Moet je hem wel voor de tv/computer zetten, want het is doodsaai. Maar met een afleveringetje Dexter prima te doen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Lau... Misschien ga ik ook maar een crosstrainer kopen
Uhuh, i know.. heb wel een hometrainer, dan kijk ik ook maar wat series of soms een filmquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Moet je hem wel voor de tv/computer zetten, want het is doodsaai. Maar met een afleveringetje Dexter prima te doen!
Wie ben jij en wat heb je met Laurelientje gedaan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:04 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: salade met komkommer, tomaat, botersla, tonijn, ansjovis en gekookt ei
T: boterham komijnekaas, boterham pindakaas
D: chinese roerbakgroente met beetje mie en gebakken ei
T: griekse yoghurt
S: 50 min. crosstrainer
Heb haar opgegeten... hongerTquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Laurelientje gedaan?
Die zag ik niet aankomenquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:05 schreef loveli het volgende:
Je wilde commentaar op je lijstje? Je O
Ja, ik heb ook m'n noodgedwongen gezonde periodes! Anders zeker nu ik de 18 nader blijf ik echt niet meer slankquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Laurelientje gedaan?
Nog vervelender wordt het als je structureel minder moet gaan eten en je met sporten niet alles meerperfect strak krijgt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:10 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook m'n noodgedwongen gezonde periodes! Anders zeker nu ik de 18 nader blijf ik echt niet meer slank.
Dat vraagt om een recept.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:18 schreef sigme het volgende:
pannekoekjes (zonder graan, ze zijn lekkerder dan gewone pannekoekjes
Amika is een Vlaamse tv-jeugdserie van Studio 100, waarvan het eerste seizoen van 10 november 2008 tot 12 februari 2009 werd uitgezonden op Ketnet, dat de reeks geregeld herneemt. De serie speelt zich af op de manege van de rijke familie De La Fayette, met de witte hengst Amika in de titelrol.quote:
Idem dito hier.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:48 schreef Laureline het volgende:
O uniek, ik ben zo jaloers op jouw liefde voor groente. Voor mij is het nog steeds iets verplichts, en ik kan alles wel indelen van 'best lekker' tot 'echt vies'(witlof), maar het is voor mij nooit zo lekker als witte wijn met snoepjes, chips en een chocoladereep met marsepein of advocaatvulling.
Ik voel me natuurlijk goed als ik gezond gegeten heb, maar de keuze om dat te doen, die motivatie, moet altijd vanuit mijn discipline en verstand komen, het zit nooit als automatische impuls in mijn wezen. Eerst moet ik toch altijd dat "maar het lekkers-dan??!!" gevoel bedwingen.
Net als sporten, ik schreef net al zoiets in het dieet-topic: ik haat sporten nog steeds, maar vind het heerlijk gesport te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door uniekhoorn op 18-08-2013 15:37:02 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Onze vaatwasser heeft zelfs een naam.... Vaatima
Wat een nette O!quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:50 schreef Nallie het volgende:
Lekker lijstje Perr!
Mijnes:
O: yoghurt met appel en beetje havermout, cracker pindakaas, grapefruitsap
T: koffie verkeerd
L: meergranenbroodje met karige hoeveelheid tonijnsalade en rucola
T: bakje chips en 200 gr cherrytomaatjes
S: uurtje hometrainer
D: linzen met tomaat, komkommer en twee gekookte eitjes
T: ?
Gister de allerlekkerste taart/cake ooit opchocolade/cacao cake met stukjes biscuit erin. Zo lekker! Zo ff recept zoeken
Ja, er waren gelukkig veel gezonde opties en dat leek me wel zo slim gezien buikissues dankzij katerquote:
Nee, ik ben nooit zo gespierd. Die extra kilo's zullen, als ik sigme lees die ook de 18 nadert, wel een typisch jongedamesding zijn.quote:
Gewoonlijk doe ik alles op de gok en uit de losse pols, maar vandaag met weegschaal dus ik heb een redelijk idee van de ingredienten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat vraagt om een recept.
Leeftijd en minder makkelijk in shape raken is herkenbaar, maar het lukt allemaal nog wel. Of ik heb de lat lager liggen dan in het verleden.
*Onthoudt!quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Gewoonlijk doe ik alles op de gok en uit de losse pols, maar vandaag met weegschaal dus ik heb een redelijk idee van de ingredienten.
50gr kastanjemeel
50gr amandelmeel
50gr cacao
150gr geprakte banaan
2 eieren
mengen, aanlengen met water tot het beslag mooi loopt, kwartiertje laten staan, doorroeren, dan moet er meestal nog wat water bij.
niet te grote pannekoekjes bakken (1 sjulepel) op matig vuur in een goede pannekoekenkoekepan.
eventueel met een klein beetje boter.
als de bovenkant goed droog is voorzichtig keren met een platte spatel / pannekoekenmes
ander kant kort bakken
Ik heb ze ook wel gebakken zonder banaan & cacao, dan zijn ze ook taai genoeg om op te rollen. Ik heb ze belegd met gerookte zalm en dan oprollen. Prima meeneenmvoer voor lange autoritten. Naar Spanje bijvoorbeeld. Die chocoladevariant ook trouwens, en de banaaneipoffertjes waren ook goed. Alles kan goed ingevroren worden, ideaal.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:24 schreef Laureline het volgende:
10 jaar geleden zat ik met een beeldschone slanke collega me tegoed te doen aan broodjes kroket. Terwijl wij drie lepeltjes suiker in de koffie strooiden zei de oude, dikke collega die tegenover ons aan het tafeltje zat grimmig: "Wacht maar, na jullie 30e komt er elk jaar een kilo bij!"![]()
Krijg jij dan het karkas gepresenteerd?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:29 schreef Goodbye het volgende:
Aarrggggh, mijn kat heeft wéér een muis gevangen. Leuk speeltje.
Nette O dan!quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:20 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hey, dat is (Op de havermout en cracker na) mijn standaard-O!
Er ligt hier een nog helemaal intact muisje. Alleen van binnen zal het wel allemaal mis zijn, want het ligt nu doodstil.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
Krijg jij dan het karkas gepresenteerd?
Hoe is het met de meh? Nog wezen hardlopen?
Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut?!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi.
Ik heb net mijn eerste Halve Marathon OOIT gelopen
Eh, ik ga morgen dus!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:15 schreef An24 het volgende:
Geebee! Wat goed dat je ondanks de meh toch bent gaan lopen![]()
Mo!![]()
feli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, veel blauwe plekken ja. poses oefenen en een Ehlers Danlos huid is een slechte combi![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:22 schreef An24 het volgende:
Ik wilde ook een prestatie posten, maar door Mo valt hij een beetje in het niets. Omdat ik toch trots ben, doe ik het toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, veel blauwe plekken ja. poses oefenen en een Ehlers Danlos huid is een slechte combi
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
15jr?! Gast was wel volhoudend danquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:42 schreef Brocco_Li het volgende:
Zo'n 15 jaar riep iemand "Tering, wat een benen!" flikkerde vervolgens (dronken) van z'n fiets en riep "Maar over 10 jaar ben je dik!"
Geweldig! Oja, ik lag van de week nog in een deuk om jouw foto in ' Celebs onflatteus op de kiek' ("en natuurlijk onze eigen celeb moblo..."quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi.
Jij ook!quote:
Haha ja het moet een beetje bij het moment / de setting passenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij ook!
Al zou ik huiverig zijn bij knuffels en zoenen van klantenLaat staan iemand die me aan d'r zoon zou willen koppelen
lololquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:54 schreef V1z0R het volgende:
"Leuke kerel ben je! *smooch*"
"Dit is m'n zoon, interesse?!"
Zelf ben ik meestal meer van het knuffelen, mede omdat ik een hekel heb aan luchtkusjes (heb ik van mn oma, 'het moeten wel ECHTE pakkerds zijn!"quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:14 schreef V1z0R het volgende:
Ook deels cultuurverschil natuurlijk. Na avond bij Co heb ik Co, Anna, Perr en Nallie zoenen gegeven bij afscheid. Hier ken ik lui al 20jr en dan is het een welgemeende "Joh! Later!"...
Ook een kwestie van 'kansen moet je grijpen' natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:14 schreef V1z0R het volgende:
Ook deels cultuurverschil natuurlijk. Na avond bij Co heb ik Co, Anna, Perr en Nallie zoenen gegeven bij afscheid. Hier ken ik lui al 20jr en dan is het een welgemeende "Joh! Later!"...
Rrrrrrrrrrquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ook een kwestie van 'kansen moet je grijpen' natuurlijk
Haar andere filmpjes zijn ook zo raar..quote:
Ja, die had ik elders gepost, en Godtje nam 'm meteen mee naar SHOquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:50 schreef Laureline het volgende:
[..]
Geweldig! Oja, ik lag van de week nog in een deuk om jouw foto in ' Celebs onflatteus op de kiek' ("en natuurlijk onze eigen celeb moblo...") Dat je die durfde te posten
Jij bent echt zo ijdel als een vent
.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi.
Dat ookquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ook een kwestie van 'kansen moet je grijpen' natuurlijk
Bizar is dat he?! Geniet maar van de goed voelende benenquote:Op maandag 19 augustus 2013 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
tof, allen! En de beentjes voelen goed! Goed teken...
Dit had ik een paar jaar geleden niet kunnen denken
![]()
Intermittend fasting studies zeggen ook weer wat anders. Gewoon lekker uitzoeken waar je je het beste bij voelt. Zo'n studie over smorgen niet ontbijten en overdag gaan snaaien heeft met wilskracht te maken. Je hersenen houden je voor de gek dat je suiker nodig hebt, terwijl je gewoon voedingsstoffen moet nemen. Leren je eigen signalen serieus te nemen denk ik dan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:09 schreef loveli het volgende:
Ontbijt skippen is niet per definitie ongezond. Uit studies blijkt dat mensen die ontbijten minder dik worden, maar ik ben heel benieuwd of dat aan het ontbijt zelf ligt of aan de levensstijl/regelmaat van mensen die niet ontbijten. In principe heb je genoeg reserves om zo nu en dan wat later te eten.
Daarna wel, maar ervoor kloppen ze niet inderdaad. Er lag een bijna lege zak winegums op tafel. Nu issie helemaal leeg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:23 schreef loveli het volgende:
De signalen die m'n lichaam geeft kloppen niet als ik slecht eet
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:23 schreef loveli het volgende:
De signalen die m'n lichaam geeft kloppen niet als ik slecht eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |