All prelims partijen zijn al voorbijquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Kut kut prelims link kwijt.anybody?
Lol shit. okay..nevermind. Heb ze allemaal gemist.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
All prelims partijen zijn al voorbij
De laatste keer dat ik dat deed vielen me ogen dicht, moest ik mezelf dwingen om wakker te blijven en was het uiteindelijk 7.00 sochtends toen ik naar bed gingquote:
toen was het pas om 4 uur nu 2 uur vroegerquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed vielen me ogen dicht, moest ik mezelf dwingen om wakker te blijven en was het uiteindelijk 7.00 sochtends toen ik naar bed ging
UFC.tv heeft de beste beeldkwaliteit maar gratis kijken kan altijd wel ergens.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je kan toch ook gratis kijken?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:58 schreef Fanta-stick het volgende:
Kut kut kut Die sopcast url die ik heb gekregen is offline.
Klopt, maar voor die 7 euro. Die gasten slaan elkaar voor mijn entertainment de hersens in, daar mag best wat tegenover staan. Daarbij is de kwaliteit van die streams altijd ziek goed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je kan toch ook gratis kijken?
betaal dan ook gewoon die paar euroquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:58 schreef Fanta-stick het volgende:
Kut kut kut Die sopcast url die ik heb gekregen is offline.
denk 0-1 man golazo pellequote:Op zondag 18 augustus 2013 02:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
denk sws winst man, jij dan?
ga je ook ufc checken
Zag net wat highlights, zaten mooie gevechten tussenquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, ik zit al sinds half 11 te kijken
Zeker, op één gevecht na alleen maar vuurwerkquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:03 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Zag net wat highlights, zaten mooie gevechten tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |