Dat zijn bijna vier jaarinkomens voor mijn Rusland.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat zijn de betere bedragen bij een vredesdeal.
[ afbeelding ]
In mijn oorlog met Iroquois had ik dat 2 keer, na de eerste keer nogmaals oorlog voeren om ze helemaal te plukkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij een stuk langer.quote:Op zondag 1 september 2013 00:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat zijn bijna vier jaarinkomens voor mijn Rusland.
Niet savescummen, je hebt jezelf gecrippled voor een tijdje.quote:
Overleefd, toen ik doorhad wat ik had gelijk op eu4wiki gezocht wat ik meost doen om er vanaf te komenquote:Op maandag 2 september 2013 20:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Niet savescummen, je hebt jezelf gecrippled voor een tijdje.
Je moet wel zorgen dat je die rebellen rap genoeg neerslaat zodat je geeen gigastacks krijgt.
Ik had dat ook eens als castille en toen kwam ik er ook nog eens achter dat iedereen bij mij rebels zat te funden. Lekker boos geweest op de AI toen
Voor met tech alleen ideeen nog voor diplo puntenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Loop je ook al voor op tech gebied en ideeën dan?
In dat geval tja, oorlog voeren dan maar.
Gewoon een maximale MP-pool omdat je wilt westernisen.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:34 schreef Krediax het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gebeurd er dus als je Novgorod speelt en westernised bent.
Vraag het op het Paradox-forum, daar weten ze er wel raad mee.quote:Op maandag 9 september 2013 20:19 schreef HansvanOchten het volgende:
Lijkt me een leuke game, maar met het opstarten komt er een missende msvcp 100.dll error. Dit terwijl hij wel op de pc staat en ook de visual studio 2010 erop staat. Zucht
welk spel is dit ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Opvallend, HOI-3-expert en onbekend met EU4.quote:
De wat? Waarom dat dan?quote:Op maandag 9 september 2013 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand enig idee hoe ik de å in EU4 kan typen, want Alt Gr werkt daar niet.
Bij Paradox weet je tenminste dat ze de komende 2 jaar blijven patchen en actief modders ondersteunen zodat het uiteindelijk toch altijd goedkomt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Total War was om te huilen, gelukkig hebben zijn er Paradox-releases om ons te troosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |