Zal ook mijn advies zijn, probleem is dat procureur ook best vettig is. Als je gasten dat kan accepteren, dan zeker doen. Anders toch beter om een varkenshaasje te pakken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:05 schreef erikkll het volgende:
[..]
Piet heeft altijd gelijk dus ik zou gaan voor procureur!
In de link die je aan ons geeft staan een aantal suggesties.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:02 schreef Kowloon het volgende:
Hmmm, toch varkenshaas dan maar? Dan maar gewoon goed insmeren met vet?
Ik vind het altijd lastig met die Engelstalige vleestermen, zocht dus ook een beetje naar de juiste Nederlandse termen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef hexje het volgende:
In de link die je aan ons geeft staan een aantal suggesties.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:52 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben er uit.Ik heb wat anders bedacht
, gestoomde dorade.
Nou ik dacht, beter een ander gerecht wat je gewoon helemaal naar wens kunt maken, dan een gerecht waarbij je compromissen moet gaan sluiten omdat niet iedereen het lekker vindt.quote:
Gaat je een hoop gezeik en frustratie schelen, slimme zet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou ik dacht, beter een ander gerecht wat je gewoon helemaal naar wens kunt maken, dan een gerecht waarbij je compromissen moet gaan sluiten omdat niet iedereen het lekker vindt.
Ik vroeg mij meteen af waarom je dan niet wat anders gaat maken. Is ook leuker voor jou. Ben wel nieuwsgierig naar je char sui recept.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:52 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben er uit.Ik heb wat anders bedacht
, gestoomde dorade. Desalniettemin bedankt voor de reacties, ik ga de char sui zeker een keer met procureur maken.
Deze gebruik ik:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:23 schreef hexje het volgende:
Ben wel nieuwsgierig naar je char sui recept.
Procureur dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |