abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:18:39 #151
240618 Micson
The lonely stoner
pi_130240707
Iemand voelt zich verheven hoor. :')
pi_130241206
Ik merkte dit bij en besloot er wat aan te doen.
Nu gaat het al wat beter.
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:58:22 #153
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_130243887
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:27 schreef Homijn het volgende:

[..]

Nee, niet by Baz Luhrmann. Die heeft slechts de tekst op muziek gezet. Prima gedaan hoor, maar hij is niet de auteur van de tekst.

De tekst is in 1997 geschreven door Mary Schmich, voor haar column in de Chicago Tribune:
Advice, like youth, probably just wasted on the young
Weer wat geleerd vandaag.
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:39:41 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_130245143
Ik vind het iig ernstiger dat mensen het normaal blijven vinden om op fora enkel in hapklare brokken te lezen en reageren en dan nog nieteens op het onderwerp zelf maar altijd op de TS, en dan het liefst op zijn/haar persoon want dat is het makkelijkst en heb je niet meer kennis van zaken bij nodig dan welkander oom gert en tante els op de bank..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_130245439
Ts voelt zich uniek en verheven ondanks dat hij niks in het leven bereikt heeft :'). Het snelle leven is nu eenmaal een ontwikkeling waar veel vraag naar is, bovendien hoeft dit helemaal niet negatief te zijn, sterker nog, we zouden dit in ons voordeel kunnen gebruiken door nieuwe methodes van dingen als leren en eten kunnen bedenken om hier geen tijd meer aan te verspillen en progressie maken in de medische wereld.

En degene boven mij is een hypocriet.
pi_130261183
Terechte klacht.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:35:02 #157
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_130261406
quote:
16s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ts voelt zich uniek en verheven ondanks dat hij niks in het leven bereikt heeft :'). Het snelle leven is nu eenmaal een ontwikkeling waar veel vraag naar is, bovendien hoeft dit helemaal niet negatief te zijn, sterker nog, we zouden dit in ons voordeel kunnen gebruiken door nieuwe methodes van dingen als leren en eten kunnen bedenken om hier geen tijd meer aan te verspillen en progressie maken in de medische wereld.
Dit dus, Ts is dit, Ts doet dat, Ts kan hier, Ts vind daar.

Word je daar zelf niet moe van dat je alleen zo kunt reageren? Forumverspilling...
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:40:55 #158
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_130261551
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind het iig ernstiger dat mensen het normaal blijven vinden om op fora enkel in hapklare brokken te lezen en reageren en dan nog nieteens op het onderwerp zelf maar altijd op de TS, en dan het liefst op zijn/haar persoon want dat is het makkelijkst en heb je niet meer kennis van zaken bij nodig dan welkander oom gert en tante els op de bank..
Daar waar jij vaak sterk normatief reageert, waarbij je dit als soort van waarheid verkondigt. Als in 'iedereen die het anders doet dan wat volgens jou de norm had moeten zijn, die is dom en verkeerd bezig'.
Krekker is de bom!
pi_130261578
Concentratie... daar heb je Ritalin voor :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:49:22 #160
395200 deadprez
One more rail
pi_130261736
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 01:42 schreef Amun90 het volgende:
Concentratie... daar heb je Ritalin voor :')
dex voor den ekten
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_130261913
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 01:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

dex voor den ekten
modafinil uber alles. :7
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:58:28 #162
395200 deadprez
One more rail
pi_130261953
dat is zo'n medicijn dat je niet vrijwillig als drugs moet pakken.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 07:52:29 #163
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_130263726
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 01:58 schreef deadprez het volgende:
dat is zo'n medicijn dat je niet vrijwillig als drugs moet pakken.
Ritalin wel zeker :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:36:18 #164
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_130265080
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:43 schreef robin007bond het volgende:
Het laatste boek dat ik heb gelezen is De wereld als markt en strijd, ben nu bezig in 1984 en De eenzaamheid van de priemgetallen vond ik ook zeer goed.
Ik hou van jouw conservatieve insteek. _O_

Ik zou trouwens A Brave New World lezen van Aldous Huxley. Dat boek is echt 10 keer beter dan 1984. Veel realistischer en urgenter dan de situatie in 1984. Echt een aanrader. ^O^
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:42:27 #165
197338 Knevelt
pi_130265232
Ook helemaal met je analyse eens TS. _O_

Ik merk het btw ook bij mezelf. Ik betrap me er regelmatig op dat ik geen minuut meer stil kan zitten zonder iets te doen. Dan haal ik altijd als een soort reflex mijn mobiel tevoorschijn om Facebook te checken. Vaak denk ik dan: 'wtf heb ik hier nu eigenlijk aan gehad?' Sterker nog: meestal erger ik me toch alleen maar dood aan de proleten op FB. :')

Ook met die games is herkenbaar. Ik speel nu een spel met een enorme story line en een breed scala aan opties. Nu spoel ik regelmatig de filmpjes door omdat ik het sneller uitgespeeld wil hebben, terwijl daarmee de beleving van dat spel eigenlijk helemaal naar de kloten gaat. :'(
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_130269508
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:36 schreef Knevelt het volgende:

[..]

Ik hou van jouw conservatieve insteek. _O_

Ik zou trouwens A Brave New World lezen van Aldous Huxley. Dat boek is echt 10 keer beter dan 1984. Veel realistischer en urgenter dan de situatie in 1984. Echt een aanrader. ^O^
Bedankt voor de tip! Over het boek heb ik al het een en ander gehoord, maar omdat het aluhoedjes subforum er naar is vernoemd kreeg ik er een vreemde bijsmaak van.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:42 schreef Knevelt het volgende:
Ook helemaal met je analyse eens TS. _O_

Ik merk het btw ook bij mezelf. Ik betrap me er regelmatig op dat ik geen minuut meer stil kan zitten zonder iets te doen. Dan haal ik altijd als een soort reflex mijn mobiel tevoorschijn om Facebook te checken. Vaak denk ik dan: 'wtf heb ik hier nu eigenlijk aan gehad?' Sterker nog: meestal erger ik me toch alleen maar dood aan de proleten op FB. :')

Ook met die games is herkenbaar. Ik speel nu een spel met een enorme story line en een breed scala aan opties. Nu spoel ik regelmatig de filmpjes door omdat ik het sneller uitgespeeld wil hebben, terwijl daarmee de beleving van dat spel eigenlijk helemaal naar de kloten gaat. :'(
Bedankt. :)

Zelf merk ik het ook. Iedere minuut waar ik even niets te doen had zat ik ook als reflex op Facebook. Onder andere hierom heb ik nu ook mijn Facebook-account gedeactiveerd.

Verveling is juist goed voor mensen en maakt ze creatiever. Wat ook zo is, is dat we doordat we elke seconde wat te doen hebben, een echte leegte ervaren als we dat even niet hebben. Of zelfs wanneer we genoeg dingen te doen hebben, maar door onze hedonistische maatschappij ertoe gedwongen worden steeds 'leukere' dingen te zoeken, met steeds meer kicks.

Iedereen herkent vast wel een bepaalde leegte die je soms hebt. Je hebt zoveel te doen, maar eigenlijk kan niets je meer vermaken. We leggen de lat voor ons allen steeds hoger, we moeten steeds meer vermaakt worden en daar kennen we haast geen grenzen in.
pi_130270486
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:51 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Natuurlijk is de TV niet iets van de afgelopen jaren, maar ik constateer wel dat het steeds meer sensatie wordt, steeds meer overprikkeling.

En dan zullen de gevolgen van het spelen van alleen maar actiegames op je zeventiende ook niet zo heel erg zijn, maar tegenwoordig spelen kindjes van 10 al Call of Duty.
Dat kan niet eens want er staat 18+ op de doos.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:37:06 #168
197338 Knevelt
pi_130272200
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:24 schreef robin007bond het volgende:
Bedankt voor de tip! Over het boek heb ik al het een en ander gehoord, maar omdat het aluhoedjes subforum er naar is vernoemd kreeg ik er een vreemde bijsmaak van.
Daar moet je je niet door laten afschrikken. :D Het boek beschrijft een dystopie zoals 1984 maar dan juist de andere kant op. Waar in 1984 alles grauw, onderdrukkend, beklemmend en dood en verderf is, heerst er in Brave New World juist een ogenschijnlijk open, gemoedelijke en plezierige sfeer. De technologische ontwikkeling is daar zo gevorderd dat de gemoedstoestand van mensen met een bepaald medicijn geregeld kan worden. Depressies bestaan niet meer en mensen kunnen op ieder moment een shot nemen om in extase te geraken. Er is vrije seks, voedsel en vermaak voor alle burgers. Alle economische productie is strikt rationeel gestructureerd. En toch, zo merkt de hoofdpersoon, is er iets van de menselijke natuur verloren gegaan in deze ogenschijnlijke vooruitgang.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:24 schreef robin007bond het volgende:
Zelf merk ik het ook. Iedere minuut waar ik even niets te doen had zat ik ook als reflex op Facebook. Onder andere hierom heb ik nu ook mijn Facebook-account gedeactiveerd.
Dat vind ik erg knap. Misschien dat ik dat ook nog eens ga doen, maar nu ben ik nog net iets te bang om zaken te missen. :P
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:38:43 #169
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_130272260
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:49 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Dat kan niet eens want er staat 18+ op de doos.
Krijgen het mee waar de ouders bijstaan, ik zag het elke dag gebeuren.. inclusief headset om de mickey mouse uit te hangen.

Anyways, een vriend van me kocht op een gegeven moment bradyguides van Final fantasy en toen ik em daar naar vroeg (deed ik ook bij deel 8 overigens, maar dat was omdat ik het een mooi boek vond destijds) zei hij dat hij geen tijd had het zelf te spelen en gewoon de guide ging volgen.

Blijkbaar bestaat daar ook nog eens een hele volksstam van aan mensen die dus stelselmatig enkel games spelen met de guide ernaast, en dan exact die guide volgen..

Echt erg dat...
pi_130279155
TS is een gymnasiumnerd. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')