okquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hee ik heb super compatibility met jou op last.fm
twitter:nvanderhorst19 twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 12:40:07Jij lijkt mij helemaal niet het type voor een joint reageer retweet
quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:01 schreef krullenbolletje het volgende:
Wie zal ik zoenen een Fransoos of een 6/10 pot
Die pot.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:01 schreef krullenbolletje het volgende:
Wie zal ik zoenen een Fransoos of een 6/10 pot
Volgens mij gaat 't prima, hij zit bij zijn moeder in Assenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:10 schreef Onorgineel het volgende:
Hey heeft iemand nog iets van Unscrewed vernomen? Ben wel erg benieuwd hoe het met die jongen gaat
Ik ga straks kijken, is nu een wedstrijd bezig.quote:
Op het nippertje noem ik max 3 minuten voor tijd. Geen 5. Daarnaast terechte winst volgens mijquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Op het nippertje wegkomen bij RKC
Nouhou ik wilde een boze flip reactie, Had het RKC wel gegund though.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op het nippertje noem ik max 3 minuten voor tijd. Geen 5. Daarnaast terechte winst volgens mij
Mooizoquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij gaat 't prima, hij zit bij zijn moeder in Assen
Ik niet. RKC kan nog een goed seizoen krijgen. AZ is te afhankelijk van factorenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nouhou ik wilde een boze flip reactie, Had het RKC wel gegund though.
Wat denk jij over de klassieker morgen? Ik hoop winst Fey of gelijkspel, maar ik denk dat ajax gaat winnen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik niet. RKC kan nog een goed seizoen krijgen. AZ is te afhankelijk van factoren
Wat ik je al gezegd heb. Ajax in eigen huis dus ajax winst. Hoogstens gelijkspel als mentaliteit goed is binnen feyenoordquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat denk jij over de klassieker morgen? Ik hoop winst Fey of gelijkspel, maar ik denk dat ajax gaat winnen.
Hij is al 2 dagen zowat niet online hierquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:10 schreef Onorgineel het volgende:
Hey heeft iemand nog iets van Unscrewed vernomen? Ben wel erg benieuwd hoe het met die jongen gaat
Yeahquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:28 schreef Snowbells het volgende:
Praat al de hele tijd met een meisje waarmee ik in de klas kom.
Niet vriendloos de klas binnen komen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:28 schreef Snowbells het volgende:
Praat al de hele tijd met een meisje waarmee ik in de klas kom.
Niet vriendloos de klas binnen komen
Ik kwam haar maanden geleden tijdens maatschappelijk stage al tegen, echt toevalligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |