abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131113208
Je merkt wel dat ze iets hebben gedaan met de input na ToT. Teveel trash, te moeilijke baas aan het begin (Horridon) enz.

We zijn nu bij boss 4 aangekomen in SoO, nauwelijks trash gezien en de difficulty loopt ook goed omhoog. Eerste is faceroll, tweede iets meer tactics en 3e nog iets meer. Qua wipes ging het ook zo:

1e: oneshot
2e: één wipe
3e: drie wipes
pi_131115735
4 bazen neer gekregen de eerste raidavond. En gloves en 2h sword geloot. Ilvl 545 nu :)
pi_131117724
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
4 bazen neer gekregen de eerste raidavond. En gloves en 2h sword geloot. Ilvl 545 nu :)
Lekker, gz! :)
Wij hebben vandaag norushen neer gekregen en sha of pride op 4%.
Zodra die beneden 30% komt is het toch wel een bitch >.<.
Moet zeggen dat ik vannaf dan ook wel echt moeite krijg met healen :/ (2 healen het gevecht dan wel :+ )
Nog geen gear gedropt though, wel 2 runestones erbij. Nog maar 4 te gaan ^^.
pi_131118644
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:04 schreef Sapstengel het volgende:
Je merkt wel dat ze iets hebben gedaan met de input na ToT. Teveel trash, te moeilijke baas aan het begin (Horridon) enz.

We zijn nu bij boss 4 aangekomen in SoO, nauwelijks trash gezien en de difficulty loopt ook goed omhoog. Eerste is faceroll, tweede iets meer tactics en 3e nog iets meer. Qua wipes ging het ook zo:

1e: oneshot
2e: één wipe
3e: drie wipes
Eerste single shot, voel me inadequaat. Gisteren na afronden tot 2 keer geprobeerd. Niet gelukt
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_131120327
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
Gz :)

Had alleen boots met een coin , zijn meerdere mensen bij ons die gewoon 4 of 5 items hadden in 1 run.
4 flex bosses + 4 normal bosses..

Heb sowieso nooit geluk met loot helaas , vooral m'n wapens willen nooit droppen :/
- Djehoetie / Jehuty -
pi_131120638
Net gekeken naar het gevecht met Garrosh Hellscream van mijn guild en dan kriebelt het toch wel héél erg om weer te gaan spelen :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131120810
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 02:08 schreef lennety het volgende:

[..]

Lekker, gz! :)
Wij hebben vandaag norushen neer gekregen en sha of pride op 4%.
Zodra die beneden 30% komt is het toch wel een bitch >.<.
Moet zeggen dat ik vannaf dan ook wel echt moeite krijg met healen :/ (2 healen het gevecht dan wel :+ )
Nog geen gear gedropt though, wel 2 runestones erbij. Nog maar 4 te gaan ^^.
Ah ja wij hebben het met 3 healers gedaan. En idd op 30% werd het een beetje pittig in die burn phase. Scheelt wel dat wij alles best outgearen, iedereen in de guild zit rond ilvl 540 en ik geloof dat maar 2 mensen de legendary cloak missen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:03 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Eerste single shot, voel me inadequaat. Gisteren na afronden tot 2 keer geprobeerd. Niet gelukt
Mjah ongeveer de helft van de groep was woensdag al in een flexraid gegaan en kende het gevecht al. Dat hielp best mee.
pi_131123656
Mijn guild (The Nephilim - Turalyon) zit nu op 12/14 met een paar wipes van 3-7% op Paragons aan het einde van de avond. De andere rivaal voor een realm first is de 25m guild Pure. Die staan óók op 12/14. :)

Morgen ga ik ook de Flex doen. Ben nog wel wat undergeared (495) voor een raid die rond de 520 is getuned. Hopelijk kan ik nog wel een paar upgrades scoren in LFR of via een token..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_131124683
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:01 schreef Junglebeast het volgende:
Mijn guild (The Nephilim - Turalyon) zit nu op 12/14 met een paar wipes van 3-7% op Paragons aan het einde van de avond. De andere rivaal voor een realm first is de 25m guild Pure. Die staan óók op 12/14. :)

Morgen ga ik ook de Flex doen. Ben nog wel wat undergeared (495) voor een raid die rond de 520 is getuned. Hopelijk kan ik nog wel een paar upgrades scoren in LFR of via een token..
Raiden die de hele dag dan? Of zeggen ze weinig en gewoon gaan met die banaan.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_131124816
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:43 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Raiden die de hele dag dan? Of zeggen ze weinig en gewoon gaan met die banaan.
Ze hebben alleen Flex woensdagmiddag gedaan. En dan 2x 3 uur raiden tot nu toe. Vanavond waarschijnlijk voor Paragon en Garrosh.
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_131128012
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:49 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Ze hebben alleen Flex woensdagmiddag gedaan. En dan 2x 3 uur raiden tot nu toe. Vanavond waarschijnlijk voor Paragon en Garrosh.
In 6 uren dus 12 bosses voor het eerst gedaan? Of zijn het ptr spelers?
pi_131129275
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:01 schreef Junglebeast het volgende:
Ik vanavond. Lang gezocht naar een leuke alt en elke class afgegaan (letterlijk élke class tot 90 gelevelled, wat dungeons en LFR gedaan) maar niks leuks gevonden. Uiteindelijk besloten toch m'n priest te nemen, want leuk voor healing en leuke dps spec.

Straks maar even naar het eiland toe, wat items bij elkaar rapen, celestials doen enz. Zit nu op 489 ilvl, maar hopelijk nog wat ilvls meepakken voordat ik dan vanavond de flex raid in ga.
pi_131131052
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131131411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt he :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 13 september 2013 @ 17:11:06 #240
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_131133786
Dat zullen we de volgende uitbreiding wel merken denk ik.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  vrijdag 13 september 2013 @ 17:12:08 #241
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131133825
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:11 schreef Ezechielk het volgende:
Dat zullen we de volgende uitbreiding wel merken denk ik.
Komt er nog een volgende ja?

Ik zit al sinds 2009 te wachten op een Emerald Dream uitbreiding ;(.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_131136538
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:34 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

In 6 uren dus 12 bosses voor het eerst gedaan? Of zijn het ptr spelers?
Ja al een 8 of 9 bosses down op de ptr. Zijn in MoP de nr 1 rank van de 10m guilds, dus alle voordeel op SoO is meegenomen voor de nieuwe race. :)
pi_131142890
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kun je in godsnaam clicken als healer in raids eigenlijk? 25 man die gehealed moeten worden, en AoE heal kan niet altijd. Dan moet je clicken op de namen, dan kun je toch niet meer clicken voor spells ? _O-
Als druidhealer in tbc en wotlk was ik in raids toch voornamelijk bezig met gooien van hot's dmv het klikken op alle naampjes in mijn healing-addon. Lopen en draaien kan makkelijk via toetsenbord.

Als rogue daarentegen gingen alle actions en spells via het tb, en movement met de muis.
"Pools are perfect for holding water"
pi_131143037
Wow is dus nog steeds CTC? Flexraids .. :') De charme van een goede raid is onder andere dat het enige moeite kost om goed op te zetten, met de juiste mensen. Maar nee, de casuals willen ook loots van de eindbaas .. zucht
pi_131143335
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:18 schreef probeer het volgende:
Wow is dus nog steeds CTC? Flexraids .. :') De charme van een goede raid is onder andere dat het enige moeite kost om goed op te zetten, met de juiste mensen. Maar nee, de casuals willen ook loots van de eindbaas .. zucht
Raiden op normal of heroic is leuker en geeft betere loot. Waarom zou je je dan druk maken over wat anderen doen of hun hun LFR misgunnen?
Comfortably numb
pi_131143731
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:23 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Raiden op normal of heroic is leuker en geeft betere loot. Waarom zou je je dan druk maken over wat anderen doen of hun hun LFR misgunnen?
Omdat de focus van blizzard al enkele jaren niet meer ligt op het aanbieden van goede content, maar op het zodanig gelijktrekken van alles zodat de grootste noob ook mee moet kunnen doen met de serieuze raiders. En dat doen ze voornamelijk door de casuals uren, zo niet dagen, te laten grinden om maar tokens oid te sparen. Waardoor men een gebrek aan skill dus aan kan vullen door maar genoeg online te zijn en te grinden in makkelijke mindnumbing troep.

25 man SSC, MH, BT, dat vereiste in ieder geval nog enige skill en samenwerking. Daar kon je ook niet aan MH beginnen voordat je SSC gear had, en niet aan SSC voordat je kara kon dromen en gruul one-shotte. Nu grind je gewoon net zo lang heroics, flexraids, easy-modes en daily's tot je ilvl zo hoog is dat je het nog onmogelijk kan verneuken, en kan je lekker (bij wijze van spreke) meteen aan BT beginnen.

[ Bericht 9% gewijzigd door probeer op 13-09-2013 21:46:25 ]
pi_131144139
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
SPOILER
meh , als horde moet ik toegeven dat dat gewoon zo is, het leger van de alliance in wow is lorewise veel groter, sterker en meer advanced als de horde en ze hebben veel meer bondgenoten. Als ze echt zouden willen kunnen ze idd de horde uitroeien.
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”&lt;/a&gt;
pi_131144231
Ik weet het wel als het Flex groepje een beetje gaat lopen ik zeker geen stap meer zet in LFR. Ook is de stap naar wat normal runs is best mogelijk. Ben erg casual btw.
pi_131145061
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:41 schreef Junglebeast het volgende:
Ik weet het wel als het Flex groepje een beetje gaat lopen ik zeker geen stap meer zet in LFR. Ook is de stap naar wat normal runs is best mogelijk. Ben erg casual btw.
Net ook flex gedaan, moet zeggen dat dat een stuk prettiger is voor een casual dan LFR.
En een stuk tijdvriendelijker dan progression raiden :)
Comfortably numb
pi_131145870
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Omdat de focus van blizzard al enkele jaren niet meer ligt op het aanbieden van goede content, maar op het zodanig gelijktrekken van alles zodat de grootste noob ook mee moet kunnen doen met de serieuze raiders. En dat doen ze voornamelijk door de casuals uren, zo niet dagen, te laten grinden om maar tokens oid te sparen. Waardoor men een gebrek aan skill dus aan kan vullen door maar genoeg online te zijn en te grinden in makkelijke mindnumbing troep.

25 man SSC, MH, BT, dat vereiste in ieder geval nog enige skill en samenwerking. Daar kon je ook niet aan MH beginnen voordat je SSC gear had, en niet aan SSC voordat je kara kon dromen en gruul one-shotte. Nu grind je gewoon net zo lang heroics, flexraids, easy-modes en daily's tot je ilvl zo hoog is dat je het nog onmogelijk kan verneuken, en kan je lekker (bij wijze van spreke) meteen aan BT beginnen.
En wat is dan eigenlijk het verschil behalve dat ze dezelfde instance hebben nu ? in vergelijking met tbc: zonder een gear grind (hc's of questen en AH (net als tbc) nu dan ook valor grind als optie (later in tbc had je ook badge gear ofc) kom je lfr niet in (t4) , zonder lfr kom je niet ver in flex (t5), zonder goede ilvl kom je niet ver in normals (t6) en zonder normal kom je niet verder in hc raids( endgame zoals sunwell) je hoeft nu alleen niet je tijd te verdoen in oude crap maar kan dat nog steeds als je wilt.
Je deed in tbc precies hetzelfde , je grinde easy shit totdat je gear lvl hoog genoeg was om met de moeilijkere content mee te doen, er is niks verandert behalve dat je nu als raidgroep niet je tijd hoeft te verspillen aan het gearen van recruits , dat kunnen ze grotendeels zelf doen nou, wat imo alleen maar prima is , er was geen fuck aan om terug naar t4/t5 te moeten gaan om mensen te attunen/gearen voor mh/bt (basicly flr , als verse 90 wordt je geboost door mensen die wel gear hebben , net als dat je een beetje laat aan tbc begon , daar ging je ook niet meer met een undergeared grp kara in maar werd je gewoon gecaried door de mensen die al wel gear hadden).

[ Bericht 2% gewijzigd door dontcare op 13-09-2013 22:28:04 ]
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”&lt;/a&gt;
pi_131147123
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja, maar vroeger namen je guildies je alts of nieuwe spelers mee op een run door kara in een anderhalf uur, deed je even gruul, maggy. En nog wat valor of hoe heette dat ook alweer farmen voor rewards van de isle of quel'danas en je was ook zo op niveau voor de hoogte raid.
pi_131147499
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:41 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja, maar vroeger namen je guildies je alts of nieuwe spelers mee op een run door kara in een anderhalf uur, deed je even gruul, maggy. En nog wat valor of hoe heette dat ook alweer farmen voor rewards van de isle of quel'danas en je was ook zo op niveau voor de hoogte raid.
Ik heb het over voor SWP, die valor-badges waren het begin van het einde. Blue gear, maar wel twee OP fistweapons van badges :') en breek me de bek niet open over die OP trinkets uit de normal instance. Hoefde je niet eens meer 239435x gruul te killen voor de befaamde dragonspine trophy.

En dan leerde je tenminste nog daadwerkelijk raiden. Functioneren in een groep, de raidinstance zelf, de bosses.

Hoe vaak ik als officer van onze guild in WOTLK wel niet een goed gegearde noob de deur heb moeten wijzen omdat hij totaal niet functioneerde in een raidgroup. Wel de gear, niet de skill. En dat zag je een stuk minder toen je nog daadwerkelijk raids moest doen om te gearen (al dan niet geboost).

Het leukste aan WOTLK vond ik pvp op mn combatrogue. warriors oneshotten met killing spree. hihi. En 5 man hc raids.

[ Bericht 3% gewijzigd door probeer op 13-09-2013 22:56:28 ]
pi_131148028
Wel heel erg "vroeger was alles beter" :P . Ik vind dit ook prima, ben zelf casual geworden omdat ik geen zeeën met tijd heb en nu kom ik prima mee. Raid nu 2 dagen per week met m'n guild en kan de alts lekker gearen.

En voor LFR heb je misschien geen skill nodig, maar flex en normals kosten wel wat meer. Het is niet dat je daar free epics krijgt. En het ilvl van LFR is zo laag dat je er misschien een normal mee in kan, maar als je daar meelift op iedereen kom je ook nergens.
pi_131148949
Ik hoop wel dat Flex een goeie manier wordt om socials/alts/vrienden mee te laten doen in een guild. Soms is dat niet altijd mogelijk. Meestal is dat pas als het aan het einde van een expansion is met een 25/30% buff of zo. Zo heb ik ook de meeste DS HC achievements/kills gekregen.. :)

Btw ik meld het even.. de raidgroep had net een 0,01% wipe op Garrosh. Was iets van 200k ofzo.. best zuur.
pi_131149070
Wow dat is wel héél close..

Ik zit nu in flex met wat vrienden van guildies, dus dat werkt inderdaad :)
pi_131149160
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
Wow dat is wel héél close..

Ik zit nu in flex met wat vrienden van guildies, dus dat werkt inderdaad :)
Hey Sap geef je realid eens door.. :P
pi_131149972
Garrosh defeated..
pi_131185455
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:56 schreef Junglebeast het volgende:
Garrosh defeated..
Nice grats! :)
  zondag 15 september 2013 @ 00:48:39 #259
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131185991
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:50 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik heb het over voor SWP, die valor-badges waren het begin van het einde. Blue gear, maar wel twee OP fistweapons van badges :') en breek me de bek niet open over die OP trinkets uit de normal instance. Hoefde je niet eens meer 239435x gruul te killen voor de befaamde dragonspine trophy.

En dan leerde je tenminste nog daadwerkelijk raiden. Functioneren in een groep, de raidinstance zelf, de bosses.

Hoe vaak ik als officer van onze guild in WOTLK wel niet een goed gegearde noob de deur heb moeten wijzen omdat hij totaal niet functioneerde in een raidgroup. Wel de gear, niet de skill. En dat zag je een stuk minder toen je nog daadwerkelijk raids moest doen om te gearen (al dan niet geboost).

Het leukste aan WOTLK vond ik pvp op mn combatrogue. warriors oneshotten met killing spree. hihi. En 5 man hc raids.
Ik ben net zo'n nostalgist als jij :{. VOoral na Ulduar verneukte ze alles in WotLK. Had ik mijn full sets van dps en tanks, veel hardmodes, komt ToC uit en al mijn ulduar gear kon je kopen met badges ;(. In TBC was dat nog minder. Al vond ik het aardig kut dat ik elke attun had gehaald en ze vervolgens alle attun afschafte :'( :D. En in WotLK een warrior ownen? :D. ICC, 100% ArP, PvE gear Arena doen en alles killen met noobmourne :D.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 15 september 2013 @ 08:14:24 #260
2738 Knut
Loyal Dog
pi_131188892
Elitist spelers <3. Het spel is niet meer hetzelfde jongens voor echt superieur gedrag moet je in een ander spel zijn tegenwoordig ;)
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_131188922
Ik vind de nieuwe patch erg leuk, zit nu voor het eerst in twee jaar (speel al acht jaar :') ) met veel plezier te spelen :)
pi_131188976
Kut Isle. :')

Denk je lekker wat Timeless Coins te grinden komt er een raid groep van een man of 10 je killen dmv die Censer, waardoor je je eigen factie kunt aanvallen.

En dat in een PvE gebied implementeren. :|W

De andere factie kill ik graag, maar dit is een design fail als je het mij vraagt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Skillstorm op 15-09-2013 08:44:28 ]
pi_131189774
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 08:35 schreef Skillstorm het volgende:
Kut Isle. :')

Denk je lekker wat Timeless Coins te grinden komt er een raid groep van een man of 10 je killen dmv die Censer, waardoor je je eigen factie kunt aanvallen.

En dat in een PvE gebied implementeren. :|W

De andere factie kill ik graag, maar dit is een design fail als je het mij vraagt.
PVP server zeker? Want ik kan gewoon veilig rondlopen daar als ik die mensen niet eerst zelf aanval.
Comfortably numb
pi_131189870
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 10:10 schreef Denni5 het volgende:

[..]

PVP server zeker? Want ik kan gewoon veilig rondlopen daar als ik die mensen niet eerst zelf aanval.
Klopt. Ik verwacht PvP met Alliance op een PvP server, niet met eigen mensen die je dan graveyard campen.

En in PvE servers kan je nog steeds perongeluk taggen wat mensen ook proberen te laten doen.

Dit soort dingen brengt echt het ergste in mensen uit.
pi_131190986
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 10:19 schreef Skillstorm het volgende:

[..]
En in PvE servers kan je nog steeds perongeluk taggen wat mensen ook proberen te laten doen.

Dat is zo, maar als je een tijdje op een PVE server speelt dan leer je dat soort dingen vanzelf wel voorkomen.
Comfortably numb
pi_131192686
Eerste Flex raid ook achter de rug. Was een leuke, maar ook makkelijke, avond waar we alleen de puntjes op i moesten zetten op Sha. Geen loot natuurlijk, zo kennen we blizz weer. We hadden een overkill aan healers (7 op van de 22) bij ons en een paar dps die boven de 200k zaten.

Daarna nog met wat guildies in LFR gedoken. Heb daar als een 1 button healer gespeeld. Nou ja ook 1 keer een Wild Mushroom neerzetten voor Effl(is een glyph voor). Maar gewoon de hele tijd Wrath (dankzij Dream of Cenarius) spammen. Kwam ongeveer tot 25k hps en 20k dps. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Junglebeast op 15-09-2013 12:43:56 ]
pi_131200181
quote:
7s.gif Op zondag 15 september 2013 00:48 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik ben net zo'n nostalgist als jij :{. VOoral na Ulduar verneukte ze alles in WotLK. Had ik mijn full sets van dps en tanks, veel hardmodes, komt ToC uit en al mijn ulduar gear kon je kopen met badges ;(. In TBC was dat nog minder. Al vond ik het aardig kut dat ik elke attun had gehaald en ze vervolgens alle attun afschafte :'( :D. En in WotLK een warrior ownen? :D. ICC, 100% ArP, PvE gear Arena doen en alles killen met noobmourne :D.
Precies hetzelfde hier.

En jaa.. armorpen 100%, 2 trinkets met extra ap on use, sap, bladeflurry, killingspree. 2,5 sec later, 1 zo niet 2 tegenstanders dood. Werkte zelfs verdacht goed op pally's, 2,5 sec is best weinig om te bubblen.

Maar inderdaad. Je raidt 2-3 avonden per week om tot een bepaald punt te komen, om vervolgens te zien dat blizzard al die shit nerfed en de loot weggeeft voor badges die je in heroics grind. Puur en alleen omdat alle casuals anders niet alle end-game content te zien krijgen. Fuck dat, als je maar enkele uren per week online bent, hoor je ook niet de eindbaas te kunnen killen. punt.
pi_131200371
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 08:14 schreef Knut het volgende:
Elitist spelers <3. Het spel is niet meer hetzelfde jongens voor echt superieur gedrag moet je in een ander spel zijn tegenwoordig ;)
Dat blijkt wel een succesformule te zijn gebleken met de teruglopende subs.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_131200378
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 16:16 schreef probeer het volgende:
Fuck dat, als je maar enkele uren per week online bent, hoor je ook niet de eindbaas te kunnen killen. punt.
Truth.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_131200833
Het is de eindbaas op crap difficulty met bagger gear.

Iedereen die loopt te zeuren dat het voor casuals is moet gewoon een guild zoeken die heroic raids doet.
pi_131201284
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
Het is de eindbaas op crap difficulty met bagger gear.

Iedereen die loopt te zeuren dat het voor casuals is moet gewoon een guild zoeken die heroic raids doet.
Mijn guild heeft elke raidinstance van WOTLK 25 man hc gedaan en gehaald (niet als 1 van de 1e though, we waren de subtoppers vd server, nummer 3-5 horde side oid) en we hadden 3 10 man hc groepen, elke week weer.

En toch irriteerde het vele van ons mateloos dat wanneer blizzard weer eens een content-patch uit bracht (wat het in wotlk veel te vaak en snel deed) elke casual dmv heroic badges gelijkwaardige gear kon scoren. Heeft er op een gegeven moment toe geleid dat we niemand meer aannamen die niet bijna volledig hc 10/25 man gear had. Het werkte nogal frustrerend om te zien dat hetgene waar jij daadwerkelijk tijd en moeite in gestoken hebt, een luttele maand later compleet uitgewoond wordt door een stel noobs, alleen maar omdat nerf en heroic badges gear.
pi_131204343
Ja zo gaat dat met games. Vroeger had je moeite met molten core, nu solo je die hele raid in een half uur.
  zondag 15 september 2013 @ 18:33:38 #273
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_131204951
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 16:50 schreef probeer het volgende:

[..]

Mijn guild heeft elke raidinstance van WOTLK 25 man hc gedaan en gehaald (niet als 1 van de 1e though, we waren de subtoppers vd server, nummer 3-5 horde side oid) en we hadden 3 10 man hc groepen, elke week weer.

En toch irriteerde het vele van ons mateloos dat wanneer blizzard weer eens een content-patch uit bracht (wat het in wotlk veel te vaak en snel deed) elke casual dmv heroic badges gelijkwaardige gear kon scoren. Heeft er op een gegeven moment toe geleid dat we niemand meer aannamen die niet bijna volledig hc 10/25 man gear had. Het werkte nogal frustrerend om te zien dat hetgene waar jij daadwerkelijk tijd en moeite in gestoken hebt, een luttele maand later compleet uitgewoond wordt door een stel noobs, alleen maar omdat nerf en heroic badges gear.
Een stel noobs? Sorry hoor, maar niet iedereen kan een constant spelende no-lifer zijn... :') Dat maakt je nog geen noob. Een fulltime baan, een sociaal leven, sporten, kinderen. Ik ben al blij als ik tijd heb voor 2 avonden raiden man. Ik heb geen tijd voor 3 a 4 avonden van 19:00 tot 00:00 of later.

Anyhoe, ga je toch EVE online spelen ofzo.
pi_131205126
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:33 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Een stel noobs? Sorry hoor, maar niet iedereen kan een constant spelende no-lifer zijn... :') Dat maakt je nog geen noob. Een fulltime baan, een sociaal leven, sporten, kinderen. Ik ben al blij als ik tijd heb voor 2 avonden raiden man. Ik heb geen tijd voor 3 a 4 avonden van 19:00 tot 00:00 of later.

Anyhoe, ga je toch EVE online spelen ofzo.
Ik ben, tot groot genoegen, al minstens 2 jaar gestopt met het spelen van WoW. En nee, ik was geen no-lifer. Universitaire studie, bijbaantje van 16 uur per week, teamsport en een sociaal leven. En toch lukte het me om op het hoogste niveau te raiden.

En er zullen vast genoeg mensen zijn die casual raiden, en hun character toch voldoende beheersen. Jeej voor jou. En nog steeds, heb je in een hc-raiding guild helemaal niets te zoeken. Daar wordt namelijk verwacht dat je jezelf voorbereid, tactics doorneemt, je character optimaliseert, keybinds gebruikt (dat dit serieus een onderwerp van discussie is hier .. lol! muisklikkers behoren sowieso niet eens een kans te krijgen om zich te bewijzen) etc etc. Niet om 5 voor 8 online komen en in de chat om een summon vragen. Als je dan denkt toch mee te willen doen in een hc-raiding guild, ben je een noob ja. Een gedesillusioneerde zelfs.
  zondag 15 september 2013 @ 18:45:11 #275
54772 Silmarwen
pi_131205366
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik ben, tot groot genoegen, al minstens 2 jaar gestopt met het spelen van WoW. En nee, ik was geen no-lifer. Universitaire studie, bijbaantje van 16 uur per week, teamsport en een sociaal leven. En toch lukte het me om op het hoogste niveau te raiden.

En er zullen vast genoeg mensen zijn die casual raiden, en hun character toch voldoende beheersen. Jeej voor jou. En nog steeds, heb je in een hc-raiding guild helemaal niets te zoeken. Daar wordt namelijk verwacht dat je jezelf voorbereid, tactics doorneemt, je character optimaliseert, keybinds gebruikt (dat dit serieus een onderwerp van discussie is hier .. lol! muisklikkers behoren sowieso niet eens een kans te krijgen om zich te bewijzen) etc etc. Niet om 5 voor 8 online komen en in de chat om een summon vragen. Als je dan denkt toch mee te willen doen in een hc-raiding guild, ben je een noob ja. Een gedesillusioneerde zelfs.
En jij denkt dat iedereen die niet in een HC guild raid dat niet doet... Dafuq leef jij voor droomwereld gast... Casuals worden ook gewoon verwacht hun rol te kennen, zich voor te bereiden, keybinds te gebruiken, te farmen, gear op orde te hebben.... "Niets ineen HC guild te zoeken." Casuals zitten ook niet in een HC guild?

Ik weet niet met wat voor mensen jij hebt gespeeld. Je klinkt echt als zo'n zeikerig 12 jarig mannetje in een random HC die alleen maar L2P kan zeggen. Een van de vele redenen waarom ik gestopt was met WoW. Die attitude, niet normaal meer. Vraag me af of je ook zo bent in het dagelijks leven.

Oh en universitaire studie met bijbaantje van 16 uur plus leuk sociaal leventje, staat niet echt gelijk aan fulltime baan, 2 kinderen, eigen huis, etc. Wel schattig dat je dat denkt. :D
pi_131205474
Sowieso al die figuren die menen dat ze elite zijn en alleen maar zeiken over de game. Stop dan met spelen als het je niet bevalt, niemand dwingt je.

Ja, de game is veranderd. Maar ik voel zelf weinig verschil. Of je werd met je alt even door alle oude content heen geboost zodat je mee kon naar BT, of je farmed een week LFR en timeless isle zodat je mee kunt naar Siege of Orgrimmar. Sowieso ben je dan wel even zoet, het is niet dat je na een halve middag spelen in volledige raid gear rondloopt.

Qua raiden, voel weinig verschil in moeilijkheid of tijd, concentratie en beheersing van de class tussen Ulduar hardmodes, SWP of Throne of Thunder heroic bazen.
  zondag 15 september 2013 @ 18:50:10 #277
2738 Knut
Loyal Dog
pi_131205506
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso al die figuren die menen dat ze elite zijn en alleen maar zeiken over de game. Stop dan met spelen als het je niet bevalt, niemand dwingt je.

Dat dus.
  zondag 15 september 2013 @ 18:50:32 #278
2738 Knut
Loyal Dog
pi_131205517
Het is helemaal zielig als je twee jaar nadat je gestopt bent nog steeds komt zeggen dat het zo slecht is geworden. Issues much ?
  zondag 15 september 2013 @ 18:51:49 #279
54772 Silmarwen
pi_131205575
quote:

Ja, de game is veranderd. Maar ik voel zelf weinig verschil. Of je werd met je alt even door alle oude content heen geboost zodat je mee kon naar BT, of je farmed een week LFR en timeless isle zodat je mee kunt naar Siege of Orgrimmar. Sowieso ben je dan wel even zoet, het is niet dat je na een halve middag spelen in volledige raid gear rondloopt.

Qua raiden, voel weinig verschil in moeilijkheid of tijd, concentratie en beheersing van de class tussen Ulduar hardmodes, SWP of Throne of Thunder heroic bazen.
Ik ben ooit begonnen met raiden tijdens Naxx, toen redelijk casual. Ulduar en TOC en LK niet hardcore, maar ook niet echt casual meer. Ik merk zelf ook niet veel verschil. ToT vond ik bijvoorbeeld heel irritant gescaled, toen viel onze raid groep uit elkaar, dus nooit verder gecleared.

Vanavond eens flexi doen. Ik heb ondertussen wel genoeg timeless gear om mijn lock, mage, druid en warrior snel SoO klaar te maken. :D
pi_131205684
Ik heb vanaf Naxx t/m eind Ulduar in een hardcore guild gezeten. 5 raids per week, Ulduar hardmodes, OS10/25+3 dat soort dingen. En nu kan ik OS10+3 soloen op mijn DK.

Je weet van tevoren dat het spel gewoon doorloopt, dus dat gezeur over dat je items niks meer waard zijn slaat nergens op. Ik heb ToT heroic modes gedaan en nu ga ik met m'n alt flex raid in en dropt er gear met een hogere itemlevel.

Maar ik raid omdat ik het leuk vind, gevechten leren, dat gevoel wanneer de baas dood gaat en dan als beloning wat loot en ondertussen beetje ouwehoeren met guildies op teamspeak. Ik raid niet voor de epics die toch een half jaar later worden vervangen voor nieuwe epics. Of wanneer er een expansion uitkomt door nieuwe greens.
  zondag 15 september 2013 @ 18:56:04 #281
54772 Silmarwen
pi_131205744
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb vanaf Naxx t/m eind Ulduar in een hardcore guild gezeten. 5 raids per week, Ulduar hardmodes, OS10/25+3 dat soort dingen. En nu kan ik OS10+3 soloen op mijn DK.

Je weet van tevoren dat het spel gewoon doorloopt, dus dat gezeur over dat je items niks meer waard zijn slaat nergens op. Ik heb ToT heroic modes gedaan en nu ga ik met m'n alt flex raid in en dropt er gear met een hogere itemlevel.

Maar ik raid omdat ik het leuk vind, gevechten leren, dat gevoel wanneer de baas dood gaat en dan als beloning wat loot en ondertussen beetje ouwehoeren met guildies op teamspeak. Ik raid niet voor de epics die toch een half jaar later worden vervangen voor nieuwe epics. Of wanneer er een expansion uitkomt door nieuwe greens.
Same. Geweldig om een tijd vast te zitten op 1 boss (Sindragosa bijvoorbeeld, nog nachtmerries YOUR MAGIC WILL BETRAAAAAAAAYYYYYYYYYY YOU) en haar dan neerkrijgen. Geweldig toch.

En idd een exp en de eerste greenie die dropt vervangt je epic head. Tsja.
pi_131206633
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:50 schreef Knut het volgende:
Het is helemaal zielig als je twee jaar nadat je gestopt bent nog steeds komt zeggen dat het zo slecht is geworden. Issues much ?
Ik kwam hier langs omdat ik op zoek was naar het total war topic, omdat ik daar graag even wilde zeiken :)
pi_131206965
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:45 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

En jij denkt dat iedereen die niet in een HC guild raid dat niet doet... Dafuq leef jij voor droomwereld gast... Casuals worden ook gewoon verwacht hun rol te kennen, zich voor te bereiden, keybinds te gebruiken, te farmen, gear op orde te hebben.... "Niets ineen HC guild te zoeken." Casuals zitten ook niet in een HC guild?

Ik weet niet met wat voor mensen jij hebt gespeeld. Je klinkt echt als zo'n zeikerig 12 jarig mannetje in een random HC die alleen maar L2P kan zeggen. Een van de vele redenen waarom ik gestopt was met WoW. Die attitude, niet normaal meer. Vraag me af of je ook zo bent in het dagelijks leven.

Oh en universitaire studie met bijbaantje van 16 uur plus leuk sociaal leventje, staat niet echt gelijk aan fulltime baan, 2 kinderen, eigen huis, etc. Wel schattig dat je dat denkt. :D
Ik heb destijds in genoeg guilds gezeten om te weten dat het overgrote deel dat niet doet nee. Dat je als officer of guildleader elke tactic voor mag kauwen wanneer je bij de boss staat, en aan het begin van de raid een half uur bij de summoning stone staat om iedereen daar te krijgen.

En nee, dat gedrag vertoon ik natuurlijk niet als ik in een samengestelde raid speel, of zomaar een heroic speel. Maar als je een hc-guild joined mag men het een en ander van je verwachten. En als je dan een sukkeltje bent dat denkt mee te liften op de progress, heb je inderdaad aan mij een broertje dood en is het meteen gkick. En daar heb ik er genoeg, zo niet te veel, van zien langskomen.

En daarbij trek ik helemaal geen vergelijking tussen jouw leven en dat van mij, ik gaf alleen maar aan dat ik nog genoeg andere dingen deed en niet 24/7 achter mijn pc zat. Supertof dat je denkt een vergelijking te moeten maken.
pi_131207049
quote:

En dat is precies wat ik deed, stoppen. Wat lastig was, want ik heb me erg vermaakt met bepaalde mensen, waarmee ik nu nog steeds contact heb en me al vele leuke buitenlandse vakanties opgeleverd hebben.

En dan mee aankomen dat je vanaf naxx eigenlijk helemaal geen verschil meer merkt, ja duh. Ooit vanilla gespeeld?
pi_131207748
Pff, fuck dat eiland gewoon maar, je kan er niks gedaan krijgen met die Censer campers.
pi_131208017
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:56 schreef Silmarwen het volgende:

Same. Geweldig om een tijd vast te zitten op 1 boss (Sindragosa bijvoorbeeld, nog nachtmerries YOUR MAGIC WILL BETRAAAAAAAAYYYYYYYYYY YOU) en haar dan neerkrijgen. Geweldig toch.

En idd een exp en de eerste greenie die dropt vervangt je epic head. Tsja.
Ik hoor dat nog in mijn hoofd als je dat zo opschrijft! :D

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 19:25 schreef probeer het volgende:
En dan mee aankomen dat je vanaf naxx eigenlijk helemaal geen verschil meer merkt, ja duh. Ooit vanilla gespeeld?
Oeh, hèt kenmerk van de èchte wowspeler. Hoe hipster :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131208119
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 19:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[..]

Oeh, hèt kenmerk van de èchte wowspeler. Hoe hipster :')
Ja, echt verschrikkelijk hipster :')

Ik geef alleen maar aan dat er sinds SWP niet zo heel veel veranderd is, en het beleid van blizzard ongeveer hetzelfde is gebleven. Als je dan naxx met ulduar of TOC gaat vergelijken is er inderdaad niet zo heel veel veranderd.
  zondag 15 september 2013 @ 19:50:11 #288
2738 Knut
Loyal Dog
pi_131208222
Boohoo
pi_131208960
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja, echt verschrikkelijk hipster :')

Ik geef alleen maar aan dat er sinds SWP niet zo heel veel veranderd is, en het beleid van blizzard ongeveer hetzelfde is gebleven. Als je dan naxx met ulduar of TOC gaat vergelijken is er inderdaad niet zo heel veel veranderd.
Er is zoveel verandert. Maar bedoel soms dat een Boss een aantal XXX HP heeft. De raid deze er af mept. En dat de Boss je dat zo lastig mogelijk maakt? Met de uitzondering van bepaalde heal bosses en gunship wellicht? Ja dat is hetzelfde gebleven.

Of bedoel je een andere beleid? En kom niet weer aan met de hardcore vs casual discussie. Daar heeft niemand wat aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Junglebeast op 16-09-2013 02:19:34 ]
  zondag 15 september 2013 @ 22:57:20 #290
54772 Silmarwen
pi_131221277
ARGH! Tier chest is verdomme een jurk for retadin. Ziet er niet uit...

Anyhoe alle 4 down op flex. Ik vond Sha wel een tof gevecht eigenlijk :D
pi_131221311
Vandaag met mijn onlangs 90 geworden retardin maar eens de Timeless isle ingedoken. Heb daar gelijk een paar ilvl 496 epics gescoord en heb wat ilvl 489 epics gekocht bij de August celestial quartermaster. Nu is mijn vraag, wat zouden jullie doen met deze gear? Gelijk gems erin gooien, enchants erop knallen, upgraden 2/2 en reforgen (wat allemaal handenvol geld kost), of wordt deze rommel alsnog vrij snel vervangen? Ik raid niet (want tijdgebrek) hoewel ik wel van plan ben zo afentoe eens een LFR uit te proberen...
pi_131221927
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef GlenSpey het volgende:
Vandaag met mijn onlangs 90 geworden retardin maar eens de Timeless isle ingedoken. Heb daar gelijk een paar ilvl 496 epics gescoord en heb wat ilvl 489 epics gekocht bij de August celestial quartermaster. Nu is mijn vraag, wat zouden jullie doen met deze gear? Gelijk gems erin gooien, enchants erop knallen, upgraden 2/2 en reforgen (wat allemaal handenvol geld kost), of wordt deze rommel alsnog vrij snel vervangen? Ik raid niet (want tijdgebrek) hoewel ik wel van plan ben zo afentoe eens een LFR uit te proberen...
Niet upgraden iig. Als je 496 ofzo hebt is het genoeg om straks de nieuwe LFR in te gaan.

Gewoon gems erin, enchants en reforge. Upgraden zou ik bewaren voor de gear die je uit Siege of Orgrimmar krijgt, of misschien een tier item van die celestial bazen op timeless isle.
pi_131227522
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 19:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Herkenbaar :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_131228494
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef GlenSpey het volgende:
Al die welfare epics :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_131230811
Kreeg net een mail dat mijn WoW account mogelijk gehacked zou zijn omdat iemand mijn paswoord probeerde te achterhalen of iets in die richting. Ik dus weer mijn wachtwoord resetten via mijn mobiel en inloggen op mijn battle.net, zie ik ineens dat er Koreaanse starter edities van WoW op zijn gezet. 8)7

Iemand enig idee hoe dit mogelijk is?
pi_131233333
Keylogger misschien?

Zou wel meteen ff een autenticator op je account zetten en contact opnemen met blizzard over die starter accounts.
Zal me niks verbazen als t een goldseller is.
pi_131235981
wat lennety zegt idd, authenticator en ticket maken, wellicht voorkom je een hoop gezeik.
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_131236669
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 09:19 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Al die welfare epics :')
Ik vind het juist wel prettig dat ik op mijn alts niet net zoveel tijd in rep en gearen hoef te steken als eerder in MOP op mijn main.
Comfortably numb
pi_131236729
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 14:05 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel prettig dat ik op mijn alts niet net zoveel tijd in rep en gearen hoef te steken als eerder in MOP op mijn main.
Maar dat hoeft ook niet, in 1 dag spelen kan je alle raids al hebben gedaan.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_131236940
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Maar dat hoeft ook niet, in 1 dag spelen kan je alle raids al hebben gedaan.
Kan, moet je ook geluk hebben op je drops.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')