Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Oblivion is cool en GI Joe ben je morgen al weer vergetenquote:
Dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oblivion is cool en GI Joe ben je morgen al weer vergeten
drakin +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oh die film waarin Bruce Willis weer opduikt om snel wat geld te verdienen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oblivion is cool en GI Joe ben je morgen al weer vergeten
Ik kijk nooit tv.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:59 schreef Robby87 het volgende:
Sands ga eens terug naar de TV, hup. Seagal is botjes aan 't breken.
Alsjeblieft:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
Pfff, Lincoln stelt wel mijn historisch besef over de VS op proef.
Van Rossem is een heldquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/6724-van-rossem-in-amerika
[ afbeelding ]
Ik ga toch geen reclames kijkenquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
Pfff, Lincoln stelt wel mijn historisch besef over de VS op proef.
Jammerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou waaghals is weer terecht hoor
Hij was bij zijn andere vriendin?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou waaghals is weer terecht hoor
Ik vind Rossem een fijne vent, ik begin hem echter de laatste tijd best irritant te vinden. Maar dat kan ook aan Philip liggen, man kan die man niet dood.quote:
Veel historische karakters worden geïntroduceerd. Mijn kennis over de VS wordt op proef gesteld om het correct te volgenquote:
Philip is een karikatuur. Stelt altijd de verkeerde vragen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind Rossem een fijne vent, ik begin hem echter de laatste tijd best irritant te vinden. Maar dat kan ook aan Philip liggen, man kan die man niet dood.
Ik vind de hele manier van doen van die man bloedirritant, laat hem lekker oprotten naar Frankrijk met die kutwijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Philip is een karikatuur. Stelt altijd de verkeerde vragen.
Zijn semi-intellectueel autocue leeswerk gaat hem ook niet helpen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind de hele manier van doen van die man bloedirritant, laat hem lekker oprotten naar Frankrijk met die kutwijn.
Zoals van Nieuwkerk of de Jong.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Freriks is totaal ongeschikt voor de slimste mens. Van Rossem is wel ok maar zou beter tot zijn recht komen met een andere presentator.
Ligt er aan waar het over gaat. Sport heeft hij prima onder de knie, muziek ook. Maar politiek is niet zijn ding.quote:
Hij zegt ongezouten wat veel Nederlanders denken zonder het te zeggen. Van Rossem kan het hebben, omdat hij zichzelf ook niet al te serieus neemt af en toe.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:19 schreef wyccie het volgende:
Ik vind juist Van Rossem niks toevoegen, dat is pas een karikatuur.
Beetje met die zogenaamd ongeïnteresseerde kop daar 'commentaar' leveren.
Hoezo zogenaamd? Alles wat daar voorbijkomt is oninteressant.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:19 schreef wyccie het volgende:
Ik vind juist Van Rossem niks toevoegen, dat is pas een karikatuur.
Beetje met die zogenaamd ongeïnteresseerde kop daar 'commentaar' leveren.
Heb jij die app? Kom maar opquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik zou me doodschamen als ik zoals hij moet opdraven bij zo'n programma, alleen als gimmick.
Overigens ben ik nu De Slimste Mens aan het spelen.
Heel lang geleden wel eens gezien. Ik weet niet meer of daar ook zo'n commentator bij zit?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben jullie de vlaamse versie wel eens gezien? Zoveel malen leuker, en Erik Van Looy is ook gewoon geweldig als presentator.
Ja, die ene kale. Filip nog iets, die is meestal wel leuk ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel lang geleden wel eens gezien. Ik weet niet meer of daar ook zo'n commentator bij zit?
Maarten komt altijd opdagen, hij vindt het leuk om dingen uit te leggen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:25 schreef wyccie het volgende:
Als het hem niet boeit en als het oninteressant is, en alles is kut, waarom zit hij daar? Ik vind het sowieso niet boeiend wat zijn mening is op de antwoorden die voorbij komen.
Ik zag hem!!!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maarten komt altijd opdagen, hij vind het leuk om dingen uit te leggen.
Ik 3 kwartquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb alles tot nu toe gewonnen.
Wow wat goed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb alles tot nu toe gewonnen.
Ik kijk niet dagelijks, maar ik hoor hem weinig uitleggen, en des te meer mopperen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:29 schreef Robby87 het volgende:
Maarten komt altijd opdagen, hij vindt het leuk om dingen uit te leggen.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:31 schreef sasquatsch het volgende:
Zijn daar niet stukjes van langs gekomen bij De Wereld Draait Door?
Die heb ik dan wel gezien.
Je naam en e-mail?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:36 schreef wyccie het volgende:
Dombo's, nu horen jullie te vragen hoeveel spelletjes ik dan al heb gespeeld.
Je had je naam en e-mail goed ingevuld?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh?
Nu vindt Pico me vast weer dom.
Hoeveel spelletjes heb je al gespeeld, wyccie?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:36 schreef wyccie het volgende:
Dombo's, nu horen jullie te vragen hoeveel spelletjes ik dan al heb gespeeld.
Ik heb een langzame telefoon en hetzelfde probleem. Soms loopt hij ook vast, heel frustrerend.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:41 schreef wyccie het volgende:
Mijn tablet is wel irritant. Ik verlies tijd omdat mijn toetsenbord zo traag verschijnt.
Ja, hoezo? Ik snap je niet, ben ik nou echt zo dom?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:40 schreef Robby87 het volgende:
Je had je naam en e-mail goed ingevuld?
Nee, dommer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Ik snap je niet, ben ik nou echt zo dom?
Nee, snap er ook geen fuck van.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Ik snap je niet, ben ik nou echt zo dom?
Dat verbaast niemand.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, snap er ook geen fuck van.
Ik ben niet uniekquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Volgens mij wil robby met je spelen, wyccie, en daarom vraagt hij je naam en email.
"Een username is voldoende"quote:
Iedereen is uniek.quote:
Inderdaad, ik klopt zo wel even aan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:49 schreef wyccie het volgende:
Daar heeft hij helemaal geen e-mailadres voor nodig.
Brian_R_2quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:50 schreef wyccie het volgende:
FF, geen idee hoe ik DM's kan herlezen op zo'n mobiel ding. Kun je het nog een keer sturen?
Klik op je naam, klik op DM, klik op je UI.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:50 schreef wyccie het volgende:
FF, geen idee hoe ik DM's kan herlezen op zo'n mobiel ding. Kun je het nog een keer sturen?
En dan ben je nu nog wakker?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:00 schreef wyccie het volgende:
Ach, had ik moeten weten. Ik schuif alles maar af op slaaptekort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |