Toppie!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:52 schreef Donderjagers het volgende:
Je mag me toevoegen op PSN. SorayaNL. Ik heb een mic.![]()
Ik heb er zin in!
Jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dat lijstje in de op, dat heb je toegekend aan je zelf?
Mijn PSN heb ik ook aangemaakt toen ik nog jong was haha.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:14 schreef Karloklp het volgende:
Je kan me toevoegen, PSN: Cheatsfun en ik heb een mic.
(Psn naam)
Hahah. En nu maar wachten op de releasequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:18 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Mijn PSN heb ik ook aangemaakt toen ik nog jong was haha.
Ben alweer een ouwe lul van 25 :-P
Mijn vriendin gaat ook meedoen! ^_^
Je hebt gelijk Djgrasveld, dit is een debiel topic.quote:
Ik dacht meer aan 450 euro. Dat zou pas fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:24 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Djgrasveld, dit is een debiel topic.
Ik zou me moeten schamen. Ik ben je dankbaar dat je de moeite hebt genomen mij dit te laten realiseren. Graag bedank ik je met 100 euro.
Wil je me je adres even PM'en? Dan ligt het vandaag nog contant in je brievenbus
Nogmaals bedankt,
Novusordoseclorum
je zou denken dat daar meer mensen zijn ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:12 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil niet zeiken o.i.d., maar kan dit gewoon niet beter in het GTA V-topic?
Gewoon met z'n allen gangen op je vriendin in een donker steegje van Los Santos.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:18 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Mijn PSN heb ik ook aangemaakt toen ik nog jong was haha.
Ben alweer een ouwe lul van 25 :-P
Mijn vriendin gaat ook meedoen! ^_^
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |