'n omslag dus dat ook maar weer op de regel krijgen dan, vandaag de dag waarvan ik wist die ging komen, wakker stamppot eten, zulk gezever. }:|

}:|

Zat net de foto's te kijken van je vakantie, GB, maar jouw dude is ook geen kleine kerel :P aka, beste beer :D (naast de beren)
:D ! Ja, houd ik van! :9

En is "wakker stamppot eten" een gezegde daaro bij jou ofzo? _O-
pi_130288633
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D ! Ja, houd ik van! :9

En is "wakker stamppot eten" een gezegde daaro bij jou ofzo? _O-

"De W van wakker stamppot eten" :N
pi_130288700
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

"De W van wakker stamppot eten" :N
Oooooooooooh, dat had ik al weer verdrongen jonge :{w
pi_130289052
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat vraag ik me soms trouwens wel eens af, kennis begon er ook over namelijk, blijkt dat sommigen denken dat tonijn ook een bron van goede vetten is. Zie hier ook geregeld wel eens tonijn voorbij komen, maar de meesten weten hier toch dat tonijn een magere bron van eiwitten is en vrijwel geen vet bevat? :@
Ja, tonijn is zo'n beetje de kip onder de vissen.

Ik zit juist weer goed in m'n zone :7 de laatste tijd. Mag ook wel, heb het driekwart jaar halfbewust laten verslonzen (vond mezelf zielig genoeg voor veel drank & eten), maar het komende jaar staat er teveel op stapel om nog langer niet in vorm te zijn >:O .
pi_130289054
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:03 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oooooooooooh, dat had ik al weer verdrongen jonge :{w
Jij wel ;(

Badend in het zweet wordt ik 's nachts nog wakker... Soms krijg ik zelfs nog flashbacks naar Ali B. /PTSD
pi_130289243
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:07 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, tonijn is zo'n beetje de kip onder de vissen.

Ik zit juist weer goed in m'n zone :7 de laatste tijd. Mag ook wel, heb het driekwart jaar halfbewust laten verslonzen (vond mezelf zielig genoeg voor veel drank & eten), maar het komende jaar staat er teveel op stapel om nog langer niet in vorm te zijn >:O .
Er is een Miss-Karmeliet verkiezing?! :D
pi_130289640
Neuh, ik heb al vijf bokalen staan, ben zo hoffelijk het nu eens aan de jongere garde te laten (8> .
pi_130289746
Zelfde als met de olympische spelen, soms moet je de vlammetjes overdragen :7
pi_130289876
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:17 schreef V1z0R het volgende:
Zelfde als met de olympische spelen, soms moet je de vlammetjes overdragen :7
Nice one :D
pi_130289935
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jij wel ;(

Badend in het zweet wordt ik 's nachts nog wakker... Soms krijg ik zelfs nog flashbacks naar Ali B. /PTSD
Ik had rond die tijd een klant aan de telefoon en moest mijn achternaam even spellen. Dus ik zeg "De W van Willem" en wil verder gaan met de rest van m'n achternaam, proesten m'n collega's het ineens uit en moest ik serieus blijven tegen m'n klant. So hard. ;(
pi_130289970
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik had rond die tijd een klant aan de telefoon en moest mijn achternaam even spellen. Dus ik zeg "De W van Willem" en wil verder gaan met de rest van m'n achternaam, proesten m'n collega's het ineens uit en moest ik serieus blijven tegen m'n klant. So hard. ;(
Ik moest even hardop lachen! Bedankt ^O^
pi_130289998
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Graag gedaan! :D
pi_130290357
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik snap het niet...

En v1z, had je moeite met vier kratten bier tegelijkertijd, of na elkaar?
pi_130290509
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dido is nog voornamelijk in Dieet te vinden :P
Had al poosje zelfde gevoel als kwak zoals ik begreep, misschien ook dat ze blessuretechnisch liever minder met hardloop dingen geconfronteerd wordt :@
En kan niet quoten want edit

Jij beterschaapjes!
Goede vetjes-bom doet mij meestal goed, blikje makreel in olijfolie bijvoorbeeld :9

Ik had begrepen dat vette vis goed is, dus ik eet tonijn-in-olie, en over gebakken witvis doe ik een flinke scheut slagroom of creme fraiche.
pi_130290601
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:26 schreef Jagärtrut het volgende:

Ik snap het niet...

Het is je bespaard gebleven in Zweden, zullen we maar zeggen :*
pi_130291112
quote:

[..]

Ik snap het niet...

Mocht je echt nieuwsgierig zijn, dan kan je dat filmpje wat Viz hierboven heeft geplaatst even luisteren. :P
pi_130292255
Moet dat nou weer opgerakeld worden V1??!!

Bij m'n lijstje komt nog een theelepel pindakaas, omdat t kan :9
Morgen uit eten en ik mag kiezen waar :')
Issues met kiezen, I haz it!
pi_130292270
Lijstje toevoeging: bakje paprikachips
pi_130292748
Oh god, wat heb ik nu weer gedaan, Nallie-babe?! :@
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:19 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nice one :D
:7
Ik mag jouw stijl van humor ook wel, voor de meet had ik die niet helemaal door maar sindsdien :D

quote:

[..]

Ik snap het niet...

Tegelijk. Normaal gewoonste zaak van de wereld maar afgelopen weekend niet. Teken dat ik weer aan de slag moet.
pi_130292967
Koningslied doet me elke keer denken aan have i got news for you... Volgens mij kreeg ik het toen voor het eerst mee omdat O+ toen in het ziekenhuis lag..
Edit:deze. Linkje lukt niet want mobiel... Je moet m wel echt helemaal kijken O+

http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3D1hv4tdKj_CI
pi_130293052
Straks droom ik nog over Ali B :'(
pi_130293689
Of over Viz met het kapsel van Ali B :+
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:23:21 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130293894
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:20 schreef Goodbye het volgende:
:o :D
pi_130295471
Ik met het accent van Ali B :')

"Ouwe knuffel Hollander van me, lust je ook bruinebonensoep?!" 8)7
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:07 schreef Californium het volgende:
Koningslied doet me elke keer denken aan have i got news for you... Volgens mij kreeg ik het toen voor het eerst mee omdat O+ toen in het ziekenhuis lag..
Edit:deze. Linkje lukt niet want mobiel... Je moet m wel echt helemaal kijken O+

http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3D1hv4tdKj_CI
Geweldig! _O-
pi_130297734
pi_130297816
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:20 schreef Goodbye het volgende:
:D

Zwaai zwaai :W

Gelukkig morgen niet heel vroeg afspraken. Direct uit werk naar een vriendin gegaan en nu ben ik dood. Kunnen jullie ook niet direct slapen bij thuiskomst? Mijn hersenen draaien nog volle toeren :%
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:41:30 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130298148
Nee, ik heb geen hersenen. Dat scheelt een hoop!
pi_130298342
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik heb geen hersenen. Dat scheelt een hoop!
Muts :')
pi_130302716
Kingdeal :9
pi_130303792
Goedemorgen :Z

O: kwark met muesli
T: boterham philadelphia
L: restje kikkererwtencurry, stuk komkommer
T: boterham philadelphia, appel
D: kipfiletpakketje uit de oven + groente
S: rondje hardlopen

Zoiets, denk ik maar.
pi_130303866
Maar gb houd je je daar ook aan? Mooie lijstjes laatste tijd!

Planning hier:
O. Veel biogarde met havermout, lijnzaad, perzik
T. Koffie verkeerd
L. Salade met linzen en quinoa en soep
T. Yoghurt met fruit
D. Brood met tomaat en kip
S. Pump
pi_130303891
Woensdag kipdag? Hier ook kip!

Lekkere mooie lijstjes O+
Ja doei.
pi_130303898
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:41 schreef Perruche het volgende:
Maar gb houd je je daar ook aan? Mooie lijstjes laatste tijd!

Planning hier:
O. Veel biogarde met havermout, lijnzaad, perzik
T. Koffie verkeerd
L. Salade met linzen en quinoa en soep
T. Yoghurt met fruit
D. Brood met tomaat en kip
S. Pump
Ja, dat gaat eigenlijk vrij goed sinds ik terug ben van vakantie :Y . Wel wat gesnaai af en toe, maar gecompenseerd met redelijk veel sport. Er komt hoogstens in de avond na het rennen nog wat bij.

Jouw lijst is ook mooi/lekker. Lijkt niet zoveel, maar neem aan dat je porties redelijk groot zijn. En pump, daar wil ik ook weer eens heen! O+
pi_130303982
Ja en bewegnig is minimaal muv pump. Ze hebben op mijn sportschool alleen het rooster aangepast per september en er is nu minder pump en meer huppellesjes. Denk dat ik er wegga en naar een andere ga, fit for free ofzo. Ook niet zoveel leuke lesjes maar slechts een derde van de prijs.

Mo het is hier al voor de derde dag op rij kipdag :@
pi_130304062
Ach, kip O+ :9 nom.

Lijst hier:

O: 2 sneden brood met worst
T: yoghurt met bosvruchten
L: omelet met spinazie en knoflook
T: kom kippensoep
D: half kippetje, wat potato wedges

En dan vroeg slapen, want 'morgen' gaat de wekker om 3 uur, omdat we om half 4 richting boot richting NL moeten :+

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 21-08-2013 09:10:07 ]
Ja doei.
pi_130304067
Deze man houd van kip! Echt zijn ding!
pi_130304470
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:51 schreef Perruche het volgende:
Ja en bewegnig is minimaal muv pump. Ze hebben op mijn sportschool alleen het rooster aangepast per september en er is nu minder pump en meer huppellesjes. Denk dat ik er wegga en naar een andere ga, fit for free ofzo. Ook niet zoveel leuke lesjes maar slechts een derde van de prijs.

Mo het is hier al voor de derde dag op rij kipdag :@
Hm, lekker dan. Bij ons is bodypump heel populair, ze hebben laatst nog een extra les toegevoegd zelfs. O+ Er zit bij mij in de buurt wel een iets goedkopere sportschool, maar die heeft helemaal geen lesjes, dus no way dat ik daar heen ga.

Kip. :9~
pi_130304881
goodmorning!

O: kwark +
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen pindakaas
T: worteltjes
B: buikspieroefeningen en klein rondje hardlopen
D: ? ik denk een omelet met courgette ofzo, ik eet alleen en heb nog geen inspiratie! of misschien courgette pannenkoekjes? of iets anders met courgette? Grote kans dat ik iets met courgette ga eten...
T: bakje kwark
pi_130304903
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:46 schreef anna82 het volgende:
goodmorning!

D: ? ik denk een omelet met courgette ofzo, ik eet alleen en heb nog geen inspiratie! of misschien
Kip natuurlijk.
Ja doei.
pi_130305020
@Gb; ja hier is het ook populair en een van de weinige lessen die altijd vol zit. Ga denk ik dit weekend even bij die andere toko kijken. Jammer alleen dat je daar direct een jaarabonnement moet nemen...
pi_130305879
Na vijf jaar in Zweden ben ik vandaag voor het eerst naar de dokter geweest hier. Zometeen gelijk nog een keer, want hij moet m'n oor uitspuiten. Zit zoveel oorsmeer in dat het zeer doet...
pi_130305895
Ik dacht dat dat niet meer mocht?! Een jaarabonnement verplichten...
pi_130305906
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Na vijf jaar in Zweden ben ik vandaag voor het eerst naar de dokter geweest hier. Zometeen gelijk nog een keer, want hij moet m'n oor uitspuiten. Zit zoveel oorsmeer in dat het zeer doet...
Oei!

Kijk trouwens uit dat hij niet te ver/te lang doorspuit als het écht vast zit. Dat heeft mijn huisarts in NL een keer gedaan, en dat heeft me een flinke ontsteking opgeleverd, ondanks dat het niet allemaal weg was. Moest toen eerst aan verzachtende druppels voordat hij een tweede poging kon ondernemen.
Ja doei.
pi_130306410
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:32 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht dat dat niet meer mocht?! Een jaarabonnement verplichten...
Jawel (dat doen al die goedkope toko's), maar het volgende jaar mogen ze niet meer automatisch verlengen; ergo als ze dat doen heb jij alsnog het recht om het stop te zetten met restitutie van resterend bedrag.

Straks ga ik eens rondkijken in Zutphen, best een leuk stadje denk ik.
pi_130306495
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kip natuurlijk.
Kip doner? :9
pi_130306552
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:55 schreef anna82 het volgende:

[..]

Kip doner? :9
Of Roti kip :9
pi_130306560
Oeh, pittige kipfilet met pitabroodjes is wel een goed idee! :9
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:01:30 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130306611
Puff, daar ben ik opgegroeid! Is mooi stadje idd.

Tip: de fluisterboot is leuk en het stuk aan het eind van de markt (aan de niet-IJssel kant) is mooi :). En zit een puike wijnhandelaar. In die straat zit ook een van de oudste koffieleveranciers: de Pelikaan. Ook leuk :Y.
pi_130306762
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Puff, daar ben ik opgegroeid! Is mooi stadje idd.

Tip: de fluisterboot is leuk en het stuk aan het eind van de markt (aan de niet-IJssel kant) is mooi :). En zit een puike wijnhandelaar. In die straat zit ook een van de oudste koffieleveranciers: de Pelikaan. Ook leuk :Y.
Dank je! Komt goed vanmiddag :)
pi_130307126
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:53 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jawel (dat doen al die goedkope toko's), maar het volgende jaar mogen ze niet meer automatisch verlengen; ergo als ze dat doen heb jij alsnog het recht om het stop te zetten met restitutie van resterend bedrag.

Straks ga ik eens rondkijken in Zutphen, best een leuk stadje denk ik.
Oh zo. Zal de uitbater van m'n vorige sportschool wel van balen, die had tientallen niet sportende leden :D
pi_130307184
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oh zo. Zal de uitbater van m'n vorige sportschool wel van balen, die had tientallen niet sportende leden :D
Heeft mijn sportschool ook, ook al kan je er gewoon per maand opzeggen. :P
pi_130308120
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heeft mijn sportschool ook, ook al kan je er gewoon per maand opzeggen. :P
Ben er nu ook zo een :') .
In september ga ik beginnen bij een die wel groepslesjes heeft, dat is een heel stuk leuker.
pi_130308565
Bonjour! Paris was leuk. Ik las over de toekomstige Koosness van de Viezz: balen! Maar je krijgt er vast een veel leukere baan voor terug!

O: gepocheerd eitje, magnetronkaascracker
L: stukjes kipfilet met komkommer en mosterdmayo
T: biefstukworst
T: wodka, olijven
D: bloemkoolpuree, gehaktballetjes met knoflookjus, zure komkommer
pi_130308590
Ha! Ook kip!
Ja doei.
pi_130308642
Woensdag, kipdag, dat weet toch iedereen. Hoezo stating the obvious? :+
pi_130308797
Weebee Cootje O+
pi_130308963
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ben er nu ook zo een :') .
In september ga ik beginnen bij een die wel groepslesjes heeft, dat is een heel stuk leuker.
Haha! :D Ik ben het tot mijn genoegen nooit geweest. Wel ooit eens een maandje niet geweest, maar toen was ik ook twee weken ziek (en daarna had ik geen zin meer).

En groepslesjes zijn leuk en motiveren je om op een vast tijdstip naar de sportschool te gaan, komt vast goed! :Y
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:06:36 #289
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130315645
Vind het zo goed dat mensen naar de sportschool gaan. Durf het niet hoor.

Heb ik de tafel vol met toasthes, smeerseltjes, gevulde eieren, meloen met rauwe ham
Ik eet steeds door, terwijl mijn lief gewoon een kwartier lang niks pakt.. en dat irriteert mij enorm, vreet door vent :')
pi_130316277
Discipline Uniek, heb ik ook niet als er een tafel vol staat :')
Hoe voel je je?

Lijst:

T: theelepel pindakaas
S: uur hometrainer
O: overnight oats met banaan
L: grote speltboterham met gekookt ei, salade met paprika, tomaat, komkommer, beetje gerookte kip en yoghurt dressing
T: klein handje amandelen met pure chocola :9 misschien zo nog een appel
D: uit, weet nog niet wat
pi_130316393
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:25 schreef Nallie het volgende:

D: uit, weet nog niet wat
Kip.
Ja doei.
pi_130316940
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kip.
Ik had al kip :P
Misschien wel kip saté vanavond :9
pi_130317267
Hier worden het wraps vanavond, geen kip dus.
En de gemarineerde olijven van de notenbar.

Heb hier poging 2 tot een feestjurkje:
SPOILER
pi_130317291
Kipwraps?
pi_130317341
Ik eet vanavond varken :9

Lijstjeeee:

O - Griekse yoghurt, bessen, pindakaas, lijnzaad, koffie verkeerd
L - 2 speltbth boter en cheddar
B - uurtje wandelen
T - 1 speltbth dulce de leche, koffie verkeerd
D - Toulouse worstje in cassoulet/paella-achtig gerecht met rijst, linzen, tomaten, selderij, paprika, ui en erwtjes en veel kruiden
T - verse ananas of een paar kleine nectarines, misschien nog een handje soyazoutjes
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_130317880
Kip *O*

Lekkere lijstjes allemaal!

De mijne:

O: speltbrood met olijfolie
T: twee koffie met melk
L: carpacciosalade, cola light
T: appel
T: ben & jerry half baked, bescheiden schaaltje
D: grieks: gevuld gehakt, tzaziki, koolsalade en een paar frietjes
pi_130317927
Ohw en ik ben blij *O*

Ik mag binnenkort met een groep collega's naar het buitenland voor het werk. En aangezien die gasten daar om drie uur stoppen met werken: zon, zee, strand *O*
pi_130318068
Welk land ga je dan, an? Mijn ervaring met zuidelijke landen is dat ze even lang werken als wij hier (belgie, frankrijk, spanje en italie). Maar hangt vast af van je werk.
pi_130318104
Dulce de leche :9 Ben en Jerry's :9
Cassoulet O+

Honger.... :')
pi_130318118
Beuh, wat een klotedag. Heb absoluut niets voor elkaar gekregen. Smorend teveel gedoe, smiddags te moe. Nu maar even een blokje wandelen en dan eten koken...
pi_130318142
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:22 schreef Perruche het volgende:
Welk land ga je dan, an? Mijn ervaring met zuidelijke landen is dat ze even lang werken als wij hier (belgie, frankrijk, spanje en italie). Maar hangt vast af van je werk.
Nederlands grondgebied, maar dan lang vliegen O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')