SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Heb ik geen FM voor nodigquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:38 schreef wonton het volgende:
Grappig dat ik dat hele team van swansea ken vanwege FM
iddquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent al autistische genoeg van jezelf
grapje thadje
Je gaat kapot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
btw was het vergeten maar zo'n actie dat als je eredivisie fox hebt internationaal er voorlopig bij krijgt..daarom kan je die shit kijken dusquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:58 schreef wonton het volgende:
non ziggo/upc
Betekent dat je er geen digitale TV kan ontvangen van die 2?
En dan gaan mensen hem naar beneden pricfixen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arias let de hele tijd echt niet op.. het duurt niet lang meer voordat ze bij VI hem af gaan kraken.
Dat ding staat vlak bij mijn huis geparkeerd bij een Hellingman-garage. Ik kan er langs gaan wanneer ik wil.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik reed vanmiddag naast de AZ-bus, wie wilt mij aanraken?
Baas boven baasquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat ding staat vlak bij mijn huis geparkeerd bij een Hellingman-garage. Ik kan er langs gaan wanneer ik wil.
Ok, ik ga dit even Googlen en dan er tegenaan pissen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat ding staat vlak bij mijn huis geparkeerd bij een Hellingman-garage. Ik kan er langs gaan wanneer ik wil.
nicequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
is mijn captain. Niet dat er mensen zijn die dat niet hebben
Nee, dat zijn de supportersbussen, geen spelersbussen.quote:
Vind het wel lullig voor hemquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:15 schreef Tim86 het volgende:
Arias kan je ook afschrijven voor de komende weken na deze wissel
individu is nooit belangrijker dan het elftal, maar je geeft zo'n jongen wel een flinke tik hiermee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vind het wel lullig voor hem
Wel goed van Cocu dat hij gewoon wisselt
Doe jij dat vaak?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
individu is nooit belangrijker dan het elftal, maar je geeft zo'n jongen wel een flinke tik hiermee.
Bij Groningen ook al een wissel om tactische redenen, De Leeuw voor Texeira. Gaat lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |