Godver, ik zoeken door de vorige topics, stond de link gewoon in je post.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:39 schreef Iemand91 het volgende:
9 augustus besteld en zojuist binnengekomen; de
Wireless Bluetooth A2DP Stereo Audio Dongle Adapter Connector 3.5mm Receiver .
[ afbeelding ]
Prachtproduct. Eerst even opgeladen (gaat d.m.v. USB dus kan zowel aan de USB-poort van je pc/laptop als met een telefoonlader) en daarna gebruiken.
Je houdt de toets even ingedrukt en wacht tot de LED knippert. Daarna via je bluetooth device verbinding maken (passkey is 0000) en je kunt aan de slag.
Geluid is prima. Alleen als je de bron pauzeert en de speakers volume op 20 zet dan hoor je een ruis/piep.
Kan 'm alleen (nog) niet koppelen aan m'n laptop omdat het met een A2DP protocol werkt.
Wilde eerst filmpje maken maar met zoveel persoonlijke informatie (telefoon) en muziek (rechten) leek me dat niet zo'n slim idee![]()
Of ik nou kies voor check out with Paypal of standard checkout, dat maakt niet uit. zal uiteindelijk toch een keer moeten inloggen. Of met Paypal om te betalen of bij BIC zelf (standard checkout)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:35 schreef davedavy het volgende:
[..]
Niet inloggen maar direct betalen.
Ach zo vaakquote:
geluid van speaker ? Of geluid van dat oor speakertje, of audio jack output of allemaal ? Reset naar default help ook niet ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:16 schreef thethoryd het volgende:
Klote zeg. Al geruime tijd eigenaar van een Jiayu G2, nooit problemen mee gehad maar ineens doet het geluid het niet meerVolgens google hebben heel veel android gebruikers er last van, maar ik heb nog geen oplossing kunnen vinden helaas
Ontopic: Wifi repeater ontvangen van Tinydeal; ong. 23 dagen en werkt perfect! Nu ook op de zolder goed bereik!
Gewoon al het geluid... Eerst hielp rebooten nog maar nu werkt niks meer om geluid te krijgen! Naar default gedaan maar ook geen oplossing helaas.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:35 schreef wootahH het volgende:
[..]
geluid van speaker ? Of geluid van dat oor speakertje, of audio jack output of allemaal ? Reset naar default help ook niet ?
Heb em geroot, maar verder nog geen custom ROM erop gezet. Alleen als je zoekt op google is het dus een veel voorkomend probleem. Ik denk dat het met de firmware te maken heeft; dat een app of proces de luidspreker blokkeert.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:53 schreef RobertNL het volgende:
Wellicht is de DAC stuk, zou dan anders zo niks kunnen bedenken (firmware ook al geflashed?)
www.ikwilgraaginaanrakingmetjustiekomen.nl ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:12 schreef Sjabba het volgende:
Ik had een tijdje terug een site waar je voetbal outfits (voor kinderen) kon kopen maar kan hem niet meer vinden.
Ze hadden daar ook allerlei andere dingen zoals boksbeugels die als ring werden verkocht.
Wat, voor een voetbalshirt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
www.ikwilgraaginaanrakingmetjustiekomen.nl ?
Dan nog mogen wij er niet na toe linken..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:03 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Wat, voor een voetbalshirt?
Ik zoek een leuke outfit voor de kleine.
Die site is me bij gebleven omdat ze diverse verboden items verkochten onder een andere noemer zoals ze tegenwoordig die designerdrugs verkopen als badzout enz.
Leuke troll ben jequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:20 schreef Sjabba het volgende:
Ok maar het hoeft geen outfit van een bestaande club te zijn, mag ook gewoon standaard kleuren zijn. Leuk model ofzo.
Het mag niet en klaar, het is niet nodig hier verder op door te gaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:20 schreef Sjabba het volgende:
Ok maar het hoeft geen outfit van een bestaande club te zijn, mag ook gewoon standaard kleuren zijn. Leuk model ofzo.
Jee zeg. Zit al 10 jaar op Fok maar dit soort gezeik maak je alleen in dit topic mee. Ik zoek gewoon een outfit voor weinig. Liever niet van een club dan wel. Sinds wanneer is kleding illegaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het mag niet en klaar, het is niet nodig hier verder op door te gaanHet is illegaal en kan FOK! gezeik opleveren.
Dat is niet het geval, het is gewoon zo dat die websites illegale kleding/namaak aanbieden, daar mogen we het op FOK! niet over hebben omdat er steeds strenger wordt gekeken op dat gebied. Het kan FOK! schaden als wij gaan linken naar websites met namaak producten.quote:
Ok dank je!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is niet het geval, het is gewoon zo dat die websites illegale kleding/namaak aanbieden, daar mogen we het op FOK! niet over hebben omdat er steeds strenger wordt gekeken op dat gebied. Het kan FOK! schaden als wij gaan linken naar websites met namaak producten.
Niks tegen jou verder hoor, je bent hartstikke welkom alleen die vraag is lastig. Je kan wel even Ebay proberen of je daar met wat zoekopdrachten bij een shop terecht komt.
Ik heb even op je link gekeken en heb geconstateerd dat dat de beste oordopjes überhaupt zijn die ooit zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Loll het volgende:
http://dx.com/p/fs-006-wa(...)ug-88cm-cable-216942
Is dit wat? zou wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |