abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130316174
op 28 juli had ik een horloge besteld op pa.toen die aankwam bleek een wijzer los te zitten.ik heb paar dagen terug een claim geopend en ik heb een rma gesprek via de site pa.nu heeft pa de status van mijn claim op pp op Retour van de objecten gezet.ik kan geen opmerkingen meer plaatsen en ik kan alleen nog maar volginformatie verstrekken en de claim annuleren

heeft iemand tips voor mij en wat kan ik nog doen?
-Real power isn't given, it must be taken-
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:37:37 #177
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_130316642
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:22 schreef henk3412 het volgende:
op 28 juli had ik een horloge besteld op pa.toen die aankwam bleek een wijzer los te zitten.ik heb paar dagen terug een claim geopend en ik heb een rma gesprek via de site pa.nu heeft pa de status van mijn claim op pp op Retour van de objecten gezet.ik kan geen opmerkingen meer plaatsen en ik kan alleen nog maar volginformatie verstrekken en de claim annuleren

Dat heb ik ook 1 keer gehad. Ik dien een claim in en vervolgens draait de verkoper de boel om _O-
Ik snap nog steeds niet hoe dit mogelijk is maar ik heb toen een mailtje gestuurd naar Paypal, met de vraag hoe dit kan.

Vervolgens heb ik wel de claim gewonnen maar geen idee of dit door het mailtje kwam.
Je zit gewoon helemaal vast :')
pi_130316689
9 augustus besteld en zojuist binnengekomen; de
Wireless Bluetooth A2DP Stereo Audio Dongle Adapter Connector 3.5mm Receiver
.

Prachtproduct. Eerst even opgeladen (gaat d.m.v. USB dus kan zowel aan de USB-poort van je pc/laptop als met een telefoonlader) en daarna gebruiken.
Je houdt de toets even ingedrukt en wacht tot de LED knippert. Daarna via je bluetooth device verbinding maken (passkey is 0000) en je kunt aan de slag.

Geluid is prima. Alleen als je de bron pauzeert en de speakers volume op 20 zet dan hoor je een ruis/piep.
Kan 'm alleen (nog) niet koppelen aan m'n laptop omdat het met een A2DP protocol werkt.

Wilde eerst filmpje maken maar met zoveel persoonlijke informatie (telefoon) en muziek (rechten) leek me dat niet zo'n slim idee :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 21-08-2013 19:10:54 ]
pi_130316976
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:37 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat heb ik ook 1 keer gehad. Ik dien een claim in en vervolgens draait de verkoper de boel om _O-
Ik snap nog steeds niet hoe dit mogelijk is maar ik heb toen een mailtje gestuurd naar Paypal, met de vraag hoe dit kan.

Vervolgens heb ik wel de claim gewonnen maar geen idee of dit door het mailtje kwam.
Je zit gewoon helemaal vast :')
\ja ik kan de claim annuleren of volginformatie verstrekken.verder niks.
wat had je in die mail aan pp gestuurd?
pi_130319116
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:22 schreef henk3412 het volgende:

Dit heb ik ook laatst gehad. Je kunt ze als het goed is niet meer bereiken via PA toch? Ik heb ze gewoon een mail gestuurd op hun info mail (geloof ik?) en vervolgens werd ik daar gewoon verder geholpen door ze. Maar op dat RMA kon ik niet de reactie van hun zien en ik kon zelf ook niks meer plaatsen en opnieuw een RMA indienen ging ook niet omdat er voor het ordernr. al eentje bestond heel vaag allemaal bij ze :P
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:44:36 #181
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_130324426
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:47 schreef henk3412 het volgende:

[..]

\ja ik kan de claim annuleren of volginformatie verstrekken.verder niks.
wat had je in die mail aan pp gestuurd?
Gewoon wat ik zeg, vragen hoe de verkoper de klacht kan omdraaien zonder iets te zeggen of een oplossing te geven.
pi_130325936
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:44 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Gewoon wat ik zeg, vragen hoe de verkoper de klacht kan omdraaien zonder iets te zeggen of een oplossing te geven.
oke,dan doe ik dat
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:46:26 #183
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_130332877
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:39 schreef Iemand91 het volgende:
9 augustus besteld en zojuist binnengekomen; de
Wireless Bluetooth A2DP Stereo Audio Dongle Adapter Connector 3.5mm Receiver
.
[ afbeelding ]

Prachtproduct. Eerst even opgeladen (gaat d.m.v. USB dus kan zowel aan de USB-poort van je pc/laptop als met een telefoonlader) en daarna gebruiken.
Je houdt de toets even ingedrukt en wacht tot de LED knippert. Daarna via je bluetooth device verbinding maken (passkey is 0000) en je kunt aan de slag.

Geluid is prima. Alleen als je de bron pauzeert en de speakers volume op 20 zet dan hoor je een ruis/piep.
Kan 'm alleen (nog) niet koppelen aan m'n laptop omdat het met een A2DP protocol werkt.

Wilde eerst filmpje maken maar met zoveel persoonlijke informatie (telefoon) en muziek (rechten) leek me dat niet zo'n slim idee :+
Zoiets met spdif of hdmi uitgang zodat je niet de gare dac gebruikt
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:55:40 #184
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130333224
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:46 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heb je je Objective2 al? :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130333609
quote:

[..]

Hè?
pi_130341883
Iemand tips waar ik zo goedkoop :@ mogelijk een converter kan halen voor iPad naar HDMI?

Bij DX kwam ik hem voor 20 euro tegen
pi_130342025
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130342503
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand tips waar ik zo goedkoop :@ mogelijk een converter kan halen voor iPad naar HDMI?

Bij DX kwam ik hem voor 20 euro tegen
Voor twee tientjes mag je van mij een officiële nieuwe Apple adapter overnemen. veel goedkoper ga je ze niet echt krijgen denk ik :P

edit: o :')
  donderdag 22 augustus 2013 @ 12:06:30 #189
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_130342917
quote:

[..]

Ja, bestaat allemaal wel, maar niet on the cheap uit China, of je moet 36 apparaten aan elkaar gaan koppelen.. Ben iig nog niks tegen gekomen wat LOD kan met moderne aansluitingen en wireless weet te combineren. :P

Overigens, m.b.t. jullie cheape led hunters.. Houdt er rekening mee dat goedkoop is ook duurkoop bij led hae? Leuk dat Led energiezuinig is en zo, maar goedkope Chinese led meuk wil niet per se zeggen dat het zo energiezuinig is als westerse, geteste led meuk. En laat dat nou net de reden zijn dat je LED spul aanschaft nietwaar?

kwam laatst een Nederlands blog tegen die een test had gedaan met Duitse led lampjes (made in China) waarbij verbruik van lampje anderhalf tot 2 keer zo hoog lag als vermeld.. Kan alleen de link nu f niet meer vinden. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 14:24:22 #190
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_130347644
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heb je je Objective2 al? :D
Jazeker, O2 + odac *O* Klinkt echt heel goed, krachtig en helder.
Ik ben nu bezig met een 2e en deze gaat in een flink grote desktop behuizing van dik metaal

.

Helaas heeft de Chinees de verkeerde voor/achter plaat richting Nederland verstuurd :')
Na wat onderhandelen zou hij de juiste opsturen, afwachten hoe dat gaat aflopen.

quote:
please do not worry, I will help you to resolve the problem

regarding the color of knob, we ship by random, and some of my customers told me that the silver knob is not matched the black case, so we ship black knob mostly, can you accept it?
regarding to the letter on the face plate, it is provided by the supplier, can you accept it?

and the back plate, sorry , it is our mistake,I will arrange to ship correct to you asap.
Helpen = al zijn fouten accepteren :')
pi_130354285
Na een lange tijd hier niets te hebben gepost heb ik een vraag aan jullie.
Hoe heet zo'n plastic stukje dat de touwen van de tas "vasthoudt"?

De rechter is, zoals je kan zien, kapot bij mij. Als iemand een linkje heeft waar die te vinden is of anders de naam zou het perfect zijn :)
Het is een Eastpak rugzak.

(P.S. in de winkel dit laten "maken" was ¤15 :') )
pi_130354579
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:52 schreef wihehin het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter is, zoals je kan zien, kapot bij mij. Als iemand een linkje heeft waar die te vinden is of anders de naam zou het perfect zijn :)

plastic buckle / plastic clip / backpack clip
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_130355966
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 17:52 schreef wihehin het volgende:
[ afbeelding ]

http://www.eastpak.com/nl-nl/warranty/

Eastpak heeft 30 jaar garantie, is het al zo'n oude tas?

Ik ga even op zoek naar de link voor die bluetooth-ontvanger.
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_130356112
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:35 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Maar als je een stoel of iets dergelijks zet waardoor die clip breekt...., ze zullen simpel zeggen dat die clip alleen kapot kan gaan door onkundig gebruik.
Top 5 China producten
pi_130356389
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:35 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

http://www.eastpak.com/sk(...)Nederland/FOTO-S.pdf

De tas zelf is 4 jaar oud. Dus helaas, maar zo'n gesp is gelukkig niet duur... Toch?

Iemand een eBay/Toko linkje voor dit?
pi_130356487
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:44 schreef wihehin het volgende:

[..]

http://www.eastpak.com/sk(...)Nederland/FOTO-S.pdf

De tas zelf is 4 jaar oud. Dus helaas, maar zo'n gesp is gelukkig niet duur... Toch?
[ afbeelding ]
Iemand een eBay/Toko linkje voor dit?
Kijk eens naar mijn reactie waarin ik wat trefwoorden zet, zoeken kan je verder zelf :) Misschien nog eastpak eraan toevoegen en dan kom je er wel.
Top 5 China producten
pi_130357854
De recommenders werken bij mij niet bij BIC.
Als ik niet ingelogd ben en ik zet wat spullen in de winkelmand en ik ga betalen met paypal, en je komt terug op de site ben ik automatisch ingelogd, en werkt de recommender niet meer ;(

Weet iemand hoe dit kan?
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_130358065
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:23 schreef jeroendh het volgende:
De recommenders werken bij mij niet bij BIC.
Als ik niet ingelogd ben en ik zet wat spullen in de winkelmand en ik ga betalen met paypal, en je komt terug op de site ben ik automatisch ingelogd, en werkt de recommender niet meer ;(

Weet iemand hoe dit kan?
Gewoon niet inloggen dan, en direct checkout met paypal doen. Zo deed ik het altijd.
Top 5 China producten
pi_130358209
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

Gewoon niet inloggen dan, en direct checkout met paypal doen. Zo deed ik het altijd.
Dat zeg ik net. Ik ben dus niet ingelogd, maar zodra ik inlog met mijn paypal om te betalen en ik keer terug naar de site voor de laatste bevestiging (incl adres) dan ben ik ineens ingelogd.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_130358381
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 19:31 schreef jeroendh het volgende:

[..]

, maar zodra ik inlog met mijn paypal
Niet inloggen maar direct betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')