Wat is klein volgens jou?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
Mijn eerste keer was iemand met een kleine lul, allebei dronken as fuck, nja hij bezig en ik vroeg "Zit 'ie er al in?"
Ééntje die ik blijkbaar niet voel zittenquote:
Mijn tolli is 5 cm dik aan de onderkant, keertje seksen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ééntje die ik blijkbaar niet voel zitten
Heb er geen meetlint bij gehouden, sorry
Pijnlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
Mijn eerste keer was iemand met een kleine lul, allebei dronken as fuck, nja hij bezig en ik vroeg "Zit 'ie er al in?"
Bedacht me later pas dat dat eigenlijk best lullig was
Ging je te diep of zo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:27 schreef KaBuf het volgende:
Ook niet echt heel speciaal, maar:
Mijn eerste vriendinnetje, we waren in een bungalow met familie (iemand zoveel jaar getrouwd ofzo)
Dus wij 's avonds even op bed het gezellig maken, doe ik iets verkeerd met vingeren toen ze me probeerde te begeleidenDeed niet echt pijn bij d'r, maar ze bleef maar bloeden
Wij allebei niet heel veel ervaring, dus vrij erg in paniek. En ik stilletjes naar de wc voor nog meer papiertjes. We wilden al bijna naar mijn ma gaan, als het bloeden nog langer doorging, was gelukkig niet nodig
Volgende dag ook maar niet meegegaan naar het zwembad![]()
Daarna nooit meer gebeurd gelukkig
Neh.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:26 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Mijn tolli is 5 cm dik aan de onderkant, keertje seksen?
En ze was niet ongesteld?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:27 schreef KaBuf het volgende:
Ook niet echt heel speciaal, maar:
Mijn eerste vriendinnetje, we waren in een bungalow met familie (iemand zoveel jaar getrouwd ofzo)
Dus wij 's avonds even op bed het gezellig maken, doe ik iets verkeerd met vingeren toen ze me probeerde te begeleidenDeed niet echt pijn bij d'r, maar ze bleef maar bloeden
Wij allebei niet heel veel ervaring, dus vrij erg in paniek. En ik stilletjes naar de wc voor nog meer papiertjes. We wilden al bijna naar mijn ma gaan, als het bloeden nog langer doorging, was gelukkig niet nodig
Volgende dag ook maar niet meegegaan naar het zwembad![]()
Daarna nooit meer gebeurd gelukkig
Ja, en ik ben gelukkig al voorzien van een monsterpiemel die ik vrijwel dagelijks mag gebruiken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:29 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele dikke portemonee hoor.
Tot op de dag van vandaag nog geen flauw idee wat ik fout deed. Nooit meer gebeurd trouwens, gelukkig.quote:
Haha nee dat was het nietquote:
Hij gebruikt jou hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, en ik ben gelukkig al voorzien van een monsterpiemel die ik vrijwel dagelijks mag gebruiken.
Misschien doorprikte je haar maagdenvliesje welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:31 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Tot op de dag van vandaag nog geen flauw idee wat ik fout deed. Nooit meer gebeurd trouwens, gelukkig.
[..]
Haha nee dat was het nietals ik haar mocht geloven dan
Lijkt me vrij apart om dat voor elkaar te krijgen met vingerenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien doorprikte je haar maagdenvliesje wel
Alles is mogelijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me vrij apart om dat voor elkaar te krijgen met vingeren
Wat zit jij nou kansloos te doen danquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:42 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Een vrouw wordt altijd gebruikt.
[ afbeelding ]
Momenteel even niet nee. maar dat lijkt me in dit geval niet relevant.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat zit jij nou kansloos te doen dan
Laat me raden; geen vriendin?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:44 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Momenteel even niet nee. maar dat lijkt me in dit geval niet relevant.
Relevant genoegquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:44 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Momenteel even niet nee. maar dat lijkt me in dit geval niet relevant.
Als jij dan nu ook weer je mond houdt, hebben we het weer gehad voor vandaag met het offtopic geneuzel.quote:
Ik moet m'n post's per dag nog even opkrikken na een week afwezigheid.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als jij dan nu ook weer je mond houdt, hebben we het weer gehad voor vandaag met het offtopic geneuzel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |