Zo raar is dat niet. Welk weldenkend mens wil zich zomaar laten vastbinden?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:28 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het vrij bizar dat een aantal users dit meteen in een seksuele hoek zet.
Helemaal niet. Weet je niet hoeveel ''daddy'' verhaaltjes en filmpjes er te vinden zijn op het internet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:28 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het vrij bizar dat een aantal users dit meteen in een seksuele hoek zet.
Als dit betekend dat je jezelf een weldenkend mens vindt, wordt het misschien tijd om eens buiten je comfortzone rond te kijken en denken. De wereld kent weinig zwart en wit, het zijn voornamelijk tinten grijs (en dan bedoel ik niet het verhaal van die 50 tinten...)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet. Welk weldenkend mens wil zich zomaar laten vastbinden?
Een Houdini bijvoorbeeld. Een kind dat benieuwd is of hij of zij dat ook kan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zo raar is dat niet. Welk weldenkend mens wil zich zomaar laten vastbinden?
De meid is 16, ze is geen ''kind'' meer. De tijd van indiaantje spelen is wel voorbij dacht ik zo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een Houdini bijvoorbeeld. Een kind dat benieuwd is of hij of zij dat ook kan.
Alles wordt maar direct geseksualiseerd, wat zegt dat over 'jou', vraag ik me dan eerder af.
Want ieder kind van 16 staat precies gelijk en ver in het leven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:40 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
De meid is 16, ze is geen ''kind'' meer. De tijd van indiaantje spelen is wel voorbij dacht ik zo.
Kom op zeg. Ik heb nog een paar ''jongens'' meegemaakt die tikkertje speelde in de brugklas met 12 goin' on 13, maar dan heb je het ook ver gehad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want ieder kind van 16 staat precies gelijk en ver in het leven.
Iemand van 16 is een puber, en nog niet volwassen, nee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:40 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
De meid is 16, ze is geen ''kind'' meer. De tijd van indiaantje spelen is wel voorbij dacht ik zo.
Juist. In jouw beleving maakt iedereen dus exact dezelfde ontwikkeling door in exact dezelfde levensfases.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:44 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Kom op zeg. Ik heb nog een paar ''jongens'' meegemaakt die tikkertje speelde in de brugklas met 12 goin' on 13, maar dan heb je het ook ver gehad.
De meerderheid in NL wordt ontmaagd op die leeftijd, maar jij gelooft erin dat dit meisje alleen totaal onschuldige motieven kan hebben
Iemand van 16 heeft seksuele behoeftes, en dat is waar het hier om gaat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:46 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Iemand van 16 is een puber, en nog niet volwassen, nee.
Ik zeg niet dat ''iedereen'' dezelfde ontwikkeling doormaakt. Maar als iemand van 16 op indianen niveau spelletjes wil spelen met haar vader begin je toch al te denken aan een zware achterstand in de ontwikkeling.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. In jouw beleving maakt iedereen dus exact dezelfde ontwikkeling door in exact dezelfde levensfases.
En moet het wel seksueel zijn. Want ze is zestien en dan zijn de meeste meiden al ontmaagd.
Nah dit is helemaal nieuw voor me, ik taalde helemaal niet naar jongens op mijn 16e, vond ze irritant en slungelig, de interesse kwam pas op mijn 18e en toen vond ik die van mijn eigen leeftijd nogsteeds irritant en slungeligquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:52 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Iemand van 16 heeft seksuele behoeftes, en dat is waar het hier om gaat.
Ik kan me nog herinneren dat ik op m'n 10e een groepsleider had die ik erg aantrekkelijk vond. Hoewel ik het me toen niet bewust besefte. Als we gingen zwemmen ging ik me omkleden in een apart hokje omdat ik me er niet prettig bij voelde om in m'n nakie tussen iedereen te staan. Maar aangezien die groepsleider zijn zwemkleding wel in de algemene kleedruimte aantrok kleedde ik me zelf zo snel mogelijk om zodat ik hem nog even full frontal kon bezichtigen.
Kortom, 6 jaar later zijn mensen zich echt wel bewust van hun seksuele behoeftes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |