SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Heb ik geen FM voor nodigquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:38 schreef wonton het volgende:
Grappig dat ik dat hele team van swansea ken vanwege FM
iddquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent al autistische genoeg van jezelf
grapje thadje
Je gaat kapot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
btw was het vergeten maar zo'n actie dat als je eredivisie fox hebt internationaal er voorlopig bij krijgt..daarom kan je die shit kijken dusquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:58 schreef wonton het volgende:
non ziggo/upc
Betekent dat je er geen digitale TV kan ontvangen van die 2?
En dan gaan mensen hem naar beneden pricfixen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arias let de hele tijd echt niet op.. het duurt niet lang meer voordat ze bij VI hem af gaan kraken.
Dat ding staat vlak bij mijn huis geparkeerd bij een Hellingman-garage. Ik kan er langs gaan wanneer ik wil.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik reed vanmiddag naast de AZ-bus, wie wilt mij aanraken?
Baas boven baasquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat ding staat vlak bij mijn huis geparkeerd bij een Hellingman-garage. Ik kan er langs gaan wanneer ik wil.
Ok, ik ga dit even Googlen en dan er tegenaan pissen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat ding staat vlak bij mijn huis geparkeerd bij een Hellingman-garage. Ik kan er langs gaan wanneer ik wil.
nicequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
is mijn captain. Niet dat er mensen zijn die dat niet hebben
Nee, dat zijn de supportersbussen, geen spelersbussen.quote:
Vind het wel lullig voor hemquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:15 schreef Tim86 het volgende:
Arias kan je ook afschrijven voor de komende weken na deze wissel
individu is nooit belangrijker dan het elftal, maar je geeft zo'n jongen wel een flinke tik hiermee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vind het wel lullig voor hem
Wel goed van Cocu dat hij gewoon wisselt
Doe jij dat vaak?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
individu is nooit belangrijker dan het elftal, maar je geeft zo'n jongen wel een flinke tik hiermee.
Bij Groningen ook al een wissel om tactische redenen, De Leeuw voor Texeira. Gaat lekker.
Voor rust nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:21 schreef Baje het volgende:
1-0 voor go ahead
AgahahagahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Hij heeft me dit jaar wel wat coins opgeleverdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:20 schreef DuTank het volgende:
Jammer, ik had gehoopt dat Arias wel een baasje zou zijn..
Idd het is ook niet dat hij al 28 is ofzoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:25 schreef Tim86 het volgende:
Ach, Gomes was ook een grabbelende mongool toen hij net bij PSV kwam. Wat niet is kan nog komen met die Arias
volgens mij heb ar vie pie niet eensquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
is mijn captain. Niet dat er mensen zijn die dat niet hebben
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Idd het is ook niet dat hij al 28 is ofzo
Anders gewoon Magnasco halen, speelt toch niet dus koopje
Wie is jouw kapitein dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij heb ar vie pie niet eens
Ken jij deze mensen @ 22:05? Ik ken alleen die rooiequote:
zit mobiel, heb je screencap?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:33 schreef wonton het volgende:
[..]
Ken jij deze mensen @ 22:05? Ik ken alleen die rooie
http://puberruil.kro.nl/s(...)08-2013/default.aspx
Hoe doet Lukoki het?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:32 schreef Tim86 het volgende:
3-0 CAmbuur..ook gewoon dikverdiend. Sick.
neequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zit mobiel, heb je screencap?
Echt kut, heb 2 spelers van Groningen toegevoegd bij dat voetbalmangerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:32 schreef Tim86 het volgende:
3-0 CAmbuur..ook gewoon dikverdiend. Sick.
Minste speler eigenlijk van Cambuur so far (aanvallend). 2 schietkansen, beide letterlijk het stadion uit. Wel 1 aardig hakballetje, maar de rest was matig.quote:
Als Arias niet de enige Colombiaanse RB was geweest had ik nooit iets over hem opgezocht.. ik heb hem verder nooit zien spelen maar hij speelde ook heel weinig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:34 schreef DutchSL het volgende:
Arias was niet voor niks aan het wegkwijnen bij Sporting..
Als er nog iemand komt hoop ik op een rechtsback (liefst eentje die ook CB kan spelen als Rekik of Bruma geblesseerd/geschorst is).
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:36 schreef Tim86 het volgende:
Minste speler eigenlijk van Cambuur so far (aanvallend). 2 schietkansen, beide letterlijk het stadion uit. Wel 1 aardig hakballetje, maar de rest was matig.
Heb ik ook geen Persie. Jantje is mijn aanvoerder geloof ik.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Piazon meteen in de basisIk ben benieuwd.
Die 2e goalquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:49 schreef poker4lifee het volgende:
goed debuut van Marcelo
2-0 achter 60e minuut
hahah ik heb het niet gezien, blunder gemaakt?quote:
Chaotisch doelpuntquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah ik heb het niet gezien, blunder gemaakt?
ahhquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Chaotisch doelpuntKeeper uit goal, van de lijn gehaald en uiteindelijk via een scrimage erin
Het was een mooi doelpunt, vandaar dat iedereen met krachttermen als Jezus begon te schreeuwen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik keek even niet, was het een mooie goal van PSV? inb4 omhaal van eigen helft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
Omhaal vanaf de tribunequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik keek even niet, was het een mooie goal van PSV? inb4 omhaal van eigen helft
mooi gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
zijn oog zit toch nog dicht?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja
Kuyt - Emenike - Sow spelen voorin.
Ja, maar een wedstrijd niet gespeeld is 15.000 euro misgelopen voor Kuyt. Die speelt iedere wedstrijd 90 minuten maakt niet uit wat hij presteerd op het veld.quote:
quote:
Hij speelt LW overigensquote:
quote:
Hij had een interland in mexico woensdag, vandaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:11 schreef DutchSL het volgende:
Bony op de bank zettentis al een wonder dat hij naar zo'n clubje is gegaan.
Hij had toch interland gespeeld nerdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:11 schreef DutchSL het volgende:
Op het Hanover forum zijn ze toch best positief over hem, en zitten ze vooral andere spelers (met name de linksback) af te zeiken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:13 schreef rolls-reus het volgende:
Marcelo is inmiddels ook al gewisseld![]()
Het hanover forumquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op het Hanover forum zijn ze toch best positief over hem, en zitten ze vooral andere spelers (met name de linksback) af te zeiken.
nu is het letterlijk een blind paardquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, maar een wedstrijd niet gespeeld is 15.000 euro misgelopen voor Kuyt. Die speelt iedere wedstrijd 90 minuten maakt niet uit wat hij presteerd op het veld.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu is het letterlijk een blind paard
Ach, hij speelt in Turkije. Daar is hij met zijn ene oog nog steeds koningquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu is het letterlijk een blind paard
Swanseaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:11 schreef DutchSL het volgende:
Valt mee hoor, hij word op de Fener forums met de grond gelijk gemaakt omdat die zo beperkt is. Alleen zijn er van die supporters die niet naar het spel kijken maar naar het aantal goals en assists die hij maakt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, hij speelt in Turkije. Daar is hij met zijn ene oog nog steeds koning
Ach, ik wilde gewoon een "in het land der blinden is éénoog koning" garpje maken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Valt mee hoor, hij word op de Fener forums met de grond gelijk gemaakt omdat die zo beperkt is. Alleen zijn er van die supporters die niet naar het spel kijken maar naar het aantal goals en assists die hij maakt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, ik wilde gewoon een "in het land der blinden is éénoog koning" garpje maken.
Fredje Benson NEC zien murderenquote:
Niks mis mee om op bepaalde plekken te containen..als je het maar niet overal doetquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:34 schreef poker4lifee het volgende:
moet echt iets tegen dat crosses verdedigen verzinnen.. als je iemand naar buiten dwingt en vervolgens het mannetje bestuurt die hem blijft dekken voor hij de voorzet geeft switch je of niet of veels te laat naar de verdediger die weg moet koppen..
word je dus bijna verplicht om te containen in dat soort gevallen
Hmmquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Fredje Benson NEC zien murderen
ja doe het sowieso vaak genoeg hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks mis mee om op bepaalde plekken te containen..als je het maar niet overal doet
Lekker spelertje hoor!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Piazon gaat echt shinen. Jammer dat hij niet ging schieten maar de eerste actie was meteen goed.
quote:
Goede voetballer ook.quote:
Ze zijn ook nog Kalas kwijtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:55 schreef TBakkert het volgende:
Maar van Ginkel en Bony kwijt raken is ongeveer vergelijkbaar met Maher en Jozy kwijtraken.
quote:
Ik bedoel maar. Moeilijk om daar boven op te komen...quote:
Dorst*, vuile mongool.quote:
Hoe kom je aan die foto? En ik hoop dat Drost er nog 2 maakt, dat zei ik vorige week ook maar toen gebeurde het niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:00 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zij ownt mij bij slimste mens, mbo 4 maar ik kan niet winnen
Mijn algemene kennis is prut of mijn interesse in veel dingen is prut
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:02 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik heb wel 3 Peccers dus beter houden ze dit vol
Potje tegen mij? MikelA is mijn naam.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:00 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zij ownt mij bij slimste mens, mbo 4 maar ik kan niet winnen
Mijn algemene kennis is prut of mijn interesse in veel dingen is prut
Ik heb mijn telefoon aan mijn pc gekoppeld en dan kan ik het IP adres van mijn tegenstander vinden en zo vond beheerder info en vond ik haarquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto? En ik hoop dat Drost er nog 2 maakt, dat zei ik vorige week ook maar toen gebeurde het niet.
Bakkali had je moeten wisselenquote:
Jij vindt Van Persie beter?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:04 schreef TBakkert het volgende:
Hoe kunnen er nog mensen zijn die zeggen dat Ibra een betere spits is dan Van Persie?
Ibrahimovic doet vaker rare dingen en die pakken vaak ook gewoon goed uit, maar verder alleen een rijtje met prachtige clubs.
nerdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon aan mijn pc gekoppeld en dan kan ik het IP adres van mijn tegenstander vinden en zo vond beheerder info en vond ik haar
Ibra presteert ook voor zijn landquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:04 schreef TBakkert het volgende:
Hoe kunnen er nog mensen zijn die zeggen dat Ibra een betere spits is dan Van Persie?
Ibrahimovic doet vaker rare dingen en die pakken vaak ook gewoon goed uit, maar verder alleen een rijtje met prachtige clubs.
Ja. Alleen voor het Nederlands elftal is het nog bagger, maar bij Ibrahimovic is het hele team om hem heen gebouwd. Als je dat voor van Persie doet, komt het ook wel goed hoor.quote:
Volgens mij is dat ook het geval bij van Persie hoor. Iedereen speelt om van Persie heen en dat is toch ook de reden dat Rooney juist wil vertrekken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja. Alleen voor het Nederlands elftal is het nog bagger, maar bij Ibrahimovic is het hele team om hem heen gebouwd. Als je dat voor van Persie doet, komt het ook wel goed hoor.
quote:
Bij United ja. Lesen bitte.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook het geval bij van Persie hoor. Iedereen speelt om van Persie heen en dat is toch ook de reden dat Rooney juist wil vertrekken.
quote:
Ik vond het wel een beetje out of character, maar soms wil je dingen gewoon geloven omdat ze zo geniaal zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha tuurlijk niet![]()
Haar nickname is gewoon haar naam. Wel leuk dat je het gelooft
Ja hee, fixen danquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje out of character, maar soms wil je dingen gewoon geloven omdat ze zo geniaal zijn![]()
Mijn muis heeft issues trouwens, gaat leuk worden met FM straks
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha tuurlijk niet![]()
Haar nickname is gewoon haar naam. Wel leuk dat je het gelooft
Ik ben konkoslecht, snap de vragen vaak niet of denk totaal verkeerd. Heb nu 7x verloren 1x gewonnen wel 5x ragequit omdat ik op pas drukte ipv stuurquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:12 schreef DutchSL het volgende:
Man, ik schrijf "sattelietbaan" is het antwoord gewoon "baan"
werkt gewoon, maar 1 in de 10 clicks pakt hij hem ineens dubbelquote:
had ik eerst ook, heel hard op die knop rammen loste het opquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
werkt gewoon, maar 1 in de 10 clicks pakt hij hem ineens dubbel
Net al flink onder die knop zitten blazen..nu kan ik al meer dan straksquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
had ik eerst ook, heel hard op die knop rammen loste het op
Kruisband en maar 3 maanden? Valt nog mee dan..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net al flink onder die knop zitten blazen..nu kan ik al meer dan straks
![]()
![]()
![]()
BREAKING: Chamberlain has injured his cruciate ligaments and will be out for a minimum of 3 months.
3 maanden bij Arsenal is 6 tot 12 maanden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kruisband en maar 3 maanden? Valt nog mee dan..
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:28 schreef DutchSL het volgende:
Ik krijg een vraag in de finale over Cars, type ik in "Lightning McQueen".
Het wordt fout gerekend. Kijk ik bij de antwoorden "Bliksem McQeen".
Dit gun je niemand, maar ben er stiekem toch wel blij mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net al flink onder die knop zitten blazen..nu kan ik al meer dan straks
![]()
![]()
![]()
BREAKING: Chamberlain has injured his cruciate ligaments and will be out for a minimum of 3 months.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:35 schreef dion_v_k het volgende:
Beter gaat die Piazon nog even scoren, hij zit namelijk in mijn elftal
Ik wil een IF Piazon dus ik hoop dat hij er even 3 maakt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:35 schreef dion_v_k het volgende:
Gewoon alle spelers van de tegenstander van NEC selecteren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:35 schreef dion_v_k het volgende:
Ik snap hem nietquote:
Acteur van True Blood had een rolletje in Dexterquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon alle spelers van de tegenstander van NEC selecteren.
Deze keer dus PEC en RKC
[..]
Ik snap hem niet
Op welke plek sta jij na de eerste 2 speelronden?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:41 schreef Reemi het volgende:
Mokotjo is lekker bezig
en zit in mijn team
wat is dit en hoe maak ik er ook 1quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Kos blijkbaar op de bank gezet
202quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Op welke plek sta jij na de eerste 2 speelronden?
Ik op plaats 261 met 76 punten![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
fantasy premier leaguequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:46 schreef wonton het volgende:
[..]
wat is dit en hoe maak ik er ook 1
36 so farquote:
Dat is altijd welkom!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:36 schreef DePresident. het volgende:
Kan ik trouwens een PS3'er blij maken met 32k? Ik ga toch geen FUT meer spelen dit jaar.
Ik 46quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fantasy premier league
http://fantasy.premierleague.com/
[..]
36 so far
ex PSV :/ Had ipv jozefzoon makkelijk kunnen spelen bij PSVquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
hahahaha 0-5
Mokhtar gaat nog weg bij Zwolle denk ik
Die was vast niet zo goedkoop geweest om terug te halen (ja, beter nooit laten gaan) en te goed om bankzitter te zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ex PSV :/ Had ipv jozefzoon makkelijk kunnen spelen bij PSV
scoorde 2-0 ookquote:
Ik moet altijd aan jou denken bij Masuka. Wat een baas is datquote:
Ja nog ff en ik stop ermee, ben er te slecht inquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:01 schreef DutchSL het volgende:
Thad, je moet sneller stoppen als je iets niet weet
Masukaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan jou denken bij Masuka. Wat een baas is dat
[..]
Ja nog ff en ik stop ermee, ben er te slecht in
Ik wist niet eens van deze speler af tot jouw post.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Ik wist niet eens van deze transfer af tot vandaag.
Als je mijn video's had gezien zou je Sanchez moeten kennen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik wist niet eens van deze speler af tot jouw post.
Goed geschoten idd, hij hield goed inquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Mooie goal Vitesse hoor, Qazaishvili. Lekkere assist Van Aanholt
Vind van Aanholt wel een plek in Nederlands elftal verdienen als je kijkt hoeveel beter hij is geworden tov begin vorig seizoenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Mooie goal Vitesse hoor, Qazaishvili. Lekkere assist Van Aanholt
Goed begin hoor! Ik had perongeluk Wolfswinkel op de bankquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Prima achter Blind momenteel ja. Pieters moet ik nog maar zien bij Stoke en ben ik sowieso geen fan van, Willems is Willems en Buttje speelt ook niet..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vind van Aanholt wel een plek in Nederlands elftal verdienen als je kijkt hoeveel beter hij is geworden tov begin vorig seizoen
ik heb de Wolf ook op de bank hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:05 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Goed begin hoor! Ik had perongeluk Wolfswinkel op de bank![]()
En Everton ook 3x niks helaas.
MAARRE golazooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik vind van Aanholt een combinatie van Blind en Willems, snelheid en dribbel van Willems maar verdedigend goed van Blindquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima achter Blind momenteel ja. Pieters moet ik nog maar zien bij Stoke en ben ik sowieso geen fan van, Willems is Willems en Buttje speelt ook niet..
Maar Joshua Johnquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
Als ik Twente was zou ik nog voor Mokhtar gaan.
Die speelt nu ook al nietquote:
Ja maar ik had beetje onnodig 4 verdedigersquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb de Wolf ook op de bank hoor
Schneiderlin en Wanyama echt een FM droomquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:12 schreef BDIL het volgende:
Ik zie Southampton wel goede zaken komende jaren doen als het team behouden en nog een prima middenvelder en aanvaller voorin halen
Lokpost.quote:
Clyne,Shaw en Lovren achterin alleen voorin een topspeler halenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Schneiderlin en Wanyama echt een FM droom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vinden jullie dit een mooie thumbnail voor een serie van kommenterries op youtube?
Dan ga ik alle Historical Battles van Napoleon: Total War spelen.
wtf, letters omgedraaid.
even typo herstellen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:13 schreef TBakkert het volgende:
napoelon echt een baas jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vinden jullie dit een mooie thumbnail voor een serie van kommenterries op youtube?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:13 schreef TBakkert het volgende:
NapoelonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vinden jullie dit een mooie thumbnail voor een serie van kommenterries op youtube?
wtf, letters omgedraaid.
even typo herstellen.![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
D'n klaas!twitter:Toefjes twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 22:10:41Morgen kijken naar de nummer 10 tegen de nummer 16. In het jargon noemen ze dat de klassieker. AZ hoog en droog. Trots! reageer retweet
Hij heeft ons dus gewoon verlaten vanwege het niveau?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
D'n klaas!twitter:Toefjes twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 22:10:41Morgen kijken naar de nummer 10 tegen de nummer 16. In het jargon noemen ze dat de klassieker. AZ hoog en droog. Trots! reageer retweet
nee die kut zhanoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij heeft ons dus gewoon verlaten vanwege het niveau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |