abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:09:41 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130180857
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 5% gewijzigd door uniekhoorn op 17-08-2013 23:18:33 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130181050
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Lau... Misschien ga ik ook maar een crosstrainer kopen
Moet je hem wel voor de tv/computer zetten, want het is doodsaai. Maar met een afleveringetje Dexter prima te doen!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:19:55 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130181232
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:15 schreef Laureline het volgende:

[..]

Moet je hem wel voor de tv/computer zetten, want het is doodsaai. Maar met een afleveringetje Dexter prima te doen!
Uhuh, i know.. heb wel een hometrainer, dan kijk ik ook maar wat series of soms een film
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:20:10 #4
70532 loveli
N
pi_130181241
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:04 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: salade met komkommer, tomaat, botersla, tonijn, ansjovis en gekookt ei
T: boterham komijnekaas, boterham pindakaas
D: chinese roerbakgroente met beetje mie en gebakken ei
T: griekse yoghurt
S: 50 min. crosstrainer
Wie ben jij en wat heb je met Laurelientje gedaan?
crap in = crap out
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:47:45 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130182250
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb haar opgegeten... hongerT
pi_130186105
Laatste werkdag zit erop, werd toch een beetje melancholisch aan het eind en nu kan ik niet slapen.
Lijstje:
O appelkoek
T grapefruit
L dubbele boterham roomboter casselerib
D caesar salade
T yoghurt, stuk koek
  Vis een optie? zondag 18 augustus 2013 @ 10:05:31 #7
70532 loveli
N
pi_130189505
Je wilde commentaar op je lijstje? Je O ;(
crap in = crap out
pi_130189541
quote:
6s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:05 schreef loveli het volgende:
Je wilde commentaar op je lijstje? Je O ;(
Die zag ik niet aankomen :)
Vandaag 2 croissantjes en 2 zachtgekookte eitjes als ontbijt. En heb een mooie fles bubbels gehad van verpleegcollega's, lief.
pi_130189580
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook m'n noodgedwongen gezonde periodes! Anders zeker nu ik de 18 nader blijf ik echt niet meer slank }:| .
pi_130189701
Ik ben echt al anderhalve week elke dag precíes even zwaar. :') Wel een mooi gewicht op zich hoor, maar een leuke lijn naar beneden zou ook wel fijn zijn O-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 18 augustus 2013 @ 10:27:02 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_130189814
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:10 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook m'n noodgedwongen gezonde periodes! Anders zeker nu ik de 18 nader blijf ik echt niet meer slank }:| .
Nog vervelender wordt het als je structureel minder moet gaan eten en je met sporten niet alles meerperfect strak krijgt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_130189848
Ik merk ook zeker verschil met een aantal jaar geleden: waar ik toen zonder veel moeite binnen 2 weken weer redelijk op gewicht kwam, doe ik daar nu 2 maanden over. Tegelijk ondervind ik wel steeds meer het belang van sporten en gezond leven, anders houd ik het gewone leven niet meer zo goed vol. Dus adieu iedere dag Karmeliet + vlammetjes :'( .
pi_130190630
Ik ben de 18 over een paar maandjes alweer gepasseerd.. En 2 kilo te zwaar :(.

Maar ik heb zojuist wel 7,5 km hardgelopen en ik bak nu pannekoekjes (zonder graan, ze zijn lekkerder dan gewone pannekoekjes). Van de chocoladepannekoekjes heb ik uitgerekend dat er 750 kcal in het beslag zit, dus als ik nu de pannekoekjes tel, weet ik hoeveel 1 pannekoek bevat.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130193631
Lunch gehad: een omelet van ei & ham, lauwwarme salade van courgette met wat stukjes varkensvlees, bord witlofsalade met zelfgemaaakte mayonaise en mosselen-in-het-zuur (niet zelfgemaakt) en daarnaast hapjes gestoomde makreelfilet, gerookte kipfilet, koude lamsrollade, olijven, zure mosseltjes, kokoskaas (neh), 1 chocoladepannekoekje en espresso toe.

De pannekoekjes zijn ongeveer 50 kcal per stuk. En dan per 4 tot taartjes gestapeld met een beetje roomboter ertussen, maakt taartjes van 240 kcal. Als toetje gaat 1 taartje in 4 stukken, dus een toetje van 60 kcal. Lijkt me netjes voor een verrukkelijk chocoladerooomboteramandelkastangetaartje.

Ook nog banaan/ei-poffertjes gebakken. En nu moet ik vandaag nog gehaktbrood maken (van vark en van lam), sperzieboontjes inmaken en 3 kippen en 1 haan kopen.
En eigenlijk ook nog nieuwe boontjes plukken. Gister de hele dag geplukt, en tuinbonen + doperwten gedopt - ik heb de hele nacht van boontjes gedroomd :').
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zondag 18 augustus 2013 @ 13:12:18 #15
70532 loveli
N
pi_130194055
quote:
7s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:18 schreef sigme het volgende:
pannekoekjes (zonder graan, ze zijn lekkerder dan gewone pannekoekjes
Dat vraagt om een recept.

Leeftijd en minder makkelijk in shape raken is herkenbaar, maar het lukt allemaal nog wel. Of ik heb de lat lager liggen dan in het verleden.
crap in = crap out
pi_130196083
Klinkt allemaal lekker Sigme!

Mijn feestje was zeer geslaagd gister. Zo maar eens gaan afwassen en opruimen en van de cadeautjes genieten O+
pi_130196808
He, ik ben teleurgesteld in Amika omdat ze aan het eind met olivier gaat en niet met jan. :')
pi_130197318
Wut :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:34:34 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130197417
Straks krijg ik ook weer verse groente, ze worden op dit moment geplukt/uit de tuin gehaald.

Kropsla, bieslook, knoflookstengels, peterseliebossen, sperziebonen, wortels, komkommer, courgetten, rode bieten en spitskool
  Vis een optie? zondag 18 augustus 2013 @ 14:37:27 #20
70532 loveli
N
pi_130197528
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:32 schreef V1z0R het volgende:
Wut :?
Amika is een Vlaamse tv-jeugdserie van Studio 100, waarvan het eerste seizoen van 10 november 2008 tot 12 februari 2009 werd uitgezonden op Ketnet, dat de reeks geregeld herneemt. De serie speelt zich af op de manege van de rijke familie De La Fayette, met de witte hengst Amika in de titelrol.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amika_(televisieserie)

De 'ze' in puff's post is vermoedelijk een ander dan Amika :+
crap in = crap out
pi_130197574
Laten we het hopen :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130197954
O uniek, ik ben zo jaloers op jouw liefde voor groente. Voor mij is het nog steeds iets verplichts, en ik kan alles wel indelen van 'best lekker' tot 'echt vies'(witlof), maar het is voor mij nooit zo lekker als witte wijn met snoepjes, chips en een chocoladereep met marsepein of advocaatvulling.
Ik voel me natuurlijk goed als ik gezond gegeten heb, maar de keuze om dat te doen, die motivatie, moet altijd vanuit mijn discipline en verstand komen, het zit nooit als automatische impuls in mijn wezen. Eerst moet ik toch altijd dat "maar het lekkers-dan??!!" gevoel bedwingen.

Net als sporten, ik schreef net al zoiets in het dieet-topic: ik haat sporten nog steeds, maar vind het heerlijk gesport te hebben.
pi_130198092
quote:
17s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:48 schreef Laureline het volgende:
O uniek, ik ben zo jaloers op jouw liefde voor groente. Voor mij is het nog steeds iets verplichts, en ik kan alles wel indelen van 'best lekker' tot 'echt vies'(witlof), maar het is voor mij nooit zo lekker als witte wijn met snoepjes, chips en een chocoladereep met marsepein of advocaatvulling.
Ik voel me natuurlijk goed als ik gezond gegeten heb, maar de keuze om dat te doen, die motivatie, moet altijd vanuit mijn discipline en verstand komen, het zit nooit als automatische impuls in mijn wezen. Eerst moet ik toch altijd dat "maar het lekkers-dan??!!" gevoel bedwingen.

Net als sporten, ik schreef net al zoiets in het dieet-topic: ik haat sporten nog steeds, maar vind het heerlijk gesport te hebben.
Idem dito hier.

Vanmorgen hardgelopen en nu net een aantal dingen voorbereid voor eten voor de komende week. Scheelt weer stressen door de week! En, dan eten we ook zeker weten lekker..
pi_130198093
  Vis een optie? zondag 18 augustus 2013 @ 14:52:48 #25
70532 loveli
N
pi_130198152
Zij heeft een afwasmachine nodig.
crap in = crap out
pi_130198329
Niemand is een vaatwasser nodig :{w
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:08:33 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130198747
Groente...

Ben alleen thuis en heb ik een soep in elkaar geflanst met alle restjes van groente die vandaag op moest
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 29% gewijzigd door uniekhoorn op 18-08-2013 15:37:02 ]
pi_130198822
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:57 schreef V1z0R het volgende:
Niemand is een vaatwasser nodig :{w
Ik wel :6
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:12:07 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130198853
Onze vaatwasser heeft zelfs een naam.... Vaatima :')
pi_130199121
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:10 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik wel :6
:6
pi_130199561
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:12 schreef uniekhoorn het volgende:
:D !
Be someone that makes you happy
pi_130199594
Ik kan je plaatje niet zien uniek!

Lijstje:
O: yoghurt met havermout, lijnzaad, blauwe bessen
T: mini pannenkoekje (echt ieniemienie) en een rijstwafel pindakaas
L: rode rijst (koud) met tomaat, komkommer, paprika, zonnebloempitjes en pepitas met tahin-dressing
T: nectarine
D: kabeljauw in curry met peultjes en courgette en rode rijst
T: stukje pure chocolade

Wilde gaan sporten maar kreeg mijn lenzen niet in... handen niet goed gewassen na het snijden van rode peper :|W . Maar morgen dan ipv vandaag! Zo wel ff uurtje wandelen.
pi_130199626
pi_130199637
quote:
:') :@ :X :D
Ja doei.
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:40:10 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130199845
Nu wel, ow V1 had hem al :P

Nou ja lekker interessant

Lijst
O/L: boterham kaas, boterham xxl puur hagelslag, bak sla met dressing, blikje tonijn en gekookt ei, beker melk, cappuccino
T's 2 handjes vol met bramen, appel, nectarine, 5 kommetjes groentesoep
D: Bloemkool, dikke gegrilde ribkarbonade, paar aardappelkroketjes, augurkjes en zilveruitjes
T: kwark, vla en blauwe bessen
pi_130199931
quote:
:')
pi_130200183
Lekker lijstje Perr!

Mijnes:

O: yoghurt met appel en beetje havermout, cracker pindakaas, grapefruitsap
T: koffie verkeerd
L: meergranenbroodje met karige hoeveelheid tonijnsalade en rucola :')
T: bakje chips en 200 gr cherrytomaatjes
S: uurtje hometrainer
D: linzen met tomaat, komkommer en twee gekookte eitjes
T: ?

Gister de allerlekkerste taart/cake ooit op :9 chocolade/cacao cake met stukjes biscuit erin. Zo lekker! Zo ff recept zoeken :)
pi_130200892
Lijstje:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
S: half uur rennen
T: 2 cappuccino
L: salade met tomaat, avocado en garnalen
T: boterham ham, boterham pindakaas, yoghurt
D: bruine bonen met uitgebakken bacon, rauwe en gebakken uien, gebakken paprika

Ik zie er wel alweer prima slank uit, en voel me ook fit. Maar de weegschaal zegt dat ik zwaarder ben dan ik me voel :? . Het extra gewicht zal zich wel ergens schuilhouden, of is misschien heel gelijkmatig verdeeld?
pi_130202137
Meer spieren dan eerst?
pi_130203378
Ik heb een beetje een 'meh'-dag. Ben moe en heb hoofdpijn en nu ben ik het binnen zitten zat. Wil eigenlijk hardlopen vanavond, maar vraag me dus af of dat me goed gaat doen of dat ik alleen maar meer koppijn ga krijgen. :')

Ongeïnspireerd lijstje

O: 1 boterham cervelaat, half beschuitje kaas
L: 2 boterhammen hagelslag, glas limo
D: vissticks, aardappeltjes en groente uit de oven + komkommersalade

Vanavond nog maar wat yoghurt met fruit oder so.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130203857
hier ook een lijstje:

B: buik- en beenspieroefeningetjes 15 minuutjes, toen wonnen de douche & de trek
O/L: het standaard kwark ontbijt :D, alleen nu om 11:00
T: boterham pindakaas
T: 200 gram worteltjes
T: rijstwafel pindakaas
S: half uurtje hardlopen, dik zweten want de zon scheen flink op mijn bolletje en daar werd ik een beetje naar van, dus nu nog maar wat
T: worteltjes en water
D: eten bij vrienden die risotto maken, ik hoop dat er een lekkere salade bij zit :)
pi_130203885
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:50 schreef Nallie het volgende:
Lekker lijstje Perr!

Mijnes:

O: yoghurt met appel en beetje havermout, cracker pindakaas, grapefruitsap
T: koffie verkeerd
L: meergranenbroodje met karige hoeveelheid tonijnsalade en rucola :')
T: bakje chips en 200 gr cherrytomaatjes
S: uurtje hometrainer
D: linzen met tomaat, komkommer en twee gekookte eitjes
T: ?

Gister de allerlekkerste taart/cake ooit op :9 chocolade/cacao cake met stukjes biscuit erin. Zo lekker! Zo ff recept zoeken :)
Wat een nette O! ;)
pi_130204915
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:19 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat een nette O! ;)
Ja, er waren gelukkig veel gezonde opties en dat leek me wel zo slim gezien buikissues dankzij kater :')

Goed bezig met t sporten jij!
pi_130205654
O 2 crossaintjes, 2 zachtgekookte eitjes
L dubbele boterham casselerib
T 3 kaakjes
D glaasje witte wijn, mosselen, baguette met kruidenboter
T halfvolle yoghurt met blauwe bessen

Te weinig O + L daarom de koekjes gaan snaaien.
pi_130205932
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 17:19 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat een nette O! ;)
Hey, dat is (Op de havermout en cracker na) mijn standaard-O!
pi_130206042
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 16:37 schreef Nallie het volgende:
Meer spieren dan eerst?
Nee, ik ben nooit zo gespierd. Die extra kilo's zullen, als ik sigme lees die ook de 18 nadert, wel een typisch jongedamesding zijn.

10 jaar geleden zat ik met een beeldschone slanke collega me tegoed te doen aan broodjes kroket. Terwijl wij drie lepeltjes suiker in de koffie strooiden zei de oude, dikke collega die tegenover ons aan het tafeltje zat grimmig: "Wacht maar, na jullie 30e komt er elk jaar een kilo bij!" :')
pi_130206091
dubbel
pi_130206487
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat vraagt om een recept.

Leeftijd en minder makkelijk in shape raken is herkenbaar, maar het lukt allemaal nog wel. Of ik heb de lat lager liggen dan in het verleden.
Gewoonlijk doe ik alles op de gok en uit de losse pols, maar vandaag met weegschaal dus ik heb een redelijk idee van de ingredienten.

50gr kastanjemeel
50gr amandelmeel
50gr cacao
150gr geprakte banaan
2 eieren

mengen, aanlengen met water tot het beslag mooi loopt, kwartiertje laten staan, doorroeren, dan moet er meestal nog wat water bij.

niet te grote pannekoekjes bakken (1 sjulepel) op matig vuur in een goede pannekoekenkoekepan.
eventueel met een klein beetje boter.
als de bovenkant goed droog is voorzichtig keren met een platte spatel / pannekoekenmes
ander kant kort bakken

Ik heb ze ook wel gebakken zonder banaan & cacao, dan zijn ze ook taai genoeg om op te rollen. Ik heb ze belegd met gerookte zalm en dan oprollen. Prima meeneenmvoer voor lange autoritten. Naar Spanje bijvoorbeeld. Die chocoladevariant ook trouwens, en de banaaneipoffertjes waren ook goed. Alles kan goed ingevroren worden, ideaal.
pi_130207401
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Gewoonlijk doe ik alles op de gok en uit de losse pols, maar vandaag met weegschaal dus ik heb een redelijk idee van de ingredienten.

50gr kastanjemeel
50gr amandelmeel
50gr cacao
150gr geprakte banaan
2 eieren

mengen, aanlengen met water tot het beslag mooi loopt, kwartiertje laten staan, doorroeren, dan moet er meestal nog wat water bij.

niet te grote pannekoekjes bakken (1 sjulepel) op matig vuur in een goede pannekoekenkoekepan.
eventueel met een klein beetje boter.
als de bovenkant goed droog is voorzichtig keren met een platte spatel / pannekoekenmes
ander kant kort bakken

Ik heb ze ook wel gebakken zonder banaan & cacao, dan zijn ze ook taai genoeg om op te rollen. Ik heb ze belegd met gerookte zalm en dan oprollen. Prima meeneenmvoer voor lange autoritten. Naar Spanje bijvoorbeeld. Die chocoladevariant ook trouwens, en de banaaneipoffertjes waren ook goed. Alles kan goed ingevroren worden, ideaal.
*Onthoudt! :9
pi_130207824
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:24 schreef Laureline het volgende:
10 jaar geleden zat ik met een beeldschone slanke collega me tegoed te doen aan broodjes kroket. Terwijl wij drie lepeltjes suiker in de koffie strooiden zei de oude, dikke collega die tegenover ons aan het tafeltje zat grimmig: "Wacht maar, na jullie 30e komt er elk jaar een kilo bij!" :')
_O- O+
pi_130208579
Zo'n 15 jaar riep iemand "Tering, wat een benen!" flikkerde vervolgens (dronken :') ) van z'n fiets en riep "Maar over 10 jaar ben je dik!"
pi_130208974
Leuk vind ik dat altijd! Laatst liep ik ook op straat, toen een tegemoetkomende meneer tijdens het passeren tegen mij zei: "Mooie benen hoor B-) ." Waarom ik daar dan van geniet, terwijl ik me enorm op mijn feministische pik getrapt voel als hier in NWS weer een stelletje pubers beweert dat de crisis is gekomen "omdat de vrouwtjes ook zonodig moeten werken", weet ik ook niet }:| .
pi_130210932
Aarrggggh, mijn kat heeft wéér een muis gevangen. Leuk speeltje.
pi_130212571
quote:
8s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:29 schreef Goodbye het volgende:
Aarrggggh, mijn kat heeft wéér een muis gevangen. Leuk speeltje.
Krijg jij dan het karkas gepresenteerd?

Hoe is het met de meh? Nog wezen hardlopen?
pi_130212702
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:20 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hey, dat is (Op de havermout en cracker na) mijn standaard-O!
Nette O dan! :P

Mijn O is al bijna een jaar hetzelfde, blijft lekker, maar een beetje saaiig wordt het wel.
pi_130212938
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:57 schreef anna82 het volgende:

[..]

Krijg jij dan het karkas gepresenteerd?

Hoe is het met de meh? Nog wezen hardlopen?
Er ligt hier een nog helemaal intact muisje. Alleen van binnen zal het wel allemaal mis zijn, want het ligt nu doodstil. ;( Mevrouw kat is alweer buiten, want dit ding beweegt niet meer en is dus saaaaaai :{w

Niet meer wezen hardlopen, morgen weer buiten een 5km rondje doen. :Y
pi_130213002
Ik eet bijna elke ochtend yoghurt of kwark met muesli, ik miste dat echt op vakantie, ook al heb ik het nog zeker een keer of zes gegeten _O- . Zat ik in m'n luxe hotel op het bed te ontbijten direct vanuit de yoghurtbeker. :') :D
pi_130213051
Eerste restaurantje in Groningen is een feit, koffie berenburg :9.

Dadelijk even rondje wandelen en vroeg het bed in... moe. Gister ook weer een te gezellig avondje in Nimma. Nu gaan we echt niet meer terug naar ons huisje daar... :'(.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130213366
Ja hoi.

Ik heb net mijn eerste Halve Marathon OOIT gelopen 8-)
Ja doei.
pi_130213392
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi.

Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut?!

Wat goed man! *O* _O_ *O*
pi_130213489
De maan en sterren stonden allemaal in de juiste lijn. 8-) O+
Ja doei.
pi_130213520
Heeft er iemand een runners high?
pi_130213559
Geebee! Wat goed dat je ondanks de meh toch bent gaan lopen O+

Mo! :o *O* feli _O_
pi_130213798
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:15 schreef An24 het volgende:
Geebee! Wat goed dat je ondanks de meh toch bent gaan lopen O+

Mo! :o *O* feli _O_
Eh, ik ga morgen dus! :') :@
pi_130213834
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Eh, ik ga morgen dus! :') :@
Ohw sorry, ik las verkeerd :@ :*
pi_130213986
Ik wilde ook een prestatie posten, maar door Mo valt hij een beetje in het niets. Omdat ik toch trots ben, doe ik het toch O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, veel blauwe plekken ja. poses oefenen en een Ehlers Danlos huid is een slechte combi :')
  zondag 18 augustus 2013 @ 21:26:57 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130214247
Mo, heldin!

An O+
  zondag 18 augustus 2013 @ 21:28:04 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130214318
Xali, berenburg :D

Gb, ren ze morgen.
Trusten
pi_130214329
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:22 schreef An24 het volgende:
Ik wilde ook een prestatie posten, maar door Mo valt hij een beetje in het niets. Omdat ik toch trots ben, doe ik het toch O+

SPOILER
En ja, veel blauwe plekken ja. poses oefenen en een Ehlers Danlos huid is een slechte combi :')
^O^
pi_130215633
Wilde eens weten of dat lekker was Uniek!... dat berenburg. Reeds ons nieuwe thuis ( kroeg) gevonden! Belgisch bier :9
pi_130215998
Mo & An _O_
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:33:56 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130217954
Dayumn halve marathon :o _O_ rsepcts! :+

An's yoga volgen is leuk O+

Anna, ik was gisteren vroeg op pad vanwege werkdingetje! Ben nu knettergaar maar wel accomplished :+ Typ veelal wel als een derpderp (tegen vriendje op whatsapp: 'dorp' --> 'sorp*' --> 'meh :') soep*').

[ Bericht 30% gewijzigd door MariaEtcetera op 18-08-2013 22:54:52 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130218382
Oma was blij met de sjalotten, met oom nog even studio sport gekeken daar en koffie gedronken met oma en tante.
Volgens mij heb ik best een leuke familie :@
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 19:42 schreef Brocco_Li het volgende:
Zo'n 15 jaar riep iemand "Tering, wat een benen!" flikkerde vervolgens (dronken :') ) van z'n fiets en riep "Maar over 10 jaar ben je dik!"
15jr?! Gast was wel volhoudend dan :P (en constant beschonken)

[ Bericht 7% gewijzigd door V1z0R op 18-08-2013 22:46:22 ]
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:48:58 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130218848
Fijn V1zmans :Y
pi_130218930
quote:
Ja hoi.

Geweldig! Oja, ik lag van de week nog in een deuk om jouw foto in ' Celebs onflatteus op de kiek' ("en natuurlijk onze eigen celeb moblo..." _O- ) Dat je die durfde te posten :o Jij bent echt zo ijdel als een vent :7 .
pi_130218956
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Fijn V1zmans :Y
Jij ook! :Y

Al zou ik huiverig zijn bij knuffels en zoenen van klanten :@ Laat staan iemand die me aan d'r zoon zou willen koppelen :D
pi_130219164
"Leuke kerel ben je! *smooch*"
"Dit is m'n zoon, interesse?!"

:@
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:56:36 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130219268
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jij ook! :Y

Al zou ik huiverig zijn bij knuffels en zoenen van klanten :@ Laat staan iemand die me aan d'r zoon zou willen koppelen :D
Haha ja het moet een beetje bij het moment / de setting passen :+ Bedrijf waar ik werk is ook wat apart natuurlijk :D Bij de meeste mensen vind ik het leuk, omdat ze gewoon heel hartelijk zijn :Y

quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:54 schreef V1z0R het volgende:
"Leuke kerel ben je! *smooch*"
"Dit is m'n zoon, interesse?!"

:@
lolol :D
pi_130220176
Ook deels cultuurverschil natuurlijk. Na avond bij Co heb ik Co, Anna, Perr en Nallie zoenen gegeven bij afscheid. Hier ken ik lui al 20jr en dan is het een welgemeende "Joh! Later!"...
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:25:06 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130220706
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:14 schreef V1z0R het volgende:
Ook deels cultuurverschil natuurlijk. Na avond bij Co heb ik Co, Anna, Perr en Nallie zoenen gegeven bij afscheid. Hier ken ik lui al 20jr en dan is het een welgemeende "Joh! Later!"...
Zelf ben ik meestal meer van het knuffelen, mede omdat ik een hekel heb aan luchtkusjes (heb ik van mn oma, 'het moeten wel ECHTE pakkerds zijn!" :+ ), maar liefst wil ik natuurlijk alleen een pakkerd / knuffel van mensen die oprecht hartelijk zijn zonder bijbedoelingen :P

Maar goed, nu slapen :+
pi_130221330
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:14 schreef V1z0R het volgende:
Ook een kwestie van 'kansen moet je grijpen' natuurlijk :)
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:41:22 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130221366
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:40 schreef anna82 het volgende:

[..]

Rrrrrrrrrr :7

Bedtijd! Morgen vrij O+
pi_130222462
quote:
Haar andere filmpjes zijn ook zo raar..
Worry is a misuse of imagination
pi_130223272
quote:
14s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:50 schreef Laureline het volgende:

[..]

Geweldig! Oja, ik lag van de week nog in een deuk om jouw foto in ' Celebs onflatteus op de kiek' ("en natuurlijk onze eigen celeb moblo..." _O- ) Dat je die durfde te posten :o Jij bent echt zo ijdel als een vent :7 .
Ja, die had ik elders gepost, en Godtje nam 'm meteen mee naar SHO :') kon er wel om lachen. En ach, ik ben vaker oncharmant dan charmant! :P
Ja doei.
pi_130226475
Mo _O_ gewoon een halve marathon man, koningin!

Morning O+ bewolkt :(

Planning!
T: twee rijstwafel pindakaas
B: 5,5 km wandelen
O: biogarde met havermout, lijnzaad, bosbessen
T: handje noten & rozijnen
S: 30 min fitness interval training
L: hard wit broodje ham en rauwkost, salade met gekookt ei, tomaat, komkommer
T: banaan
B: 5,5 km wandelen
D: kip uit de oven, ratatouille, salade met bietjes

[ Bericht 5% gewijzigd door Perruche op 19-08-2013 14:04:20 ]
pi_130226479
quote:
Ja hoi.

_O_ ik ben zo fier op je!! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130226542
O+ tof, allen! En de beentjes voelen goed! Goed teken... :) Dit had ik een paar jaar geleden niet kunnen denken :o :N
Ja doei.
pi_130226549
Patser ;) ^O^
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:40 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dat ook :7
pi_130227119
Mogge!
Mo, wat ontzettend goed! *O*

Ontbijt: brood met vruchtenhageltjes :9
pi_130227315
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
O+ tof, allen! En de beentjes voelen goed! Goed teken... :) Dit had ik een paar jaar geleden niet kunnen denken :o :N
Bizar is dat he?! Geniet maar van de goed voelende benen O+
pi_130227597
Goed mo! Lekker bezig jij!

Hier vandaag maandag even geen weegdag, vorige week en afgelopen weekend was raar. Vandaag weer proberen normaal te doen. Net even bij de lidl om de hoek wezen winkelen. Wat een verrijking O+. Veel boodschappen voor bijna niets. Dus lekker een bult met groente me, genoeg voor de rest van de week. Dadelijk bij de appie de ontbrekende boodschappen halen en straks even zoeken naar een winkel voor mijn glutenvrije bakshizzle. Kan ik deze week lekker uitproberen :9
pi_130228405
Mo! Supergoed man :D

Vrijdag bij m'n ouders weer eens gewogen en iets van een halve kilo minder dan de vorige keer daar. Prima dus :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Nallie op 19-08-2013 10:44:52 ]
pi_130229284
Zit ik hier te verkondigen dat ik weer even mijn best ga doen. Heb ik na de boodschappen de koelkast schoongemaakt en de hele keuken opgeruimd... een bedenk ik me nu dat ik de hele dag nog niets had gegeten....normaal doe ik niets zonder ontbijt maar we hadden niets :') dus nu is mijn o een plak kaas en wat knoflookolijven.
  Vis een optie? maandag 19 augustus 2013 @ 11:09:38 #94
70532 loveli
N
pi_130229491
Ontbijt skippen is niet per definitie ongezond. Uit studies blijkt dat mensen die ontbijten minder dik worden, maar ik ben heel benieuwd of dat aan het ontbijt zelf ligt of aan de levensstijl/regelmaat van mensen die niet ontbijten. In principe heb je genoeg reserves om zo nu en dan wat later te eten.
crap in = crap out
pi_130229672
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:09 schreef loveli het volgende:
Ontbijt skippen is niet per definitie ongezond. Uit studies blijkt dat mensen die ontbijten minder dik worden, maar ik ben heel benieuwd of dat aan het ontbijt zelf ligt of aan de levensstijl/regelmaat van mensen die niet ontbijten. In principe heb je genoeg reserves om zo nu en dan wat later te eten.
Intermittend fasting studies zeggen ook weer wat anders. Gewoon lekker uitzoeken waar je je het beste bij voelt. Zo'n studie over smorgen niet ontbijten en overdag gaan snaaien heeft met wilskracht te maken. Je hersenen houden je voor de gek dat je suiker nodig hebt, terwijl je gewoon voedingsstoffen moet nemen. Leren je eigen signalen serieus te nemen denk ik dan.
pi_130229781
Ik ontbijt altijd. Maar nu kreeg ik niet eens honger totdat ik klaar was en ef ging zitten... Nu blijf ik echter honger houden :').
  Vis een optie? maandag 19 augustus 2013 @ 11:23:28 #97
70532 loveli
N
pi_130229852
De signalen die m'n lichaam geeft kloppen niet als ik slecht eet :')
crap in = crap out
pi_130229892
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:23 schreef loveli het volgende:
Daarna wel, maar ervoor kloppen ze niet inderdaad. Er lag een bijna lege zak winegums op tafel. Nu issie helemaal leeg.
pi_130230051
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:23 schreef loveli het volgende:
:+ signalen versus blijven nadenken dan :+
  Vis een optie? maandag 19 augustus 2013 @ 11:38:12 #100
70532 loveli
N
pi_130230343
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:31 schreef An24 het volgende:
:+ signalen versus blijven nadenken dan :+
Gaat echt om periodes, niet de momenten. Clean eten = geen bodemdrang, niet clean eten = eat all the crap!! Op het moment eet ik clean genoeg om nog na te kunnen denken, maar in andere periodes werkt pinpas doorknippen/dwangbuis beter dan nadenken :+
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')