En Aberkullie is er nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent Guus. Ik heb goed nieuws: JMF is offline dus we kunnen ongestoord slowchatten. Leuk he
Zeer leuk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent Guus. Ik heb goed nieuws: JMF is offline dus we kunnen ongestoord slowchatten. Leuk he
Sorry nikon, dit is een private slowchat he Guus.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeer leuk.
Gelukkig mengt Nikonlover zich er ook in, kan niet fout gaan dit!
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:16 schreef ZarB het volgende:
[..]
Sorry nikon, dit is een private slowchat he Guus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik het mobiele nr van Aberkullie mag hou ik mij er buitenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:16 schreef ZarB het volgende:
[..]
Sorry nikon, dit is een private slowchat he Guus.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als ik het mobiele nr van Aberkullie mag hou ik mij er buitenIk mis mijn FOK!maatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
06-aberkullquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als ik het mobiele nr van Aberkullie mag hou ik mij er buitenIk mis mijn FOK!maatje
Jij hebt toch al een 'dinnetje'?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze is boos op mequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een 'dinnetje'?
Ik ga niet vreemdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als je vreemd gaat.
Nou, dat is erg! Als ik waar was stond je meteen op straat!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:24 schreef Nikonlover het volgende:
Nja, ik heb haar tomaatjes opgegetenStraks komt ze thuis en dan kan ze geen tomaatjes opeten
Ok.... Hier posten of nieuw topic?quote:
Hierquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ok.... Hier posten of nieuw topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |