Slechtste ervaring is met een zeer goede vriendin van me (toen).... We waren al jaren bevriend en haar relatie liep op de klippen, ik was al een tijdje vrijgezel.. En aangezien we goed konden praten kwam ze in die tijd vaak over de vloer..
Na enkele weken zat ze bij mij op de bank en we waren een filmpje aan het kijken, ze kwam tegen me aan hangen en begon me zacht te strelen, ze maakte vrij duidelijk dat ze sex wilde, want haar hand verdween ook in me broek.. Na wat gefriemel aan elkaar belanden we uiteindelijk in bed, we waren net 1 minuut bezig toen ze ineens in paniek opstond en me vertelde dat ze dit helemaal niet wilde... Lag ik daar met een stijve jodokus in bed...
Ze wilde het gewoon bij vriendschap houden en geen relatie beginnen etc.. Daarna nog een jaar wel vrienden gebleven maar toen verhuisde ze naar het westen en heb ik op dit moment alleen nog maar contact via FB..
Bijzonderste ervaring is toch wel toen ik nog veel stapte.. we hadden een meisje in de vriendengroep zitten die zich behoorlijk hoerig gedroeg, altijd bij kerels om de nek hangen en veel jongens zoenen, de meesten dachten ook wel dat ze met de meesten naar bed was geweest... Echt een party animal was het... Haar ouders waren nog echt van de oude stempel en ze verzette zich behoorlijk tegen haar ouders.. Ik had al een tijdje een oogje op haar maar eigenlijk was ze ook niet mijn type, ik hou niet zo van die populaire meisjes en ging er altijd vanuit dat ze out of my league was.. Op een verjaardag zat ik naast haar en had al behoorlijk wat drank op.. (zij trouwens ook).. Ik gooide alle remmen los en verklaarde haar zowat de ware liefde aan haar, ze vond dit zo lief dat ze me spontaan om de nek vloog en me begon te zoenen.. Na de verjaardag gingen we nog met z'n allen stappen en we bleven aan elkaar geplakt.. hele avond lekker zoenen en gek doen.. Eind van de avond bracht ik haar naar huis en hoopte ik nog op meer.. Bij haar thuis bleef het helaas bij zoenen en heb me als een heer gedragen.. we spraken wat af voor later in de week..
Later die week wat afgesproken en toen leerde ik haar ware aard pas kennen, ze bleek een zeer lief meisje te zijn en het beeld van een party animal verdween helemaal uit mijn hoofd. Ze was heel kieskeurig qua jongens en hoewel ze met heel veel jongens had geflirt en gezoend had ze nog maar 1x een serieuze relatie gehad maar die jongen brak de relatie af omdat zij wilde wachten met sex.
Ze vond sex iets heel speciaals en wou het alleen met iemand doen waar ze echt helemaal stapel op zou zijn..
Het heeft uiteindelijk een stuk of 20 dates gekost en een aantal uren bij haar ouders in de ondervraging voordat we uiteindelijk de eerste keer sex hadden... Het moest voor haar helemaal perfect zijn en heb hier ook heel veel aandacht aan besteed.. uiteindelijk hebben we nog 1,5 jaar iets met elkaar gehad totdat ze een studie aan de andere kant van het land ging doen en weinig tijd meer had om naar huis te komen, zag haar toen maar 1 weekend in de maand ofzo.. werkte niet helemaal..
Pijnlijkste ervaring (letterlijk) is toch wel dat iemand haar tanden in me geval heeft gezet.. Ze wilde speels bijten maar beet iets te hard en had scherpe tanden... Zin gelijk over... Godsamme wat deed dat zeer!!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door htctouch2 op 21-08-2013 14:38:27 ]