Reken er maar op dat mijn oorspronkelijke kritiek exact dat was wat ik heb uitgelegd, ik had mijn ernstige twijfels over de zuiverheid van de benaming vanwege de eenzijdige achtergrond van de sprekers met betrekking tot de onderwerpen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jouw oorspronkelijke kritiek had geen betrekkking op de benaming van deze bijeenkomst. Jouw kritiek leek gericht op de inhoud van het debat:
quote:Als je dan toch je tijd hier verspilt kun je net zo goed die vraag gewoon eens beantwoorden
quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Reken er maar op dat mijn oorspronkelijke kritiek exact dat was wat ik heb uitgelegd, ik had mijn ernstige twijfels over de zuiverheid van de benaming vanwege de eenzijdige achtergrond van de sprekers met betrekking tot de onderwerpen.
[..]
Deze had ik helemaal gemist. We houden hem in de gaten!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:12 schreef falling_away het volgende:
Ik had het nagevraagd op hun facebook pagina en kreeg dit antwoord:
volgende vrijdag begint de ticketverkoop. Alle informatie zal hieromtrent op deze pagina verschijnen.
https://www.facebook.com/denkgelag
Bron: facebook.quote:Door de grote interesse in het debat op 17/10 over de grenzen van de wetenschap met Daniel Dennett, Lawrence Krauss & Massimo Pigliucci zijn we op zoek gegaan naar een grotere zaal. Het debat zal doorgaan in het prachtige auditorium Leon De Meyer, UFO van de Universiteit Gent en wordt gemodereerd door Maarten Boudry. Morgenavond start de ticketverkoop!
Gratz!quote:
Sorry jongens, ik ben in het buitenland tot begin januari. Was er graag bij geweest!quote:Op maandag 2 september 2013 20:08 schreef falling_away het volgende:
Ha nu Kijkertje en Special K nog.. hebben we een herhaling van de vorige meet.. Special K krijgt nog een biertje van me trouwens
Maar het is ook in het buitenland.quote:Op dinsdag 3 september 2013 05:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Sorry jongens, ik ben in het buitenland tot begin januari. Was er graag bij geweest!
Buitenland is voor mij buiten Europa.. ver ver buiten Europaquote:Op zondag 8 september 2013 00:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Maar het is ook in het buitenland.
Ik hoor graag hoe het ging maar dat zal in dit topic wel uitgebreid aan bod komenquote:Nou ja, helaas. Jammer dat je er niet bij kunt zijn.
Ik ben er twee keer geweest in verband met een schaaktoernooi. Dat valt jaarlijks samen met de Gentse feesten. De stad is dan volledig afgeladen met mensen en er spelen overal bandjes.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:26 schreef falling_away het volgende:
Het wordt ongetwijfeld een heel interessante avond na een leuk dagje Gent (mijn eerste keer in die stad).
Ja het is zeker ons plan om vroeg in de middag richting Gent te vertrekken en eerst de stad een beetje te bezichtigen en een hapje te eten. Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is een prachtige stad! Mocht het weer het toelaten dan raad ik je aan om wat eerder te komen en gewoon de stad even te bekijken.
Het gaat zeker een leuke avond worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |