SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
En je kan gewoon draaien en klikken met je muis. Mijn muis heeft 2 knoppen, die ik zowaar tegelijk in kan drukken. En om te draaien hoef je je muis niet 10 cm te bewegen, een paar milimeter is genoeg, en dan hang je nog steeds boven de knop die je in wilt drukken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:46 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dan kan je dus tijdens het draaien geen spells gebruiken, omdat je aan het draaien bent met de muis.
Dit is zo'n onzin. Tot nu toe ga ik altijd gelijk op met de andere healers, of outheal ik ze.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:18 schreef Xernov het volgende:
Het kàn wel, maar dan wordt je gecarried door de rest van het team, het doet je dps/hps echt niet ten goede.
Ah ja, dan moet je de actionbars locken ofzo? En dan kun je draaien terwijl je op de bar staat?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
En je kan gewoon draaien en klikken met je muis. Mijn muis heeft 2 knoppen, die ik zowaar tegelijk in kan drukken. En om te draaien hoef je je muis niet 10 cm te bewegen, een paar milimeter is genoeg, en dan hang je nog steeds boven de knop die je in wilt drukken.
Actionbars moet je altijd lockenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ah ja, dan moet je de actionbars locken ofzo? En dan kun je draaien terwijl je op de bar staat?
Heb ik alleen heel af en toe en vind ik minder erg dan helemaal in het menu gaan, actionbars unlocken etc als ik een questitem op de bar wil zetten. Dan liever eens in de zoveel tijd een spell kwijt zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:31 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Actionbars moet je altijd locken. Ik gebruikte altijd keybinds, maar wist zelfs dan nog wel eens opeens een spell te verplaatsen binnen of verwijderen van de actionbar door per ongeluk tijdens een beweging de spell te verslepen
.
Ik ben later in het spel de Bartender addon gaan gebruiken, die heeft die problemen niet zoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
Heb ik alleen heel af en toe en vind ik minder erg dan helemaal in het menu gaan, actionbars unlocken etc als ik een questitem op de bar wil zetten. Dan liever eens in de zoveel tijd een spell kwijt zijn.
En je raid op heroic met hetzelfde ilvl en dezelfde class zeker...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dit is zo'n onzin. Tot nu toe ga ik altijd gelijk op met de andere healers, of outheal ik ze.
Beginnen net met heroics, en andere class met lager ilvl.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:07 schreef Xernov het volgende:
[..]
En je raid op heroic met hetzelfde ilvl en dezelfde class zeker...
Ga jij maar clicken bij Theralion and Valiona Heroic als Healerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dit is zo'n onzin. Tot nu toe ga ik altijd gelijk op met de andere healers, of outheal ik ze.
Grid + mousebinds. Tik jij maar lekker op je toetsjes jongen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kun je in godsnaam clicken als healer in raids eigenlijk? 25 man die gehealed moeten worden, en AoE heal kan niet altijd. Dan moet je clicken op de namen, dan kun je toch niet meer clicken voor spells ?
Met heroics? Wat dungeons?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Beginnen net met heroics, en andere class met lager ilvl.
Nee scenarios.quote:
Tot nu toe houden mn 8 knoppen de keybinders aardig bij. Qua dps zal je misschien gelijk hebben, dat keybinders meer dps kunnen, maar qua healing ben ik het niet met je eens.quote:Begrijp me niet verkeerd, dat ik je probeer te bashen of iets dergelijks, maar iemand die exact jou char heeft die wél keybind, kun je nog zo snel klikken, maar je kan hem onmogelijk outhealen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |