Same. Geweldig om een tijd vast te zitten op 1 boss (Sindragosa bijvoorbeeld, nog nachtmerries YOUR MAGIC WILL BETRAAAAAAAAYYYYYYYYYY YOU) en haar dan neerkrijgen. Geweldig toch.quote:Op zondag 15 september 2013 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb vanaf Naxx t/m eind Ulduar in een hardcore guild gezeten. 5 raids per week, Ulduar hardmodes, OS10/25+3 dat soort dingen. En nu kan ik OS10+3 soloen op mijn DK.
Je weet van tevoren dat het spel gewoon doorloopt, dus dat gezeur over dat je items niks meer waard zijn slaat nergens op. Ik heb ToT heroic modes gedaan en nu ga ik met m'n alt flex raid in en dropt er gear met een hogere itemlevel.
Maar ik raid omdat ik het leuk vind, gevechten leren, dat gevoel wanneer de baas dood gaat en dan als beloning wat loot en ondertussen beetje ouwehoeren met guildies op teamspeak. Ik raid niet voor de epics die toch een half jaar later worden vervangen voor nieuwe epics. Of wanneer er een expansion uitkomt door nieuwe greens.
Ik kwam hier langs omdat ik op zoek was naar het total war topic, omdat ik daar graag even wilde zeikenquote:Op zondag 15 september 2013 18:50 schreef Knut het volgende:
Het is helemaal zielig als je twee jaar nadat je gestopt bent nog steeds komt zeggen dat het zo slecht is geworden. Issues much ?
Ik heb destijds in genoeg guilds gezeten om te weten dat het overgrote deel dat niet doet nee. Dat je als officer of guildleader elke tactic voor mag kauwen wanneer je bij de boss staat, en aan het begin van de raid een half uur bij de summoning stone staat om iedereen daar te krijgen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En jij denkt dat iedereen die niet in een HC guild raid dat niet doet... Dafuq leef jij voor droomwereld gast... Casuals worden ook gewoon verwacht hun rol te kennen, zich voor te bereiden, keybinds te gebruiken, te farmen, gear op orde te hebben.... "Niets ineen HC guild te zoeken." Casuals zitten ook niet in een HC guild?
Ik weet niet met wat voor mensen jij hebt gespeeld. Je klinkt echt als zo'n zeikerig 12 jarig mannetje in een random HC die alleen maar L2P kan zeggen. Een van de vele redenen waarom ik gestopt was met WoW. Die attitude, niet normaal meer. Vraag me af of je ook zo bent in het dagelijks leven.
Oh en universitaire studie met bijbaantje van 16 uur plus leuk sociaal leventje, staat niet echt gelijk aan fulltime baan, 2 kinderen, eigen huis, etc. Wel schattig dat je dat denkt.
En dat is precies wat ik deed, stoppen. Wat lastig was, want ik heb me erg vermaakt met bepaalde mensen, waarmee ik nu nog steeds contact heb en me al vele leuke buitenlandse vakanties opgeleverd hebben.quote:Op zondag 15 september 2013 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso al die figuren die menen dat ze elite zijn en alleen maar zeiken over de game. Stop dan met spelen als het je niet bevalt, niemand dwingt je.
Ja, de game is veranderd. Maar ik voel zelf weinig verschil. Of je werd met je alt even door alle oude content heen geboost zodat je mee kon naar BT, of je farmed een week LFR en timeless isle zodat je mee kunt naar Siege of Orgrimmar. Sowieso ben je dan wel even zoet, het is niet dat je na een halve middag spelen in volledige raid gear rondloopt.
Qua raiden, voel weinig verschil in moeilijkheid of tijd, concentratie en beheersing van de class tussen Ulduar hardmodes, SWP of Throne of Thunder heroic bazen.
Ik hoor dat nog in mijn hoofd als je dat zo opschrijft!quote:Op zondag 15 september 2013 18:56 schreef Silmarwen het volgende:
Same. Geweldig om een tijd vast te zitten op 1 boss (Sindragosa bijvoorbeeld, nog nachtmerries YOUR MAGIC WILL BETRAAAAAAAAYYYYYYYYYY YOU) en haar dan neerkrijgen. Geweldig toch.
En idd een exp en de eerste greenie die dropt vervangt je epic head. Tsja.
Oeh, hèt kenmerk van de èchte wowspeler. Hoe hipsterquote:Op zondag 15 september 2013 19:25 schreef probeer het volgende:
En dan mee aankomen dat je vanaf naxx eigenlijk helemaal geen verschil meer merkt, ja duh. Ooit vanilla gespeeld?
Ja, echt verschrikkelijk hipsterquote:Op zondag 15 september 2013 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoor dat nog in mijn hoofd als je dat zo opschrijft!
[..]
Oeh, hèt kenmerk van de èchte wowspeler. Hoe hipster
Er is zoveel verandert. Maar bedoel soms dat een Boss een aantal XXX HP heeft. De raid deze er af mept. En dat de Boss je dat zo lastig mogelijk maakt? Met de uitzondering van bepaalde heal bosses en gunship wellicht? Ja dat is hetzelfde gebleven.quote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, echt verschrikkelijk hipster
Ik geef alleen maar aan dat er sinds SWP niet zo heel veel veranderd is, en het beleid van blizzard ongeveer hetzelfde is gebleven. Als je dan naxx met ulduar of TOC gaat vergelijken is er inderdaad niet zo heel veel veranderd.
Niet upgraden iig. Als je 496 ofzo hebt is het genoeg om straks de nieuwe LFR in te gaan.quote:Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef GlenSpey het volgende:
Vandaag met mijn onlangs 90 geworden retardin maar eens de Timeless isle ingedoken. Heb daar gelijk een paar ilvl 496 epics gescoord en heb wat ilvl 489 epics gekocht bij de August celestial quartermaster. Nu is mijn vraag, wat zouden jullie doen met deze gear? Gelijk gems erin gooien, enchants erop knallen, upgraden 2/2 en reforgen (wat allemaal handenvol geld kost), of wordt deze rommel alsnog vrij snel vervangen? Ik raid niet (want tijdgebrek) hoewel ik wel van plan ben zo afentoe eens een LFR uit te proberen...
Herkenbaarquote:Op zondag 15 september 2013 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoor dat nog in mijn hoofd als je dat zo opschrijft!
Al die welfare epicsquote:Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef GlenSpey het volgende:
Vandaag met mijn onlangs 90 geworden retardin maar eens de Timeless isle ingedoken. Heb daar gelijk een paar ilvl 496 epics gescoord en heb wat ilvl 489 epics gekocht bij de August celestial quartermaster. Nu is mijn vraag, wat zouden jullie doen met deze gear? Gelijk gems erin gooien, enchants erop knallen, upgraden 2/2 en reforgen (wat allemaal handenvol geld kost), of wordt deze rommel alsnog vrij snel vervangen? Ik raid niet (want tijdgebrek) hoewel ik wel van plan ben zo afentoe eens een LFR uit te proberen...
Ik vind het juist wel prettig dat ik op mijn alts niet net zoveel tijd in rep en gearen hoef te steken als eerder in MOP op mijn main.quote:
Maar dat hoeft ook niet, in 1 dag spelen kan je alle raids al hebben gedaan.quote:Op maandag 16 september 2013 14:05 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel prettig dat ik op mijn alts niet net zoveel tijd in rep en gearen hoef te steken als eerder in MOP op mijn main.
Kan, moet je ook geluk hebben op je drops.quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar dat hoeft ook niet, in 1 dag spelen kan je alle raids al hebben gedaan.
Maar je kan al veel voor praktisch gratis krijgen.quote:Op maandag 16 september 2013 14:11 schreef lennety het volgende:
[..]
Kan, moet je ook geluk hebben op je drops.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |