Ja maar dat zijn kubuswoningen, dat is gewoon een zeer goede matige garpquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dit is ook zo'n ontwerpwonder....
[ afbeelding ]
Zou wel eens willen zien hoe het er van binnen uitziet maar het lijkt me zo onpraktisch!
In R'dam staan ze ook, bij Blaak. Een ervan is een Youth Hostel, kun je in slapen dusquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
Dit is ook zo'n ontwerpwonder....
[ afbeelding ]
Zou wel eens willen zien hoe het er van binnen uitziet maar het lijkt me zo onpraktisch!
Het is wel verbazend dat je zoiets vrijwillig koopt jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef Molo het volgende:
Schaar, jij hebt een woningbouwhuis, dat vind ik wel wat anders dan een koophuis van 6 ton en dan zoiets lelijks nemen
Ik wist niet meer zeker of dat dezelfde waren. Maar die in Blaak heb ik wel eens gezien jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
In R'dam staan ze ook, bij Blaak. Een ervan is een Youth Hostel, kun je in slapen dus
praktisch dezelfde jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik wist niet meer zeker of dat dezelfde waren. Maar die in Blaak heb ik wel eens gezien ja
ja dat ken ik idd, de molen daar in de buurt is ook tof.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
O maar Molo, dat moet ik dan wel weer zeggen: Dit is ook Zoetermeer:
http://goo.gl/maps/xJO62
Maar dat is ook echt letterlijk maar 1 straat, het is omgeven door nieuwbouw
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:20 schreef Molo het volgende:
ik wil zulk haar als Kate Hudson
[ afbeelding ]
Brum vindt zulke films ook leukquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:43 schreef Molo het volgende:
Olympus has Fallen, nu al een zaadfilm en hij is net begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |