Minimaal 10 toch nog? Jammer, maakt het weer een stukkie minder aantrekkelijk. Keek al uit naar op willekeurige momenten een x-aantal guildies op te trommelen en te flexraiden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een nieuwe difficulty, qua moeilijkheidsgraad en gearlevel ergens ltussen LFR en Normal mode in.
Je moet in tegenstelling tot LFR wél een pre-made groep maken, maar je mag in tegenstelling tot Normal zelf kiezen waar je ze vandaan plukt (realID/Battletag/crossrealm kan dus ook).
Ook mag de group uit minimaal 10 en maximaal 25 man bestaan, en de content schaalt naar het aantal spelers.
Hou er rekening mee dat die alt sowieso ilv 500 moet zijn voor flexquote:Op maandag 9 september 2013 11:48 schreef Sapstengel het volgende:
Opzich best okay. Wij hebben een berg socials die best eens willen raiden, dan kom je met de helft van het raidteam + socials al wel aan 10 man.
En een mooie manier om mn alt te gearen.
Kloptquote:Op maandag 9 september 2013 14:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat die alt sowieso ilv 500 moet zijn voor flex496 voor lfr. Wij beginnen woensdag met de flex en het kan zijnd at we ook nog normal doen, ze hebben verschillende lockouts en daarnaast nog lfr voor de overgebleven tokens en laatste paar stukjes gear naar 528 gooien die er nog onder zitten
5 dagen per week ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:55 schreef lennety het volgende:
Ik kom mij ook maar in het topic melden
Ben eind cataclysm begonnen met het spelen van wow dankzij mn toenmalige vriend en bleek het toch wel leuker te vinden dan gedacht
Ondertussen raid ik nu 5 dagen per week op mn holy priest en ben nu 12/12 3/13 in ToT
http://eu.battle.net/wow/(...)/Deripriest/advanced
Kan niet wachten tot morgen om de nieuwe raid te proberen
Flex heeft geen iLvl requirement.quote:Op maandag 9 september 2013 14:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat die alt sowieso ilv 500 moet zijn voor flex496 voor lfr. Wij beginnen woensdag met de flex en het kan zijnd at we ook nog normal doen, ze hebben verschillende lockouts en daarnaast nog lfr voor de overgebleven tokens en laatste paar stukjes gear naar 528 gooien die er nog onder zitten
quote:You’ll also still be able to invite Real ID or Battle.net friends cross-realm. Who you choose to bring and what Item Level gear they’ll need to join your merry band is up to you, too—there’s no Item Level requirement for this Raid difficulty.
De raids gaan pas volgende week open :pquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:55 schreef lennety het volgende:
Ik kom mij ook maar in het topic melden
Ben eind cataclysm begonnen met het spelen van wow dankzij mn toenmalige vriend en bleek het toch wel leuker te vinden dan gedacht
Ondertussen raid ik nu 5 dagen per week op mn holy priest en ben nu 12/12 3/13 in ToT
http://eu.battle.net/wow/(...)/Deripriest/advanced
Kan niet wachten tot morgen om de nieuwe raid te proberen
De raid finder ja, normal en flex gewoon vandaag toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 11:02 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
De raids gaan pas volgende week open :p
Ja, flex echter alleen de 1e wing.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De raid finder ja, normal en flex gewoon vandaag toch?
Ja en heroic maar dan moet je wel eerst normal clearenquote:Op woensdag 11 september 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Normal en flex zijn vandaag al open ja, we gaan de eerste wing van flex doen en dan beginnen in normal vanavondquote:Op woensdag 11 september 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
een paar zijn gemerged om te testen,rest komt later las ik ergensquote:Op woensdag 11 september 2013 16:50 schreef Skillstorm het volgende:
Zijn servers nou echt gemerged of toch maar niet?
Zie bijna geen verschil met het aantal mensen op mijn dode server.
Ik zie op sommige plekken ( niet de steden) dat ze wel gemerged zijn idd.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:47 schreef Maureentje het volgende:
[..]
een paar zijn gemerged om te testen,rest komt later las ik ergens
zijn dat niet gewoon de al bestaande crossrealm zones die je ziet danquote:Op woensdag 11 september 2013 19:49 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik zie op sommige plekken ( niet de steden) dat ze wel gemerged zijn idd.
Maar echt op een klein aantal plekken.
Komt geleidelijk had ik net nog gelezen.
Nope, want het is een heel andere tooltip wat je dan te zien krijgt.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef Maureentje het volgende:
[..]
zijn dat niet gewoon de al bestaande crossrealm zones die je ziet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |