SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dudeweiser op 17-08-2013 22:24:55 ]
Hij is wel echt cocky nu AZ gewonnen heeft van Ajaxquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
D'n klaas!twitter:Toefjes twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 22:10:41Morgen kijken naar de nummer 10 tegen de nummer 16. In het jargon noemen ze dat de klassieker. AZ hoog en droog. Trots! reageer retweet
Gun hem ook eens een pleziertje, zo veel gelegenheid heeft hij er niet toe.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is wel echt cocky nu AZ gewonnen heeft van Ajax
zal toch niet van lange duur zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is wel echt cocky nu AZ gewonnen heeft van Ajax
Ze hebben een hele goede aanvaller op de bank. Mayuka o wacht dit is niet FUTquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:12 schreef BDIL het volgende:
Ik zie Southampton wel goede zaken komende jaren doen als het team behouden en nog een prima middenvelder en aanvaller voorin halen
IK BEN HET AL AAN HET HERSTELLEN GOFFERDOMME.quote:
Viel reuze mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
AZ heeft net nog geluk gehad, vieze aidsscheids.
Nou de scheids viel echt niet meequote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:21 schreef Reemi het volgende:
Lange tijd stil geweest maar Wefut 2.0 begint ergens op te lijken.
Weet je waar ik de lineup van Lowlands van vandaag kan zien?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:21 schreef Reemi het volgende:
Lange tijd stil geweest maar Wefut 2.0 begint ergens op te lijken.
AZ had in de 2e helft ook nog ergens een penalty verdiend en toen ging daarna die Castelen weer makkelijk neer...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou de scheids viel echt niet mee
Dank je, nu alleen nog zorgen dat Fraps goed werkt.quote:
Ze zenden ook dingen van gisteren uit, onder andere:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet je waar ik de lineup van Lowlands van vandaag kan zien?
Major Lazerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ze zenden ook dingen van gisteren uit, onder andere:
Franz Ferdinand, Nick Cave, Editors, Jake Bugg, Kendrick Lamar, Tom Odell, Major Lazer, Mister And Mississippi, Michael Kiwanuka
Franz Ferdinand.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ze zenden ook dingen van gisteren uit, onder andere:
Franz Ferdinand, Nick Cave, Editors, Jake Bugg, Kendrick Lamar, Tom Odell, Major Lazer, Mister And Mississippi, Michael Kiwanuka
Ze hadden wanyama gehaald toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze hebben een hele goede aanvaller op de bank. Mayuka o wacht dit is niet FUT
twitter:JeanPaulRison twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 22:19:46Een blik op de statistieken leert ons dat de laatste keer dat NEC 5 goals tegen kreeg, vorige week was. reageer retweet
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geen idee, precies de muziek die ik oversla
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:JeanPaulRison twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 22:19:46Een blik op de statistieken leert ons dat de laatste keer dat NEC 5 goals tegen kreeg, vorige week was. reageer retweet
Ja, en ik las dat ze Osvaldo van Roma ook wilden halen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ze hadden wanyama gehaald toch?
deze kent iedereenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nero ken ik eigenlijk niet, doelde meer op Major Lazer
Heel dat albumquote:
Ik ben ook gewoon rechtsbenig.quote:
Leuk deuntje voor een kommentarie.quote:
zijn de samenvattingen nu begonnen?quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zijn de samenvattingen nu begonnen?
na de reclamequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zijn de samenvattingen nu begonnen?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Omkopingquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:36 schreef DutchSL het volgende:
He Ozz, leuke wedstrijd van Fenerbahce?
Geweldig, 2-0 voorsprong weg geven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:36 schreef DutchSL het volgende:
He Ozz, leuke wedstrijd van Fenerbahce?
Mijn vader die ik niet ken komt daar vandaan, maar heb er zelf niks mee hoor. Als ik al een club in Turkije "support" dan is het Fener wel (omdat ik een hekel heb aan Galatasaray).quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geweldig, 2-0 voorsprong weg geven.Kan gebeuren, maar er liepen een paar spelers tussen die totaal niks hebben gebracht kwa strijdlust, tsja dan ga je tegen dit soort teams gewoon keihard onderuit.
Jij had roots uit Konya toch? Gefeliciteerd.
Van dit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
nou Zhano je hebt toefjes erg boos gemaakt
watskeburt?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn vader die ik niet ken komt daar vandaan, maar heb er zelf niks mee hoor. Als ik al een club in Turkije "support" dan is het Fener wel (omdat ik een hekel heb aan Galatasaray).
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Baasquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:54 schreef Dudeweiser het volgende:
even Vanishing Point en Bullitt gedownload voor onderweg
Bijna alleen maar bekende namen toch? Ik ben eerder verbaasd over de spelers die bij Malaga in de basis staan want ik ken een aantal niet.quote:
Wattan? Is ie echt zo op z'n pik getraptquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja daaromquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna alleen maar bekende namen toch? Ik ben eerder verbaasd over de spelers die bij Malaga in de basis staan want ik ken een aantal niet.
Was ook een brak stukje..ze zijn veel tofferquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik zei net "dit hoeft van mij niet"
Dit is wel een post met een waarheidsgehalte van zo'n 100%.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
echt kut dat ze dat intromuziekje hebben veranderd bij de samenvattingenOne was juist zo tof daarbij
Dat is geen bug meer, hoort gewoon bij het spel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:36 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Pff.. die completing bug word je ook moe van.
gvd veel munnie verloren
EA geeft niks meer om FUT13quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is geen bug meer, hoort gewoon bij het spel.
Vandermartrekjes ditquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:45 schreef DutchSL het volgende:
Toefjes heeft gepost (in het AZ topic), maar laat ons links liggen
Hij komt ook niet in dat rijtje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:59 schreef Tim86 het volgende:
GJE, Dreetje, VDM en nu Toefjes..hij hoort niet in dat rijtje
0quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:07 schreef TBakkert het volgende:
jongens, nu even eerlijk. Hoeveel DM's hebben jullie toefjes al gestuurd?
VRAAG DAT MAAR AAN EEN TOTAAL NIET GRAPPIGE FRIES HIER!!!1!!!11!!!!quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:08 schreef dion_v_k het volgende:
Wanneer heeft hij voor het laatst hier gepost? Wat is er eigenlijk gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Kleine discussie gehad met Zhano...quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:08 schreef dion_v_k het volgende:
Wanneer heeft hij voor het laatst hier gepost? Wat is er eigenlijk gebeurd?
Ik zat het net terug te lezen ja, Die reactie van Zhano slaat natuurlijk nergens op maar Toefjes was ook wel snel op zijn pik getrapt..quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kleine discussie gehad met Zhano...
Ik las het ookquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg vandaag bij De slimste een vraag over soorten hollandse koeken. Ik typte kandijkoeken en ik las bijna kandjikoeken
Dat is dus wel de reden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zat het net terug te lezen ja, Die reactie van Zhano slaat natuurlijk nergens op maar Toefjes was ook wel snel op zijn pik getrapt..![]()
Lijkt me niet de reden dat hij hier niet meer geweest is. Misschien een FUT-dip?
Omdat hij ook aan de FM was geslagenIk weet hoe verslavend dat kan zijn
Heeft hij dat gezegd dan? Zijn laatste post was een reactie op Zhano over een vermeende autobuyerquote:
Dat is wat hij zei toen hij afzegde voor RKC - AZ waar we met z'n 3e heen zouden gaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heeft hij dat gezegd dan? Zijn laatste post was een reactie op Zhano over een vermeende autobuyer
Het komt ook gewoon omdat er vrij kinderachtig wordt gedaan over zaken die dat eigenlijk niet zijn. En volgens Toefjes zijn er gewoon een aantal grenzen overschreden...quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat is wat hij zei toen hij afzegde voor RKC - AZ waar we met z'n 3e heen zouden gaan.
Ben met Thad aan het FM'en, andere keerquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:43 schreef wonton het volgende:
nja als we niet gn clubben. iemand een pootje fifa dan? Tim misschien
Zoals?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het komt ook gewoon omdat er vrij kinderachtig wordt gedaan over zaken die dat eigenlijk niet zijn. En volgens Toefjes zijn er gewoon een aantal grenzen overschreden...
Dit is precies wat ik ook dacht. Maarja, dat is niet aan ons.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:43 schreef Tim86 het volgende:
Maar een fittie met Zhano heeft toch niets met revo en patje te maken?
wat heb jij met patje?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:48 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik ook dacht. Maarja, dat is niet aan ons.
Ik zou met toef en patje naar rkc tegen az gaan. We kennen elkaar via de dutchies.quote:
Kom l4d2quote:
Ik wil geen namen noemen, maar er werden bijvoorbeeld grappen over ziektes gemaakt terwijl toefjes zijn hele leven door ziekte nu bepaald kan zijn. En daar denken een heleboel mensen hier niet bij na, hoe erg ze toef ook mogen...quote:
Ik snap het nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil geen namen noemen, maar er werden bijvoorbeeld grappen over ziektes gemaakt terwijl toefjes zijn hele leven door ziekte nu bepaald kan zijn. En daar denken een heleboel mensen hier niet bij na, hoe erg ze toef ook mogen...
Die pc van die neger trekt het nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:53 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Koop Payday2 dan sletjes. Is nu uit.
Toefjes heeft iets waarvan de symptomen lijken op een beroerte. Dat is een ziekte en dat is (minstens) vrij vervelend. Dat er hier dan lukraak met ziektes wordt gescholden of gegrapt lijkt me niet helemaal de bedoeling.quote:
Toefjes is zelf zo'n beetje de grootste ziekte-schelder van dit forumquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil geen namen noemen, maar er werden bijvoorbeeld grappen over ziektes gemaakt terwijl toefjes zijn hele leven door ziekte nu bepaald kan zijn. En daar denken een heleboel mensen hier niet bij na, hoe erg ze toef ook mogen...
Ik wou net zeggen. Hij wenste Zhano laatst zelf een ziekte toe.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toefjes is zelf zo'n beetje de grootste ziekte-schelder van dit forum
Ik vind Toefjes een toffe kerel(voor zover ik zijn posts heb gezien), maar je dingen aantrekken van personen op internet die je nog nooit hebt gezien en die je dus ook niet kent vind ik stom.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toefjes heeft iets waarvan de symptomen lijken op een beroerte. Dat is een ziekte en dat is (minstens) vrij vervelend. Dat er hier dan lukraak met ziektes wordt gescholden of gegrapt lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Ja vind ik ook prima. Als Iwan dan ook komt want met 2 is kudt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:00 schreef wonton het volgende:
[..]
ja jij wou toch clubben teringlijer
crookk is binnen 15 minuten online. ik voel hetquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:01 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja vind ik ook prima. Als Iwan dan ook komt want met 2 is kudt.
Als het echt regelrecht richting jou is, dan kan ik me die houding ook wel voorstellen, dan zou ik me er ook niks van aantrekken. Maar als er in het algemeen hier gewoon veel mee wordt 'gescholden', dan kan ik me voorstellen dat het juist vervelender is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:00 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik vind Toefjes een toffe kerel(voor zover ik zijn posts heb gezien), maar je dingen aantrekken van personen op internet die je nog nooit hebt gezien en die je dus ook niet kent vind ik stom.
Maar hij gaat nu ook nooit de deur meer uit? Want als je op straat loopt hoof je nog veel ergere dingenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als het echt regelrecht richting jou is, dan kan ik me die houding ook wel voorstellen, dan zou ik me er ook niks van aantrekken. Maar als er in het algemeen hier gewoon veel mee wordt 'gescholden', dan kan ik me voorstellen dat het juist vervelender is.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er de ernst niet van inziet totdat het je zelf ook overkomt. En misschien dat we door Toefjes zoiets zelf niet eens meer mee te hoeven maken om het door te hebben.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maar hij gaat nu ook nooit de deur meer uit? Want als je op straat loopt hoof je nog veel ergere dingen
En toen hij dit nog niet had schold hij zelf ook lekker mee dus een beetje hypocriet wel om het nu opeens niet te accepteren van mensen die je niet eens kent ofzo irl
Ja, misschien. Ligt aan de persoon. Zoals Hans Teeuwen eens goed zei bij de Meiden van Halal;quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als het echt regelrecht richting jou is, dan kan ik me die houding ook wel voorstellen, dan zou ik me er ook niks van aantrekken. Maar als er in het algemeen hier gewoon veel mee wordt 'gescholden', dan kan ik me voorstellen dat het juist vervelender is.
Was het nog leuk bij PSV?quote:
Tis altijd leuk bij PSV, maar het voetbal was vandaag niet echt om over naar huis te schrijven, vooral eerste helft niet. Ach vermaak me meer dan prima met andere dingenquote:
Ja die kan er echt niets van zeg. Die gele kaart deed me nogal denken aan Manolev, die pakte er ook zoveel op die manierquote:
Eén van de leukste wedstrijden van AZ waar ik ben geweest was AZ-Anzhi vorig jaar. 5-0 verloren, thuis.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis altijd leuk bij PSV, maar het voetbal was vandaag niet echt om over naar huis te schrijven, vooral eerste helft niet. Ach vermaak me meer dan prima met andere dingen
Ik verwijs naar jouquote:
Oh naja de sfeer was in het stadion ook niet geweldig hoor. Maar wij zitten met 8 vrienden bij elkaar op de tribune en dat is altijd wel gezelligquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Eén van de leukste wedstrijden van AZ waar ik ben geweest was AZ-Anzhi vorig jaar. 5-0 verloren, thuis.![]()
Dat maakt sport in Amerika ook vaak zo kut. Totaal geen gevoel voor sfeer en saamhorigheid onderling...
Ik heb geen live en haal ook geen live tot GTA Vquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:01 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja vind ik ook prima. Als Iwan dan ook komt want met 2 is kudt.
Die wordt wel heel snel ontslagen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
NEC heeft de training van morgen al afgelast
Gier!quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb geen live en haal ook geen live tot GTA V
Qft, Zhano is in mijn ogen gewoon te ver gegaan met die opmerking.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:18 schreef Toefjes het volgende:
01:15 en vet discussieren over een kerel van 36 onder de rook van Rotterdam![]()
Ja. Ik heb het woord aids gebruikt. Woehoe... wat een hufter. Weet je? Soms tik ik ook tering. En tyfus.
Maar ik zal nooit spotten met iets wat iemand hier daadwerkelijk onder de leden heeft. Of angst heeft om te hebben.
Mocht ik dat wel gedaan hebben: mijn welgemeende excuses.
Dat zal bijna iedereen wel vinden, maar het is 1 opmerking van 1 persoon..quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Qft, Zhano is in mijn ogen gewoon te ver gegaan met die opmerking.
Ik hoop wel dat je gewoon weer terug komt posten hier
Oke inspectorquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:23 schreef TBakkert het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het alleen Zhano's schuld is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Toefquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:18 schreef Toefjes het volgende:
01:15 en vet discussieren over een kerel van 36 onder de rook van Rotterdam![]()
Ja. Ik heb het woord aids gebruikt. Woehoe... wat een hufter. Weet je? Soms tik ik ook tering. En tyfus.
Maar ik zal nooit spotten met iets wat iemand hier daadwerkelijk onder de leden heeft. Of angst heeft om te hebben.
Mocht ik dat wel gedaan hebben: mijn welgemeende excuses.
Dit is mijn leven, 3000 euro schuld wijf kwijt. En wat krijg ik ervoor terugquote:
Dit klopt niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:30 schreef TBakkert het volgende:
Lief dagboek,
Ik ga even lekker wat piccolini's in de oven doen.
gr gr x henk.
Heb ik ook al aangegeven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Qft, Zhano is in mijn ogen gewoon te ver gegaan met die opmerking.
Nou biedt excuses aan en we kunnen weer allemaal vriendjes zijnquote:
Doneer 15 euroquote:
Is echt niks aanquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom duurt dat met die KPD toegang zo lang. Ben nog steeds niet toegelaten
Je staat wel achter je woorden, alleen de manier hoe je het gezegd hebt had anders gekund. Chapeau. Ga de politiek in zou ik zeggen. Je zat al een tijdje te etteren, wachtend op een reactie.quote:
nee manquote:
Dat ging over dat jij een vies mannetje bent qua spelletjes. Dat is nog steeds mijn mening. Dat andere had ik gewoon niet moeten zeggen. Al was jouw verwensing richting mij ook niet bepaald chique. Maar t zal allemaal wel, ik ga me niet druk maken hieromquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je staat wel achter je woorden, alleen de manier hoe je het gezegd hebt had anders gekund. Chapeau. Ga de politiek in zou ik zeggen. Je zat al een tijdje te etteren, wachtend op een reactie.
Holy shit hahahahahahahahquote:
Zand erover opa, we zitten hier nog altijd voor de fun om met elkaar over van alles en nog wat te kunnen praten. Zo nu en dan een klein conflict moet kunnen, als die zijn excuses maakt en weet dat die fout zit heeft het geen nut om erover door te gaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je staat wel achter je woorden, alleen de manier hoe je het gezegd hebt had anders gekund. Chapeau. Ga de politiek in zou ik zeggen. Je zat al een tijdje te etteren, wachtend op een reactie.
Meisje van school 4 jaar geleden ofzo. hahah. faya dat het zovaak werd doorgestuurd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Holy shit hahahahahahahah![]()
WTF is dat man ?
oh je gaat op wintersportquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eerst oostenrijk, daarna duitsland
ja lkkr skieeen kan gwoon nu howr xdquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:33 schreef n0ir het volgende:
[..]
oh je gaat op wintersport[ afbeelding ]
thanksquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:36 schreef n0ir het volgende:
nee maar serieus, veel plezier man!![]()
![]()
spreek je een bietje duits?
veel plezier ^^quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
thanks
Ik spreek vloeibaar duits
Auf wieder schnitzel!quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
thanks
Ik spreek vloeibaar duits
Ok hierom moest ik best hard lachen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
Wie heeft er hier niet gespot met aids dan? Daar draait de hele EA engine op. Maar je gaat ons toch niet verlaten door 1 relletje Toef?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh
Prachtige dag vandaag
Zit al vanaf 8 uur te wachten op MOTD, zie ik nu dat het pas zo begint
Nou, dat lukt mij ook nooit...maar ik heb nog niks gezienquote:Op zondag 18 augustus 2013 09:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
thxNatuurlijk in slaap gevallen na de eerste 5 min gisteren, naar wedstrijdbeelden kijken die je al gezien hebt vanuit bed werkt bij mij nooit
De meeste mensen doen het andersom.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eerst oostenrijk, daarna duitsland
Zoveel escaleerde er niet, en technisch gezien was het al vandaag. Een aantal non-argumenten, meer niet. Dit topic, paar pagina's terug.quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:49 schreef DuTank het volgende:
Ik kan het betreffende escalerende gesprek van gisteren niet vinden...
Nja laat maar danquote:Op zondag 18 augustus 2013 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoveel escaleerde er niet, en technisch gezien was het al vandaag. Een aantal non-argumenten, meer niet. Dit topic, paar pagina's terug.
Fok it ja, ieder zijn meningquote:Op zondag 18 augustus 2013 09:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja laat maar danIk las nog verder terug en toen kwam ik ook nog bij een post dat Zhano Toefjes wel heel erg boos had gemaakt. Maar fok it. Zoals ik al zei, Toefjes heeft toch altijd gelijk
Dat gesprek had woensdag al plaatsgevonden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:49 schreef DuTank het volgende:
Ik kan het betreffende escalerende gesprek van gisteren niet vinden...
Tof dat je gekeken hebquote:Op zondag 18 augustus 2013 09:29 schreef Patje1987 het volgende:
Revon ik was gisteren naar fanshop gegaan. Shirt is 50 euro en naam achterop 10. Ik ga sowieso kopen met de mossel achterop. Als je wil kan ik ook een shirt opsturen.
Afgesprokenquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik er godverdomme eens twee weken niet, loopt het hier weer heul uit de hand.Iedereen stopt met posten tot volgende week, afgesproken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn die trade pile problemen bij hem ook weg gegaan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:25 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Bij een vriend is de completing shit weggegaan door z'n hele XBOX-cache te legen, ik ga het misschien ook maar 'ns proberen.
Alles, bij mij is het nog niet echt gelukt..quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zijn die trade pile problemen bij hem ook weg gegaan?
Neequote:Op zondag 18 augustus 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
Timmy Tee en de rest van de gangbang. Is dat nummer nog gevonden? van mtv
Lijkt mij sterk dat het een client probleem is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:51 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Alles, bij mij is het nog niet echt gelukt..
Dit duh. Completing is ook geen bug, maar is het vertragen van de transfers omdat de servers even overbelast zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat het een client probleem is.
Completing word op een server uitgevoerd en niet op je xbox.
Dat die Singh nog bij Feyenoord zitquote:
Raar dat het bij hem dan wel werkt..quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat het een client probleem is.
Completing word op een server uitgevoerd en niet op je xbox.
Super raar, behalve oh nee niet raar, gewoon toevalquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:19 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Raar dat het bij hem dan wel werkt..
Mwah die gozer is 20/21 ofzo. Heeft gewoon wat speeltijd nodig. Bij jong noorwegen doet hij het meestal wel redelijk. Verhuren is het beste.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat die Singh nog bij Feyenoord zit
Je hebt duidelijk de topics niet gevolgd denk ikquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Patjen. Hoe was RKC - AZ met de boiiss
Nee inderdaad. Ik was bier aan het drinken. Vergeef mequote:Op zondag 18 augustus 2013 12:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de topics niet gevolgd denk ik
Dan snap ik dat hij niet in beeld komt, dat past niet natuurlijkquote:
http://foxsports.nl/wedstrijd/693124/quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb wel stream redelijke kwali, heeft 1 van jullie een betere?
sop://broker.sopcast.com:3912/106491quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb wel stream redelijke kwali, heeft 1 van jullie een betere?
Dan moe je je club moar nie verraajenquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:41 schreef Revontulet het volgende:
Dillema. Blij dat feyenoord voor staat maar ik heb op ajax gewed![]()
![]()
![]()
Nederlands?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
sop://broker.sopcast.com:3912/106491
quote:
Neger op doel is bloed aan de muurquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:42 schreef Reemi het volgende:
Vermeer heeft z'n grabbeltyfus weer terug helaas.
Dillema is al opgelost hoor, die 5 euro kunnen me aan me reet roesten, kom op Feyenoordquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moe je je club moar nie verraajen
Maar dat was toch eigenlijk al duidelijk voordat hij kwam? Ik heb het nooit begrepen iigquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:44 schreef Tim86 het volgende:
Nu werd weer pijnlijk duidelijk dat Bojan een spits is en overal gaat lopen waar Sig is/moet zijn
Ik weet het ook niet..het is een goede speler voor Ajax kwalitatief gezien, maar als je die jongen eerst nog moet leren wat er allemaal bij komt kijken als je rechtsbuiten staat schiet het ook niet op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dat was toch eigenlijk al duidelijk voordat hij kwam? Ik heb het nooit begrepen iig
Top, dankjewel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Sla hem maar op, hij is er ieder weekend weer.
23:30 nuquote:
Ik heb echt helemaal niks met die gozer.quote:
Jongeuh, icm de forumklok kon hij dan toch kijken hoe ver hij achter liepquote:
Dat wel. Maar hij ging gretig naar de grond zoals ze dat zo mooi zeggen.quote:
Helemaal niet licht, in de herhaling zag je dat hij z'n voet net naast Vicky's voet plantte. Alsnog dom om zo in te komen in je eigen 16quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wissel alsjeblieft die Immers zeg.
FYPquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Verkoop alsjeblieft die Immers zeg.
Hou je bek kutventquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gelukkig maakt Sig hem. Nu komt de 2-1 omdat iemand van Ajax de bal erin kopt.
Nee toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |